شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک
  • ویزای کار پرستاران و ماما ها در دانمارک
  • شرایط و مدارک مورد نیاز برای استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک
  • لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان دانمارکی برای متقاضیان
  • مراحل معادلسازی مدرک پرستاری و مامائی در دانمارک
  • میزان حقوق پرستار و ماما در دانمارک
  • هزینه های زندگی در دانمارک
  • نکات مثبت و مزایای مهاجرت پرستاران و ماما ها به دانمارک
  • شرایط اخذ اقامت و پاسپورت دانمارک
  • استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک و شرایط ویزای همراه
  • شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک و سخن پایانی
✅شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک ✅ درآمد پرستاران در دانمارک، مهاجرت به دانمارک✅ هزینه های زندگی در دانمارک

شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک و مقدمه ای بر آن

شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک ، درآمد پرستاران در دانمارک و شرایط مهاجرت به دانمارک برای پرستاران و ماماها را در این نوشتار به صورت کامل مورد بررسی علمی قرار می دهیم. میزان درآمد پرستاران در دانمارک چقدر است؟ مهاجرت به دانمارک برای پرستاران و ماماها چگونه است؟ هزینه زندگی در دانمارک به چه میزان می باشد؟ با توجه به شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک معادل سازی، چگونه است؟ در ادامه این مقاله به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک می پردازیم. دانمارک کشوری توسعه یافته و ثروتمند در شمال قاره اروپا می باشد. بهداشت در کشور دانمارک دارای سطح بالایی می باشد و به دلیل پایین بودن نیروی کار متخصص در این کشور، پرستاری و مامایی یکی از رشته های پر درآمد و مورد تقاضا در دانمارک به حساب می آید. به دلیل درخواست بالا برای کار پرستاران، در ادامه به بررسی شرایط آن می پردازیم. شما همراهان همیشگی می توانید به منظور اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی و شناخت بهترین کشور برای مهاجرت ماما و پرستار به بررسی سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید با برقراری تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در خصوص شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک دریافت نمایید.

شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک:

دانمارک کشوری توسعه یافته و ثزوتمند با مساحت 43,094 کیلومتر مربع در شمال قاره اروپا می باشد. جمعیت کشور دانمارک بیش از 5.8 میلیون نفر و زبان رسمی در این کشور، زبان دانمارکی است. پایتخت کشور دانمارک شهر کوپنهاگن و وجه رایج در این کشور کرون نام دارد. دانمارک از سال 1973 عضو اتحادیه اروپا می باشد اما به عضویت حوزه یورو در نیامده است. رشته پرستاری، یکی از رشته های پر درآمد در دانمارک به حساب می آید. به دلیل پایین بودن نیروی کار در این مشور، رشته پرستاری، یکی از رشته های پر متقاضی در دانمارک به حساب می آید و افراد و متقاضیان خرجی می توانند برای مهاجرت به دانمارک، از این طریق اقدام کنند. متقاضیان مهاجرت در دانمارک می توانند با داشتن سابقه کار در زمینه پرستاری یا مامایی می توانند با معادلسازی مدرک خود به این کشور سفر کنند. همچنین افراد با تحصیل به مدت 4 تا 5 سال در زمینه پرستاری، می توانند به راحتی در کشور دانمارک کار مورد نظر خود را دریافت نمایند. افراد با داشتن تحصیلات در سایر کشور های اتحادیه اروپا از جمله کشور های حوزه اسکاندیناوی و همچنین داشتن سابقه کار در این کشور ها می توانند با داشتن مدرک زبان دانمارکی در این کشور به کار بپردازند. در ادامه بحث به بررسی شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک می پردازیم. این نوشتار توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است و هر کونه کپی برداری از این مقاله حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.

پرستار پرستاری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار پرستاران و ماما ها در دانمارک:

همانند سایر کشور های اتحادیه اروپا، متقاضیان برای دریافت ویزای کار در دانمارک باید از سوی کارفرما در این کشور پیشنهاد کاری دریافت نمایند. اما در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی مانند پرستاری و مامایی، دریافت پیشنهاد کاری برای درخواست این ویزا لازم نمی باشد. دارندگان مدرک تحصیلی در زمینه پرستاری و مامایی با داشتن سابقه کار در خارج از اتحادیه اروپا  برای دریافت ویزای کار پرستاران و ماما در دانمارک باید مدارک خود را برای اداره نظام پزشکی دانمارک ارسال نمایند و این مدارک را معادل سازی کنند. پس از معادل سازی مدارک، فرد باید این مدارک را به اداره مهاجرت دانمارک ارائه کند و پس از آن درخواست ویزای کار پرستاران در دانمارک را ارائه نماید. یکی از عوامل مهم برای دریافت ویزای کار پرستاران و ماماها در دانمارک و مهاجرت به دانمارک، دریافت مدرک زبان این کشور می باشد. افراد می توانند با دریافت این مدرک پیش از درخواست، شانس خود را برای دریافت این ویزا افزایش دهند. مدت اعتبار ویزای کار پرستار و ماما در دانمارک ۳ سال می باشد و افراد می توانند در سال اول اقامت خود، برای اخذ مدرک زبان خود اقدام نمایند. داشتن مدرک زبان انگلیسی برای متقاضیان کار در زمینه پرستاری می تواند امتیاز مثبتی در بر داشته باشد. همچنین متقاضیان باید بتوانند در طول اقامت خود در آزمون معادل سازی در زمینه پرستاری یا مامایی شرکت کنند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار پزشکان در دانمارک و سوئد

فایل صوتی این ویدئو

شرایط و مدارک مورد نیاز برای استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک:

برای دریافت ویزای کار پزشکان، پرستاران و ماماها در دانمارک افراد باید مدارک مورد نیاز این درخواست را ارائه نمایند. افراد در ابتدا نیازی به داشتن مدرک زبان دانمارکی ندارند و می توانند این مدرک را در مدت اقامت خود در دانمارک دریافت نمایند. اما در این صورت، متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی برای ارتباط برقرار کردن داشته باشند. این روش برای متقاضیان با حداقل مدرک لیسانس در زمینه پرستاری مناسب است. تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا باید به صورت رسمی ترجمه شده باشند و هر گونه نقص در این مدارک موجب لغو درخواست می گردد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار پرستار و ماما در دانمارک به شرح زیر است:

  • ارائه مدارک معادل سازی شده
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس
  • پرداخت هزینه ویزا
  • ارائه مدرک تحصیلی مرتبط
  • اثبات سابقه کار
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سو سابقه کیفری
  • سند ازدواج یا طلاق در صورت وجود

لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان دانمارکی برای متقاضیان:

داشتن مدرک زبان دانمارکی یکی از موارد لازم برای کار و زندگی در دانمارک به حساب می آید. پرستاران و ماماها به دلیل تعامل بالا با افراد و بیماران، باید سطح بالایی در دانش زیان دانمارکی داشته باشند. زبان دانمارکی دارای سطوح مختلفی به نام های A1 , A2 , B1 ,B2 , C1 , C2 می باشد. پرستار یا ماما به منظور کار در دانمارک و تعامل مناسب با بیماران خود، باید حداقل. مدرک B2 یا C1 دریافت نمایند. در ابتدای اقامت خود، پرستار و ماما می توانند به مدت 1 سال به تحصیل در زمینه مدرک دانمارک بپردازند. داشتن این مدرک برای پرستاران و ماماها واجب می باشد و پس از آن متقاضیان باید کار آموزی دوره کارورزی که به زبان دانمارکی است، سپری نمایند. کلاس های دوره زبان دانمارکی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شوند و هزینه این کلاس ها بر عهده متقاضی می باشد. نوع آزمون دانمارکی که به نام dansk نیز شناخته می شود به صورت آزمون تافل و بر اساس کامپیوتر برگزار می شود. این آزمون به صورت 30 سوال برگزار می شود که متقاضی باید بیش از 22 سوال از این سوالات را برای قبولی پاسخ دهند.

مراحل معادلسازی مدرک پرستاری و مامائی در دانمارک:

معادل سازی مدارک یکی از مراحل مهم در زمینه مهاجرت به دانمارک می باشد. پرستاران و ماماها در دانمارک شرایط کار آسان و معادلسازی آسانی دارند و مانند پزشکان احتیاجی به سپری کردن آزمون نمی باشد. پرستاران برای معادل سازی مدارک خود ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را به  سازمان بهداشت دانمارک ارائه کنند. پس از تایید این ارگان، متقاضیاین می توانند ویزای 3 را درسافت نمایند. پس از انجام معادلسازی، متقاضیان باید در دوره زبان dansk شرکت کنند. آزمون این زبان هر سال دو بار برگزار می شود و هزینه این آزمون بالا نمی باشد. پس از دریافت تمامی مدارک، متقاضیان باید در دوره کارآموزی در زمینه پرستاری یا مامایی در کشور دانمارک مشغول به کار شوند. این دوره به زبان دانمارکی می باشد و متقاضیان در این دوره حقوق و مزایای مناسبی را دریافت می کنند. به دلیل تقاضای بالا در زمینه پرستاری، افراد پس از سپری کردن دوره های های مورد نیاز می توانند به راحتی شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. افراد می توانند با سپری کردن دوره معادلسازی در کشور های حوزه اسکاندیناوی به کار در زمینه پزشکی و پیرا پزشکی بپردازند.

میزان حقوق پرستار و ماما در دانمارک:

پرستاران یکی از مشاغل دارای تقاضا و پر درآمد در دانمارک می باشند و به همین دلیل میزان درآمد پرستاران در دانمارک برای متقاضیان این رشته دارای اهمیت است. درآمد پرستاران در دانمارک با توجه به میزان سابقه کار و همچنین محل کار فرد بستگی دارد. درآمد  پرستاران تازه کار و بدون سابقه در دانمارک ماهیانه بیش از 25 هزار کرون می باشد. از سوی دیگر بیشترین درآمد در دانمارک برای پرستاران 76,600 کرون در ماه می باشد. متوسط درآمد پرستاران در دانمارک ماهیانه در حدود 39,300 کرون می باشد. میزان درآمد در دانمارک برای درستاران بر اساس سابقه کار افزایش می یابد، به همین دلیل نمودار زیر نشان دهنده میزان افزایش درآمد پرستاران بر اساس سابقه کار را نشان می دهد:

نمودار تاثیر تجربه بر حقوق و درآمد پرستاران در دانمارک

متوسط ​​حقوق ناخالص ماما در دانمارک 746.003 کرون است. در واقع نرخ معادل ساعتی 359 کرون می شود. ماماها در دانمارک علاوه بر حقوق، به طور متوسط ​​16.039 کرون پاداش می گیرند. برآورد حقوق و دستمزد بر اساس داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد است که مستقیماً از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در دانمارک جمع آوری شده است. یک مامای سطح اول با 1-3 سال تجربه کار به طور متوسط ​​521.683 کرون حقوق دریافت می کند. یک مامای سطح بالا با بیشتر از 8 سال تجربه کار به طور متوسط ​​925.837 کرون حقوق دریافت می کند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی این ویدئو

هزینه های زندگی در دانمارک:

میزان هزینه های زندگی در دانمارک یکی از مواردی است که متقاضیان و مهاجران به آن توجه زیادی دارند. هزینه های زندگی در دانمارک به موارد متفاوتی مانند سبک زندگی، تعداد اعضای خانواده و همچنین شهر محل زندگی بستگی دارد. ارزان ترین شهر برای زندگی در دانمارک، شهر اودنس می باشد. متوسط هزینه زندگی در این شهر سالیانه بیش از 255 هزار کرون در سال می باشد. این میزان 41,790 کرون کم تر از متوسط هزینه های زندگی در دانمارک بر اساس گران ترین شهر می باشد. کپنهاگن به عنوان گران ترین شهر در دانمارک به حساب می آید. قیمت برخی از اقلام زندگی در کشور دانمارک به شرح زیر می باشد:

اقلام قیمت بر حسب کرون
مسکن
کرایه آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 6956.03
کرایه آپارتمان 1 خوابه در خارج شهر 5,019.94
کرایه آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر 12,680.48
کرایه آپارتمان 3 خوابه در خارج شهر 9,445.13
خرید آپارتمان در مرکز شهر (هر متر مربع) 36,005.74
خرید آپارتمان خارج شهر (هر متر مربع) 24,935.13
خاروبار و مواد غذایی
1 لیتر شیر 9.18
500 گرم نان 18.03
12 عدد تخ مرغ 24.78
1 کیلو مرغ 63.82
1 کیلو گوشت گوساله 94.24
1 کیلو گوجه فرنگی 24.92
1 کیلو پیاز 10.26
1 کیلو برنج 14.82
1 کیلو سیبزمینی 12.29
خدمات رفاهی
هزینه برق و آب و غیره 1,260.78
اینترنت 249.26
بلیط ماهیانه اتوبوس 450
1 کیلو متر مسیر تاکسی 15
1 لیتر بنزین 10.72
خرید ماشین توبوتا کرولا 253,417.16
مراقبت از کودکان
مدرسه پیش دبستانی ماهیانه برای 1 فرزند 2,973.06
مدرسه بین المللی ابتدایی سالیانه برای 1 فرزند 58,216.21

نکات مثبت و مزایای مهاجرت پرستاران و ماما ها به دانمارک:

پرستاری و مامایی یکی از مشاغل پر متقاضی در کشور دانمارک به حساب می آید و افراد شرایط مناسبی در این کشور دارند. اول اینکه، فارغ التحصیلان در زمینه پرستاری و مامایی در کشور دانمارک می توانند در سایر کشور های اتحادیه اروپا از جمله کشور های اتحادیه اروپا به کار مشغول شوند. همچنین افراد می توانند با معادل سازی مدرک خود و به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری، می توانند به آسانی در کشور دانمارک شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. افراد می توانند در بیمارستان ها، کلینیک های تخصصی و همچنین مراقبت از سالمندان و خردسالان به کار مشغول شوند. نرخ بیکاری کشور دانمارک به شرح زیر می باشد:

نمودار نرخ بیکاری در دانمارک

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت دانمارک:

اقامت پرستاران و ماماها در دانمارک پس از معادل سازی مدرک خود، به صورت موقت و 3 ساله می باشد. افراد در صورتی می توانند به صورت کامل در این مدت در دانمارک اقامت داشته باشند که در سال اول اقامت مدرک زبان دانمارکی خود را دریافت نمایند. پس از آن در صورتی که افراد بتوانند مدرک خود را معادل سازی کنند و به کار در دانمارک مشغول شوند، ویزای کار دریافت می نمایند. پرستاران و ماماها در صورت داشتن شغل تمام وقت و با داشتن اقامت موقت بیش از 3 سال و 6 ماه در دانمارک می توانند اقامت دائم کشور دانمارک را دریافت نمایند. پس از دریافت اقامت دائم و در صورت داشتن شرایطی همچون تلفیق با فرهنگ دانمارکی، دانش کامل در زبان دانمارکی و داشتن 2 سال اقامت دائم در دانمارک، می توانند برای دریافت تابعیت و پاسپورت دانمارک درخواست ارائه نمایند.

شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک و شرایط ویزا همراه:

یکی از مزایای مهاجرت به دانمارک برای پرستاران و ماماها، داشتن ویزای همراه برای اعضای خانواده می باشد. از آن جایی که در کشور های حوزه اسکاندیناوی، خانواده جایگاه بالایی دارد، دارندگان ویزای کار می توانند برای اعضای خانواده خود ویزای همراه دریافت نمایند. این ویزا برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی ارائه می گردد. در صورتی که فرد بتواند وابستگی فرزند بالای 18 سال را به خود اثبات نماید، ویزای همراه را برای این عضو از خانواده دریافت نماید. همسر متقاضی می تواند با داشتن ویزای همراه شغل تمام وقت در دانمارک پیدا کند و ویزای خود را به کاری تغییر دهد. همچنین فرزندان زیر 18 سال می توانند از مزایای تحصیل رایگان در کشور دانمارک بهرمند شوند.

شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک و سخن پایانی:

شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک ، درآمد پرستاران در دانمارک، مهاجرت به دانمارک و هزینه های زندگی در دانمارک را در این مقاله به صورت کامل و دقیق مورد بررسی قرار دادیم. دانمارک کشوری توسعه یافته و ثروتمند در شمال قاره اروپا و عضو اتحادیه اروپا می باشد. به دلیل توجه بالای این کشور به مسائل بهداشت، رشته های پیراپزشکی از جمله پرستاری ومامیی تقاضای بالایی در این کشور دارند. متقاضیان مهاجرت به دانمارک می توانند با داشتن مدرک و سابقه کار، برای مهاجرت به دانمارک کسب ویزای کار اقدام نمایند. افراد پس از معادل سازی مدرک خود اجازه اقامت در دانمارک را دریافت می کنند و می توانند در دانمارک مدرک زبان دانمارکی خود را دریافت کنند. شما همراهان عزیز و گرامی می توانید با ایجاد تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان در زمینه شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک دریافت نمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت جدید ترین اطلاعات در خصوص ویزا های کاری به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه بپردازید. شما همچنین می توانید سوالات خود را در زمینه شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا مشاورین ما در کم ترین زمان ممکن جواب آن را برای شما ارسال نمایند. با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این نوشتار نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در دانمارک

 میزان درآمد پرستاران در دانمارک چقدر است؟

درآمد در دانمارک برای پرستاران ماهیانه بیش از 37 هزار کرون می باشد.

مهاجرت به دانمارک برای پرستاران و ماماها چگونه است؟

پرستاران و ماماها می توانند با یادگیری زبان دانمارکی و معادل سازی مدرک خود، ویزای کار این کشور را دریافت نمایند.

هزینه زندگی در دانمارک به چه میزان می باشد؟

هزینه زندگی در دانمارک بسته به شهر محل سکونت متفاوت است و متوسط هزینه ها در شهر اودنس 255 هزار کرون در سال است.

معادل سازی برای شرایط استخدام پرستاران و ماماها در دانمارک چگونه است؟

پرستاران و ماماها مدارک تحصیلی خود را با ارسال به وزارت بهداشت این کشور معادلسازی می کنند و پس از آن دوره های کارآموزی را سپری می نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *