کار در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نیوزلند
  • ویزای کار در نیوزلند
  • مدارک مورد نیاز کار در نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021
  • میزان حقوق برای کار در نیوزلند
  • نحوه کاریابی در نیوزلند
  • مؤسسات کاریابی در نیوزلند
  • بررسی ویزای همراه نیوزلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در نیوزلند
  • سخن پایانی کار در نیوزلند
✅ کار در نیوزلند ✅ شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان ✅ لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد.

کار در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

کار در نیوزلند ، شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان و لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 در این مقاله مورد تحلیل و بررسی دقیق علمی قرار می گیرد. متقاضیان با چه شرایطی می توانند ویزای کار نیوزلند را دریافت نمایند؟ آیا جهت دریافت ویزای کار در نیوزلند به مدرک زبان نیاز می باشد؟ شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟ لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 به منظور دریافت ویزای کار این کشور چیست؟ آیا از شرایط مهاجرت به نیوزلند 2021 اطلاع دارید؟ نیوزلند یا همان زلاندنو کشوری مهاجرپذیر در جنوب غربی اقیانوس آرام است که اخیرا به علت کمبود نیروی کار ماهر به متقاضیان شرایط دار ویزای کار ارائه می نماید. در این مقاله سعی بر آن است که شرایط کار در نیوزلند و نحوه دریافت ویزای کار نیوزلند 2021 را برای اطلاع هرچه بیشتر شما عزیزان بررسی نماییم. شما عزیزان به منظور بررسی شرایط خود جهت مهاجرت کاری به کشورها، می توانید با مشاورین موسسه  حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.‍

شرایط عمومی کار در نیوزلند:

کار در نیوزلند و دریافت ویزای کاری نیوزلند می تواند منجر به ساخته شدن زندگی با آرامش و سطح رفاهی بالا شود؛ چرا که کشور نیوزلند از نظر رفاه اجتماعی و سطح کیفی بالا در سال ۲۰۱۹ رتبه ۱۲ در سراسر جهان را کسب کرده است. کشور نیوزلند از جمله کشورهای امن در بین ۱۰ کشور برتر دنیا محسوب می گردد. نیوزلند کشوری است که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است و مردمان این سرزمین آن را به نام زلاندنو می دانند. کشور استرالیا نزدیک ترین همسایه نیوزلند به حساب می آید که ۲۰۰۰ کیلومتر با این کشور فاصله دارد. این کشور از شمال با جزایر تونگا همسایه می باشد. جمعیت کشور نیوزلند را اتباع انگلستان، اسکاتلند و اتباع دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی تشکیل می دهند که اغلب برای کار در نیوزلند به این کشور مهاجرت کرده اند. برای اقامت نیوزلند از طریق کار روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم

حقوق و درامد پرستاران در نیوزلند

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور نیوزلند

ویزای کار نیوزلند:

دریافت ویزای کار نیوزلند 2021 به جهت کار در نیوزلند برای متقاضیان از طرق متفاوتی امکان پذیر است و دارای طیف گسترده ای می باشد که همگی از ویزاهای موقت می باشند. مدت آن بسته به نوع ویزای متقاضیان و حقوق دریافتیشان متفاوت است. بر اساس قوانین مهاجرت به نیوزلند 2021 بعضی از این ویزاها می تواند مستقیم منجر به اقامت دائم متقاضی کار در نیوزلند گردد. ویزاهای کار کوتاه مدت در کشور نیوزلند در زیر شرح داده شده است:

  • ویزای کار کوتاه مدت کشور نیوزلند

    متقاضیانی که به جهت کار در نیوزلند از طریق ویزای کار در تعطیلات قصد اقدام دارند، می بایست در رده سنی بین ۱۸ تا ۳۰ سال باشند. مدت زمان اقامتی که در این ویزا به متقاضی کار در نیوزلند داده می شود، حداکثر ۱۲ ماه است. یکی از موضوعاتی که در این ویزا می تواند نظر متقاضیان را جلب نماید عدم ارائه ویزای همراه به متقاضی می باشد که این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد.

  • ویزای کار نیوزلند با پیشنهاد کاری:

     یکی از روش های مهاجرت کاری به نیوزلند 2021 دریافت پیشنهاد کار مورد تایید از کارفرمایی در این کشور است. متقاضیان کار در نیوزلند می توانند با این نوع ویزا به کمک کارفرمایی در نیوزلند اقدام نمایند. این ویزا نیازمند دعوت نامه رسمی کارفرما در کشور نیوزلند می باشند. دریافت این ویزا به نظر کاری سهل می باشد در صورتی که اولویت برای اهدای شغل و پوزیشن های شغلی در نیوزلند با اتباع نیوزلندی و مقیمان می باشد. متقاضیان کار در نیوزلند می توانند در برخی مشاغل که با کمبود واقعی نیروی کار مواجه می باشد، با این ویزا اقدام نمایند. بر اساس قوانین ویزای کار نیوزلند 2021 در این نوع ویزا نیز شخص متقاضی کار در نیوزلند اجازه داشتن همراه را ندارد و تنها در صورتی می تواند همسر و فرزند خود را همراه سازد که حداقل درآمد بالغ بر ۳۷ هزار دلار نیوزلند ارائه نماید. کار در نیوزلند برای ایرانیان نیز از این روش امکان پذیر است.

  • ویزای کار مهارت های بلند مدت (long Term Skill Shortage Lists):

    یکی  دیگر از روش های مهاجرت کاری به نیوزلند 2021 ویزای کار مهارت های بلند مدت است. این نوع ویزا مختص مشاغل و مهارت هایی است که به طور مداوم نیروی متخصص نیاز دارند. در صورتی که شخص متقاضی کار در نیوزلند در این موقعیت شغلی، مشغول به کار شوند، حقوق دریافتیشان می تواند به طور سالانه ۴۵۰۰۰ دلار نیوزلند باشد. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه MIIE اتریش در باب کار در نیوزلند نگاشته شده است و مطالب آن با توجه به قانون این کشور و آموزش های استاد ملک پور جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.  نکته مهمی که می توان در مورد این ویزا بیان نمود این است که در این نوع ویزا دعوتنامه کاری از کارفرما برای متقاضی کار در نیوزلند از امتیاز بالایی می تواند به حساب آید.

  • مهارت های فوری (Immediate Skill Shortage List ):

    داشتن مهارت های ضروری با نیاز فوری به نیروی کار یکی از بهترین روش های اخذ ویزای کاری نیوزلند است. این ویزا برای متقاضیان کار در نیوزلند در صورتی قابل اقدام می باشد که نیروی کاری در کشور نیوزلند با این پیشینه وجود نداشته باشد و کمبود نیرو در این رشته ها و مشاغل به شدت احساس شود. در این نوع ویزا کشور نیوزلند مشاغلی را که با بحران مواجه شده است را بر روی سایت های رسمی خود منتشر می نماید. تا متقاضیان کار در نیوزلند بتوانند با این تخصص ها اقدام نمایند. متقاضیان کار در نیوزلند در صورتی که با ویزای مهارت های فوری اقدام نمایند، دیگر نیازی به دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما ندارند. زیرا اداره مهاجرت در کشور نیوزلند اطلاعات بسیار کاملی را درباره شرایط کاری و نیازهای کاری در اختیار دارد. نکته بسیار مهم در مورد این ویزا مدت زمان کوتاه آن است که مستقیما اقامت دائم را برای متقاضیان کار در نیوزلند به همراه نمی آورد. شرایط دریافت ویزای کار نیوزلند 2021 از این روش به قرار زیر است.

    • متقاضیانی که دعوتنامه کاری از یک کارفرمای معتبر دارند.
    • متقاضیان می بایست از سلامت روحی و جسمی برخوردار باشند.
    • متقاضیان می توانند در نیوزلند شریک کاری داشته باشند و جهت الحاق به وی اقدام نمایند.
    • متقاضیانی که در کشور نیوزلند در حال تحصیل می باشند.

 مدارک مورد نیاز ویزای کار در نیوزلند:

کار در نیوزلند برای ایرانیان و اتباع سایر کشورها از یکی از روش های گفته شده امکان پذیر است. پس از مشخص شدن روش اخذ ویزای کار در نیوزلند 2021، نوبت به تهیه اسناد و مدارک لازم و ارائه آن به سفارت می رسد. اگر می خواهید اقامت نیوزلند از طریق کار را بدست آورید، پس از مطالعه قوانین و مدارک مهاجرت به نیوزلند 2021 می توانید برای اخذ ویزای کاری نیوزلند اقدام کنید. متقاضیان کار در نیوزلند می بایست مدارک خاصی را به کنسولگری این کشور جهت بررسی ارائه نمایند که این مدارک به شرح ذیل می باشد:

  • تکمیل فرم آنلاین
  • پاسپورت معتبر به میزان اقامت در کشور
  • گزارش پزشکی و رادیولوژی، که کمتر از ۶ ماه از آن گذشته باشد.
  • کارت واکسیناسیون تب زرد، در صورتی که شخص به برخی از کشورهای خاص سفر کرده باشد.
  • مدرک رسمی ازدواج
  • گواهی طلاق در صورت وجود
  • گواهی فوت همسر، در صورت وجود
  • رأی دادگاه مبنی بر سرپرستی قانونی کودک، در صورت نیاز
  • عدم سوء پیشینه کیفری

نرخ بیکاری در نیوزلند:

نرخ بیکاری کشور نیوزلند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به نیوزلند و دریافت ویزای کار نیوزلند را دارند، می تواند موضوعی بسیار مهم و حیاتی باشد. موضوع این مقاله در باب کار در نیوزلند می باشد که تماماً مطالب آن با توجه به قوانین کشور نیوزلند و آموزش های استاد ملک پور برای اطلاع هرچه بیشتر شما سروران در اختیارتان قرار داده شده است. نرخ بیکاری در کشورها یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند مشخص کننده مقصد نهایی مهاجرانی که به دنبال کار می باشند، باشد. کشور نیوزلند به واسطه صنایع کشاورزی در سطح بالا و بسیار پیشرفته و صادرات لبنیات، تولید کننده و صادر کننده حدود ۳۰ درصد از لبنیات کل جهان می باشد. در نتیجه این کشور می تواند برای متقاضیانی که قصد کار در نیوزلند را دارند شرایط کاری مناسبی را فراهم سازد. نرخ بیکاری در کشور نیوزلند در آخرین بررسی به ۴/۳ % رسیده است که نسبت به جمعیت ۵/۴ میلیون نفری که دارد، می توان گفت که از نرخ پایینی برخوردار می باشد. نمودار نرخ بیکاری در کشور نیوزلند به شرح ذیل می باشد:

نرخ بیکاری نیوزلند

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021:

از آنجا برای متقاضیان کار در نیوزلند ویزای خاصی ارائه می گردد، دولت هر سال خود را موظف می داند که مشاغل مورد نیاز کشورش را محاسبه کرده و طبق آمار مشاغل مورد نیاز، به متخصصان مربوطه، ویزای کار نیوزلند را اعطا نماید. بنابراین هر سال این مشاغل می تواند تغییرات بسیاری در دامنه تخصص ها داشته باشد که بسته به نیاز و کمبودهای شغلی موجود در کشور است. این مقاله توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور و آموزش های استاد ملک پور در باب موضوع کار در نیوزلند نگاشته شده است و هرگونه انتشار و کپی بدون ذکر منبع حرام می باشد. در نتیجه پس از تحقیقات پی در پی دولت نیوزلند در امور نیازهای کشور در بازار کاری، لیست کاملی از مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند در هر سال ارائه می گردد که طبق این آمار نیرو از سراسر جهان اخذ می شود.  شانس یافتن کار در نیوزلند برای ایرانیان در مشاغل این لیست بیشتر است. لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 به شرح زیر است.

لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 در مشاغل دارای کمبود مهارت های فوری 
مهندسی کشاورزی بازرس ساختمان
مدیریت پروژه شنوایی سنجی
مهندسی عمران مهندسی مکانیک
حسابدار نقاش خودرو
ماما پرستار
نانوایی نجار
کارگران فنی
لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 در مشاغل دارای کمبود مهارت های بلند مدت
مدیریت پروژه های ساختمانی کارشناس ارشد سایت
نقشه بردار مهندسی شیمی
مهندسی مواد مهندسی پروژه
مهندسی الکترونیک مهندسی صنایع
محیط زیست مهندسی نرم افزار
مهندسی عمران روانشناسی بالینی
رادیولوژی علوم آزمایشگاهی
سونوگرافی دامپزشکی
جراح عمومی آشپز
مهندسی برق مخابرات متخصصین چند رسانه ای

میزان حقوق برای کار در نیوزلند:

کار در نیوزلند نیازمند آگاهی درست و کامل از کلیه موارد مانند حقوق و مزایای کار در این کشور می باشد. متقاضیان در پروسه مهاجرت به نیوزلند 2021 می بایست مسائل آماری در بحث اشتغال و دستمزدها را بررسی نمایند، چرا که میزان حقوق دستمزد در مشاغل، موضوع مهمی برای متقاضیان کار می تواند محسوب شود. میانگین حقوق افراد در کشور نیوزلند به ۵۹٫۲۵۵ دلار آمریکا در سال می باشد. در جدول ذیل درآمد برخی مشاغل پرطرفدار در این کشور را خواهیم یافت. متقاضیان دریافت ویزای کاری نیوزلند می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود میزان حقوق دریافتی در کشور نیوزلند را پیدا و مشاهده نمایند. حداقل دستمزدهای کارکنان در کشور نیوزلند به صورت ساعتی محاسبه می گردد که ۱۵/۵۰ دلار است.

نام شغل میانگین درآمد (دلار امریکا)
مدیریت عملیات ۷۸٫۱۵۸
توسعه دهنده نرم افزار ۶۷٫۷۰۶
مدیر عمومی ۹۶٫۹۴۴
حسابدار ۵۷٫۶۷۵
کارمند دفتری ۴۶٫۶۷۵
طراح گرافیک ۳۶٫۷۵۸
وکیل ۶۶٫۸۴۱
مهندس عمران ۸۱٫۳۸۳
مدرس ۵۴٫۹۶۳
بازاریابی ۷۳٫۱۷۴
مدیریت پروژه ۷۰٫۹۵۳
تکنسین GIS ۳۹٫۳۸۴
مهندس رادیو ۷۵٫۳۸۸
مهندس الکترونیک ۶۱٫۵۳۷
آرشیتکت ۳۷٫۱۲۴
مهندس تحقیق و توسعه ۵۷٫۲۸۶
طراح ژئوموتیک ۶۸٫۰۲۷
فناوری اطلاعات و ارتباطات ۳۵٫۸۰۴
مدیریت کسب و کار ۳۶٫۶۶۸
مشاور ۴۶٫۵۴۵
مهندس فناوری مواد غذایی ۷۸٫۷۶۸
مربی کودک ۱۲٫۸۸۹
پزشکان ۱۰۰٫۲۵۱
کارگران ۷۱٫۶۰۸
معمار اصلی ۱۰۷٫۴۱۱
مهندس شبکه ۶۷٫۸۴۳

نحوه کاریابی در نیوزلند:

چگونگی و نحوه کاریابی در کشور نیوزلند یکی از موضوعات مهم برای متقاضیانی است که قصد کار در نیوزلند را دارند. کاریابی در کشور نیوزلند با توجه به سیستم امتیازی ویزای کار موجود این کشور متفاوت می باشد. به طوری که داشتن پیشنهاد کاری از کارفرما در این پروسه می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. امتیازاتی که متقاضیان کار در نیوزلند به آن نیازمند می باشند شامل امتیازات سن، تحصیلات عالیه، نمره زبان متناسب و سابقه کاری می باشد که این امتیازات می بایست حداقل به ۱۶۰ امتیاز برسد. لازم به ذکر است که با توجه به درخواست های بسیار از سمت کشورهای مختلف برای این ویزا و سخت گیری های اداره مهاجرت کشور نیوزلند می بایست امتیازات بالاتری را کسب نمایند. داشتن پیشنهاد کاری از کشور نیوزلند می تواند امتیاز متقاضیان را افزایش دهد. بنابراین کمک از مؤسسات کاریابی و یا سایت های کاریابی به این امتیازات بسیار می تواند کمک کند. برای آگاهی از بهترین روش های کاریابی، با تهیه پکیج گام به گام تا کار خارج از کشور، می توانید اطلاعات کاملی در خصوص چگونگی کاریابی خارج از کشور به دست آورید.

مؤسسات کاریابی در نیوزلند:

متقاضیانی که قصد کار در نیوزلند را دارند و می خواهند ویزای کاری نیوزلند را دریافت نمایند، پس از کسب امتیازات لازم این ویزا و اخذ ویزای کاری نیوزلند و می توانند از مؤسسات کاریابی جهت یافتن شغل مناسب خود اقدام نمایند. در کشور نیوزلند اغلب دفاتر کاریابی معتبری به همین منظور ایجاد شده است تا متقاضیان کار در نیوزلند بتوانند با مراجعه حضوری و غیر حضوری به این دفاتر از پوزیشن های شغلی موجود در این کشور مطلع شوند. از آنجا که وجود این مؤسسات بسیار زیاد است متقاضیان می بایست با آگاهی و احتیاط بسیار در این راه قدم بگذارند. همچنین متقاضیان به منظور کار در نیوزلند می بایست عوامل بسیاری را مورد بررسی خود قرار دهند که یکی از مهم ترین این ها را می توان میزان مالیات بر درآمد نام برد.

دفاتر حقوقی در کشور نیوزلند برای متقاضیانی که قصد کاریابی و دریافت پیشنهاد کار در نیوزلند را دارند، مشاغل را مورد ارزیابی قرار خواهد داد و به متقاضی کمک بسیار زیادی جهت دریافت شغل مربوطه می نمایند.

  • Minter Ellison
  • Adecco Personne
  • Frog Recruitment
  • Alpha Personnel Recruitment
  • Madison Recruitment
  • Smith and partners
  • Kinetic Recruitment
  • Randstad
  • Kelly Services

بررسی ویزای همراه در نیوزلند:

کار در نیوزلند اغلب برای متقاضیان بحث اقامت دائم را به دنبال دارد و همین امر به متقاضی این امکان را می دهد تا بتوانند برای همسر و فرزندان خود درخواست همراه دهند. شرایطی که متقاضیان می بایست برای همراه رعایت نمایند به شرح ذیل می باشد:

  • کلیه مدارک نشان دهنده معتبر بودن مدارک ازدواج
  • همسر متقاضی باید از نظر روحی و جسمی دارای سلامت کامل باشد.
  • متقاضیانی که قصد کار در نیوزلند را دارند می بایست جدا از امتیازات و هزینه ها به میزان کافی می بایست تمکن مالی در حساب شخصی خود ارائه نمایند. این موضوع در باب همراهان نیز صدق می کند و متقاضیان می بایست تمکن کافی به جهت همراهان خود نیز ارائه نماید. به سفارت کشور مربوطه به صورت مشخص نشان دهد. نکاتی وجود دارد که اگر متقاضی در کشور نیوزلند اقامت دائم را دریافت کرده باشد شواهد شغلی خود را ارائه نماید کفایت می کند، در غیر این صورت می توان با قرارداد کاری خود و ارائه درآمد خود اقدام نماید.
  • یکی از موضوعات مهم که در باب کار در نیوزلند برای متقاضیان مطرح می باشد، بحث داشنن مکان مناسب جهت زندگی متقاضی و همراهان وی می باشد. متقاضی در صورتی می تواند در خواست همراه دهد که ملکی را متناسب با نفرات همراه خانواده است اجاره نموده و مستندات آن را به دولت ارائه نماید.
  • نکته که در مورد ویزای همراه وجود دارد موضوع مدت اعتبار ویزای همراه است که رابطه مستقیم با ویزای شخص اصلی متقاضی کار در نیوزلند دارد.
  • نکته مهمی که در باره ویزای همراه می بایست مورد توجه قرار گیرد سن فرزندان و وابسته بودن آن هاست. تنها در صورتی متقاضیان می توانند فرزندان خود را همراه سازند که فرزندان زیر ۱۸ سال باشند و موضوع دیگر وابستگی آن ها است که باید به اثبات برسد.
  • اخذ ویزای همراه برای فرزندان بالای ۱۶ سال ملزم به تسلط و دانش فرزندان از سطح زبان انگلیسی در حدی که توانایی گفت و گو با افسر ویزا را داشته باشند می باشد و در صورتی که همراه شخص متقاضی دارای مدرک زبان باشد می تواند روند پروسه را بسیار سهل کند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در نیوزلند:

بیشتر متقاضیانی که به منظور کار در نیوزلند و اخذ ویزای کار نیوزلند 2021 اقدام می نمایند، هدف نهاییشان از این اقدام اخذ اقامت و در نهایت تابعیت این کشور می باشد. از آنجا که نیوزلند از نظر کیفیت و سطح زندگی بسیار عالی که دارد می تواند نظر بسیاری از متقاضیان را در زمینه اقامتی جلب نماید. متقاضیان کار در نیوزلند پس از دریافت شغل مورد نظر در این کشور در صورتی که ۳ الی ۵ سال پی در پی مالیات خود را پرداخت نمایند می توانند به راحتی اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند و پس از چند سال درخواست شهروندی و پاسپورت نمایند. تنها متقاضیانی که با ویزای بلند مدت کاری اقدام می نمایند می توانند در کشور نیوزلند اقامت دریافت نمایند. ویزاهای کوتاه مدت برای متقاضیان اقامت دائمی را به همراه نخواهد داشت.

کار در نیوزلند و سخن پایانی:

کار در نیوزلند ، شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان و لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 در این مقاله مورد تحلیل و بررسی دقیق قرار داده شد. امید بر این است که شما عزیزان با مطالعه این مقاله بتوانید هر آنچه در باب کار در کشور نیوزلند است را فرا گیرید و با آگاهی تمام در این راه قدم گذارید. با توجه به اطلاعاتی که راجع به کار در کشور نیوزلند ارائه گردید دریافتیم، برای کار در این کشور در صورتی می توان اقدام نمود که از مهارت و تخصص درستی بهره مند باشیم. نیوزلند با توجه به نیازی که به نیروی کار ماهر پیدا کرده است به متقاضیانی که شرایط خوبی مانند، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، سابقه کاری مناسب، دانش کافی از زبان و هم چنین سن متناسبی دارند، ویزای جست و جوی کار را ارائه می نماید.
این ویزا یکسال به متقاضیان کار در نیوزلند زمان می دهد تا در کشور حضور داشته و کاریابی کنند و پس از ۵ سال کار در نیوزلند اقامت خود و خانوادشان را دریافت نمایند. نکته ای که می توان به آن اشاره نماییم ارائه چنین ویزایی در کشورهای آلمان و اتریش نیز می باشد. در این راستا می توانید با کارشناسان مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور همکار مؤسسه ملک پور اتریش جهت مشاوره تلفنی رایگان تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات خود، در باب کار در نیوزلند و مهاجرت به نیوزلند بیان نمایید تا مشاوران حقوقی شما را راهنمایی نمایند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در نیوزلند

✅ مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری نیوزلند چیست؟

به طور کلی مدارک مورد نیاز شامل مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سن مناسب، نمره زبان مطلوب می باشد که هر یک از این موارد امتیاز مختص خود را دارند.

✅ میانگین حقوق مشاغل در صورت اقامت نیوزلند از طریق کار چقدر است؟

میانگین حقوق افراد در کشور نیوزلند به ۵۹٫۲۵۵ دلار آمریکا در سال می باشد.

✅آیا داشتن مدرک زبان برای همراه فرد متقاضی کار در نیوزلند الزامی است؟

اخذ ویزای همراه برای فرزندان بالای ۱۶ سال ملزم به تسلط و دانش فرزندان از سطح زبان انگلیسی در حدی که توانایی گفت و گو با افسر ویزا را داشته باشند می باشد و در صورتی که همراه شخص متقاضی دارای مدرک زبان باشد می تواند روند پروسه را بسیار سهل کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *