0

اردلان مساوات پرسیده شده در 4 سال پیش
سلام وقت بخیر
من لیسانس پرستاری هستم و 28 سالمه. خیلی دوست دارم که به دانمارک مهاجرت کنم. در سایتتون خوندم که پرستار باید معادل سازی کنه تا اجازه کار پیدا کنه. اگر در دانمارک معادل سازی کنم چقدر شانس کاریابی بعد از این پروسه دارم؟
4 پاسخ به این سوال داده شده است

tlu پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام دوست عزیز
از اونجایی که کشور دانمارک در حال حاضر بحران نیروی کار در زمینه کادر درمان داره شانستون برای کار پیدا کردن بالاست. دوست صمیمی من پرستاره و از همین طریق اقدام کرد.چون زبان دانمارکی رو یاد گرفته بودو در تایم یادگیری زبانشم دنبال کار گشته بود به محض اینکه مدرکش معادل شد کار پیدا کرد.

Fab پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز کشور دانمارک جز کشورهایی محسوب می گردد که به شدت به کادر پزشکی، پرستاری و دندان پزشکی نیاز دارد. نرخ بیکاری این کشور در سطح پایینی قرار دارد و برای افرادی ک پرستار هستند مقصد بسیار جذابی می باشد.

noshin پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام و عرض ادب
وقت بخیر
دانمارک جزو کشورهایی که به نیروی کار شما نیاز داره و نرخ بیکاری بسیار پایینی داره اما برای اینکه بتونید به عنوان پرستار کار کنید باید زبان دانمارکی رو یاد بگیرید و واحدهای مورد نیاز رو بگذرونیدو معادلسازی کنید

niloofar پاسخ داده شده در 4 سال پیش

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز برای دانمارک شرایط خوبی دارید با گذراندن زبان با هزینه کم و معادلسازی شانس کاری بالایی خواهید داشت زیرا این کشور با بحران کادر درمان مواجه می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در این زمینه استفاده نمایید.