0

Eli پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام من ۳۱ سالمه
مجردم لیسانس برق دارم و مهندس برق اداره برقم
ظرایط کار مهندس برق در فرانسه به چه صورت هست؟
6 پاسخ به این سوال داده شده است

[email protected] پاسخ داده شده در 3 سال پیش

درود بر شما دوست عزیز
مدرک مهندسی برق جز رشته های مورد نیاز و پر متقاضی در دنیا به حساب می آید. شما می توانید با دریافت پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کشور فرانسه اقامت کاری این کشور را دریافت نمایید. پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید.

negar پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب
وقت بخیر
برای اخذ ویزای کاری کشور فرانسه شما باید پیشنهاد شغلی یا جاب افر داشته باشید از یک کارفرمای معتبر در ان کشور

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما برای کار در کشور فرانسه نیاز به داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایی می باشید. شما بایستی سی وی مناسبی از خود داشته باشید و برای کارفرماهای مختلف ارسال بفرمایید. داشتن دانش زبان فرانسه نیز بسیار مهم است. پس از دریافت جاب آفر می توانید برای ویزای کار اقدام کنید

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب خدمت شما متقاضی محترم. برای اینکه مشغول به این کار در کشور فرانسه بشوید نیاز است تا پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای فرانسوی به دست اورید.

sanaz پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب دوست عزیز
برای مهاجرت کاری به کشور فرانسه شما می بایست از یک کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نمایید و بعد برای ویزای کاری اقدام نمایید. بازار کار رشته مهندسی برق در بسیاری از کشورها مانند انگلستان، کانادا، آلمان، اتریش، فلاند، هلند بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر رشته شما برای کاریابی رشته خوبی هست اما برای کار در فرانسه لازمه که یک جاب آفر از سوی یک کارفامی فرانسوی داشته باشید.تا بتوانید برای گرفتن ویزا اقدام کنید.