0

sara پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام من سابقه کاری خوبی در زمینه های فنی دارم. 27 سالمه و مجردم. چطور می تونم برای کار در آلمان اقدام کنم؟ شرایط گرفتن ویزای کار چیه؟
6 پاسخ به این سوال داده شده است

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. برای دریافت ویزا های کاری متقاضی می بایست دارای حداقل مدرک فوق دیپلم باشد و حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیتون داشته باشید

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر شما باید برای گرفتن ویزای کار ار طرف یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید همچنین شما می توانید با داشتن حداقل فوق دیپلم و 3سال ابقه کار و مدرک ب 1 زبان آلمانی برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام کنید.

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما بایستی از کارفرمایی در کشور آلمان پیشنهاد شغلی داشته باشید، داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل در سطح B1 بسیار کمک کنده هست. داشتن سی وی مناسب، نحوه ارتباط گیری درست با کارفرما، نحوه معرفی کردن خود و سوابق شغلی، انجام درست مصاحبه شغلی در اخذ جاب آفر بسیار موثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

negar پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب
وقت بخیر
اگر مدرک دانشگاهی دارید و سابقه کاری مرتبط میتوانید برای اخذ ویزای جاب سیکر اقدام نمایید

samuel پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و دورد
برای کار در کشور آلمان می بایست حداقل یک مدرک دانشگاهی در زمینه کاری خود داشته باشید و همچنین تسلط به زبان آلمانی نیز مورد نیاز می باشد.

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز برای کار در آلمان و اخذ ویزای کار شما نیاز به جاب آفر و یا پیشنهاد کاری از سمت یک کارفرما دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان درییافت نمایید.