شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط لازم برای اخذ ویزای 491 استرالیا
  • امتیاز بندی ویزای 491 استرالیا
  • مراحل دریافت ویزای 491 استرالیا
  • مدارک مورد نیاز ویزای 491 استرالیا
  • هزینه ویزای 491 استرالیا
  • مدت زمان اخذ ویزای 491 استرالیا
  • مزایای ویزای 491 استرالیا
  • اقامت و تابعیت با ویزای 491 استرالیا
  • سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 491 استرالیا
  • شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا و سخن پایانی
✅شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا✅ مناطق کم جمعیت استرالیا،✅اقامت در استرالیا

شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا و مقدمه ای بر آن

شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا ، مناطق کم جمعیت استرالیا و مهاجرت به استرالیا را در ادامه این مقاله به صورت کامل مورد بررسی علمی قرار می دهیم. مهاجرت به استرالیا از طریق این ویزا چگونه است؟ با توجه به شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا حداقل درآمد افراد با این ویزا چقدر است؟ اقامت در استرالیا با دریافت این ویزا چگونه می باشد؟ مناطق کم جمعیت در استرالیا شامل چه مناطقی است؟ در ادامه این مقاله به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا می پردازیم. استرالیا کشوری بزرگ و ثروتمند با جمعیت پایین در قسمت جنوبی زمین قرار دارد. یکی از روش های مهاجرت به استرالیا برای نیروی کار متخصص دریافت این ویزا می باشد. این ویزا به صورت امتیاز بندی است و افراد می توانند به صورت حمایت فامیلی و یا حمایت استانی برای کار در استرالیا درخواست ارائه نمایند. در ادامه به بررسی شرایط درخواست این ویزا می پردازیم. شما همراهان گرامی می توانید جهت مطلع شدن از سایر روش های مهاجرت به استرالیا، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا با مشاورین این موسسه تماس تلفنی حاصل نمایید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای 491 استرالیا:

ویزای 491 استرالیا یکی از روش های مهاجرت به استرالیا برای نیرو های متخصص می باشد. این ویزا برای مناطق کم جمعیت در استرالیا می باشد. از این رو، مناطق کم جمعیت در استرالیا شامل شهر هایی به غیر از سیدنی، ملبورن و بریزبین می باشد. به همین دلیل افراد با داشتن این نوع ویزا، اجازه اقامت در استرالیا در اکثر شهر های این کشور را دارد. شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا، بر اساس امتیاز بندی می باشد و افراد برای دریافت این ویزا باید حداقل 65 امتیاز کسب کنند. این ویزا برای نیروی کار متخصص طراحی شده است و افراد برای دریافت این ویزا باید کار خود را در لیست مشاغل مورد نیاز جهت دریافت ویزای 491 استرالیا پیدا کنند. در صورت اینکه شغل مورد نظر افراد در این لیست نباشد، افراد نمی توانند برای دریافت این ویزا اقدام نمایند. افراد می توانند در صورت داشتن فامیل در استرالیا ب عنوان حمایت کننده عمل نمایند. بدین صورت که، فامیل متقاضی مانند عمه، دایی، عمو، برادر، خواهر و غیره به عنوان حامی فرد در مناطق کم جمعیت در استرالیا عمل نماید و دولت به مدت 2 سال این حمایت را بر عهده این افراد قرار می دهد. متقاضیان باید برای درخواست این ویزا بین 18 تا 44 سال سن داشته باشد.

کار در استرالیا درباره استرالیا جمعیت استرالیا مساحت استرالیا واحد پول استرالیا زبان رسمی استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

امتیاز بندی ویزای 491 استرالیا:

همانطور که اشاره کردیم، شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا به عنوان یک ویزای امتیاز بندی به حساب می آید و افراد می توانند با دریافت امتیاز 65 برای این ویزا اقدام نمایند. این امتیاز ها بر اساس شرایط فرد تعیین می گردد و فرد باید پیش از اینکه برای ویزای 491 درخواست ارائه کند، شرایط امتیاز بندی خود را بررسی نماید. برخی از امتیازات و شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا به شرح زیر می باشد:

شرایط امتیاز تعداد امتیاز
سن
18 تا 24 سال 25
25 تا 32 سال 30
33 تا 39 سال 25
40 تا 44 سال 15
تحصیلات
کارشناسی از دانشگاه نوع 2 10
کارشناسی از دانشگاه نوع 1 یا کارشناسی ارشد از دانشگاه نوع 1 و 2 15
دکتری از دانشگاه نوع 1 و 2 20
مدرک زبان
مدرک آیلتس 6 یا معادل آن 0 لازم
مدرک آیلتس 7 و معتدل آن 10
مردک آیلتس 8 و معادل آ« 20
سابقه کار
3 تا 4 سال در خارج از استرالیا یا 1 تا 2 سال در استرالیا 5
5 تا 7 سال در خارج از استرالیا یا 3 تا 4 سال در استرالیا 10
8 تا 10 سال در خارج از استرالیا یا 5 تا 7 سال در استرالیا 15
8 تا 10 سال درون استرالیا 20
اسپانسر
اخذ اسپانسر ایالتی 5
اخذ اسپانسر ایالتی یا فامیلی 15
وضعیت تاهل
مجرد 10
متاهل و همسر دارای آیلتس 6 10
سایر موارد
تحصیل در استرالیا به مدت 2 سال 5
تحصیل در مناطق کم جمعیت در استرالیا به مدت 2 سال 5
گذراندن دوره تخصصی در استرالیا 5

مراحل دریافت ویزای 491 استرالیا:

از آن جایی که شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا یک ویزا امتیاز بندی می باشد، متقاضیان باید شرایط مورد نیاز این ویزا از جمله مدرک زبان و سابقه کار تهیه نمایند. از طرف دیگر، متقاضی باید در یکی از مناطق کم جمعیت در استرالیا حمایت از طرف فامیل خود یا به صورت حمایت ایالتی دریافت نماید. پس از تهیه تمامی شرایط فرد باید در سیستم امتیاز بندی به بررسی میزان امتیاز خود بپردازد و در صورت کسب امتیاز مناسب برای درخواست این ویزا اقدام نماید. متقاضی می تواند به صورت آنلاین و رایگان فرم EOL را تکمیل نماید. این فرم تمام اطلاعات مورد نیاز برای درخواست ویزا 491 در اختیار دولت استرالیا قرار می دهد و امتیاز بندی ها بر روی این فرم صورت میگیرد. متقاضیان می توانند این فرم را در داخل با خارج از استرالیا تکمیل نمایند. قبل از این موارد متقاضی باید زمینه کاری مورد نظر خود را در لیست مشاغل مورد نیاز برای این ویزا پیدا نماید. پس از سپری کردن تمامی موارد فرد می تواند با کارفرما خود ایالت مورد نظر تماس بر قرار نماید و اجازه کار در استرالیا را دریافت کند.

مدارک مورد نیاز ویزای 491 استرالیا:

فرد برای دریافت ویزا 491 استرالیا باید مدارک مورد نیاز آن را تهیه نماید. طول مدت دریافت ویزا 491 بستگی به نوع درخواست و تعداد درخواست کننده ها دارد و می تواند در حدود 6 ماه به طول بیانجامد. متقاضی باید مدارک خود را به صورت آنلاین و پس از آن به سفارت استرالیا در محل زندگی خود ارائه کند. این مدارک باید رسمی باشد و به انگلیسی ترجمه شوند و در صورت هرگونه نقص در این مدارک موجب رد درخواست فرد می گردد. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای 491 استرالیا به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم EOL
  • اثبات پرداخت هزینه ویزا
  • مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس
  • گزارش ارزیابی مهارت متقاضی از این منبع ارزیابی معتبر
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه مدرک حمایت فامیل یا استان کم جمعیت
  • مدرک تحصیلی متقاضی
  • اثبات سابقه کار در داخل یا خارج از استرالیا
  • اثبات مهارت یا تخصص همسر متقاضی
  • ارائه مدرک زبان همسر
  • سند ازدواج یا طلاق
  • گواهی عدم سو سابقه کیفری
  • ارائه پاسپورت و شناسنامه

هزینه ویزای 491 استرالیا:

شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا گوناگون می باشد و این ویزا برای افراد دارای سابقه کار مناسب است. از سوی دیگر افراد باید خود و درصورت وجود همسر خود مدرک زبان انگلیسی دریافت نمایند. هزینه آزمون های بین المللی در ایران بسیار بالا می باشد و فرد باید برای هر نفر مبلغ 6 میلیون تومان برای آزمون آیلتس پرداخت نمایند. هزینه های جانبی دیگری برای دریافت ویزای 491 استرالیا وجود دارد. هزینه لازم برای درخواست ویزا 491 استرالیا بیش از 4 هزار دلار استرالیا می باشد که به عنوان هر فرد بالای 18 سال 2 هزار دلار و فرزندان زیر 18 سال هزار دلار دیگر باید پرداخت نمایند. هزینه های دیگری نیز متقاضی می باید برای دریافت ویزای 491 استرالیا پرداخت نماید که به صورت پراکنده می باشد و فرد  باید آن ها را پرداخت نماید. اگر فرد در خارج از استرالیا تحصیل نموده است، باید مدارک تحصیلی خود را در این کشور معدل سازی کند که هزینه این کار بیشتر از 150 دلار هزینه بردار است.

مدت زمان اخذ ویزای 491 استرالیا:

متقاضیان برای دریافت ویزای 491 استرالیا باید مراحل متفاوتی را سپری نمایند. پس از ثبت فرم EOL فرد باید مدارک خود را ارائه نماید. پس از ارسال درخواست نامزدی ایالت یا منطقه، متقاضی باید منتظر دریافت دعوت نامه برای درخواست خود باشد. به طور کلی دریافت دعوت نامه برای درخواست ویزا تقریبا 2 تا 8 هفته به طول می انجامد. همچنین مدت زمان لازم برای اخذ ویزا 491 استرالیا به نوع کار درخواست شده، نوع حمایت و همچنین تعداد درخواست کننده ها بستگی دارد و از این رو مدت زمان لازم برای دریافت ویزا 491 به صورت دقیق وجود ندارد. از این رو حداکثر مدت دریافت ویزا 491 استرالیا و دریافت اجازه اقامت در استرالیا 6 ماه می باشد که این میزان می تواند کم تر نیز شود. این ویزا به دلیل اینکه به صورت اقامت موقت ارائه می شود، زمان لازم برای دریافت آن پایین بوده و فرد می تواند در صورت نداشتن تاخیر در تهیه مدارک یا نقص در آن ها، این ویزا را کم تر از 6 ماه دریافت نماید. مقاله شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا توسط کارشناسان و مشاوران مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تحقیق و نگارش شده است و کپی برداری از آن غیر مجاز است.

 

مزایای ویزای 491 استرالیا:

داشتن ویزا 491 برای مهاجرت به استرالیا دارای مزایای گوناگونی برای متقاضیان و دریافت کنندگان این ویزا می باشد. افراد با داشتن این ویزا می توانند به صورت موقت و با داشتن اجازه کار تمام وقت در استرالیا زندگی کنند. این ویزا برای مناطق کم جمعیت در استرالیا ایجاد شده است و به همین دلیل متقاضی باید 3 سال در این مناطق زندگی کند. برخی از مزایای ویزای 491 به شرح زیر می باشد:

  • اجازه اقامت در مناطق کم جمعیت یا تعیین شده در مدت 5 سال اقامت
  • اجازه کار، زندگی و تحصیل در مناطق تعیین شده در استرالیا
  • متقاضی می تواند تا پایان اعتبار ویزای خود به استرالیا رفت و آمد داشته باشد.
  • دریافت ویزای همراه برای تمام اعضای خانواده خود
  • اجازه دریافت اقامت دائم در استرالیا
  • دریافت امتیاز اضافه برای متقاضیان این نوع ویزا
  • در نظر گرفتن اولویت برای متقاضیان 491 استرالیا

یکی از مزایای اقامت در استرالیا از طریق ویزای 491 این است که فرد حداقل درآمد 53 هزار دلار در سال دارد. این میزان می تواند در مناطق کم جمعیت بسیار مناسب باشد. هزینه زندگی در مناطق کم جمعیت به نسبت شهر های سیدنی و ملبورن کم تر می باشد و افراد می توانند زندگی مناسبی در این شهر ها داشته باشند. نمودار زیر نشان دهنده رشد متوسط درآمد هفتگی در استرالیا می باشد:

نمودار رشد متوسط درآمد در استرالیا درآمد هفتگی

اقامت و تابعیت با ویزای 491 استرالیا:

اجازه اقامت در استرالیا با استفاده از ویزا 491 به صورت موقت نی باشد و اعتبار آن 5 سال است. متقاضیان با داشتن شرایط مناسب و سپری کردن 3 سال از 5 سال در مناطق کم جمعیت در استرالیا می توانند برای اقامت دائم این کشور درخواست خود را ارائه نمایند. افراد پس از سپری کردن مدت زمان لازم با استفاده از اقامت دائم می توانند برای تابعیت این کشور اقدام کنند. تابعیت استرالیا دارای شرایط گوناگونی است. و متقاضیان باید تمامی شرایط دریافت آن را داشته باشند. فرد می تواند با داشتن اقامت دائم در استرالیا به سایر شهر های این کشور مهاجرت کند اما با داشتن ویزا موقت این شرایط برای وی وجود ندارد.

سوالات متداول در زمینه اخذ ویزای 491 استرالیا:

🔹آیا پیشنهاد کاری از جمله شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا لازم است؟

داشتن پیشنهاد کاری برای دریافت این ویزا احتیاج نیست و افراد می توانند با حمایت دولتی یا فامیلی این ویزا را دریافت نمایند.

🔹چه کسانی می توانند برای ویزای 491 حامی شوند؟

افراد برای حامی شدن باید حداقل 18 سال سم داشته باشند، در یکی از شهر های کم جمعیت اقامت داشته باشند، تابعیت استرالیا را داشته باشد و یک رابطه خویشاوندی با متقاضی داشته باشد.

🔹مدت زمان لازم برای دریافت ویزای 491 استرالیا چقدر است؟

زمان لازم برای دریافت این ویزا به تعداد متقاضیان و نوع کار بستگی دارد و می تواند تا 6 ماه به طول بیانجامد.

🔹هزینه لازم برای دریافت ویزای 491 استرالیا به چه میزان می باشد؟

میزان هزینه ها برای دریافت ویزای 491 به تعداد افراد بستگی دارد.

🔹آیا افراد می توانند در خارج از استرالیا برای این ویزا اقدام نمایند؟

متقاضیان می توانند در داخل یا خارج از استرالیا برای دریافت این ویزا اقدام کنند و همراه تمام اعضای خانواده ه این کشور مهاجرت کنند.

🔹آیا فرد می تواند پس از دریافت ویزای 491 به سایر ایالت های استرالیا مهاجرت کند؟

رفت و آمد های بین المللی با داشتن این ویزا امکان پذیر است اما افراد باید تا در شهر محل نامزد کننده ساکن شوند و کار کنند.

شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا و سخن پایانی:

شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا ، مناطق کم جمعیت استرالیا، مهاجرت به استرالیا و اقامت در استرالیا را در این نوشتار به صورت کامل و جامع مورد بررسی قرار دادیم. استرالیا کشوری بزرگ و ثروتمند با جمعیت کم می باشد که نیاز به نیروی کار متخصص در این کشور بالا می باشد. به همین دلیل یکی از روش ها مهاجرت به استرالیا و دریافت اجازه اقامت در استرالیا، ویزای 491 می باشد. این ویزا برای نیروی کار متخصص می باشد و به صورت امتیاز بندی است که افراد باید حداقل 65 امتیاز برای دریافت این ویزا کسب نمایند. همچنین متقاضیان باید به صورت حمایتی در یکی از مناطق کم جمعیت استرالیا این ویزا را در یافت نمانید که می تواند از طرف فامیل یا دولت آن ایالت باشد. از این رو، متقاضی می تواند با هزینه مناسب برای مهاجرت به این کشور اقدام نماید و حداقل دست مزد فرد برای کار در چنین مناطقی در حدود 53 هزار دلار در سال می باشد. اقامت در استرالیا با استفاده از این ویزا به صورت موقت می باشد و افراد می توانند پس از گذشت 3 سال برای دریافت اقامت دائم درخواست ارائه کنند. شما همراهان گرامی می توانید برای مطلع شدن از سایر روش های مهاجرت به استرالیا و کشور های سطح اول دنیا به بررسی سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید با برقراری تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در خصوص شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا دریافت کنید. شما می توانید سوالات مربوط به شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا را در قسمت دیدگاه های این مقاله مطرح کنید تا مشاورین ما در کم ترین زمان ممکن جواب آن را برای شما ارسال کنند. در صورت رضایت از این نوشتار، یا ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا

مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا چگونه است؟

افراد با داشتن شرایط همچون سابقه کار، تحصیلات و زبان انگلیسی می توانند برای مهاجرت به استرالیا از این طریق اقدام نمایند و در شهر های کم جمعیت استرالیا مستقر شوند.

✅ حداقل درآمد افراد با داشتن ویزای 491 استرالیا چقدر است؟

افراد با داشتن این ویزا می توانند بیشتر از 53 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند.

اقامت در استرالیا با دریافت این ویزا چگونه می باشد؟

با داشتن ویزای 491 افراد می توانند به مدت 5 سال به صورت موقت در استرالیا اقامت داشته باشند و برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

مناطق کم جمعیت در استرالیا شامل چه مناطقی است؟

شهر هایی به غیر از سیدنی و ملبورن و بریزبین جزو مناطق کم جمعیت در استرالیا به حساب می آید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *