مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  •  شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک
    • حقوق
    • معماری
    • پزشکی
    • مالی
    • طراحی صنعتی
    • مدیر بازاریابی
    • دندانپزشک
    • مهندس برق
    • هوانوردی
    • مهندس مکانیک
  • مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک

مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک ، کاریابی در دانمارک و پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک را در این نوشتار مورد بررسی قرار می دهیم. پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک در چه زمینه ای می باشند؟ درآمد در دانمارک در چه سطحی قرار دارد؟ کار در دانمارک در زمینه رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟ مدت زمان تحصیل در زمینه حقوق چقدر است؟ در ادامه مقاله به بررسی این سوالات و نکات در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک می پردازیم. دانمارک کشوری کوچک با اقتصادی پیشرفته در شمال اروپا واقع شده است. دانشگاه های دانمارک جزو برترین دانشگاه ها در دنیا می باشند و به دلیل جمعیت کم در این کشور، افراد می توانند پس از پایان تحصیلات خود، در دانمارک مشغول به کار شوند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور دریافت جدید ترین روش های مهاجرتی، به بررسی مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک با مشاورین این موسسه تماس حاصل نمایید. این مقاله توسط کارشناسان موسسه ملک پور گرد آوری شده و کپی برداری از آن حرام است.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک:

دانمارک با نام رسمی پادشاهی دانمارک کشوری در شمال اروپا با مساحت 43,094 کیلومتر مربع می باشد. پایتخت کشور دانمارک شهر کپنهاگ و بزرگ ترین شهر آن گپنهاگن می باشد و وجه رایج در این کشور کرون دانمارک است. دانمارک جنوبی ترین کشور اسکاندینابی است و تنها مرز مشترک آن با کشور آلمان می باشد. اما این کشور از طریق پل اورسند به سوئد متصل است. جمعیت کشور دانمارک بیش از 5.8 میلیون نفر برآورد شده است و زبان رسمی در بین مردم دانمارکی می باشد. اقتصاد کشور دانمارک توسعه یافته و از نظر اختلاف درآمد مردم در رتبه اول جهان قرار دارد. از نظر درآمد سرانه کشور دانمارک در رتبه هفتم جهان و در بررسی ها، مردم آن به عنوان راضی ترین مردم جهان اعلام می شوند. این کشوربه عنوان کشوری با کم ترین فساد اداری و در رتبه نخست شاد ترین و راضی ترین نیروی کار در دنیا قرار دارند. دانشگاه ها در کشور دانمارک بسیار پیشرفته و مناسب برای دانشجویان بین المللی می باشد. دانشگاه دانمارک به عنوان دومین دانشگاه مطرح جهان شناخته می شود و دانشجویان فارغ التحصیل از این دانشگاه می توانند در سراسر دنیا به کار مشغول شوند. از سوی دیگر متقاضیان خارجی می توانند پس از پایان دوره ها تحصیلی خود، به دلیل پایین بودن نیروی کار متخصص در این کشور به کار مشغول شوند. از این درآمد در کشور دانمارک در چند سال گذشته دچار افزایش بوده است. نمودار زیر نشان دهنده متوسط درآمد در دانمارک در چند سال اخیر می باشد:

متوسط درآمد در دانمارک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور دانمارک

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک:

دانشگاه های کشور دانمارک از شرایط خوبی برای پذیرش دانشجویان بین المللی برخورد دار هستند. افراد پس از پایان دوره های تحصیلی در این دانشگاه ها می توانند به کاریابی در دانمارک و سایر کشور های دنیا بپردازند. از این رو دانشجویان خارجی می توانند پس از کار در زمینه مورد نظر تابعیت کشور دانمارک را دریافت نمایند به همین دلیل لیست مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک برای متقاضیان تحصیل و کار دارای اهمیت است. مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک به شرح زیر می باشد:

حقوق:

حقوق یکی از رشته های محبوب و پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک می باشد. افراد پس از پایان دوره یک ساله تحصیلات تکمیلی می توانند در این مقطع به تحصیل مشغول شوند. دوره لیسانس در زمینه حقوق 4 سال و دوره ارشد در این زمینه 2 سال می باشد. متوسط درآمد در دانمارک 78 هزار کرون در ماه است که میزان آن می تواند بر اساس شغل آینده افزایش یابد. دانش آموزان پس از پایان دوره های حقوق می توانند به کاریابی در دانمارک در زمینه های وکیل دادگستری، وکیل عمومی و قاضی مشغول به کار شوند.

حقوق در دانمارک مشاغل پولساز در دانمارک

معماری:

یکی از محبوب ترین رشته ها در دانمارک رشته معماری می باشد. از آن جایی که دولت دانمارک به مدرن سازی ساختمان های این کشور تاکید دارد، تقاضا برای این رشته بالا می باشد. برای کار در دانمارک در زمینه معماری افراد باید دوره های تحصیلی در این زمینه را در دانشگاه های دانمارک سپری کرده باشند. دوره های معماری در دانشگاه های دانمارک به زبان دانمارکی ارائه می شوند و افراد برای تحصیل در این زمینه ها باید تسلط کامل داشته باشند. دوره معماری به صورت 5 ساله ارائه می شود و درآمد افراد به طور متوسط بیش از 37 هزار کرون در ماه است. طراحی داخلی و محیط های شهری از زیر شاخه های معماری نمی باشند و به صورت دوره های جداگانه ارائه می شوند.

معماری در دانمارک

پزشکی:

در سراسر دنیا از جمله دانمارک پزشکی یکی از پر درآمد ترین شغل ها محسوب می شود از سوی دیگر به دلیل حساسیت این شغل دوره های تحصیلی در این زمینه بسیار دشوار می باشند. پزشکان در دوره تحصیل خود در دانمارک با بیماران ارتباط مستقیم دارند و در همان ابتدا آموزش افراد به صورت کار آموزی است. پزشکان در ابتدا باید دوره لیسانس خود را که به مدت 3 سال می باشد در زمینه پزشکی دریافت نمایند. پس از پایان این دوره افراد می توانند به عنوان پزشک عمومی در دانمارک به کار مشغول شوند. دوره تخصص در زمینه پزشکی 3 سال و دوره دکترا نیز 3 سال دیگر به طول می انجامد و در این مدت متقاضیان می توانند در زمینه های تخصصی مشغول به کار شوند. متوسط درآمد در دانمارک د زمینه پزشکی بیش از 60 هزار کرون در ماه می باشد که این میزان با دریافت تخصص و افزایش سابقه کار، افزایش می یابد. چند نمونه از مشاغل و تخصص های مرتبط با رشته پزشکی به شرح زیر می باشد:

زمینه های پزشکی در دانمارک
اطفال جراح
متخصص قلب پزشک عمومی
متخصص مغز و اعصاب ارولوژیست
پزشکی در دانمارک

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در دانمارک برای پزشکان

فایل صوتی این ویدئو

مالی:

از آن جایی که اقتصاد کشور دانمارک رو به پیشرفت است و شرکت های بزرگ بدون داشتن بخش مالی قادر به پیشرفت نیستند. از این رو متقاضیان کار در دانمارک می توانند در زمینه مالی در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل شوند. برای کار در دانمارک در زمینه های متفاوت افراد باید دوره های تحصیلی 2 ساله در این زمنیه را سپری کنند. کاریابی در دانمارک در زمینه شغل های مرتبط با این رشته بسیار گسترده می باشد. و درآمد افراد به بیش از 41 هزار کرون در ماه می رسد که این مقدار با توجه به نوع کار و سابقه می تواند افزایش یابد. شغل های مرتبط با این رشته در زمینه حسابداری، مدیریت مالی و متصدی بانک می باشد.

مالی در دانمارک رشته های پولساز در دانمارک

طراح صنعتی:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک طراحی صنعتی می باشد. طراحی صنعتی بر ایده پردازی و تجسم و توانایی کار با شرکت ها و سایر متخصصین و حتی جامعه شناسان تاکید دارد. از آن جایی که شرکت های گوناگون در زمینه تولید در دانمارک وجود دارد، طراحان صنعتی با کمک به طراحی سایر محصولات و حتی ایجاد ایده های جالب و هوشمند می توانند در این شرکت ها به کار مشغول شوند. درآمد طراحان صنعتی در دانمارک بیش از 585 هزار کرون در سال می باشد و متخصصین برای کار در این زمینه باید دوره های تحصیلی 3 ساله مربوط به این رشته را سپری نمایند.

طراح صنعتی در دانمارک

مدیر بازاریابی:

از آن جایی که بازاریابی به یکی از اساسی ترین قسمت ها در شرکت های امروزه تبدیل شده است مدیریت بازاریابی محبوبیت زیادی در بین دانش آموزان در دانمارک کسی نموده است. افراد در این زمینه باید به بررسی بازار های مختلف و همچنین نحوه فروش و درآمد شرکت ها نظارت داشته باشند و به بررسی سود و زیان شرکت بپردازند. دوره های تحصیل در زمینه مدیریت بازاریابی در دانمارک 3 ساله می باشد و افراد باید تسلط لازم به زبان انگلیسی و دانمارکی داشته باشند تا بتوانند در این زمینه به تحصیل بپردازند. درآمد مدیران بازار یابی بیش از 72 هزار کرون در ماه است و کاریابی در دانمارک در این زمینه آسان می باشد.

مدیر بازاریابی در دانمارک

دندانپزشک:

به دلیل افزایش جمعیت در کشور دانمارک دندان پزشکی به یکی از مشاغل پر درآمد و محبوب در این کشور تبدیل شده است. برای کار در دانمارک در زمینه دندان پزشکی افراد باید دوره لیسانس 3 ساله در این زمینه را سپری نمایند. این دوره به متقاضیان این امکان را می دهد که به عنوان دندان پزشک در کلنیک ها یا بیمارستان ها مشغول به کار شوند. برای کار در زمینه های تخصصی و همچنین جراحی افراد باید دوره ارشد را در زمینه مورد نظر در دانمارک سپری نمایند. درآمد در دانمارک در زمینه دندان پزشکی به نوع تخصص، میزان سابقه و تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد و متوسط درآمد در این زمینه 99 هزار کرون در ماه است. چند نمونه از مشاغل مرتبط با دندانپزشکی مانند جراح دندانپزشکی، ایمپلنت و اورتونتیست می باشد.

دندانپزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پورلساز مشاغل مورد نیاز

مهندس برق:

پیشرفت تکنولوژی و افزایش صنایع الکتریکی باعث شده است که مهندسین برق و تکنسین های وسایل برقی در کشور دانمارک محبوبیت بالایی داشته باشند. از این رو مهندسین برق می توانند در زمینه های متفاوتی همچون کامپیوتر به کار مشغول شوند. این افراد می توانند در شرکت های گوناگون و یا به صورت مستقل کار کنند و درآمد آن ها ماهیانه در حدود 38 هزار کرون می باشد. برای کار در زمینه مهندس برق افراد باید در این زمینه مشغول به کار شوند. طول مدت تحصیل در زمینه مهندسی برق در حدود 4 سال و به صورت تمام وقت می باشد و افراد در این زمینه باید به زبان انگلیسی و دانمارکی مسلط باشند. چند مورد از مشاغل مرتبط با مهندسی برق به شرح زیر می باشد:

مشاغل مرتبط با مهندسی برق در دانمارک
برق صنعتی تحهیزات پزشکی
رباتیک دستگاه ها و وسایل برقی
مخابرات سیستم های کنترل و نظارت
مهندس برق در دانمارک مشاغل پولساز در دانمارک

هوانوردی:

یکی از پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک شغل خلبانی می باشد و افراد برای کار در این زمینه باید در رشته هوانوردی و یا در آکادمی های خلبانی دوره های مورد نظر را سپری کرده باشند. به دلیل اینکه خلبانان بیشتر وقت خود را در خارج از منزل و به صورت طولانی مدت در حال خدمت هستند درآمد بالایی در دانمارک دارند. از این سو درآمد خلبانان در دانمارک بیش از 68 هزار کرون در ماه می باشد. افراد پس از پایان تحصیلات خود در زمینه هوانوردی که به مدت 3 تا 4 سال می باشد می توانند در زمینه های دیگری همچون مهندس پرواز و برج مراقبت به کار مشغول شود. برای کاریابی در دانمارک در زمینه خلبانی متقاضیان باید بیش از 750 ساعت سابقه پرواز در زمان تحصیل داشته باشند.

هوانوردی در دانمارک خلبانی در دانمارک

مهندس مکانیک:

تحصیل در زمینه مهندسی مکانیک به مدت 3 تا 4 سال به طول می انجامد و افراد در این زمینه باید تخصص لازم در ریاضیات داشته باشند. مهندسی مکانیک به سه دسته نوآوری و طراحی محصول، مکانیک هوشمند و انرژی پایدار تقسیم می شود و دانش آموزان می توانند در یکی از این مقاطع مشغول به کار شوند. دانمارک یکی از کشور های پیشرو در زمینه انرژی های پایدار و تجدید پذیر است و مهندسان مکانیک می توانند در این زمینه مشغول به کار شوند و کار در دانمارک برای این دسته از افراد گسترده می باشند. درآمد مهندسان مکانیک در دانمارک بیش از 36 هزار کرون در ماه است.

مهندسی مکانیک در دانمارک رشته های پولساز در دانمارک
مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب کرون توضیحات
حقوق 78 هزار دوره لیسانس در زمینه حقوق در دانمارک 4 سال می باشد و افراد در صورت ادامه تصحصیل باید 2 سال دیگر در زمینه ارشد مشغول به تحصیل باشند.
معماری 37 هزار این دوره های به زبان دانمارکی ارائه می شود و افراد باید 5 سال به تحصیل در این رشته مشغول باشند. طراحی داخلی و محیط های شهری زیر مجموعه این رشته نمی باشد.
پزشکی 60 هزار یکی از پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک به حساب می آید و متقاضیان باید پس از پایان دوره های تحصیلی خود در بیمارستان ها در دانماک دوره های دوره های کارآموری خود را سپری کنند.
مالی 41 هزار شرکت های بزرگ و بین المللی در دانمارک وجود دارد و متقاضیان پس از پایان دوره 2 ساله خود در این زمینه می توانند به کاریابی در دانمارک بپردازند.
طراحی صنعتی 585 هزار در سال دوره تحصیلی طراحی صنعتی 3 ساله می باشد و متقاضیان می توانند در زمینه ها و شرکت های تولیدی متفاوت به کار مشغول شوند
مدیر بازاریابی 72 هزار دوره های مدیریت بازاریابی در دانمارک 3 ساله می باشد و متقاضیان در این زمینه باید به زبان انگلیسی و دانمارکی تسلط کافی داشته باشند.
دندانپزشک 99 هزار لیسانس دوره دندانپزشکی 3 سال می باشد و این زمینه یکی از پر درآمد ترین رشته ها در دانمارک است. برای کار در زمینه های تخصصی متقاضیان باید دوره های آن ها را در مقطع ارشد سپری نمایند.
مهندس برق 38 هزار دوره های مهندسی برق در دانمارک 4 ساله می باشد و افراد باید به زبان انگلیسی و دانمارکی تسلط کافی داشته باشند. افراد می توانند در این زمینه به صورت مستقل به کار مشغول شوند.
هوانوردی 68 هزار این دوره ها به مدت 4 سال می باشد و افراد می توانند پس از پایان آن و سپری کردن 750 سابقه پرواز، به کار خلبانی مشغول شوند.
مهندس مکانیک 36 هزار دوره های مهندسی مکانیک 3 الی 4 سال به طول می انجامد و متقاضیان پس از پیاین دوره، می توانند در صنایع گوناگون مشغول به کار شوند.
مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک ، کار در دانمارک، کاریابی در دانمارک، درآمد در دانمارک و پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. دانمارک کشوری در شمال اروپا و با جمعیت نسبتا کم می باید و نیروی کار متخصص در آن پایین است. دانشگاه های دانمارک جزو دانشگاه های برتر در دنیا می باشند که دانشجویان بین المللی در این دانشگاه ها می توانند به تحصیل مشغول شوند. لذا افراد برای تحصیل می توانند به این دانشگاه ها مراجعه نمایند و پس از پایان تحصیلات در دانمارک مشغول به کار شوند و تابعیت دانمارک را دریافت نمایند. شما منی توانید در صورت بررسی مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول جهان را دریابید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک با مشاورین این موسسه تماس تلفنی ایجاد نمایید. با مطرح کردن سوالات خود در رابطه با مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک در انتهای این صفحه و در قسمت دیدگاه ها، جواب خود را در کم ترین زمان ممکن از کارشناسان ما دریافت نمایید. در صورت رضایت از این مقاله، با ثبت نمره پنج ستاره، ما را در نوشتن بیشتر تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در دانمارک

پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک در چه زمینه ای می باشند؟

شغل ها در زمینه های پزشکی و حقوق جزو پر درآمد ترین شغل ها در دانمارک به حساب می آیند.

درآمد در دانمارک در چه سطحی قرار دارد؟

متوسط درآمد در دانمارک بیش از 30 هزار کرون در ماه است.

کار در دانمارک در زمینه رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟

افراد با تحصیل و کار در این زمینه ها می توانند زندگی مناسب و رفاه کامل و همچنین تابعیت کشور دانمارک را داشته باشند.

✅مدت زمان تحصیل در زمینه حقوق چقدر است؟

مدت زمان لازم برای دریافت کارشناسی حقوق 4 سال و برای ارشد 2 سال می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *