0

عسل بی پروا پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام
من ۱۶ سالمه دسال دهم میخونم. رشته ام تجربی هست. برای ادامه تحصیل و کار میخام مهاجرت کنم. و حید تحصیل میخام کار کنم و بتونم هزینه ها خودم بدم. میشه بگید بهترین کشور برای مهاجرت کاری و تحصیلی چه کشوریه؟
6 پاسخ به این سوال داده شده است

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز برای تحصیل در رشته های پزشکی اکثر کشور های اروپایی کانادا، انگیس و … می توان اقدام کرد. با توجه به هزینه در نظر گرفته شده کشور مقصد مشخص می شود.

[email protected] پاسخ داده شده در 3 سال پیش

درود بر شما دوست عزیز
کشور انتخابی برای مهاجرت بنا به هدف، سطح زبان و شرایط مالی افراد متغیر خواهد بود. اگر بخواهید پس از دریافت مدرک دیپلم برای مهاجرت اقدام کنید کشورهایی نظیر فرانسه، اسپانیا، مجارستان، هلند و … بسیار مناسب می باشند. پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس بگیرید.

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز در حال حاضر شما برای تحصیل در مقطع دبیرستان می توانید اقدام کنید. کار تحصیل برای مقطع لیسانس و بالاتر می باشد و کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، کانادا و… دوره های کار تحصیل را در مقاطع لیسانس به بالاتر ارائه می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید

negar پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب
وقت بخیر
شما باید از طریق ثبت نام در مدرسه مهاجرت نمایید برای تحصیل بسته به مدرسه و امکانات ان هزینه ها متغیر است اما باید تمکن مالی خوبی داشته باشید و همینطور دانش اموز زیز 18 سال نمیتواند کار کند

samuel پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و دورد
برای انتخاب کشور مقصد شرایط شما از جمله میزان تمکن مالی، سطح زبان و معدل نیز تعیین کننده می باشد و می بایست بر این اساس کشور مقصد تعیین گردد. به طور کلی دانشجوی بین المللی در اکثر کشورها امکان کار پاره وقت تا سقف 20 ساعت در هفته را خواهد داشت.

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. اکثر کشور ها شرایط تحصیل و کار ضمن اون رو فراهم کرده اند.