0

صبا رادمنش پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام وقت بخیر
من 37 سالمه و پزشکم. متاهلم همسرم هم پزشکه و 36 ساله هستن. فرزند نداریم. چطور می تونیم به سوئیس مهاجرت کاری داشته باشیم؟ شرایط مهاجرت کاری به سوئیس برای پزشکان به چه صورت هست؟
4 پاسخ به این سوال داده شده است

m پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز جهت مهاجرت پزشکان عزیز به کشوری نظیر سوئیس باید زبان رسمی کشور سوئیس را یاد بگیرید ابتدا آزمون معادل‌سازی بدید پس از قبولی در آزمون معادل سازی وارد بازار کار شوید

spid پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز. برای کار در هر کشوری شما نیاز به معادلسازی دارید. باید از روش های دیگری همچون تحصیل و یا سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت داشته باشید، بعد از انجام مراحل معادلسازی شما اجازه کار خواهید داشت.

alireza پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام
شما عزیزان در هر کشوری که بخواهید تشریف بیارید ابتدا باید مدرک خود را معادل سازی نمایید. این پروسه در هر کشوری به قواعد و قانون نظام پزشکی آن کشور بستگی خواهد داشت.

Mohammad.s پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب آقای دکتر
شما برای مهاجرت به سوئیس برای کار در زمینه پزشکی، باید مدرکتون رو معادلسازی بفرمایید. متاسفانه کشور سوئیس برای امر معادلسازی ویزایی صادر نمی کند و شما نمی توانید برای آن اقدام کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید به طریقی اقامت اروپا را کسب کنید و به اروپا تشریف ببرید تا بتوانید مراحل معادلسازی را طی نمایید.