مشاغل و رشته های پولساز در آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در آلمان
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در آلمان
    • مهندسی صنایع
    • حقوق
    • ریاضیات و علوم کامپیوتر
    • علوم طبیعی (فیزیک، شیمی و زیست)
    • پزشکی و دندان پزشکی
    • اقتصاد
    • معماری
    • روانشناسی
    • علوم زمین
    • مهندسی کامپیوتر
  • مشاغل و رشته های پولساز در آلمان و سخن پایانی
✅ مشاغل و رشته های پولساز در آلمان ✅ رشته های پر درآمد در آلمان ✅درآمد مشاغل مختلف در آلمان

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان، رشته های پر درآمد در آلمان و درآمد مشاغل مختلف در آلمان در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. رشته های تحصیلی پر طرفدار در آلمان کدامند؟ مشاغل و رشته های پولساز در آلمان چه مشاغلی هستند؟ لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان کدامند؟ آلمان دارای بزرگترین اقتصاد در اروپا است و برای کسانی که می خواهند در خارج از کشور کار کنند گزینه بسیار مناسبی می باشد. طبق گزارشات اخیر، آلمان با کمبود مهارت برای اکثر جایگاه های شغلی روبرو است و انتظار می رود آلمان تا سال 2030 حداقل به 3 میلیون کارگر با مهارت نیاز داشته باشد. مطالعات تحقیقاتی نشان می دهد که افزایش جمعیت در حال پیر شدن و کاهش نرخ زاد و ولد از دلایل اصلی این کمبود نیرو است. بنابراین ما در این مقاله رشته های پر درآمد در آلمان را که با تحصیل در آن ها یا داشتن مهارت در آن ها می توانید به مشاغل پولساز در آلمان برسید را به طور کامل مورد سنجش قرار می دهیم. در انتهای این مقاله در صورتی که برای مشاغل و رشته های پولساز در آلمان نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید می توانید آن را از طریق تماس با مشاوران مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ مطرح کنید. حقوق مربوط به نگارش این مقاله به مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ اختصاص دارد و هر گونه کپی برداری از آن غیر مجاز می باشد.

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان و شرایط عمومی آن:

آلمان یکی از ارزان ترین کشورها است که می توانید برای کار و تحصیل در خارج از کشور آن را انتخاب کنید. این کشور در اروپای مرکزی و غربی واقع شده و پایتخت آن برلین است. همچنین، یک کشور جذاب در زمینه فرصت های شغلی دانشجویی است. آلمان برای کسانی که به دنبال شغل پر درآمد هستند یکی از برترین کشورهای اروپایی است. علاوه بر این، فارغ التحصیلی موفقیت آمیز از دانشگاه یا کالج آلمان می تواند درهای زیادی را برای دانشجویان بین المللی در بازار کار آلمان باز کند. فارغ التحصیلان اتحادیه اروپا و EEA دسترسی آزاد به بازار کار آلمان دارند. فارغ التحصیلان سایر کشورها پس از اتمام تحصیلات آکادمیک مجوز اقامت خود را برای یافتن شغل تا 18 ماه تمدید می کنند و در این دوره، آن ها مجاز به کار هستند. آلمان با ۳۵۷,۰۳۱ کیلومتر مربع مساحت، جمعیتی در حدود 83 میلیون نفر دارد. واحد ارز آلمان یورو بوده و زبان رسمی در آن آلمانی است. نمودار زیر نرخ اشتغال در آلمان را نشان می دهد. که نسبت به دوره قبل خود ثابت بوده است.

نمودار نرخ اشتغال در آلمان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در پاسخ به مخاطب عزیز موسسه در باب کمک موسسه ملک پور و اجازه کار در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

لیست مشاغل و رشته های پولساز در آلمان:

پر درآمدترین مشاغل در آلمان مربوط به بخش های پزشکی، مهندسی و مالی است. مشاغل پردرآمد مستلزم داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با حرفه خود هستند زیرا مشاغل بدون مهارت حقوق خوبی به دست نمی آورند. در آلمان، بخش های اصلی که به دنبال کارگران بین المللی هستند و در لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان مشاغلی برای آن ها وجود دارد، شامل زمینه هایی مانند مواد شیمیایی، مهندسی، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین آلات، زغال سنگ، وسایل نقلیه، ابزارآلات، مواد غذایی و نوشیدنی ها، کشتی سازی و منسوجات است. مناطقی که اخیراً رشد کرده اند شامل مخابرات، محصولات تولیدی با فناوری پیشرفته، صنعت خودرو، بانکداری و جهانگردی است، بنابراین موارد شغل های زیادی برای رشته های تحصیلی پر طرفدار در آلمان وجود دارد. داشتن مدرک دانشگاهی یا کالج مناسب یک گام اساسی برای دستیابی به شغل پردرآمد در آلمان است و قطعاً مشاغل و رشته های پولساز در آلمان بهترین گزینه برای کار و تحصیل شما می باشند. نمودار زیر مشاغل و رشته های پولساز در آلمان را با میزان حقوق آن ها نمایش می دهد که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته ایم.

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان را با میزان حقوق آن ها

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار آلمان

فایل صوتی این ویدئو

مهندسی صنایع:

برای مشاغل و رشته های پولساز در آلمان یکی از رشته های تحصیلی مورد نیاز مهندسی صنایع است. این رشته شاخه ای از مهندسی است که در جهت کارآیی بیشتر شرکت ها و سازمان ها کار می کند. هم با محصولات و هم با خدمات کار کند. در کارخانه ای که محصولات تولید می کند، با کاهش زمان و سایر منابع سروکار دارد. با تحصیل کردن در این رشته می توانید سالانه 70،288 یورو در آلمان درآمد داشته باشید. زیرا اکثر شرکت ها به خاطر کارایی بیشتر خود به دنبال مهندسان صنایع هستند.

مهندس صنایع مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

حقوق:

در آلمان حقوق یکی از سخت ترین مدارک تحصیلی بوده و پذیرش آن برای مشاغل نیز با سختی هایی همراه است. معیارهای بالای پذیرش و چالش برانگیز بودن دوره ها، این رشته را بسیار ارزشمند می کند. مشاغلی که به رشته حقوق مرتبط هستند شامل مشاور حقوقی وکالت و قاضی بودن است. وکلا به دلیل سخت بودن روند فارغ التحصیلیشان و اهمیت شغل شان در جامعه دستمزد خوبی می گیرند. داشتن یک سیستم عدالت خوب باعث می شود که کشوری از نظر مردم توسعه یافته تر و عادلانه تر باشد.که همین امر فارق التحصیلان رشته حقوق را به مشاغل و رشته های پولساز در آلمان می رساند. متوسط ​​حقوق سالانه یک وکیل 74،013 یورو است.

حقوق در آلمان مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

ریاضیات و علوم کامپیوتر:

علم ریاضیات همیشه ارزشمند بوده است. ریاضیدانان با پیچیدگی تمام آنچه که نیاز به محاسبات دارد، سروکار دارند. آن ها مدل ها و فرمول هایی ارائه می دهند که مشکلات دشوار و چالش برانگیزی را حل می کنند. علاوه بر این، ظهور فناوری دانشمندان کامپیوتر را نیز بسیار مهم کرده است. آن ها الگوریتم ها و مدل هایی را کشف می کنند که امکان برقراری ارتباط و کار با یکدیگر را فقط در یک صفحه کوچک فراهم می کنند. کسانی که در یکی از این دو رشته بتوانند مدرک دانشگاهی بگیرند، سالانه به طور متوسط 68،241 ​​یورو حقوق می گیرند. بنابراین، کسانی که در ریاضیات و علوم کامپیوتر تحصیل می کنند، می توانند به مشاغل و رشته های پولساز در آلمان برسند.

ریاضیات علوم کامپیوتر مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

علوم طبیعی(فیزیک، شیمی و زیست):

فیزیک، شیمی و زیست شناسی نیز علوم بسیار دقیق و پولسازی هستند. افرادی که در این رشته ها تحصیل کرده و همچنین تحصیلات دانشگاهی خود را تکمیل کرده باشند، می توانند برای مشاغلی که برای این رشته های پر درآمد در آلمان وجود دارد استخدام شوند. آن ها به مردم در ساختن مواد دقیق، دانستن قوانین جهان طبیعی و کشف موجودات دیگر کمک می کنند. در طول زمان این سه علم به یافته های جالب و مهمی در مورد دنیایی که در آن زندگی می کنیم، رسیده اند. حقوق دریافتی برای این مشاغل در حدود 66،954 یورو در سال است.

علوم طبیعی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

پزشکی و دندان پزشکی:

از آنجا که آلمان با کمبود متخصص پزشکی روبرو است، خارجیان دارای مدرک پزشکی می توانند به این کشور نقل مکان کنند و در اینجا مجوز پزشکی را دریافت کنند. اما مدرک آن ها باید برابر با مدرک پزشکی در آلمان باشد و پروانه پزشکی آلمان را دریافت کنند. برای این کار لازم است که مدارکی را ارائه دهند تا نشان دهد به زبان آلمانی تسلط دارند. پزشکان و دندانپزشکان متخصصان ارزنده ای در سراسر جهان هستند. سلامت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل داشتن رفاه بالا در هر کشور دیده می شود. به همین دلیل، مشاغل پزشکی و دندانپزشکی بالاترین درجه پرداخت حقوق در آلمان را دارند. متوسط ​​دستمزد سالانه آن ها 79،538 یورو است. بنابراین این دو رشته از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان هستند.

اقتصاد:

رشته اقتصاد از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان بوده و یکی از اعضای اصلی خانواده علوم اجتماعی است. که شامل همه رشته ها و موضوعاتی است که به وضعیت ها و سیستم های اقتصادی و مالی مربوط می شوند. حوزه های اقتصاد هر جنبه بین تولید و مصرف و همچنین مطالعه نحوه تأمین، تخصیص، مصرف و تکمیل منابع را در سراسر جهان پوشش می دهد. بنابراین اقتصاددانان باید عناصر سیاست، جغرافیا، حقوق، ریاضیات، تاریخ، روانشناسی و روابط عمومی را در هر دو حوزه محلی و بین المللی مطالعه کنند. فارغ التحصیلان اقتصاد معمولاً در بانک ها، مشاوران سرمایه گذاری یا به عنوان مدیران بورس سهام کار می کنند. همچنین می توانند در دانشگاه ها مشغول به کار شوند و بقیه نیز در حرفه خود به عنوان مشاور یا کارمند دولت مشغول هستند. افرادی که مدرک اقتصاد دارند سالانه حدود 65،404 یورو درآمد دریافت می کنند.

مدیر حسابداری اقتصاد مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

معماری:

کشوری مانند آلمان برای تبدیل شدن به یک معمار دارای مجوز، امتحان رسمی یا گفتگوی عمومی را تحمیل نمی کند. در آلمان عنوان معمار از نظر قانونی محدود به کسانی است که نامشان در اتاق معماران استان ثبت شده است. برای عضویت در این اتاق، فرد باید 4 سال دانشکده معماری و پس از آن دیپلم آموزش عالی و تجربه گسترده تحت نظارت یک معمار ثبت نام شده داشته باشد. معماران ساختمان ها و بناهایی را که ما در آن ها زندگی می کنیم و کار می کنیم را طراحی می کنند. معماری از جمله مشاغل و رشته های پولساز در آلمان بوده که به طور متوسط​​حقوق سالانه آن ها در حدود 55،822 یورو است

معماری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

روانشناسی:

برای روانشناس شدن در آلمان دانشجو باید تحصیلات مقدماتی 3 سال کارشناسی و 2 سال دوره کارشناسی ارشد را در رشته روانشناسی یا تخصص مرتبط را به پایان برساند. پس از آن به افراد پیشنهاد می شود که برای کارآموزی اقدام کنند که می تواند به آن ها در کسب آموزش های حرفه ای مورد نیاز کمک کند و پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، کار را آسان تر می کند. زیرا روانشناسی از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان است و سلامت روان ما به اندازه سلامت جسمی ما مهم است. در حالی که پزشکان و دندانپزشکان از بدن و دندان های ما مراقبت می کنند، روانشناسان از ذهن ما مراقبت می کنند. به طور فزاینده ای، مردم با مشکلاتی از جمله اضطراب و افسردگی مواجه می شوند. روانشناسی و شاخه های آن افرادی را تربیت می کند که می توانیم با آن ها گفتگو کرده و راه حل هایی برای مسائل بهداشت روان خود پیدا کنیم. حقوق روانشناسان در آلمان بالا می باشد و تقریباً 55،204 یورو در سال است.

روانشناسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

علوم زمین:

علوم زمین از بسیاری از شاخه های دانش مربوط به همه جنبه های سیستم زمین ساخته شده است. شاخه های اصلی زمین شناسی، هواشناسی، اقلیم شناسی، اقیانوس شناسی و علوم محیطی است. نجوم از اصول خاصی برای یادگیری در مورد منظومه شمسی، کهکشان و جهان استفاده می کند. اشخاصی که در این علوم تحصیل می کنند پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند در یکی از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان مشغول به کار شوند. زمین سیاره ای است که در آن زندگی می کنیم و تاکنون هنوز جایگزینی برای آن پیدا نکرده ایم. به همین دلیل، ما همیشه درباره ترکیب و نحوه کار آن کنجکاو بوده ایم. ما همچنین در مورد چگونگی تکامل آن و چگونگی مراقبت بهتر از آن نگران هستیم. این همان چیزی است که دانشمندان زمین مطالعه می کنند. آن ها جزئیات چگونگی تشکیل زمین، زمین شناسی، اقیانوس ها و آب و هوای آن را مرور می کنند. به ویژه اکنون، تغییرات آب و هوایی و چگونگی تأثیر هوا بر ما اهمیت بیشتری پیدا می کند. دانشمندان زمین می توانند در مورد چگونگی محافظت از سیاره خود پاسخ و مشاوره ای به ما بدهند و در ازای آن نیز هزینه بالایی دریافت می کنند. بنابراین مشاغل زیادی در آلمان برای این رشته تحصیلی وجود دارد. کسانی که این مدرک را دارند هر ساله حدود 53،713 یورو درآمد کسب می کنند.

علوم زمین مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مهندسی کامپیوتر:

رشته مهندسی کامپیوتر یکی از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان است. خواه مدرک تحصیلی خود را در آلمان گرفته باشید یا در کشور های دیگر بسته به تجربه و میزان مهارت شما مشاغل مختلفی در شرکت های بسیار خوب آلمان برای شما وجود دارد. رشته مهندسی کامپیوتر نوآوری ها و کاربردهای بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد و بنابراین، به توسعه برنامه های جدید تحصیلی و رشته های مختلف در میان دانشگاه هایی که برای به روز نگه داشتن مدرن بودن تلاش می کنند، کمک می کند. آلمان مکانی عالی برای کار به عنوان مهندس کامپیوتر است، زیرا شرکت های این کشور سرمایه گذاری زیادی در زمینه توسعه و تحقیقات انجام می دهند و نتایج این کشور را به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا و سومین اقتصاد جهان حفظ می کنند. حقوق سالانه یک مهندس کامپیوتر در آلمان به طور میانگین56،000 یورو است.

مهندس کامپیوتر مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز مهندس نرم افزار
مشاغل و رشته های پولساز در آلمان
مشاغل و رشته های پولساز میانگین درآمد سالانه توضیحات
مهندسی صنایع 70،288 یورو این رشته شاخه ای از مهندسی است که در جهت کارآیی بیشتر شرکت ها و سازمان ها کار می کند.
حقوق 74،013 یورو معیارهای بالای پذیرش و چالش برانگیز بودن دوره ها، این رشته را بسیار ارزشمند می کند. مشاغلی که به رشته حقوق مرتبط هستند شامل مشاور حقوقی وکالت و قاضی بودن است.
 ریاضیات و علوم کامپیوتر 68،241 یورو علم ریاضیات همیشه ارزشمند بوده است. ریاضیدانان با پیچیدگی تمام آنچه که نیاز به محاسبات دارد، سروکار دارند. آن ها مدل ها و فرمول هایی ارائه می دهند که مشکلات دشوار و چالش برانگیزی را حل می کنند. علاوه بر این، ظهور فناوری دانشمندان کامپیوتر را نیز بسیار مهم کرده است. آن ها الگوریتم ها و مدل هایی را کشف می کنند که امکان برقراری ارتباط و کار با یکدیگر را فقط در یک صفحه کوچک فراهم می کنند.
 علوم طبیعی (فیزیک، شیمی و زیست) 66،954 یورو فیزیک، شیمی و زیست شناسی نیز علوم بسیار دقیق و پولسازی هستند. افرادی که در این رشته ها تحصیل کرده و همچنین تحصیلات دانشگاهی خود را تکمیل کرده باشند، می توانند برای مشاغلی که برای این رشته های پر درآمد در آلمان وجود دارد استخدام شوند.
پزشکی و دندان پزشکی 79،538 یورو از آنجا که آلمان با کمبود متخصص پزشکی روبرو است، خارجیان دارای مدرک پزشکی می توانند به این کشور نقل مکان کنند و در اینجا مجوز پزشکی را دریافت کنند. اما مدرک آن ها باید برابر با مدرک پزشکی در آلمان باشد. پزشکان و دندانپزشکان متخصصان ارزنده ای در سراسر جهان هستند.
 اقتصاد 65،404 یورو رشته اقتصاد از مشاغل و رشته های پولساز در آلمان بوده و یکی از اعضای اصلی خانواده علوم اجتماعی است. که شامل همه رشته ها و موضوعاتی است که به وضعیت ها و سیستم های اقتصادی و مالی مربوط می شوند.
معماری 55،822 یورو کشوری مانند آلمان برای تبدیل شدن به یک معمار دارای مجوز، امتحان رسمی یا گفتگوی عمومی را تحمیل نمی کند. در آلمان عنوان معمار از نظر قانونی محدود به کسانی است که نامشان در اتاق معماران استان ثبت شده است.
روانشناسی 55،204 یورو برای روانشناس شدن در آلمان دانشجو باید تحصیلات مقدماتی 3 سال کارشناسی و 2 سال دوره کارشناسی ارشد را در رشته روانشناسی یا تخصص مرتبط را به پایان برساند.
علوم زمین 53،713 یورو علوم زمین از بسیاری از شاخه های دانش مربوط به همه جنبه های سیستم زمین ساخته شده است. شاخه های اصلی زمین شناسی، هواشناسی، اقلیم شناسی، اقیانوس شناسی و علوم محیطی است. نجوم از اصول خاصی برای یادگیری در مورد منظومه شمسی، کهکشان و جهان استفاده می کند.
مهندسی کامپیوتر 56،000 یورو آلمان مکانی عالی برای کار به عنوان مهندس کامپیوتر است، زیرا شرکت های این کشور سرمایه گذاری زیادی در زمینه توسعه و تحقیقات انجام می دهند و نتایج این کشور را به عنوان بزرگترین اقتصاد اروپا و سومین اقتصاد جهان حفظ می کنند.

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در آلمان، رشته های پر درآمد در آلمان و درآمد مشاغل مختلف در آلمان در این نوشتار بررسی شد. آلمان کشوری است که به دلیل بالا بودن سواد دانشگاهی و وجود مشاغل مختلف در بخش های گوناگون مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است. بخصوص به علت بالا بودن درآمد مشاغل مختلف در آلمان و داشتن شرایط ایده آل برای مهاجرت کاری و تحصیلی این کشور از دید خارجیان محبوبیت بی نظیری دارد. بنابراین ما در این مقاله علاوه بر مشاغل و رشته های پولساز در آلمان، رشته های تحصیلی پر طرفدار در آلمان را نیز بررسی کردیم تا به طور کامل با مشاغل این کشور آشنایی پیدا کنید. شما در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان نیاز داشته باشید می توانید به مطالعه مقاله مربوط به این موضوع در سایت مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ بپردازید. همچنین می توانید سؤالات و نظرات خود را در مورد مشاغل و رشته های پولساز در آلمان در بخش پایانی مقاله در قسمت کادر ثبت دیدگاه با ما در میان بگذارید و با شرکت در امتیاز دهی ستاره ای از ما حمایت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در آلمان

✅ درآمد مشاغل مختلف در آلمان درچه محدوده ای است؟

درآمد مشاغل مختلف در آلمان بین 50 تا 80 هزار یورو در سال می باشد.

✅ رشته های پر درآمد در آلمان کدامند؟

رشته های تحصیلی آمار، اقتصاد، پزشکی، حقوق، مهندسی و روانشناسی رشته هایی هستند که آینده تأمین شده ای در آلمان دارند و این جز رشته های تحصیلی پرطرفدار در آلمان محسوب می شوند.

✅ لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان شامل چه حوزه های شغلی است؟

در لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان مشاغلی وجود دارد که شامل زمینه هایی مانند مواد شیمیایی، مهندسی، الکترونیک، فناوری اطلاعات، ماشین آلات، زغال سنگ، وسایل نقلیه، ابزارآلات، مواد غذایی و نوشیدنی ها، کشتی سازی و منسوجات است. بخش هایی که اخیراً رشد کرده اند شامل مخابرات، محصولات تولیدی با فناوری پیشرفته، صنعت خودرو، بانکداری و جهانگردی می باشند.

✅ لیست مشاغل و رشته های پولساز در آلمان، شامل چه رشته هایی است؟

رشته های پزشکی، دندانپزشکی، علوم پایه (ریاضی، اقتصاد، فیزیک، شیمی و زیست)، حقوق، مهندسی صنایع، کامپیوتر و معماری از رشته های تحصیلی پولساز در آلمان هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *