کار در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  • ویزای کاری انگلستان
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار انگلستان
  • نرخ بیکاری در انگلستان
  • مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
  • میزان حقوق در انگلستان
  • نحوه کاریابی در انگلستان
  • مؤسسات کاریابی در انگلستان
  • بررسی ویزای همراه انگلستان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در انگلستان
  • سخن پایانی کار در انگلستان
✅ کار در انگلستان ✅ شرایط اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد.

کار در انگلستان و مقدمه ای بر آن

کار در انگلستان ،یافتن شغل در انگلیس، شرایط اخذ ویزای کار در انگلستان از طریق کار در کشور انگلیس برای ایرانیان و دیگر موارد در این مقاله به تفصیل مورد بحث و بررسی علمی قرار می گیرد. آیا امکان کاریابی ایرانی در لندن و سایر شهرهای انگلیس وجود دارد؟ شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت انگلستان به چه صورت است؟ مشاغل مورد نیاز انگلستان کدام است؟ درآمد ماهیانه در انگلیس چه میازن است؟ در این مقاله به این سوالات و دیگر سوالات شما در خصوص کار در انگلستان و اخذ ویزای کار در انگلستان توضیخ داده خواهد شد. همچنین می توانید در صورت داشتن سوالات و پرسش های بیشتر در این خصوص با مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه ملک پور اتریش تماس حاصل فرمایید و از شرایط مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید. به علاوه این امکان برای شما عزیزان فراهم گردیده تا از طریق این شماوره تلفنی رایگان شرایط تان به طور کامل بررسی گردد و تمامی راه های مهاجرتی متناسب با شرایط تان را دریافت نمایید و در این زمینه اطلاعات کافی کسب نمایید.

شرایط عمومی کار در انگلستان

کشور انگلستان کشوری است که در بخش جنوبی جزیره بریتانیای بزرگ واقع شده است و بخش زیادی از این کشور را فرا گرفته است. انگلستان از جزیره های کوچک و بزرگ زیادی تشکیل شده است. از جمله این جزایر وایت و من هستند. کشور انگلستان مساحتی برابر با 242900 کیلومتر مربع است و جمعیتی برابر با 67 میلیون را دارا می باشد. جنوب شرقی بریتانیا و لندن رشد اقتصادی زیادی را تجربه می کنند. از آن جایی که شرایط اقتصادی تاثیر بسزایی در شانس کاریابی قرد دارند، این دو شهر مورد توجه بسیاری از مهاجران کاری به این کشور قرار گرفته است. افراد متقاضی کار در انگلستان باید به این نکته توجه کنند که باید از سطح زبان انگلیسی بالایی برخوردار باشند. به علاوه تسلط بر دو زبان شانش فرد را برای پیدا کردن کار و مهاجرت به انگلیس از طریق کار افزایش می دهد.

کار در انگلستان مساحت و جمعیت انگلستان درباره انگلستان پایتخت انگلیس زبان رسمی انگلیس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کاری انگلستان:

ویزای کار انگلستان با نام TIER نامیده می شود. ویزایی که برای مهاجرت کاری به این کشور استفاده می شود ویزای TIER2 نام دارد. جهت مهاجرت کاری به انگلستان و کار در انگلستان لازم است که تا فرد یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور انگلستان دریافت نماید. کارفرمای انگلستان پس از بررسی شرایط فرد متقاضی و در صورت تمایل به استخدام او موظف است مدرکی را تحت عنوان مدرک پشتیبانی به اداره ی کار انگلستان ارائه نماید. کار در انگلیس برای ایرانیان نیز با داشتن پیشنهاد کار معتبر امکان پذیر است. البته باید به این نکته توجه داشت که شرایط دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای انگلستان امری ساده نیست و از این رو بهتر ایت تا فرد روش های دیگر را به جهت یافتن کارفرما و موفقیت در دریافت ویزای کاری پیش بگیرد. روشی مانند تحصیل و یا اخذ ویزای کار تحصیل می تواند گزینه مناسبی برای کاریابی در لندن یا سایر شهرهای انگلستان باشد. ویزای کار تحصیل انگلستان، برای افرادی که در پی یافتن شعل در انگلیس هستند بسیار مناسب می باشد. از طریق این ویزا افراد می توانند هم زمان با تحصیل به کار نیز بپردازند. شرکت در این دوره ها می تواند ضمانتی برای کاریابی مطمئن برای دانشجو باشد. این نوشتار به وسیله ی موسسه حقوقی ملک پور(همکار ملک پور اتریش) مورد تحریر قرار گرفته است. لذا هرگونه کپی برداری از آن از لحاظ قانونی ممانعت دارد و از لحاظ شرعی حرام است.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در انگلستان

یکی از مهمترین مراحل در دریافت ویزای کار انگلستان موفقیت در دریافت ویزا می باشد. چرا که بدون در دست داشتن ویزا امکان مهاجرت کاری به انگلستان و کار در انگلستان وجود ندارد. در روند اخذ ویزای کاری انگلستان فرد متقاضی باید به دقت مدارک مورد نیاز را مهیا نماید. بنابراین فرد پس از یافتن شغل در انگلیس می تواند مدارک لازم را آماده کرده و به سفارت یا کنسولگری مراجعه کند. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری انگلستان در  زیر ذکر شده است.

  • نامه ی درخواست ویزا
  • پاسپورت
  • دو قطعه عکس
  • نامه ی تمکن مالی (مبلغ 945 پوند به مدت 90 روز قبل از سفارت باید در حساب کشور مبدا باشد.)
  • مدرک زبان انگلیسی
  • گواهی سلامت جسمی و روحی
  • گواهی عدم سو پیشینه

نرخ بیکاری در انگلستان:

نرخ بیکاری یک کشور از مهمترین فاکتورهایی است که فرد باید در انتخاب مقصد مهاجرتی خود در نظر بگیرد. چرا که در صورتی که کشور مورد مهاجرت فرد از نرخ بیکاری بالایی برخوردار باشد، شانس کاریابی فرد برای پیدا کردن کار کم است. نرخ بیکاری در انگلستان بسیار کم و برابر با 3.8% است. نمودار زیر آخرین تغییرات درصد بیکاری کشور انگلستان را نشان می دهد.

نرخ بیکاری در انگلستان

مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021:

مشاغل مورد نیاز یک کشور از مواردی بسیار اساسی است که فرد قبل از اقدام برای مهاجرت کاری به یک کشور باید مورد بررسی قرار دهد. لیست مشاغل کمبود آخرین بار توسط دولت در 4 مارس 2021 به روز شد. افرادی که دارای تخصص، تحصیلات و تجربه کافی در یکی از این زمینه ها باشند، می توانند به سایت های کاریابی انگلستان مراجعه کرده و نسبت به یافتن شغل در انگلستان و کارفرمای مناسب اقدام کنند. این افراد شانس بیشتری برای یافتن شغل در انگلستان خواهند داشت. به علاوه درآمد ماهیانه در انگلیس در این مشاغل نیز از میزان مناسبی برخوردار است. از این رو لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021 جهت اطلاع رسانی شما عزیزان در این قسمت در اختیارتان قرار داده شده است.

      کدsoc رده شغلی
1181 مدیران بهداشت و خدمات بهداشتی و بهداشت عمومی
2114 دانشمندان علوم اجتماعی و انسانی
2113 دانشمندان علوم فیزیکی
2121 مهندسین عمران
2122 مهندسین مکانیک
2133 مهندسین برق
2124 مهندسین الکترونیک
2126 مهندسان طراحی توسعه
2127 مهندسان تولید و فرآیند
2129 متخصصان مهندسی که در جای دیگر طبقه بندی نشده اند

مهندسین صنعت انتقال و توزیع برق

مهندسین هوا فضا

مدیریت پسماند صنعت هسته ای

مشاوران رادیولوژی

2123 مدیران متخصصص فناوری اطلاعات
2135 برنامه نویسان و متخصصان توسعه نرم افزار
2139 متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات
2142 متخصصان محیط زیست
2211 پزشکان
2917 رادیو گرافی پزشکی
2219 متخصصان بهداشتی که در جای دیگر طبقه بندی نشده اند
2231 پرستار
2112 دانشمندان زیست شناسی و بیوشیمیان
2425 اقتصاد دانان و آمارگیران
2442 کارگر اجتماعی
2461 مهندسین کنترل و کیفیت و برنامه ریزی
3113 تکنسین های مهندسی
3213 دامپزشکان
3414 رقصندگان و نقاشان
3415 موسیقی
3416 تولید کنندگان آثار هنری و مدیران
3421 طراحان گرافیک
3541 مهندسان ساخت هوا فضا در زمینه نظامی
2535 جوشکاران
5235 تعمیرات و نگهداری هواپیما و معاملات مرتبط
5249 تعمیرات کابل و خط مشترک
1242 مدیران و صاحبان مراقبت های مسکونی ، روزانه و مسکونی

میزان حقوق در انگلستان:

طبیعتا هر شخصی که قصد مهاجرت به کشور انگلستان دارد به این نکته توجه می کند که آیا میزان درآمد ماهیانه در انگلیس در شغل مورد نظرش متناسب با هزینه های زندگی اش در آن کشور است یا خیر. از این رو اطلاعات مربوط به میزان حقوق در کشور انگلستان در برخی از شغل ها در این مقاله برای شما به نمایش گذاشته می شود. به طور کلی میزان حقوق در کشور انگلستان 56473 هزار پوند می باشد. افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند و افرادی عادی به ترتیب حقوقی برابر با 35390 و 33720 پوند دریافت می نمایند. شما می توانید لیست پردرآمدترین شغل ها در انگلستان را نیز در در این وب سایت مطالعه فرمایید.

میانگین حقوق و دستمزد

نحوه کاریابی در انگلستان:

افرادی که خواهان مهاجرت کاری به انگلستان و اخذ ویزای TIER2 انگلستان هستند از دو روش می توانند جهت کاریابی و کار در انگلستان اقدام نمایند. راه اول این است که از طریق مؤسسات کاریابی اقدام نمایند. این مؤسسات با شرکت های مختلفی که به دنبال نیروی کاری می گردند، در ارتباط هستند. از این رو هم می توانند فرد را در نحوه ی رزومه نویسی کمک کنند و هم او را با مشاغل مختلف، فرهنگ کشور انگلستان و نیازمندی های کار در کشور انگلستان و نحوه ی پر کردن فرم تقاصای کار آشنا نمایند. در حقیقت این مؤسسات در تمامی مسیر کاریابی فرد به او کمک می کنند و حقوق یک ماه فرد متقاضی کار در انگلستان را تضمین می کنند. راه دوم مراجعه حضوری به شرکت ها و انجام مصاحبه های کار به هدف جلب رضایت کارفرمایی در این کشور است.

مؤسسات کاریابی در انگلستان:

در این قسمت به منظور کمک به افرادی که جوبای کار و درخواست پیشنهاد کاری از کشور انگلستان هستند، لیست از برخی از مؤسسات کاریابی در انگلستان تهیه شده است که می توانید در ذیل مشاهده  بفرمایید.

  • AGENCY CENTERAL
  • GRADUATE RC
  • HAYS REQUIREMENT
  • Everyjobsit
  • Indeed
  • Monster
  • BADENOCH&CLARK
  • HAYS REQUIREMENT
  • FRESH MINDES TALENT
  • STEP AHEAD

بررسی ویزای همراه در انگلستان:

یکی دیگر از عوامل اساسی که افراد جهت مهاجرت به انگلستان و کار در انگلستان مد نظر قرار می دهند امکان اخذ ویزا برای همراهانشان شامل همسر و فرزندان از طریق ویزای الحاق همراه می باشد. کشور انگلستان این امکان را برای مهاجران کاری فراهم کرده است تا بتوانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را تحت عنوان این ویزا به عنوان همراه خود معرفی نمایند. فرد باید این نکته را در نظر بگیرد که تمکن مالی برای همراهانش نیز نشان دهد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در انگلستان:

بدون تردید هدف نهایی افرادی که برای مهاجرت کاری به کشور انگلستان اقدام می کنند این است که موفق به دریافت اقامت دائم و تابعیت پس از کار کردن در انگلستان شوند. از طریق ویزای کاری به متقاضی کار در انگلستان یک اقامت 5 ساله تعلق می گیرد. در صورتی که فرد بتواند بعد از اتمام این 5 سال یک 5 سال دیگر اقامت خود را تمدید کند می تواند در نهایت موفق به اخذ اقامت دائم شود و پس از آن برای پاسپورت انگلستان اقدام نماید. شرایط اخذ پاسپورت اقامت مستمر و مفید در کشور انگلستان در این مدت، عدم ارتکاب به جرم و جنایت، آشنایی با فرهنگ و زبان انگلستان می باشد.

کار در انگلستان و سخن پایانی:

کار در انگلستان ، شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای انگلستان، مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان 2021 و درآمد ماهیانه در انلگستان و شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان در این مقاله به قلم تحریر درآورده شد. همچنین به بسیاری از سوالات شما در خصوص کار در انگلستان پاسخ داده شد. به طور کلی در صورتی که فرد جهت کار در انگلستان بتواند نامه کاری از کارفرمای انگلیسی دریافت نماید، انتخاب کشور انگلستان به جهت مهاجرت کاری و پس از آن اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور راه بسیار مناسبی می تواند باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که در روش کار در انگلستان، امکان دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای انگلستان سخت است.
از این رو بهتر است کشورهایی چون آلمان و اتریش را به جهت دریاقت ویزای جستجوی کار انتخاب کرد. یا به انتخاب مهاجرت کاری به کشورهایی چون استرالیا، نیوزلند و کانادا پرداخت چرا که این کشورها از ابتدا به فرد و خانواده ی او اقامت دائم اعطا می نمایند. در این مقاله به تمامی سوالات شما در خصوص کار در انگلستان و مهاجرت کاری به انگلستان پاسخ داده شد. در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید. همچنین می توانید به پرسیدن سوالات گوناگون خود در بخش پایانی این نوشتار بپردازید و با در قسمت پرسش و پاسخ همگانی مطرح نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در انگلستان

آیا امکان اخذ پاسپورت انگلستان از طریق کار در انگلستان وجود دارد؟

اگر فرد بتواند پس از 10 سال کار و پرداخت مالیات و بیمه، اقامت دائم کسب کند، پس از آن در صورت عدم ارتکاب به جرم و جنایت، آشنایی با فرهنگ و زبان انگلستانمی تواند برای پاسپورت درخواست دهد.

✅ اخذ ویزای کار انگلستان در چه صورت امکان پذیر است؟

جهت مهاجرت به انگلستان از طریق کار لازم است که تا فرد یک پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور انگلستان دریافت نماید.

✅ کاریابی در انگلستان از چه طرقی امکان پذیر است؟

برای یافتن شغل در انگلیس راه اول مراجعه به مؤسسات کاریابی این کشور است و یافتن پیشنهاد شغلی است و راه دوم دریافت اخذ ویزای تحصیلی و یا ویزای کار تحصیل انگلستان است.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      با بررسی نرخ بیکاری این کشور می توان فهمید که شانس کاریابی چگونه است به علاوه با چک کردن لیست مشاغل مورد نیاز این کشور می توانید از مورد نیاز بودن تخصص خود در این کشور مطلع شوید و سپس از طرق راه های کاریابی شانس خود را برای یافتن کار دراین کشور امتحان کنید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *