بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به نیوزلند
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در نیوزلند
  • میزان درآمد برنامه نویس در نیوزلند
  • اخذ ویزای کار نیوزلند برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت نیوزلند از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در نیوزلند
  • بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند و سخن پایانی
✅ بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند✅ درآمد برنامه نویسی در نیوزلند ✅بهترین زبان برنامه نویسی در نیوزلند

بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند، درآمد برنامه نویسی در نیوزلند و بهترین زبان برنامه نویسی در نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند چگونه است؟ برنامه نویسی در نیوزلند به چه صورت است؟ درآمد برنامه نویسی در نیوزلند چقدر است؟ کار در نیوزلند ممکن است یک قدم بزرگ برای حرفه برنامه نویسی شما باشد. فرهنگ معمول تجارت در این كشور فرصت های زیادی را برای یادگیری سریع، به عهده گرفتن مسئولیت های جدید و به عهده گرفتن نقش های رهبری را زودتر از آنچه انتظار دارید برای شما فراهم می كند. دانستن اینکه بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند چگونه است اولین قدم برای جابجایی موفق به این کشور است. در این مقاله که توسط متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نگارش شده است، به شغل برنامه نویسی در نیوزلند و درآمد برنامه نویسی در نیوزلند به طور کامل و جامع پرداخته شده تا کسانی که می خواهند به بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند ورود پیدا کنند، آشنایی کاملی را در این خصوص داشته باشند. در نهایت پس از مطالعه این مطالب در صورتی که به مشاوره در زمینه بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند نیاز داشته باشید می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند:

نیوزلند در اقیانوس آرام جنوبی و در حدود 2200 کیلومتری (1397 مایلی) شرق استرالیا واقع شده است. پایتخت این کشور ویلنگتون بوده و زبان رسمی مردم آن انگلیسی و مائوری می باشد و علامت های رسمی و فرم ها به هر دو این زبان ها می باشند. دلار نیوزلند (NZD) واحد پول این کشور می باشد. مساحت این کشور در حدود268،680 کیلومتر مربع بوده و جمعیت آن بیش از 4،5 میلیون نفر است. اگر به دنبال تغییر مکان کامل برای زندگی و کار در نیوزلند باشید، نیوزلند یک سبک زندگی عالی و فرصت های شغلی خوب را ارائه می دهد. زندگی و کار در نیوزلند این فرصت را برای شما فراهم می کند که فعالیت های تفریحی، فرهنگی و همچنین کیفیت زندگی درخشان را در این کشور دنبال کنید. نیوزلند به دلیل رشد اقتصادی خود دارای شهرت جهانی است و محل بسیاری از سازمان های جهانی است. به طور مداوم بهترین صنایع برای کار در نیوزلند شامل فناوری اطلاعات، امور مالی، حسابداری، صنعتی و ساخت و ساز و مهندسی هستند. که برنامه نویسی نیز می تواند یکی از این فرصت ها در بخش فناوری و اطلاعات باشد. در این بخش برای راهنمایی بهتر شما عزیزان از بازار کار این کشور، نمودار نرخ بیکاری این کشور را قرار داده ایم. نرخ بیکاری نیوزلند در سه ماهه سوم سال 2020 به 5.3 درصد افزایش یافته است. این بالاترین نرخ بیکاری از سه ماهه آخر سال 2016 تاکنون بوده است، زیرا تعداد افراد بیکار 37 هزار نفر افزایش یافته و به 151 هزار نفر رسیده است.

نرخ بیکاری در نیوزلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

بررسی بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند:

بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند با کمبود برنامه نویسان وب، برنامه نویسان تحلیلگر، برنامه نویسان توسعه دهنده و سایر برنامه نویسان همراه است و در لیست کمبود مهارت های طولانی مدت این کشور برای مهاجران مشاغل زیادی برای برنامه نویسی در نیوزلند وجود دارد. این بدان معنی است که دولت به طور فعال برنامه نویسان ماهر نرم افزار و توسعه دهندگان را از خارج از کشور برای کار در نیوزلند تشویق می کند. بخش فناوری نیوزلند متنوع و پیشرفته است. این یک زمینه تولید نوآوری است و با موفقیت در صحنه جهانی رقابت می کند. این صنعت برای نیوزلند یک تجارت بزرگ و در حال رشد است که سال گذشته 12 درصد رشد داشته است. رشد دیجیتالی شدن و افزایش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر اقتصاد، باعث ایجاد اشتغال در طیف وسیعی از مهارت ها، از جمله مهندسی و توسعه نرم افزار و برنامه نویسی شده است. فرصت های شغلی در نیوزلند در سه ماهه دوم سال کنونی 102.84 بوده که در سه ماهه سوم سال به 125.80 واحد افزایش یافت. این مقادیر در نمودار زیر قابل مشاهده هستند.

نمودار فرصت های شغلی در نیوزلند

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به نیوزلند:

پس از مطالعه راجع به بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند نوبت به مطالعه اطلاعاتی در زمینه شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری به این کشور می رسد. هر چه مهارت بیشتری در برنامه نویسی داشته باشید شانس کاریابی شما در این کشور افزایش خواهد یافت. نیوزلند نیز مانند نقاط دیگر استرالیا از سیستم امتیازی برای کار استفاده می کند. هر چه مهاجران امتیاز بیشتری را در این سیستم کسب کنند، برای کاریابی موفق تر خواهند بود. این امتیازات مربوط به تحصیل، تجربه کاری، توانایی صحبت کردن و خواندن انگلیسی و همچنین سن شما است. برای کار در کشور نیوزلند شرایطی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید. شما یا باید تابعیت نیوزلند یا استرالیا را داشته باشید و یا دارای ویزای کاری باشید که به شما امکان می دهد در این کشور کار کنید. برای اخذ چنین ویزایی باید شرایط کار در این کشور را داشته باشید. اگر شما از قبل شغلی پیدا کرده اید و شرایط لازم را دارید، حداقل سه سال سابقه کار پس از فارغ التحصیلی دارید، می توانید از طریق ویزای دسته مهاجران ماهر وارد نیوزلند شوید. شما می توانید مدارک تحصیلی خود را توسط IT Professionals نیوزلند ارزیابی کنید.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در نیوزلند:

نیوزلند می تواند به شما یک زندگی شاد و راضی و همچنین سبک زندگی را ارائه دهد که برنامه نویسان توسعه دهنده در اکثر کشورها فقط می توانند رویای آن را داشته باشند. شما در نیوزلند به عنوان یک برنامه نویس توسعه دهنده می توانید کار کنید. زیرا فرصت های شغلی عالی برای برنامه نویسان توسعه دهنده در این کشور وجود دارد. مهارت های شما در نیوزلند بسیار مورد توجه است و کمبود برنامه نویس در سراسر کشور وجود دارد و تقاضا در حال افزایش است. برای برنامه نویسی در نیوزلند بیشترین تقاضا برای پایتون،SAS ، SQL و R وجود دارد و متقاضیان زیادی نیز برای کار در این رشته ها وجود دارند. همچنین بقیه عنوان های شغلی برای برنامه نویسی در جدول زیر ذکر شده اند.

عنوان های شغلی برای برنامه نویس در نیوزلند
برنامه نویس C#
برنامه نویسC ++
برنامه نویسJava
برنامه نویس Javascript
برنامه نویس Python
برنامه نویس PHP
برنامه نویس TypeScript
برنامه نویس پاسکال
برنامه نویس R

چه برنامه نویس برای برنامه های تلفن همراه باشید یا نرم افزار های سیستمی و بازی ها را تولید کنید به عنوان برنامه نویس کامپیوتر مسئولیت های شغلی را دارید. علاوه بر توسعه برنامه های رایانه ای و اشکال یابی در کد خود برنامه نویسان یک سری وظایف شغلی دارند که باید در آن ها مهارت داشته باشند. که در جدول زیر قرار گرفته اند.

  • درک مهندسی نرم افزار شی گرا
  • امکان نوشتن کدی تمیز و مستند
  • مهارت حل مسئله پیچیده و تفکر انتقادی عالی
  • مهارت های عیب یابی
  • توانایی های تفکر تحلیلی و انتقادی
  • دانش کارایی SQL و Microsoft SQL Server

میزان درآمد برنامه نویس در نیوزلند:

برای کامل شدن اطلاعاتتان در مورد بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند باید نسبت به درآمد برنامه نویسی در نیوزلند آگاه شوید. به خاطر پیشرفته شدن و دیجیتالی شدن اکثر مشاغل و کار ها، بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند همیشه پا برجا بوده و حقوق و مزایای خوبی برای این مشاغل وجود دارد. همچنین در این عرصه پیشرفت های خوبی صورت گرفته است. فردی که به عنوان برنامه نویس در نیوزلند کار می کند معمولاً سالیانه 95،000 NZD درآمد دارد. حداقل حقوق برای این کشور در زمینه برنامه نویسی 43،700 NZD است و حداکثر آن 151،000NZD است. این مبالغ با توجه به میزان تجربه افراد در برنامه نویسی، سطح سواد و محل کار او می تواند متفاوت باشد و حتی از مقدار حداکثری آن نیز بیشتر باشد. درآمد های بالا برای بهترین زبان برنامه نویسی در نیوزلند وجود دارد. در نمودار زیر میزان حقوق برنامه نویسان توسعه دهنده در نیوزلند را بر اساس میزان تجربه کاری آن ها قرار داده ایم. به طور کلی هر چه تجربه فرد بیشتر باشد درآمد بیشتری را کسب می کند. مبالغ بر حسب هزار دلار می باشند.

نمودار حقوق برنامه نویسان بر اساس تجربه کار

اخذ ویزای کار نیوزلند برای برنامه نویسان:

دانستن اینکه برای کار در نیوزلند باید کدام نوع ویزا را دریافت کنید، هنگام بررسی کار در نیوزلند به عنوان یک فرد خارجی مهم است. این امر تعیین می کند که شما از چه نوع مزایایی برخوردار هستید و چگونه باید موقعیت خود را در بازار کار پیدا کنید. اگر در برنامه نویسی مهارت های تخصصی دارید این حرفه در نیوزلند با کمبود نیروی کار همراه است. بنابراین، اگر صلاحیت لازم را داشته باشید، می بینید که فرصت های شغلی بسیار خوبی برای شما در این کشور وجود دارد. برای کار در نیوزلند، ویزا های موقت به شما امکان می دهند برای مدت زمان مشخصی در نیوزلند زندگی و کار کنید. کار موقت می تواند به عنوان گامی در جهت اخذ اقامت و اقامت دائم در این کشور مورد استفاده قرار گیرد. بیشتر ویزاهای کاری محدودیت سنی ندارند. برای دریافت ویزای کار حتماً باید از طرف کارفرمای نیوزلندی پیشنهاد کاری دریافت کنید. همانطور که گفته شد در صورتی که رشته ی کاری شما جزء حرفه های کمبود مهارت باشد روال کار شما سریع تر پیش خواهد رفت. ویزا مربوط به این حرفه ها Essential Skills Work Visa، نام دارد که به شما امکان می دهد بسته به سطح مهارت و مدت قرارداد کارتان بین 1 تا 5 سال در نیوزلند کار کنید و اقامت داشته باشید. برای اینکه یک خارجی موقعیت شغلی خود را با این ویزا پر کند، کارفرما باید ثابت کند که نمی تواند یک نیوزلندی را در آن سمت استخدام کند.

اخذ اقامت نیوزلند از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

انواع مختلفی از ویزا وجود دارد که شما می توانید واجد شرایط درخواست اقامت شوید. ویزا های کاری می توانند منجر به گرفتن اقامت موقت در نیوزلند شوند. برخی از آن ها می توانند منجر به اقامت دائم شوند. ویزای اقامت، برای دسته مهاجران ماهر، به شما امکان می دهد برای مدت نامحدود در این کشور اقامت داشته باشید و در ابتدای ورود به کشور به مهاجران داده می شوند. با استفاده از این اجازه اقامت می توانید از خدمات عمومی نیوزلند که با بودجه دولتی تأمین می شود استفاده کنید. به طور کلی پس از داشتن دو سال اقامت نیوزلند می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید و در صورتی که 5 سال به طور متوالی در این کشور زندگی کنید می توانید برای تابعیت این کشور اقدام کنید. برای اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور به مدارکی نیاز هست که باید آن ها را تهیه کنید. همچنین باید شرایط مورد نیاز این کشور را برای اقامت فراهم کنید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار یابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

نحوه کاریابی در نیوزلند برای برنامه نویس:

برای کاریابی در نیوزلند ابتدا باید راجع به بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند تحقیق کنید پس از آن متناسب با مهارت هایی که دارید یک رزومه کامل را آماده کنید و سپس از طریق وب سایت ها یا آژانس های کاریابی می توانید به جستجوی کار در این کشور بپردازید. از طریق این روش ها می توانید با کارفرما ارتباط برقرار کرده و رزومه خود را برای آن ها ارسال کنید. در نهایت درصورتی که در مصاحبه شغلی قبول شوید می توانید پیشنهاد شغلی دریافت کنید و در این کشور مشغول به کار شوید. نوشتن رزومه می تواند به شما کمک بسیاری بکند و در صورت داشتن تحصیلات دانشگاهی، تجربه کاری زیاد و مهارت ویژه در بخش های شغلی مورد نیاز نیوزلند، شانس موفقیت شما چند برابر خواهد شد. تعدادی از سایت های کاریابی در نیوزلند را که از نظر ارائه خدمات جزء بهترین سایت ها می باشند را در جدول زیر قرار داده ایم.

وب سایت های کاریابی در  نیوزلند
Indeed
LinkedIn
Job.com
Ladders
Glassdoor
LinkUp
بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند، درآمد برنامه نویسی در نیوزلند و بهترین زبان برنامه نویسی در نیوزلند در این نوشتار بررسی شد. با توجه به اینکه نیوزلند به خاطر کمبودی که در بخش شغلی فناوری و اطلاعات دارد نظر بسیاری از مهاجران برنامه نویس را به خود جلب کرده است. بنابراین، ما در این مقاله بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دادیم تا توانسته باشیم به روشنی شغل برنامه نویسی در نیوزلند را برای شما عزیزان بیان کنیم. نیوزلند برای ورود مهاجران به کشورش از یک سیستم امتیازی استفاده می کند و متقاضیان در صورتی که امتیاز قابل قبولی را دریافت کنند می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. همچنین برای کار در شغل برنامه نویسی در نیوزلند باید از طرف کار فرمای ساکن در این کشور، پیشنهاد شغلی دریافت کنند. بنابراین با اینکه بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند خوب است و شرایط و مزایای خوبی را برای مهاجران دارد، دریافت ویزای کار این کشور سخت شده است. در نتیجه ما به شما پیشنهاد می دهیم که بازار کار برنامه نویسی را در کشور هایی چون کانادا، اتریش و آلمان مورد مطالعه قرار دهید. زیرا این کشور ها شرایط بهتری برای ورود به بازار کار برنامه نویسی دارند. در پایان در صورتی که سؤالی راجع به بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند داشته باشید یا به مشاوره نیاز داشته باشید می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین در ثبت دیدگاه می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و با استفاده از امتیاز دادن ستاره ای از مجموعه ما حمایت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در نیوزلند

✅چه زبان های برنامه نویسی شغل برنامه نویسی در نیوزلند نیاز است؟

برای برنامه نویسی در نیوزلند بیشترین تقاضا برای پایتون،SAS ، SQL و R وجود دارد.

✅میانگین درآمد برنامه نویسی در نیوزلند چقدر است؟

فردی که به عنوان برنامه نویس در نیوزلند کار می کند معمولاً سالیانه 95،000 NZD درآمد دارد.

✅میزان تقاضای شغل برنامه نویسی در نیوزلند چگونه است؟

برنامه نویسی یکی از مشاغلی است که در بازار کار نیوزلند با کمبود مهارت مواجه است و از بین خارجیان نیرو جذب می کند.

✅چگونه باید برای برنامه نویسی در نیوزلند اقدام کرد؟

در صورتی که بتوانید امتیاز هایی در خصوص تحصیل، تجربه کاری، توانایی صحبت کردن و خواندن انگلیسی و سن را کسب کنید و از طرف کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید در این کشور مشغول به کار شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *