0

نوشین پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام چه رشته های تحصیلی در کانادا مورد نیاز هستند؟ من 18 سالمه و دیپلم گرفتم اما میخام برای دانشگاه برم کانادا.رشته های تحصیلی مورد نیاز کانادا چه رشته هایی هستند که بتونم هم زمان با دانشکاه و بعدش کار کنم؟
5 پاسخ به این سوال داده شده است

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر رشته های بسیار زیادی برای انتخاب وجود داره از جمله رشته های کاربردی رشته های کامپیوتر مدیریت بیزنس و رشته های هتلداری توریسم از جمله رشتهدهای روز و کاربردی دنیا هستند.

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز برای رشته هایی در زمینه کامپیوتر، ای تی و رشته های مهندسی شرایط کاری در کشور کانادا بسیار مناسب است. بازار کار رشته های حوزه درمان مانند پزشکی، داروسازی و پرستاری بسیار مطلوب است و درآمد خوبی نیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

samuel پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و دورد
در کشور کانادا بسته به استان محل تحصیل رشته های متفاوتی وجود دارد که مورد نیاز بازار کار می باشد ولی به طور کلی در اکثر رشته های فنی و مهندسی شرایط بازار کار مناسب می باشد.

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. وقت شما بخیر . رشته های مختلف و متنوعی را می توان در خاک کانادا تحصیل کرد رشته های مربوط به مهندسی ، حقوق، مدریت و . . .

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

با سلام دوست عزیز برای تحصیل در کانادا محدودیت رشته وجود ندارد و شما می توانید در اکثر رشته ها تحصیل داشته باشید. برای بررسی بیشتر شرایط می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.