0

علی هاشمی پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام ممنون از سایت خوبتون من در حال کار در زمینه مهندسی مکانیک هستم خیلی در زمینه تهویه تخصص دارم با شرکت های معروفی کار کردم چطوری کار پیدا کنم؟
6 پاسخ به این سوال داده شده است

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز شما می توانید سی وی و رزومه بسیار مناسب تهیه کنید و برای کارفرمایان مختلف ارسال نمایید. کشورهای مانند آلمان، اتریش، استرالیا و.. شرایط کاری بسیار مناسبی دارند. سپس بعد از دریافت دعوتنامه کاری می توانید برای ویزای کار اقدام کنید.

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر با توجه به رشته و سابقه کار شما امکان کاریابی برای شما در کشورهای خارجی زیاده شما می تونید با داشتن رزومه قوی و گرفتن جاب افر برای گرفتن ویزای کاری اقدام نمایید. شما می تونید با تهیه محصول گام به گام تا کار درخارج از کشور استاد ملک پور کل پروسه کاریابی را خودتون یاد بگیرید و انجام بدید.

farhad پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز
برای یافتن موقعیت شغلی شما می بایست در موسسات کاریابی رزومه کاری ارسال کنید تا بتوانید کارفرمایی شرایط شما را بپذیرد

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز شما می توانید با تهیه سی وی و رزومه بسیار مناسب و داشتن دانش زبان برای کارفرماهای مختلف درخواست خود را ارسال نمایید و هر کارفرمایی که بر حسب شرایط شما به شما پیشنهاد شغلی ارائه نماید می توانید برای ویزای کار آن کشور اقدام بفرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

farhad پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز
شما برای دریافت پیشنهاد کاری می بایست از طریق موسسات کاریابی رزومه کاری ارسال کنید و از این طریق ویزای کار دریافت کنید.

[email protected] پاسخ داده شده در 3 سال پیش

درود بر شما دوست عزیز رشته مهندسی مکانیک جزو رشته های مورد نیاز در دنیا می باشد که افراد می‌توانند از طریق ویزای کاری اتریش و آلمان برای مهاجرت به این کشورها اقدام نمایند پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید