شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط لازم برای اخذ ویزای 190 استرالیا
  • امتیاز بندی ویزای 190 استرالیا
  • مراحل دریافت ویزای 190 استرالیا
  • مدارک مورد نیاز ویزای 190 استرالیا
  • هزینه ویزای 190 استرالیا
  • مدت زمان اخذ ویزای 190 استرالیا
  • مزایای ویزای 190 استرالیا
  • اقامت و تابعیت با ویزای 190 استرالیا
  • سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 190 استرالیا
  • شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا و سخن پایانی
✅شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا ✅ مهاجرت به استرالیا✅ اقامت در استرالیا و اخذ ویزای 190 استرالیا

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا و مقدمه ای بر آن

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا ، مهاجرت به استرالیا و اقامت در استرالیا را در این مقاله به صورت کامل و دقیق مورد بررسی علمی قرار می دهیم. حداقل امتیاز برای اخذ ویزای 190 استرالیا چقدر است؟ اقامت در استرالیا از طریق این ویزا چگونه است؟ حداکثر سن برای دریافت ویزای 190 استرالیا چقدر است؟ شرایط مهاجرت به استرالیا با این نوع ویزا چیست؟ در ادامه این نوشتار به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص ویزای 190 استرالیا می پردازیم. استرالیا کشوری بزرگ و ثروتمند در نیم کره جنوبی زمین قرار دارد. یکی از روش های اقامت در استرالیا و یا مهاجرت به این کشور، دریافت این نوع ویزا می باشد. به این منظور افراد باید شرایط متنوعی داشته باشند. این نوع ویزا به صورت امتیاز بندی می باشد که در ادامه به بررسی شرایط و روش های اخذ آن می پردازیم. شما همراهان گرامی می توانید به منظور مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا و استرالیا به بررسی سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازد. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در خصوص ویزای 190 استرالیا می توانید با مشاورین این موسسه تماس حاصل نمایید. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه گشته است و هر گونه کپی برداری از این مقاله حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.

شرایط لازم برای اخذ ویزای 190 استرالیا:

ویزای 190 استرالیا یکی از روش های اقامت در استرالیا با سیستم امتیاز بندی می باشد. این ویزا برای متقاضیان و نیروی متخصص خارجی طراحی شده است و افراد بدین منظور باید شرایط مناسب آن را داشته باشند. به همین دلیل افراد باید سابقه کار مناسب و همچنین تحصیلات مرتبط با کار خود داشته باشند. این ویزا برای افراد با سابقه کار مناسب می باشد و به همین دلیل حداکثر سن متقاضیان پیش از درخواست باید کمتر از 45 سال باشد. متقاضیان پس از دریافت این ویزا و اقامت در استرالیا می توانند برای تابعیت این کشور درخواست ارائه نمایند. یکی از موارد دریافت ویزای 190 استرالیا، داشتن پیشنهاد از یکی از استان های استرالیا می باشد. همچنین افراد برای داشتن شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا باید دارای مدرک زبان انگلیسی و دارای مهارت بالا در این زبان باشند. این مدارک باید معتبر باشند و به عنوان مثال کم ترین نمره برای مدرک IELTS برای دریافت این ویزا 6 می باشد. یکی از شرایطی که افراد می توانند با داشتن آن شانس بالایی برای دریافت این ویزا داشته باشند، تحصیل در کشور استرالیا می باشد. از آن جایی که این ویزا برای نیروی متخصص می باشد، افراد باید شغل مورد نظر خود را در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا یا STSOL جستجو کنند و در صورت وجود رشته تخصصی خود، شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا را بررسی نمایند.

کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

امتیاز بندی ویزای 190 استرالیا:

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا به صورت امتیاز بندی است و از 190 امتیاز متقاضیان حداقل امتیاز لازم که 65 می باشد را باید دریافت نمایند. بدین منظور، برای اقامت و مهاجرت در استرالیا از طریق این ویزا افراد باید شرایط مناسب در سیستم امتیاز بندی را داشته باشند تا بتوانند با کسب امتیاز مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند. برخی از امتیازات در سیستم امتیاز بندی به شرح زیر می باشد:

موارد امتیاز امتیاز
سن
سن 18 تا 24 سال تمام 25
سن 25 تا 35 سال تمام 30
سن 33 تا 39 سال 25
سن 40 تا 44 سال تمام 15
تحصیلات
مدرک دکتری 20
مدرک لیسانس 15
مدرک فوق دیپلم 10
سابقه کار داخل استرالیا
کم تر از 1 سال 0
بین 1 تا 2 سال 5
3 تا 4 سال 10
5 تا 7 سال 15
8 تا 10 سال 20
تسلط به زبان انگلیسی
قابل قبول 0
خوب 10
عالی 20
سابقه کار مرتبط در خارج از استرالیا
کم تر از 3 سال 0
3 تا 4 سال 5
5 تا 7 سال 10
8 تا 10 سال 15
سایر
داشتن همسر 5
امتیاز داشتن اسپانسر ایالتی 5
تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا 5
تحصیل در حداقل یک مقطع تحصیلی در استرالیا در موسسات تحصیلی 5

مراحل دریافت ویزای 190 استرالیا:

از آن جایی که این سیستم امتیاز بندی می باشد، افراد پس از درخواست برای ویزای 190 استرالیا باید مدارک زبان انگلیسی و سابقه کار خود را تهیه نمایند. اگر فرد رد درخواست یا صلاحیت برای دریافت ویزای دیگری را دارد، نمی تواند برای این ویزا اقدام نماید. پس از تهیه کلیه مدارک، متقاضی باید شرایط خود را در سیستم امتیاز بندی استرالیا بررسی نماید. اگر در این ارزیابی، امتیاز کم تر از 65 کسب نموده است، نمی تواند شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا  را داشته باشد و از این طریق برای اقامت در استرالیا اقدام نماید. پس از بررسی امتیاز، فرد باید فرم EOL را به صورت آنلاین و رایگان تکمیل نماید. این فرم تمام اطلاعات درخواست کننده را در اختیار دولت استرالیا قرار می دهد و افراد می تواند این فرم را در داخل یا خارج از استرالیا تکمیل نمایند. مدت اعتبار فرم EOL دو سال می باشد و افراد پس از تکمیل آن، بر اساس این فرم امتیاز بندی می شوند و با سایر درخواست کنندگان مقایسه می گردند. پس از آن که متقاضی از طرف دولت به عنوان نامزد اخذ ویزای 190 استرالیا معرفی شد، متقاضی باید با کارفرما ارتباط برقرار کند و برای ویزای کار اقدام نماید. پس از آن فرد باید منتظر تصمیم دولت استرالیا بماند که این مدت در حدود 3 ماه می باشد. پس از آن فرد می تواند ویزای خود را دریافت کند و اجازه اقامت در استرالیا را داشته باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای 190 استرالیا:

متقاضی ویزای 190 استرالیا برای تکمیل فرایند خود باید مدارک مورد نیاز این ویزا را تهیه نماید. این مدارک باید به صورت آنلاین و همچنین حضوری به سفارت یا کنسولگری کشور استرالیا ارائه شوند. مدت دریافت این ویزا می تواند بر اساس نوع شغل و تعداد متقاضیان این ویزا متفاوت باشد و در حدود 90 روز است. تمامی مدارک ارائه شده باید به صورت رسمی ترجمه شده باشند و هر گونه نقص در این مدارک، موجب رد درخواست متقاضی می گردد. مدارک مورد نیاز در شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا برای درخواست این ویزا به شرح زیر می باشد:

  • مدارکی که هویت متقاضی را اثبات می نمایند.
  • گزارش ارزیابی مهارت از یک منبع ارزیابی شناخته شده.
  • اثبات سن متقاضی مانند پاسپورت و شناسنامه
  • مدرک زبان انگلیسی مانند IELTS یا PTE
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • اسناد استخدام فرد دارای صلاحیت
  • مدرک تحصیلی
  • شرایط تحصیل در استرالیا
  • اثبات مهارت یا تخصص همسر
  • سند ازدواج
  • ارائه مدارک سلامت
  • تکمیل فرم درخواست ویزا

هزینه ویزای 190 استرالیا:

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا برای افراد دارای شرایط و سابقه کار مناسب می باشد و افراد می توانند این ویزا را از داخل یا خارج استرالیا دریافت نمایند. یکی از شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا، تکمیل فرم EOL می باشد. این فرم به صورت آنلاین و رایگان بوده و صرفا برای بررسی شرایط متقاضی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد دارای اهمیت برای مهاجرت به استرالیا و دریافت این ویزا، تسلط به زبان انگلیسی و دریافت مدرک برای اثبات آن می باشد. به دلیل افزایش نرخ دلار در چند وقت گذشته در ایران، قیمت آزمون های بین المللی برای زبان انگلیسی افزایش یافته است و افراد برای آزمون IELTS  باید حداقل 6 میلیون تومان پرداخت نمایند. همچنین افراد برای داشتن شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا باید مبلغ بیش از 4 هزار دلار استرالیا بابت این ویزا پرداخت نماید. مراحل متفاوت برای اخذ این ویزا وجود دارد که در بعضی از آن ها متقاضی باید هزینه ویزا را پرداخت نماید که به صورت پراکنده می باشد. همچنین اگر فرد بخواهد برای همسر و فرزندان خود این ویزا را دریافت نماید باید برای هر فرد بالای 18 سال 2 هزار دلار و هر فرد زیر 18 سال هزار دلار پرداخت نماید.

مدت زمان اخذ ویزای 190 استرالیا:

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا مراحل گوناگونی دارد که متقاضیان باید برای دریافت آن، این مراحل را سپری نمایند. متقاضیان این ویزا باید پس از ثبت EOL به مدت 2 هفته برای بررسی آن زمان لازم است. از آن جایی که این ویزا به صورت دائم ارائه می شود مدت زمان لازم برای دریافت آن متفاوت می باشد. به همین دلیل دریافت اجازه کار در استرالیا 3 ماه به طول می انجامد. مدت زمان لازم در شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا به نوع کار و تعداد درخواست کنندگان بستگی دارد. از آن جایی که این ویزا به صورت امتیاز بندی می باشد، دولت استرالیا باید تمامی درخواست ها را بررسی نماید و پس ار آن به افرادی که شرایط مناسبی دارند و امتیاز بالایی دارند تاییدیه ارسال نماید. به طور معمول 75 درصد از درخواست ها برای مهاجرت از طریق این ویزا، 6 ماه و 90 درصد از درخواست ها در حدود 7 ماه به طول می انجامد. ناگفته نمایند که افراد باید تمام مدارک خود را به صورت کامل و دقیق ارائه نمایند و هر گونه کمی در این مدارک موجب می شود که درخواست فرد مدت زمان بیشتری به طول بیانجامد.

 

مزایای ویزای 190 استرالیا:

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا برای متقاضیان و دارندگان این ویزا مزایای متنوعی به وجود می آورد. افراد با داشتن این ویزا می توانند به صورت نا محدود در استرالیا زندگی کنند و به صورت تمام وقت در این کشور به کار مشغول شوند. همچنین افراد و اعضای خانواده آن ها اجازه دارند که در استرالیا به تحصیل در تمامی مقاطع مشغول شوند. همچنین دارندگان ویزای 190 استرالیا می توانند از بیمه و مزایای سلامت و حمایت های پزشکی همانند شهروندان استرالیا بهرمند شوند. خانواده های واجد شرایط می توانند برای ویزای دائم یا ویزای موقت مورد حمایت قرار بگیرند. پس از سپری گردن مدتی در استرالیا، متقاضیان می توانند برای دریافت تابعیت کشور استرالیا اقدام نمایند و با داشتن شرایط آن، به عنوان شهروند در این کشور زندگی کنند. از سوی دیگر، دارندگان ویزای 190 استرالیا می توانند از امنیت و رفاه اجتماعی در استرالیا بهرمند شوند و درآمد آن ها در اندازه متوسط درآمد در استرالیا باشد. از این رو نمودار زیر نشان دهنده رشد درآمد در استرالیا در چند سال اخیر می باشد:

نمودار رشد درآمد در استرالیا

اقامت و تابعیت با ویزای 190 استرالیا:

یکی ار مزایای شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا، دریافت تابعیت از این طریق می باشد. این ویزا به صورت اقامت دائم می باشد و افراد می توانند در داخل یا خارج از استرالیا برای درخواست این ویزا اقدام نمایند. به همین دلیل، افرادی که با اقامت موقت کاری یا تحصیلی در این کشور اقامت دارند می توانند به منظور دریافت اقامت دائم، برای درخواست این ویزا اقدام نمایند. مدت اعتبار ویزای 190 استرالیا 5 سال می باشد و افراد می توانند از تمام مزایای شهروندی این کشور استفاده نمایند. پس از پایان این مدت، افراد می توانند برای تابعیت استرالیا درخواست ارائه نمایند. پس از بررسی شرایط لازم برای تابعیت، افراد می توانند پاسپورت استرالیا را دریافت نمایند و به بیشتر کشور های دنیا بدون داشت ویزای دیگری مهاجرت کنند.

سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 189 استرالیا:

🔹 آیا می توان ویزا های دیگر را به ویزای 190 استرالیا تبدیل کرد؟

بله این امکان وجود دارد و با توجه به اینکه افراد در استرالیا حضور دارند و سابقه کار و یا تحصیل در این کشور را دارند، از شانس بالایی برای دریافت این ویزا برخوردار هستند.

🔹با توجه به شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا حداقل امتیاز برای دریافت این ویزا چقدر است؟

متقاضیان می توانند با دریافت امتیاز 65 برای درخواست این ویزا اقدام نمایند

🔹آیا دریافت ویزای 190 استرالیا موجب دریافت ویزای همراه برای اعضای خانواده می گردد؟

بله، این ویزا برای تمام اعضای خانواده متقاضی صادر می گردد و فرد باید به ازای هر فرد بالای 18 سال 2 هزار دلار و هر فرد زیر 18 سال هزار دلار پرداخت نماید.

🔹با توجه به شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا مدت زمان لازم برای دریافت این ویزا چه میزان می باشد؟

در حدود 70 درصد از متقاضیان در حدود 6 ماه و 90 درصد در حدود 7 ماه این ویزا را دریافت می نمایند.

🔹آیا انجام آزمایشات پزشکی نیز از شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا برای متقاضیان است؟

متقاضیان می توانند در کشور محل زندگی خود و در نزد پزشک معتمد استرالیا آزمایشات را انجام دهند.

🔹در صورت رعایت شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا و اخذ این ویزا آیا می شود به ایالت های دیگر استرالیا سفر کرد؟

ویزای 190 به عنوان ویزای حمایت استانی صورت می گیرد و در صورت سفر به استان دیگر، قرارداد فرد با استان لغو می گردد.

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا و سخن پایانی:

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا ، مهاجرت به استرالیا، اقامت در استرالیا و اخذ ویزای 190 استرالیا را در این مقاله به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار دادیم. استرالیا کشوری بزرگ و ثروتمند در قسمت جنوبی زمین قرار دارد. این کشور به دلیل پایین بودن نیروی کار، شرایط مناسبی برای متقاضیان دارد. یکی از روش های مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور، دریافت ویزای 190 می باشد. این ویزا برای نیروی کار متخصص طراحی شده است و به صورت امتیاز بندی می باشد. افراد با داشتن این ویزا به صورت دائم در استرالیا اقامت دارند و پس از پایان دوره اقامتی خود می توانند در صورت داشتن شرایط مناسب، برای تابعیت استرالیا درخواست ارائه نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا مانند استرالیا به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا با مشاورین و متخصصین این موسسه تماس حاصل نمایید. شما می توانید سوالات خود را در زمینه شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا کارشناسان ما جواب شما را در کم ترین زمان ممکن ارسال کنند. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار می توانید امتیاز پنج ستاره را ثبت کنید.شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا ، مهاجرت به استرالیا، اقامت در استرالیا و اخذ ویزای 190 استرالیا را در این مقاله به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار دادیم. استرالیا کشوری بزرگ و ثروتمند در قسمت جنوبی زمین قرار دارد. این کشور به دلیل پایین بودن نیروی کار، شرایط مناسبی برای متقاضیان دارد. یکی از روش های مهاجرت به استرالیا و اقامت در این کشور، دریافت ویزای 190 می باشد. این ویزا برای نیروی کار متخصص طراحی شده است و به صورت امتیاز بندی می باشد. افراد با داشتن این ویزا به صورت دائم در استرالیا اقامت دارند و پس از پایان دوره اقامتی خود می توانند در صورت داشتن شرایط مناسب، برای تابعیت استرالیا درخواست ارائه نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا مانند استرالیا به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا با مشاورین و متخصصین این موسسه تماس حاصل نمایید. شما می توانید سوالات خود را در زمینه شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا کارشناسان ما جواب شما را در کم ترین زمان ممکن ارسال کنند. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار می توانید امتیاز پنج ستاره را ثبت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا

حداقل امتیاز در شرایط اخذ اخذ ویزای 190 استرالیا چقدر است؟

متقاضیان می توانند با کسب امتیاز 65 برای دریافت این ویزا اقدام کنند.

اقامت در استرالیا از طریق این ویزا چگونه است؟

اقامت افراد با داشتن این ویزا به صورت دائم می باشد و افراد می توانند برای دریافت تابعیت اقدام نمایند.

حداکثر سن برای دریافت ویزای 190 استرالیا چقدر است؟

متقاضیان برای درخواست ویزای 190 باید کم تر از 45 سال سن داشته باشند.

شرایط مهاجرت به استرالیا با این نوع ویزا چیست؟

افراد برای مهاجرت از طریق ویزای 190 باید سابقه کار در استرالیا یا تحصیل در این کشور و یا سابقه کار بالا در خارج از استرالیا داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *