شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مقدمه ای بر کار پرستاران خانگی در کانادا
  • شرایط عمومی کار در کانادا
  • ویزای کار پرستاران خانگی در کانادا
  • شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا
  • وظایف تعریف شده پرستاران خانگی کودک در کانادا
  • بررسی شانس اخذ ویزا و بررسی نرخ بیکاری در کانادا
  • شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا
  • بررسی شرایط متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver
  • مدارک مورد نیاز اخذ ویزا
  • میزان حقوق پرستار خانگی کودک کانادا
  • بررسی ویزای همراه
  • وضعیت اقامت و تابعیت در کانادا
  • سخن پایانی
✅ شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا ✅ قوانین جدید پرستاران خانگی در کانادا توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور  در این مقاله علمی به صورت کاملا تخصصی بررسی شده است.

مقدمه ای بر کار پرستاران خانگی در کانادا

شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا ، قوانین جدید پرستاران خانگی در کانادا ، حقوق پرستار خانگی در کانادا مواردی است که در این مقاله علمی به صورت کاملا تخصصی بررسی شده است. آیا از شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا اطلاع دارید؟ ویزای پرستار خانگی کودک و سالمند در کانادا را چگونه می توان دریافت کرد؟ هزینه پرستار بچه در کانادا چه مقدار است؟ مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver چگونه امکان پذیر است؟ آیا برای نگهداری از کودکان در کانادا می توان از خارج از این کشور پرستار استخدام کرد؟ بیبی سیتر چیست و آیا می توان  از طریق این کار اقامت کانادا را دریافت کرد؟ برای دریافتن پاسخ سوالات خود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. برنامه مهاجرتی پرستار خانگی در کانادا برنامه ای است که در حال حاضر قرار است به صورت آزمایشی به مدت 5 سال اجرا شود. البته این برنامه مهاجرتی در سال های قبل نیز وجود داشته است اما با تغییراتی که در سال جاری صورت گرفته است، شرایط بهتری را برای افراد متقاضی ایجاد می کند.

مؤسسه حقوقی ملک پور در خصوص شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا و سایر روش های مهاجرتی آماده خدمت رسانی به شما همراهان عزیز می باشد. در صورتی که پس از مطالعه مقاله سوال یا ابهامی دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید.

شرایط عمومی کار در کانادا:

در بین کشورهای مهاجر پذیر، کشور کانادا علاوه بر داشتن شرایط زندگی مناسب، قوانین متعددی نیز برای جذب مهاجران دارد. از این رو افراد زیادی تلاش می کنند که از راه های متعدد اقامت و تابعیت این کشور را اخذ کنند. قبل از توضیح شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا ، بهتر است با این کشور بیشتر آشنا شوید. کشور کانادا واقع در شمال قاره آمریکا است و مرز کانادا و آمریکا طولانی ترین مرز زمین در جهان است. مساحت این کشور پهناور  ۹٫۹۸۴٫۶۷۰ کیلومتر مربع  و جمعیت آن 35 میلیون نفر است. تراکم جمعیتی نسبت به این مساحت مقدار کمی است. البته باید گفت بسیاری از مناطق این کشور به دلیل آب و هوای بسیار سرد و قطبی قابل سکونت نیست و تراکم جمعیت در برخی از شهرها مانند تورنتو، ونکوور و کبک بیشتر است. شهر اوتاوا پایتخت این کشور است. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی است.

در ادامه مقاله اطلاعات کاملی در خصوص برنامه مهاجرتی پرستار خانگی کانادا و بیبی سیتر در کانادا برای علاقه مندان بیان شده است. بر اساس یک برنامه آزمایشی جدید مهاجرت کاری به کانادا برای پرستار کودک در منزل و پرستار سالمند در منزل تسهیل گردیده است. این برنامه ممکن است برای بسیاری از افراد واجد شرایط و علاقه مند به اقامت کانادا از راه اشتغال به کار مفید و سودمند باشد.

کار در کانادا درباره کانادا پایتخت کانادا مساحت و جمعیت کانادا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

فایل تصویری توضیحات مشاور رسمی دولت کانادا در خصوص شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا

فایل صوتی توضیحات مشاور رسمی دولت کانادا در خصوص شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا

ویزای کار پرستاران خانگی در کانادا:

در سال جاری تغییرات زیادی در برنامه پرستار خانگی کانادا توسط دولت این کشور ایجاد شده است. این تغییرات را می توان در قوانین محل کار، اخذ اقامت دائم و … شاهد بود. برنامه پرستاران خانگی در کانادا شامل دو کد رشته می باشد:

  • Home Support Worker Pilotبا کد رشته 4412
  • Home Child Care Provider Pilot با کد رشته 4411

برنامه پایلوت یا آزمایشی پرستار خانگی کانادا (Home Child Caregiver) برنامه ای است که بناست تا 5 سال به صورت آزمایشی ادامه داشته باشد. پس از گذشت 5 سال ممکن است ادامه داشته باشد و تبدیل به یک برنامه دائمی شود و یا ممکن است باز هم تغییراتی داشته باشد. با توجه به قوانین جدید برای پرستاران خانگی در کانادا ، الان فرصت مناسبی برای علاقه مندان به مهاجرت به کانادا است تا در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. این برنامه برای افرادی که در کانادا سابقه کار ندارند هم شرایطی فراهم کرده است که امکان به دست آوردن اقامت کار و در نهایت اقامت دائم را داشته باشند. در واقع افراد پس از اخذ اقامت کاری و به دست آوردن دو سال سابقه کار می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند. برنامه پرستار خانگی کانادا شامل  پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک در منزل می باشد.

شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا:

در برنامه بی بی سیتر در کانادا، کارفرمایی که به شما پیشنهاد کاری می دهد، باید دارای فرزند زیر 18 سال داشته باشد و توانایی مالی برای پرداخت هزینه پرستار بچه در کانادا را داشته باشد. قبل از تغییر قوانین، پرستار کودک فقط در منزل کارفرما قادر به پرستاری از کودک بود و در واقع اقامت کاری پرستار به کارفرما بستگی داشت و هم چنین امکان تغییر کارفرما نیز وجود نداشت. در واقع قوانین به گونه ای بود که گاها شرایط سختی را برای پرستار کودک ایجاد می کرد. اما در حال حاضر در برنامه نگه داری از کودکان در کانادا ، محل کار هم می تواند در منزل کارفرما باشد و هم در منزل پرستار کودک. در واقع الزامی برای اینکه پرستار به خانه کارفرما برود وجود ندارد و حضور پرستار در منزل کافرما، دیگر از شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا نمی باشد. اگر شما هم اقوام یا دوستانی در کانادا دارید که نیاز به یک پرستار برای کودک زیر 18 سال خود دارد، این شانس برایتان وجود دارد که از روش مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver ، اقدام کنید. این پیشنهاد شغلی می بایست تمام وقت و برای سی ساعت کار در هفته باشد.

وظایف تعریف شده پرستاران خانگی کودک در کانادا:

بیبی سیتر چیست و چه وظایفی دارد؟ ارائه دهندگان خدمات مراقبت از کودکان در منزل به صورت تمام وقت یا پاره وقت به نگه داری از کودک می پردازند. این افراد وظیفه دارند به والدین کودک در مراقبت از فرزند خود یاری رسانده و ممکن است در انجام کارهای خانه نیز به والدین کمک کنند. در واقع پرستاران خانگی کودک در کانادا علاوه بر مراقبت از کودک به او در مسیر رشد جسمی و اجتماعی اش کمک می کنند. همان طور که ذکر شد محل کار بی بی سیتر در کانادا با هماهنگی با کارفرما یعنی والدین کودک، می تواند در منزل کودک و یا در منزل پرستار باشد. پرستار بچه یا بی بی سیتر در کانادا برخی یا همه وظایف زیر را انجام می دهد:

  • نظارت و مراقبت از کودکان در محل کارفرما یا محل زندگی خود
  • انجام امور استحمام، تغذیه و لباس پوشیدن نوزادان و کودکان
  • تعویض پوشک نوزاد
  • وعده های غذایی را برای کودکان برنامه ریزی، آماده و سرو می کند و ممکن است سایر وظایف خانه داری را نیز انجام دهد.
  • طبق دستور کارفرما، نظارت بر فعالیت های کودکان مانند وعده های غذایی و دوره های استراحت نیز ممکن است انجام شود.
  • کودکان را مطابق روش های درخواستی والدین نظم دهد.
  • حمایت از سلامت عاطفی و رشد اجتماعی کودکان.
  • ایجاد محیط امن و سالم در خانه
  • آموزش بهداشت شخصی به کودکان
  • آموزش های متناسب با سن از طریق فعالیت های سازمان یافته مانند بازی ها، کاردستی، خواندن و گردش
  • رساندن کودکان به مدرسه و یا سایر قرارهای ملاقات طبق نظر والدین
  • ممکن است ملزم به ثبت سوابق فعالیت های روزمره و اطلاعات بهداشتی در مورد هر کودک باشد.

بررسی شانس اخذ ویزا و نرخ بیکاری در کانادا:

توجه به شاخص نرخ بیکاری برای مهاجرت کاری به کانادا بسیار ضروری است. طبق آمار در سال 2013 در حدود 4.6 میلیون نفر در کانادا بالاتر از 65 سال سن داشته اند. این آمار نشان می دهد که چه نیاز اساسی برای استخدام نیروی کار جوان در کشور کانادا وجود دارد. از آنجا جمعیت کانادا رو به پیر شدن است و بر اساس محاسبات انجام شده این عدد طی 25 سال آینده حتی ممکن است دو برابر شود، نیاز به نیروهای کار جوان برای پرستاری از کودکان و پرستاری سالمندان کانادا بیشتر احساس می شود. به علاوه تعداد افرادی که دارای اقامت دائم یا شهروندی کشور کانادا هستند و شرایط نگهداری از کودکان در کانادا را دارند، بسیار محدود است. باید گفت در واقع برنامه ویزای پرستار خانگی کودک و سالمند در کانادا ، به دلیل همین نیاز به وجود آمده است. با قوانین جدید برای پرستاران خانگی در کانادا ، مهاجرت پرستاران به کانادا تسهیل و تسریع شده است. در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری کشور کانادا را مشاهده کنید. نرخ بیکاری نشان دهنده درصد افراد واجد شرایط اشتغال اما بیکار است. با توجه به عدد پایین نرخ بیکاری متوجه خواهید شد که شانس کاریابی و اشتغال در این کشور در مشاغل مختلف از جمله پرستار کودک در منزل و پرستار سالمند در منزل در سطح مناسبی است.

نرخ بیکاری در کانادا 2020

توجه به این نکته ضروری است که مهاجرت پرستاران به کانادا و اشتغال به کار کمک پرستاری در کانادا، شرایط استخدام پرستار در کانادا با قوانین ویزای پرستاری سالمندان در کانادا و نگهداری از کودکان در کانادا متفاوت است. در ادامه در خصوص شرایط استخدام پرستار در کانادا و هم چنین تفاوت آن با مهاجرت از طریق برنامه مهاجرتی پرستار خانگی کانادا ، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

شرایط استخدام پرستار در کانادا:

همانطور که گفته شد شرایط مهاجرت پرستاران به کانادا با شرایط مهاجرت پرستار خانگی به کانادا با هم تفاوت های بسیاری دارند. متقاضیان کار پرستاری در کانادا قبل از هر چیز می بایست ویزای کار کانادا را دریافت کرده باشند و سپس برای کاریابی در این کشور اقدام کنند. اصلی ترین روش مهاجرتی که برای همه مشاغل امکان پذیر است روش اسکیل ورکر می باشد. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا با شرکت در برنامه اسکیل ورکر و کسب امتیازات لازم می توانند اقامت دائم کانادا را قبل از ورود به این کشور به دست آورند. پرستاران نیز در صورتی که در این پروسه شرکت کنند و از فاکتورهای اساسی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان خود امتیازات لازم را به دست آورند، می توانند برای معادل سازی و سپس کاریابی در کانادا اقدام کنند. عموما رشته های پزشکی و پیراپزشکی مانند پرستاری برای کار در هر کشوری نیاز به معادل سازی مدرک خواهند داشت. در واقع پرستاران می بایست صلاحیت خود را برای کار در این رشته به سازمان مربوطه اثبات نمایند.

پرستاران خارجی برای کار در کانادا پس از ورود به این کشور می بایست مدرک تحصیلی خود را معادل سازی کرده و اجازه کار به عنوان پرستار را به دست آورند. گرچه جزئیات ارزیابی و معادل سازی مدرک پرستاری در ایالات مختلف، متفاوت است، اما شرایط کلی با هم مشابهت دارد. پرستاران پس از ارزیابی مدارک تحصیلی توسط سازمان مربوطه، می بایست در آزمونی شرکت کرده و در صورتی قبولی در آزمون و طی دوره های کارورزی، اجازه کار به عنوان پرستار را دریافت می کنند. شرایط استخدام پرستار در کانادا برای اطلاع علاقه مندان به صورت مفصل در مقاله ای به همین نام در سایت قرار گرفته است.

بررسی شرایط متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver:

حال که متوجه شدید بیبی سیتر چیست و چه وظایفی دارد، بهتر است در خصوص شرایط تحصیلی و حرفه ای او نیز مطلع شوید. همانطور که بیان شد، با تغییر قوانین مربوط به ویزای پرستار خانگی، شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا نسبت به قبل بسیار راحت تر شده است. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه پرستار خانگی کانادا برای دریافت این ویزا لازم است در ابتدا یک پیشنهاد کار تمام وقت از خانواده ای در کانادا که فرزند زیر 18 سال دارد داشته باشد. برای این کار لازم است که از خانواده ای در کانادا یک پیشنهاد کار تمام وقت داشته باشید. پرستار کودک می بایست به ازای این کار حقوق دریافت کند. موضوع مهمی که در این مبحث وجود دارد این است که تاییده و ارزیابی اداره کار را و در واقع تاییدیه Labour Market Impact Assessment )LMIA) برای این کار نیاز نیست. این امر سبب شده است که این برنامه بسیار راحت تر شده باشد و مورد توجه قرار بگیرد و پروسه را سریعتر می کند.

حتما این سوال برایتان پیش آمده است که متقاضی چه شرایطی لازم است داشته باشد؟ اولین شرط مورد نیاز این است که متقاضی مدرک تحصیلی مرتبط ارائه کند. مدرک تحصیلی باید در مقطعی بالای دیپلم باشد و طول دوره تحصیل دانشگاهی حداقل یک سال بوده باشد. در واقع مدرک تحصیلی بر اساس نظام آموزشی ایران می بایست حداقل فوق دیپلم بوده و رشته تحصیلی نیز بهتر است که مرتبط با کار پرستاری کودک باشد. ممکن است متقاضی دوره های فنی حرفه ای کوتاه مدت در خصوص نگه داری از کودکان در ایران گذرانده باشد.

اگر شما متقاضی دریافت ویزای پرستار خانگی کانادا هستید باید توجه داشته باشید که لازم است سابقه کاری مرتبط در این زمینه داشته باشید. برای اثبات سابقه کار خود می توانید از خانواده هایی که قبلا برای آن ها کار می کردید، نامه بگیرید. اگر با سازمان هایی کار می کردید که آن سازمان شما را به عنوان پرستار خانگی برای مراقبت از فرزندان خانواده های مختلف معرفی می کرد، باید مدارک مربوطه را ارائه دهید. نکته بسیار مهم در خصوص سابقه کار این است که کد رشته ای که برای این روش در نظر گرفته شده رشته نگه داری فرزندان در منزل هست. یعنی متقاضی در خانه خود یا در خانه کارفرما از بچه نگه داری کرده است و این کار در مهد کودک و مراکز نگه داری بچه نبوده است.

مدرک زبان از دیگر شرایط برای دریافت ویزای پرستار خانگی کودک است. البته نمره زبان بالایی نیاز نیست. اگر نمره زبان شما معادل clb 5  یا سطح زبان 5 کانادایی باشد برای این کار کفایت می کند. یعنی اگر آزمون آیلتس می دهید، باید نمره ای حول و حوش 5 داشته باشید. مزیت دیگر این روش این است که محدودیت سنی ندارد و این مساله مزیت بسیار مهمی نسبت به سایر روش های کاری است.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا:

گام بعدی پس از بررسی شرایط دریافت ویزا، آگاهی از مدارک مورد نیاز است. اطلاع دقیق از مدارک می تواند به شما کمک کند که مدارک را به صورت هر چه دقیق تر تهیه کنید. وجود مدارک معتبر و کامل باعث می شود که افسر ویزا دید بهتری نسبت به پرونده شما داشته باشد. در نتیجه شانس تایید شرایط و اخذ ویزا بیشتر خواهد شد. مدارک لازم برای دریافت این نوع ویزا عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک سابقه کار مرتبط
  • مدارک تحصیلی و دوره های مرتبط
  • مدارک هویتی شخص متقاضی
  • عکس پاسپورتی
  • مدرک زبان
  • مدارک همراهان
  • اثبات تمکن مالی

میزان حقوق پرستار خانگی کودک در کانادا:

از جمله مزایای این روش امکان دریافت اقامت برای خود و اعضای خانواده است. اما آیا درآمد این شغل به گونه ای است که بتوان به اتفاق خانواده به کشور کانادا نقل مکان کرد؟ اطلاع از میزان حقوق در پروسه مهاجرت کاری بسیار مهم و قابل توجه است. البته وقتی مقصد مهاجرتی خود را کشوری مانند کانادا انتخاب کرده اید که از نظر وضعیت اقتصادی در سطح مطلوبی است، از این بابت نگرانی زیادی ندارید. میزان حقوق پرستار خانگی در کانادا در استان های مختلف متفاوت است. با این حال می توان گفت متوسط حقوق ارائه دهنده خدمات مراقبت از کودکان در خانه در کانادا  28470 دلار در سال یا  14.60 دلار در ساعت است. در واقع حداقل حقوق پرستار خانگی در کانادا بسته به شرایط محل کار، میزان توانایی و سابقه کار از مبلغ   23،400 دلار در سال شروع می شود. بیشترین حقوق در این شغل برای کارگران با تجربه سالانه  31200 دلار می باشد. در ادامه علاوه بر نمودار حداقل حقوق پرستار خانگی در کانادا ، جدولی مقایسه ای در خصوص متوسط حقوق پرستار کودک در کانادا در استان های مختلف این کشور را مشاهده می فرمایید.

بررسی ویزای همراه:

امکان اخذ ویزای همراه، در بحث مهاجرت همواره مورد توجه بوده است. خوشبختانه کشور کانادا به اتحاد خانواده اهمیت می دهد و این امر سبب شده است که در بسیاری از روش های مهاجرتی تعریف شده خود، امکان اخذ ویزای همراه را نیز قرار داده باشد. در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver نیز امکان الحاق خانواده و اخذ ویزای همراه وجود دارد. حتی می توان گفت یکی از مزایای این روش که سبب شده است بسیار مورد توجه قرار گیرد همین امر است. بر اساس قوانین جدید برای پرستاران خانگی در کانادا نه تنها اجازه درخواست برای صدور ویزای همراه وجود دارد، همراه نیز با WORK PERMIT یا اجازه کار وارد کانادا می شود. بنابراین اگر شرایط لازم برای نگهداری از کودکان در کانادا را دارید، می توانید از بردن همراه و هم چنین اجازه کار ایشان نیز مطمئن باشید. طبق قوانین دولت کانادا همراه فرد اصلی، همسر و فرزندان زیر 18 سال وابسته اوست.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا:

بحث اقامت و تابعیت یک موضوع مهم است که در هر روش و پروسه مهاجرتی مطرح می گردد.  اگر شما از طریق ویزای پرستار خانگی کودک و سالمند در کانادا ، وارد این کشور شده اید، خیالتان از بابت اقامت و تابعیت راحت است. چرا که این برنامه آثار تابعیتی و اقامتی مناسبی دارد. وقتی شما با پیشنهاد کار معتبر و به عنوان پرستار نگهداری از کودکان در کانادا وارد این کشور می شود، پس از کسب حداقل 24 ماه سابقه کار امکان ارائه درخواست اقامت دائم را دارید. در واقع در صورتی که در 36 ماه قبل، دو سال سابقه کار به عنوان پرستار خانگی در کانادا را داشته باشید، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید. برای دریافت پاسپورت کشور کانادا نیز پس از دریافت اقامت دائم، به شرطی که سه سال از پنج سال گذشته را در کانادا زندگی کرده باشید، می توانید اقدام نمایید. البته علاوه بر شرط حضور، برای اخذ تابعیت باید این شرایط را برآورده کنید. نداشتن سو سابقه، پرداخت منظم بیمه و مالیات، قبولی در آزمون و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه.

سخن پایانی:

شرایط کار پرستاران خانگی در کانادا با تمرکز بر برنامه پرستار خانگی کودکان در کانادا را در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل علمی قرار دادیم. دانستیم که این برنامه یک برنامه آزمایشی است و بناست به مدت 5 سال در کشور کانادا اجرا شود. پس از این مدت زمان در خصوص ادامه یافتن و یا تغییر برنامه نمی توان به طور دقیق نظر داد. این برنامه امکان اخذ ویزای همراه با اجازه کار را به نفر اصلی می دهد. امکان دریافت اقامت دائم نیز پس از دو سال کار تمام وقت وجود دارد. این موارد سبب شده است، مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد. عدم نیاز به که تاییده و ارزیابی اداره کار را و در واقع تاییدیهLabour Market Impact Assessment (LMIA) برای این کار، مزیت مهم دیگر این برنامه است که سبب می شود کارفرمایان راحت تر به یک فرد خارجی پیشنهاد کار ارائه دهند. اگر پس از مطالعه این مقاله هم چنان پاسخ سوالات خود را دریافت نکرده اید، می توانید در قسمت سوالات مهاجرت و یا در انتهای مقاله پیش رو سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. در انتهای مقاله نیز با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از مطالب این مقاله به ما نشان دهید تا با دلگرمی بیشتری برای انتقال اطلاعات علمی و به روز به شما عزیزان بکوشیم.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار پرستاران خانگی در کانادا

شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا چیست؟

علاوه بر داشتن پیشنهاد کار تمام وقت از خانواده ای در کانادا که فرزند زیر 18 سال دارد، مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از دیپلم و حداقل دو سال سابقه کار از اصلی ترین شرایط استخدام پرستار خانگی در کانادا است.

در برنامه نگه داری از کودکان در کانادا محل کار پرستار کجاست؟

در برنامه نگه داری از کودکان در کانادا محل کار هم می تواند در منزل کارفرما باشد و هم می تواند در منزل پرستار کودک.

میزان حقوق پرستار خانگی در کانادا چه مقدار است؟

حقوق پرستار خانگی در کانادا در استان های مختلف متفاوت است. با این حال می توان گفت متوسط حقوق ارائه دهنده خدمات مراقبت از کودکان در خانه در کانادا  28470 دلار در سال یا  14.60 دلار در ساعت است

وضعیت الحاق همراه در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver به چه صورت است؟

در برنامه مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی caregiver نه تنها اجازه درخواست برای صدور ویزای همراه وجود دارد، همراه نیز با WORK PERMIT یا اجازه کار وارد کانادا می شود.

وظایف عمده بیبی سیتر در کانادا چیست؟

بیبی سیتر در کانادا وظیفه دارد به والدین کودک در مراقبت از فرزند خود یاری رسانده و ممکن است در انجام کارهای خانه نیز به والدین کمک کند. در واقع پرستاران خانگی کودک در کانادا علاوه بر مراقبت از کودک به او در مسیر رشد جسمی و اجتماعی اش کمک می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *