شرایط اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط لازم برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا
  • امتیاز بندی ویزای 189 استرالیا
  • مراحل دریافت ویزای 189 استرالیا
  • مدارک مورد نیاز ویزای 189 استرالیا
  • هزینه ویزای 189 استرالیا
  • مدت زمان اخذ ویزای 189 استرالیا
  • مزایای ویزای 189 استرالیا
  • اقامت و تابعیت با ویزای 189 استرالیا
  • سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 189 استرالیا
  • شرایط اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا و سخن پایانی
✅ شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا ✅ هزینه مهاجرت به استرالیا ✅ امتیاز بندی استرالیا

شرایط اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا و مقدمه ای بر آن

شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا ، امتیاز بندی استرالیا و هزینه مهاجرت به استرالیا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. برای اخذ ویزای 189 استرالیا هزینه مهاجرت به استرالیا چقدر خواهد بود؟ افرادی که ویزای 189 استرالیا را دریافت کنند، می توانند برای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند؟ شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا شامل چه شرایطی است؟ استرالیا در میان مهاجران یک مقصد محبوب شناخته شده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که ادامه زندگی خود را در این کشور بگذرانند. مهاجران از سراسر جهان برای سطح بالای زندگی و فرصت های شگفت انگیز کار خود به استرالیا می آیند. گرچه پذیرش در استرالیا می تواند چالش برانگیز باشد، اما ویزای مهارت مستقل راهی عالی برای کارگران ماهر است که می خواهند به طور دائم در این کشور زندگی و کار کنند. با توجه به اهمیت این موضوع برآن شدیم شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا را به صورت کاملاً جزئی تحلیل کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ می تواند به شما از طریق تماس تلفنی مشاوره دهد. بنابراین، شما می توانید از این طریق از خدمات این مؤسسه بهره ببرید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا:

برای افرادی که مهارت های خاصی را دارند، استرالیا از طریق ویزای مستقل با زیر کلاس 189 اقدام به جذب این افراد کرده است. برای کار، زندگی و تحصیل در این کشور از این طریق کافی است که شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا را فراهم کنید. ویزای زیر کلاس 189 بر اساس مهارت های کاری خاص مورد آزمایش قرار می گیرد. در صورت اعطای ویزا، ساکنان دعوت شده از بسیاری از حقوق شهروندی استرالیا بهره مند می شوند. برای اخذ این ویزا دو دسته وجود دارد، یکی از طریق جریان امتیاز بندی استرالیا است و دسته دیگر آن جریان نیوزیلند است. این دو دسته از نظر شرایط با هم تفاوت دارند. در ادامه مطالب این ویزا را برای جریان امتیاز بندی استرالیا بررسی می کنیم. شرایط ویزای مهارتی استرالیا در لیست زیر اعلام می شود:

  • هیچ مبلغی با نام شما تحت دولت استرالیا ثبت نمی شود.
  • بیانیه ارزش استرالیا باید توسط متقاضی امضا شود.
  • فرم درخواست ویزا نباید در گذشته لغو یا رد شده باشد.
  • متقاضی باید دارای شخصیت و همچنین شرایط سلامتی و مهارتی باشد که توسط دولت کشور تعیین شده است.
کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

امتیاز بندی ویزای 189 استرالیا:

همانطور که گفته شد یکی از راه هایی که شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا را فراهم می کند، از طریق جریان امتیاز بندی استرالیا است. برای این ویزا توسط امتیازات متقاضی ابتدا باید دعوتنامه داشته باشد تا بتواند برای ویزای 189 اقدام کند، متقاضی نیاز به ارزیابی مهارت مناسب در زمان دعوت دارد، وقتی متقاضی برای آن درخواست می کند باید سنش بین 18 تا 44 سال باشد و اگر بالای 45 سال باشد و بخواهد برای آن درخواست دهد، باید از طرف کارفرما دعوت نامه داشته باشد. با بررسی سن و سال فعلی، توانایی زبان انگلیسی متقاضی، شغل متقاضی، سابقه کار در استرالیا و صلاحیت استرالیا متقاضی امتیاز دریافت می کند. برای دریافت آن شخص مذکور نیاز به حداقل 65 امتیاز دارد. این امتیاز به حجم و کیفیت نامزدهایی که تقاضا داده اند، بستگی دارد. بعضی از مشاغل به امتیاز قبولی بسیار بالاتری احتیاج دارند. متقاضی باید در هنگام دعوت کردن، آزمایشی را برای صحبت با زبان انگلیسی انجام دهد. نمودار زیر دعوت نامه های صادر شده برای ویزای زیر کلاس 189 را در سال 2018 نشان می دهد.

نمودار دعوت نامه های صادر شده در زیر کلاس 189 استرالیا

مراحل دریافت ویزای 189 استرالیا:

پس از بررسی شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا لازم است از مراحل دریافت آن مطلع شوید. در مرحله اول ابتدا باید بررسی کنید که آیا شغل شما در لیست های شغلی ماهر وجود دارد یا خیر. زیرا این ویزا فقط برای افرادی در دسترس است که می توانند موقعیتی را در این لیست پر کنند. در مرحله 2 باید اطمینان حاصل کنید که تمام شرایط لازم برای واجد شرایط ویزای مهارتی استرالیا را برآورده می کنید. شرایط مندرج در جدول زیر برای اخذ این ویزا مورد نیاز است.

شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا
سن شما زیر 50 سال باشد.
مهارت های اساسی انگلیسی داشته باشید
نیازهای بهداشتی را برآورده کنید.
نیازهای شخصیت را برآورده کنید.
هیچ بدهی معوقه ای به دولت استرالیا نداشته باشید.
مایل به امضای بیانیه ارزش های استرالیا باشید.

در مرحله 3 برای شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا باید ارزیابی مهارت را انجام دهید و نمره قابل قبولی کسب کنید. نمره شما باید مطابق با نمره دعوت نامه شما باشد. مرحله 4 ابراز علاقه از طریق SkillSelect است. SkillSelect برنامه ای است که با استفاده از آن باید به چند سؤال در مورد سابقه کار مرتبطتان، سوابق تحصیلی و مهارت هایتان پاسخ دهید و شما باید ابراز علاقه (EOI) را از طریق این برنامه ارائه کنید. EOI شما توسط مقامات استرالیایی و همچنین در اختیار کارفرمایان استرالیایی که ممکن است به دنبال شخصی برای استخدام مهارت خود هستند، دیده می شود. اگر نامزدی یا اسپانسر دریافت کنید و EOI شما شرایط ویزای مهارتی استرالیا را داشته باشد، از شما دعوت می شود برای ویزای 189 اقدام کنید. در مرحله 5 باید یک حامی مالی پیدا کنید، این ویزا مستلزم حمایت مالی توسط کارفرما، یکی از اعضای خانواده یا معرفی شدن توسط دولت ایالتی یا سرزمینی است. به محض اینکه یک اسپانسر مناسب پیدا کنید، آن ها نامه دعوتنامه درخواست ویزا را برای شما ارسال می کنند. در مرحله ششم لازم است از اسپانسر خود بخواهید درخواست لازم را کامل انجام دهد. با رسیدن به مرحله 7 می توانید از طریق DHA به صورت آنلاین برای ویزای 189 اقدام کنید و در مرحله 8 منتظر تصمیم گیری در مورد درخواست ویزا توسط DHA باشید. در مرحله 9 می توانید ویزای خود را دریافت کرده و در استرالیا کار خود را شروع کنید.

مدارک مورد نیاز ویزای 189 استرالیا:

شما به حداکثر 60 روز زمان برای ارسال فرم درخواست ویزا نیاز خواهید داشت. این بازه زمانی پس از دریافت دعوت نامه محاسبه می شود. در اینجا یک لیست چک اسناد زیر کلاس 189 وجود دارد که باید آنرا با برنامه خود ضمیمه کنید. غیر از این موارد، هرگونه سند دیگری که مقامات استرالیا درخواست کنند را باید آماده کنید. توجه داشته باشید که برای ارئه مدارک به ترجمه اسناد نیاز خواهید داشت. اسنادی که ارسال می کنید باید کپی های معتبر از اصل اسناد باشد.

  • فرم درخواست ویزا 189
  • اثبات هویت
  • گزارش ارزیابی مهارت نتایج آزمون زبان انگلیسی
  • اسناد اشتغال ماهر
  • 2 عکس رنگی به اندازه گذرنامه
  • مدارکی برای اثبات صلاحیت تحصیلی شما
  • مدارکی برای اثبات شرایط تحصیل در استرالیا و اینکه شما در منطقه ای استرالیا تحصیل کرده اید (در صورت وجود)
  • اسنادی برای اثبات صلاحیت، مهارت ها و مهارت زبان انگلیسی شریک زندگی خود
  • اسنادی برای اثبات وضعیت رابطه شما
  • گواهی عدم سوء پیشینه که توسط پلیس صادر شده است.
  • ارزیابی های بهداشتی نامه های مرجع از کارفرمایان خود

هزینه ویزای 189 استرالیا:

بعد از رسیدگی به شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا و پس از آماده سازی مدارک، آگاهی نسبت به هزینه این ویزا ضروری است. هزینه فعلی ویزای زیر کلاس 189، مبلغ 4،045دلار استرالیا است. این قیمت فقط برای متقاضی اصلی می باشد، هزینه اضافی برای هر عضو خانواده ذکر شده در برنامه نیز مورد نیاز است. هزینه ها طبق سن افراد متفاوت خواهد بود، به طور مثال برای ویزای فرزندان زیر 18 سال هزینه مورد نیاز 1،015 دلار استرالیا است. ولی برای فرزندان و افراد بالای 18 سال هزینه درخواستی 2،020 دلار استرالیا خواهد بود. علاوه بر این، برای متقاضیان بالای 18 سال که مهارت های زبان انگلیسی کم عملکردی دارند، ممکن است هزینه اضافی اعمال شود. این هزینه در قسط دوم دریافت می شود و فقط در صورت موفقیت برای اخذ ویزا اعمال می شود. هزینه دوم اقساط برای همه اعضای خانواده بالای 18 سال 4،885دلار استرالیا است. در کنار این هزینه های شناخته شده، ممکن است هزینه های اضافی برای چک های بهداشتی، گواهینامه های پلیس و بیومتریک مورد نیاز باشد که شما باید آن ها را پرداخت کنید.

مدت زمان اخذ ویزای 189 استرالیا:

محل زندگی شما چه در استرالیا باشد و چه در خارج آن، شما می توانید برای ویزای مهارت مستقل اقدام کنید. زمان پردازش به دلیل شرایط فردی می تواند به میزان قابل توجهی برای افراد مختلف، متفاوت باشد و هر برنامه به صورت موردی ارزیابی می شود. این زمانبندی به کامل بودن برنامه و اسناد پشتیبان، درخواست اسناد یا اطلاعات اضافی و مدت زمان مورد نیاز برای انجام هرگونه بررسی لازم بستگی دارد. اگر در مورد سلامت، شخصیت یا امنیت ملی به اطلاعات بیشتری از آژانس های خارجی نیاز باشد، این کار ممکن است به زمان بیشتری نیز نیاز داشته باشد. برای برنامه های ویزای مهاجرت دائمی، تعداد فضا های موجود در برنامه مهاجرت نیز بر روند پردازش کلی تأثیر می گذارد. هنگام اقدام برای این ویزا توجه به زمان پردازش و تاخیرهای احتمالی مهم است. این ویزا طی دوره زمانی 8 الی 9 ماه پردازش می شود. مقاله شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا که در حال مطالعه آن هستید به مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تعلق دارد و کپی برداری از آن غیر مجاز است.

 

مزایای ویزای 189 استرالیا:

این ویزا مزایای خاص و منحصر به فردی را دارد، که شاید برخی دیگر از ویزا ها از این مزایا محروم باشند. به طور نمونه همانطور که گفته شد امکان تحصیل، کار و زندگی برای مهاجران در این کشور به طور دائم وجود دارد. این ویزا همچنین شرایط ثبت نام در مدیکر که همان سیستم مراقبت بهداشتی است را فراهم می کند. مدیکر و برنامه های مربوطه به گونه ای طراحی شده اند که دسترسی افراد واجد شرایط به برخی از خدمات بهداشتی را با هزینه کم یا بدون هزینه فراهم کنند. در صورت دریافت این ویزای می توانید اقوام خود را حمایت کنید تا به استرالیا بیایند و به مدت 5 سال به این کشور سفر کنند. شما در صورت داشتن شرایط لازم، می توانید شهروند استرالیا شوید. با این حال، به عنوان یک مقیم و دارنده ویزا که تازه وارد شده اید، ممکن است برای دسترسی به برخی از پرداخت ها و مزایای دولت استرالیا مدت زمان خاصی مورد نیاز باشد. ویزای مهارت مستقل دارای یک بخش محبوب خانوادگی است که به شما امکان می دهد اعضای خانواده خود را در برنامه ویزایتان بگنجانید. طبق قوانین استرالیا، همسر یا شریک زندگی واقعی، فرزند تحت تکفل یا نوادگان، نوه وابسته یا نوه ناپدری، فرزند و یا ناپدری وابسته به عنوان عضوی از خانواده شما در نظر گرفته می شود.

اقامت و تابعیت با ویزای 189 استرالیا:

ویزای مهارت مستقل یک ویزای اقامت دائم استرالیا است، به این معنی که شما می توانید به مدت نامحدود در کشور بمانید. در حالی که اجزای سفر ویزا پس از 5 سال منقضی می شود، می توان ویزای اقامت بازگشت زیر کلاس 155 یا 157 را برای ورود مجدد به استرالیا پس از این زمان دریافت کرد. شما روزی که ویزای مستقل را دریافت می کنید، برای اهداف قانونی، اقامت دائم را به دست می آورید. بسیاری از افراد رویای تأمین اقامت دائم استرالیا را دارند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به این مهم دست پیدا کنید که این ویزا یکی از این روش ها می باشد. اقامت دائم بسیاری از حقوق و امتیازاتی را که شهروندان استرالیا از آن برخوردار هستند را به شما می دهد. تابعیت استرالیا امکان پذیر است. به طور کلی، معیارهای عمومی صلاحیت برای تابعیت به این صورت است که افراد بالای 18 سال که درخواست تابعیت استرالیا را می دهند باید:

  • آزمون تابعیت را گذرانده باشند (مگر اینکه بالای 60 سال باشند)
  • در زمان درخواست و همچنین در زمان تصمیم گیری اقامت دائم داشته باشند.
  • شرایط اقامت را برآورده کنند
  • به احتمال زیاد در استرالیا اقامت داشته باشند، یا به اقامت خود ادامه دهند یا ارتباط نزدیک و مداومی با استرالیا داشته باشند.
  • شخصیت خوبی داشته باشند.

سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 189 استرالیا:

🔹 تفاوت بین زیر کلاس 189 و 190 چیست؟

در حالی که ویزاهای زیر کلاس 189 و 190 هر دو امکان اقامت دائم را دارند، تفاوت آن ها در این است که زیر کلاس 190 ویزای حمایتی ایالت است که محل زندگی شما در استرالیا را برای 2 سال اول محدود می کند.

🔹زیر کلاس 189 چه نوع ویزای است؟

زیر کلاس 189 یک ویزای دائمی به حساب می آید و شرایط زندگی، کار و تحصیل در استرالیا را به صورت نامحدود برای شما فراهم می کند.

🔹چند امتیاز برای ویزای مستقل مهارت لازم است؟

 ویزای مهارت مستقل یک ویزای تست شده بر اساس ارزیابی مهارت با حداقل 65 امتیاز است. 

🔹آیا ویزا 189 به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده است؟

شما هنوز هم می توانید درخواست خود را با ارزیابی مهارت و ابراز علاقه شروع کنید. با این وجود در حالی که مرزهای بین المللی استرالیا بسته است و اگر در خارج از کشور باشید نمی توانید برای هیچ برنامه زیر کلاس 189 دعوت نامه دریافت نخواهید کرد زیرا تمرکز بر روی افرادی که در استرالیا مشغول کار خود هستند، است.

🔹آیا می توانم اعضای خانواده را در درخواست ویزا خود وارد کنم؟

شما می توانید از داخل یا خارج از استرالیا درخواست دهید و می توانید اعضای خانواده وابسته مانند همسر یا شریک زندگی و فرزندان وابسته را نیز در این درخواست وارد کنید.

🔹ویزا استرالیا 189 چیست؟

جریان 189 ویزا استرالیا با استفاده از امتیازات، برای جذب کارگران دعوت شده با مهارت های خاص مورد نیاز جامعه گسترده استرالیا طراحی شده است.  اما برای درخواست آن باید از طرف کارفرما دعوت نامه داشته باشد.

شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا و سخن پایانی:

شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا ، هزینه مهاجرت به استرالیا و امتیاز بندی استرالیا به همراه کلیه ی مسائل مربوط به آن در این نوشتار بررسی شد. ویزای 189 استرالیا یکی از ویزا های مهم بوده که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد. زیرا جامع بوده و تمام مزایای کار، تحصیل و زندگی در استرالیا را در بر می گیرد. بنابراین، کسانی که شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا را دارند و بتوانند حداقل امتیاز ذکر شده را دریافت کنند، می توانند این ویزا را اخذ کنند. نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به امتیاز بندی استرالیا، ممکن است شما نتوانید شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا را کسب کنید یا امکان دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما برای شما وجود نداشته باشد، در این صورت شما می توانید شرایط اخذ ویزای کانادا را مورد بررسی قرار دهید که اسکیل ورکر بوده و نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما ندارد. علاوه بر این، با نرسیدن امتیازات شما به حد نصاب امتیاز بندی استرالیا هنوز هم شانس کاریابی در آلمان و اتریش را دارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. مقاله شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نوشته شده و ممنوع است که از آن رونوشت و کپی تهیه کنید. در آخر شما با دادن 5 ستاره می توانید به ما امتیاز دهید و سؤالات خود را در کادر مربوطه درج نمائید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط اخذ ویزای 189 استرالیا

اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای 189 ممکن است؟

بله، کسانی که موفق به دریافت این ویزا می شوند، می توانند به طور دائم در استرالیا اقامت کنند و به کار، تحصیل و زندگی بپردازند.

شرایط ویزای مهارتی استرالیا چیست؟

برای درخواست باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • سن زیر 50 سال
  • مهارت های اساسی انگلیسی
  • نیازهای بهداشتی را برآورده کنید.
  • نیازهای شخصیت را برآورده کنید.
  • هیچ بدهی معوقه ای به دولت استرالیا نداشته باشید.
  • مایل به امضای بیانیه ارزش های استرالیا باشید.

✅معیار های امتیاز بندی استرالیا برای جریان امتیازی ویزای 189 استرالیا کدام اند؟

از طریق سن و سال فعلی که باید کمتر از 45 سال باشد، توانایی زبان انگلیسی متقاضی، شغل متقاضی، سابقه کار در استرالیا و صلاحیت استرالیا، متقاضی امتیاز دریافت می کند.

هزینه مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای 189 چقدر است؟

هزینه فعلی ویزای زیر کلاس 189، مبلغ 4،045 دلار استرالیا است. این قیمت فقط برای متقاضی اصلی می باشد، هزینه اضافی برای هر عضو خانواده ذکر شده در برنامه نیز مورد نیاز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *