مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند
    • پزشکی
    • دندانپزشکی
    • پرستاری
    • فناوری اطلاعات
    • مدیریت بازرگانی
    • مدیریت گردشگری
    • کشاورزی
    • مهندسی مکانیک
    • ریاضیات
    • حقوق
  • مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند

مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند ، مهاجرت به نیوزلند و شغل های پر درآمد در نیوزلند را در این نوستار مورد بررسی و تفحص علمی قرار خواهیم داد. متوسط درآمد در نیوزلند به چه میزان است؟ شغل های پر درآمد در نیوزلند در کدام دسته قرار دارند؟ مدت تحصیل در زمینه پرستاری در نیوزلند چقدر است؟ کار در نیوزلند در زمینه پزشکی چگونه است؟ در ادامه این مبحث به بررسی این سوالات و نکات در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند خواهیم پرداخت. نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام و به صورت جزیره ای می باشد. اقتصاد کشور نیوزلند توسعه یافته می باشد و دانشگاه ها در این کشور دارای شرایط مناسب و دانشجویان خارجی می توانند در دانشگاه های این کشور در صورت داشتن شرایط مناسب، به تحصیل بپردازند. از این رو افراد می توانند پس از پایان تحصیلات در زمینه تخصص خود به کار مشغول شوند. شما همراهان عزیز می توانید جهت بهره مندی از جدید ترین روش های مهاجرتی، به بررسی سایر مقالات در سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین با ایجاد تماس تلفنی با کارشناسان این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند دریافت نمایید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه ملک پور تنظیم شده و هر گونه کپی برداری حرام و پیگرد قانونی دارد.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند:

نیوزلند با نام رسمی قلمرو همسود نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام و از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده است که دارای مساحت 268,021 کیلومتر مربع است. نیوزلند فاصله زیادی با دیگر خشکی های جهان دارد به طوری که نزدیک ترین کشور به نیوزلند در فاصله دو هزار کیلومتری و استرالیا می باشد که در بین آن ها دریای تاسمان قرار دارد. نزدیک ترین همسایه های این کشور جزیره فیجی، تونگا و نیوکالدونیا می باشد. جمعیت کشور نیوزلند بیش از 5 میلیون نفر و زبان رسمی در این کشور انگلیسی و زبان مائوری می باشد. پایتخت کشور نیوزلند ولینگتون و واحد پول آن دلار نیوزلند می باشد. نیوزلند جزو کشور های توسعه یافته قرار دارد و در سال 2013 این کشور هفتمین کشور دنیا از لحاظ شاخص توسعه انسانی بوده است. اقتصاد نیوزلند وابسته به صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری است و تولید ناخالص داخلی در این کشور هم اندازه با کشور های اروپای جنوبی می باشد. توریست در سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته است. محدوده درآمد در نیوزلند 24,600 تا 434 هزار دلار در سال می باشد. متوسط درآمد اما، 97,300 دلار در سال در نظر گرفته می شود. تحصیل یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند می باشد. دانشگاه های نیوزلند گسترده و توسعه یافته می باشند و جزو دانشگاه های برتر در دنیا هستند. این دانشگاه ها در تلاش برای جذب دانشجوی خارجی هستند و دانشجویان خارجی می توانند با داشتن مدرک زبان انگلیسی به تحصیل در این دانشگاه ها بپردازند. همچنین به دلیل پایین بودن جمعیت در این کشور رشد و توسعه کشور نیوزلند، تعداد نیروی کار پایین می باشد. از این رو افراد پس از پایان تحصیلات می توانند با کاریابی مناسب به کار در این کشور مشغول شوند و تابعیت نیوزلند را پس از مدتی به دست آورند. نمودار زیر نشان دهنده افزایش میزان هفتگی درآمد در نیوزلند در چند سال گذشته می باشد:

درآمد در نیوزلند متوسط درآمد در نیوزلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور نیوزلند

لیست مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند:

اقتصاد در نیوزلند در چند سال گذشته بسیار افزایش می باشد و جزو اقتصاد های توسعه یافته قرار دارد. دانشگاه های نیوزلند پذیرش دانشجویان بین المللی را دارند و این افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند به کار در نیوزلند بپردازند. از این رو از این روش می توان برای مهاجرت به نیوزلند استفاده کرد. از این رو دانستن رشته ها و شغل های پر درآمد در نیوزلند می تواند برای مهاجرت به نیوزلند کمک شایانی انجام دهد. لیست مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند به شرح زیر می باشد:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و کاریابی در خارج از کشور

پزشکی:

پزشکی یکی از رشته ها و شغل های پر درآمد در نیوزلند می باشد و این رشته دارای شرایط سختی برای پایان تحصیلات و کار در نیوزلند دارد. پزشکان دارای شغلی حساس می باشند و این افراد در مواجه با بیماران اولین افراد می باشند. این حرفه به صورت تحقیقاتی و مبتنی بر شواهد است و افراد برای کار در این زمینه باید یادگیری مادام العمر داشته باشند. برای کار در نیوزلند در زمینه پزشکی افراد باید به مدت 6 سال در این زمینه مشغول به تحصیل باشند. همچنین افراد به منظور کار در زمینه های تخصصی باید دوره های لازم در این کشور را سپری نمایند. درآمد در نیوزلند در سال برای رشته پزشکی بیش از 229 هزار دلار است. افراد می توانند در زمینه های تخصصی زیر به کار در زمینه پزشکی مشغول به کار شوند:

تخصص های پزشکی در نیوزلند
پزشک اطفال جراح عمومی
پزشک عمومی متخصص قلب
جراح پلاستیک متخصص داخلی
پزشکی مشاغل پولساز

دندانپزشکی:

بهداشت در کشور نیوزلند جزو با اهمیت ترین موارد می باشد و وظیفه مراقبت و پیشگیری از بیماری های دهان و دندان و افزایش بهداشت در این زمینه بر عهده دندانپزشکان قرار دارد. دندانپزشکان همچنین می توانند به کار تحقیقاتی بپردازند و این رشته یکی از رشته های مناسب برای مهاجرت به نیوزلند به حساب می آید. درآمد دندانپزشکان به طور متوسط سالیانه 221 هزار دلار می باشد که این میزان بستگی به تعداد بیماران در سال دارد. برای کار در نیوزلند در زمینه دندانپزشکی افراد باید به مدت 4 سال در این زمینه به تحصیل بپردازند. همچنین برای داشتن تخصص در زمینه هایی مانند ارتودنسی باید به تحصیل در این زمینه ها مشغول شوند.

دندانپزشکی رشته های پولساز

پرستاری:

پرستار ها وظایف گوناگونی در کشور نیوزلند بر عهده دارند. به دلیل افزایش جمعیت و پیری جمعیت در کشور نیوزلند، تقاضا برای پرستار در این کشور در حال افزایش می باشد. پرستاران علاوه بر کار در بیمارستان ها می توانند به صورت مستقل نیز مشغول به کار شوند. از این رو درآمد پرستاران در نیوزلند در حدود 76.8 هزار دلار در سال می رشد که این میزان با توجه به سابقه کار و همچنین محل کار می تواند متفاوت باشد. تحصیل در رشته پرستاری 5 سال به طول می انجامد و پس از پایان دوره های تحصیلی افراد می توانند در زمینه های پرستار بیمارستان، پرستار افراد سالمند، پرستار کودکان و پرستار در مناطق توانبخشی مشغول به کار شوند.

پرستاری رشته های پولساز

فناوری اطلاعات:

امروزه رشته فناوری اطلاعات یکی از رشته و شغل های پر درآمد در نیوزلند به حساب می آید و به دلیل پیشرفت این زمینه، یکی از پر تقاضا ترین رشته ها در نیوزلند به حساب می آید. کامپیوتر و اینترنت در چند سال گذشته یکی از عضو های جدایی ناپذیری از زندگی مردم در نیوزلند تبدیل گشته است و پیشرفت و توسعه در این زمینه هر ساله در حال افزایش است. درآمد در نیوزلند در زمینه فناوری اطلاعات سالیانه به طور متوسط 97.7 هزار دلار می باشد. برای کار در نیوزلند در زمینه فناوری اطلاعات، افراد باید به مدت 3 الی 4 سال برای دریافت مدرک لیسانس خود به تحصیل بپردازند. شغل فناوری اطلاعات بسیار گسترده می باشد و افراد می توانند در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

زمینه های فناوری اطلاعات در نیوزلند
مهندس پایگاه داده آزمایش سیستم
مدیر پروژه فناوری اطلاعات تحلیل و طراحی سیستم
توسعه دهنده برنامه های کامپیوتر مدیریت سرور
امنیت سیستم های اینترنتی برنامه نویس فضای ابری
فناوری اطلاعات شغل های مورد نیاز

مدیریت بازرگانی:

مدیریت های مالی امروزه یکی از پر تقاضا ترین بخش ها در شرکت های نیوزلند تبدیل شده اند و این شرکت ها بدون داشتن بخش مالی موفق و خلاق، نمی توانند به پیشرفت مناسبی دست یابند. از این رو افراد با داشتن مدرک تحصیلی در زمینه مدیریت بازرگانی می توانند در بخش های مختلفی همچون حسابداری و اقتصاد نیز به کار مشغول شوند. برای کار در نیوزلند در زمینه مدیریت بازارگانی افراد باید به مدت 3 سال مدرک لیسانس خود را دریافت نماند. همچنین این افراد می توانند در مقاطع بالا تر نیز در نیوزلند به تحصیل مشغول شوند. درآمد افراد در زمینه مدیریت بازرگانی بیش از 82 هزار دلار در سال می باشد که این میزان با توجه به سابقه کار، محل کار و نوع کار می تواند متفاوت باشد.

مدیریت بازرگانی رشته های پولساز

مدیرت گردشگری:

در چند سال گذشته گردشگری به یکی از راه های کسب درآمد در نیوزلند تبدیل شده است و این صنعت نو پا به افرادی خلاق و تحصیل کرده در این زمینه نیاز دارد. گسترش صنعت گردشگری یکی از هدف های دولت نیوزلند می باشد و به همین دلیل کاریابی در این زمینه مناسب است. این صنعت نو پا به عنوان یکی از راه های مهاجرت به نیوزلند به حساب می آید و افراد برای کار در زمینه گردشگری باید به مدت 3 سال در این زمینه به تحصیل مشغول شوند. درآمد مدیران گردشگری در نیوزلند در حدود 65 هزار دلار در سال می باشد. نا گفته نماد میزان این درآمد بر اساس خلاقیت فرد می تواند متغییر باشد.

کشاورزی:

نیوزلند یکی از کشور های توسعه یافته در زمینه کشاورزی می باشد. اقتصاد این کشور بر پایه کشاورزی است و به همین دلیل دولت نیوزلند در تلاش برای پرورش مهندسین و متخصصین در زمینه کشاورزی برای بهره برداری بهتر و مفید تر از زمین های کشاورزی می باشد. به همین دلیل رشته کشاورزی در نیوزلند دارای اهمیت بالایی می باشد. افراد برای کار در نیوزلند در این زمینه می توانند به مدت 3 سال در مقطع لیسانس به تحصیل بپردازند. درآمد در نیوزلند در زمینه کشاورزی به طور متوسط در حدود 70 هزار دلار در سال می باشد.

کشاورزی شغل های پر درآمد

مهندسی مکانیک:

مهندسی مکانیک یکی از رشته هایی است که در سراسر دنیا از جمله نیوزلند کاربرد بالایی دارد. از این رو، این رشته در بخش های صنعت و کشاورزی بسیار پر کاربرد است. افراد در قسمت کشاورزی می توانند به بررسی و آزمایش و حتی تولید ابزار های کشاورزی بپردازند. از این رو، برای کار در نیوزلند، افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مهندسی مکانیک که 4 سال به طول می انجامد را دریافت نمایند. مهندسین مکانیک می توانند حتی در بخش های الکترونیک و همچنین در برخی از بخش های مهندسی کامپیوتر به کار مشغول شوند. درآمد مهندسین مکانیک در نیوزلند به طور متوسط بیش از 93 هزار دلار در سال می باشد که این میزان به سابقه کار و نوع صنعت بستگی دارد.

مهندسی مکانیک مشاغل پر درآمد

ریاضیات:

ریاضیات و علم ریاضی امروزه در بیشتر بخش های علوم همچنین علم کامپیوتر و مهندسی برق کاربرد فراوانی دارد. علم ریاضیات امروزه به بررسی و تحلیل داده های تولید شده و همچنین ایجاد پایگاه داده ها برای تحلیل جامعه می پردازد. همچنین افراد می توانند به صورت مستقل و با تدریس ریاضیات درآمد داشته باشند. به همین دلیل درآمد افراد در زمینه ریاضیات متغیر می باشد و به طور متوسط بیش از 72 هزار دلار در ماه است. افراد برای کار در زینه ریاضیات و شغل های وابسته به آن باید به مدت 4 سال برای کسب مدرک لیسانس به تحصیل بپردازند.

ریاضیات رشته های پولساز

حقوق:

حقوق یکی از رشته ای محبوب در بین دانش آموزان در کشور نیوزلند می باشد و افراد زیادی برای کار در این زمینه درخواست ارائه می کنند. افراد برای کار در زمینه های مرتبط باید مدرک این رشته که برای دریافت آن افراد باید 4 سال در زمینه حقوق می باشد را دریافت نمایند. برای تحصیل و کار در زمینه حقوق افراد باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند تا بتوانند به صورت روان و دقیق متن های مرتبط را مطالعه نمایند. درآمد در نیوزلند در زمینه حقوق بیش از 61 هزار دلار می باشد که این میزان برای افرادی است که به تازگی دوره های تحصیلی خود را به پایان رسانده اند. افراد می توانند در زمینه های وکالت، ساست مدار و تحلیلگر و مشاوره سیاسی با مدرک حقوق مشغول به کار شوند.

حقوق در نیوزلند رشته های پر درآمد
مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب دلار توضیحات
پزشکی 229 هزار پزشکان دارای شغلی حساس هستند و مدت طول تحصیل آن ها بیشتر از 6 سال می باشد. این افراد باید در طول مدت کار خود به یادگیری بپردازند.
دندانپزشکی 221 هزار درآمد دندانپزشکان به تعداد بیماران و مراجعه کنندگان بستگی دارد و طول مدت تحصیل در این رشته 4 سال می باشد.
پرستاری 76.8 یکی از رشته های پر درآمد و همچنین پر تقاضا در نیوزلند به حساب می آید و افراد برای کار در این زمینه باید 5 سال تحصیل کنند.
فناوری اطلاعات 97.7 هزار این رشته یکی از پر تقاضا ترین رشته ها در این کشور می باشد و این زمینه باعث پیشرفت تمام صنعت ها گشته است. طول مدت تحصیل در این زمینه در نیوزلند 3 تا 4 سال می باشد.
مدیریت بازرگانی 82 هزار این رشته یکی از پر تقاضا ترین زمینه ها در بین شرکت های موجود در نیوزلند می باشد و افراد برای کار در بخش های مختلف باید 3 سال برای دریافت مدرک لیسانس به تحصیل بپردازند.
مدیریت گردشگری 65 هزار گردشگری یکی از بخش های درآمد در نیوزلند می باشد و این رشته یکی بهترین راه ها برای مهاجرت به نیوزلند می باشد. طول دوره تحصیل در این زمینه 3 سال می باشد.
کشاورزی 70 هزار اقتصاد کشور نیوزلند بر پایه کشاورزی است و به همین دلیل این کشور توجه زیادی به کشاورزی دارد. افراد در این زمینه باید 3 سال به تحصیل بپردازند.
مهندسی مکانیک 93 هزار این زمینه تحصیلی در اکثر شاخه ها و صنعت ها کاربرد دارد و افراد برای کار در این بخش ها باید 4 سال به تحصیل مشغول شوند.
ریاضیات 72 هزار ریاضیات در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی افراد می توانند به عنوان مهندس برق نیز عمل نمایند. طول دوره تحصیل در این زمینه 4 سال می باشد.
حقوق 61 هزار حقوق یکی از رشته های محبوب در بین دانش آموزان می باشد. افراد با داشتن این مدرک می توانند در زمینه های متفاوتی مشغول به کار شوند. دوره تحصیلی در زمینه حقوق 4 سال می باشد.
مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند ، کار در نیوزلند، مهاجرت به نیوزلند، شغل های پر درآمد در نیوزلند و درآمد در نیوزلند را در این نوشتار بررسی کردیم. نیوزلند کشوری متشکل از چندین جزیره در جنوب غربی آسیا با اقتصاد توسعه یافته و بر پایه کشاورزی و دامپروری است. دانشگاه ها در این کشور در سطح بالایی قرار دارند که پذیرش دانشجویان بین المللی در این دانشگاه ها در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی، بالا می باشد. به دلیل کم بود نیروی کار متخصص در این کشور، افراد خارجی می توانند پس از پایان دوره های تحصیلی خود، به کاریابی در این کشور مشغول شوند و از این رو، می توانند پس از سپری کردن دوره مشخصی در این کشور، تابعیت نیوزلند را دریافت نمایند. این روش یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به نیوزلند می باشد. شما همراهان عزیز می توانید با برقراری تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور می توانید مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند دریافت نمایید. همچنین می توانید با بررسی سایر مقالات این موسسه، از جدید ترین روش های مهاجرتی مطلع شوید. با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از این مقاله اعلام کنید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند می توانید با مطرح کردن آن، در کم ترین زمان ممکن جواب سوال خود را در یافت نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در نیوزلند

✅ متوسط درآمد در نیوزلند به چه میزان است؟

متوسط درآمد در نیوزلند بیش از 97 هزار دلار در سال می باشد.

شغل های پر درآمد در نیوزلند در کدام دسته قرار دارند؟

مشاغل رشته های پزشکی و همچنین مهندسی پر درآمد ترین شغل ها در نیوزلند به حساب می آیند.

✅ مدت تحصیل در زمینه پرستاری در نیوزلند چقدر است؟

برای کار در زمینه پرستاری افراد باید در حدود 5 سال به تحصیل بپردازند.

کار در نیوزلند در زمینه پزشکی چگونه است؟

افراد باید پس از کار در این زمینه به مدت 6 سال در مقطع کارشناسی تحصیل کنند. همچنین افراد به منظور کار در زمینه های تخصصی باید دوره های لازم در این کشور را سپری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *