0

بنیامین اکبری پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام روز بخیر
من 10 ساله که آرایشگرم. 35 سالمه و متاهلم. شرایط کار آرایشگری در اتریش چطوره؟ امکان مهاجرت کاری هست؟ درآمد خوبی داره؟
5 پاسخ به این سوال داده شده است

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر برای کار در اتریش شما باید یک پیشنهاد کاری از کارفرمای اتریشی داشته باشید یا اینکه از طریق تحصیل وارد شوید و در کنار تحصیل با گذراندن دوره های لازم اقدام به کاریابی نمایید و اقامت کاری بگیرید.

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب . برای دریافت ویزای کاری اتریش شما می بایست دارای مدرک لیسانس باشید و چند سال سابقه کار در زمینه رشته تحصیلیتون داشته باشید. با مدرک ارایشگری نمی توانید مهاجرت کاری کنید. ولی سن شما برای مهاجرت تحصیل – کار مناسب است.

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز شما برای اخذ ویزای کار در اتریش نیاز به نامه پیشنهاد کاری دارید که از سمت یک کارفرمای اتریشی برای شما ارسال شده باشد. برای بررسی دقیق تر شرایط می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.

[email protected] پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز برای دریافت ویزای کار با شرایط کاری شما می بایست از سمت کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کار داشته باشید تا بتوانید ویزا دریافت کنید در آمد در این کار بستگی به محیط کار شما داره ولی در کل درآمد خوبی می تونید داشته باشید .

negar پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب
وقت بخیر
برای اخذ ویزای کاری کشور اتریش با مدرک ارایشگری شما باید پیشنهاد کاری و یا جاب افر از یک کارفرمای معتبر در ان کشور داشته باشید اگر شرایط مالی مناسبی داشته باشید میتوانید از طریق تحصیلی هم اقدام نمایید