0

شیما قاسمی پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام
پرستارا برای مهاجرت به چه کشوری شرایط راحت تر و درآمد بالاتری دارن؟ من 35 سالمه و حدود 10 ساله سابقه کار پرستاری دارم مجردم و میخام برای کار مهاجرت کنم. بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران از نظر سهولت ودرآمد چه کشوری هست؟
6 پاسخ به این سوال داده شده است

sanaz پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب دوست عزیز
کشورهای نظیر آلمان، دانمارک و نروژ به پرستاران ویزای معادل سازی ارائه می نماید. از این بین کشور آلمان شرایط ایده آلی را برای پرستاران فراهم نموده است و کاریابی شخص را گارانتی می کند. حقوق دریافتی پرستاران نیز در این کشور بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

F. A پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب. دوست عزیز کشورهایی مانند سوئد، دانمارک و آلمان برای رشته پرستاری بسیار مناسب است و درآمد مطلوبی برای شما دارد. شما می توانید از طریق ویزای معادل سازی برای آلمان یا دانمارک و.. اقدام نمایید و پس از معادل سازی بتوانید مشغول به کار شوید.

samuel پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و درود
رشته پرستاری در اکثر کشورها شرایط کاری مناسب دارد؛ از جمله آلمان، سوئد، دانمارک و نروژ. در ابتدا می بایست مدرک تحصیلی شما معادل سازی شود و به زبان کشور مقصد نیز مسلط شوید تا بتوانید اجازه کار دریافت نمایید. درآمد پرستار در همه این کشورها از سطح مناسبی برخوردار می باشد.

m.edalatkhah پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب . شرایط شما برای مهاجرت بسیار خوب است . کشور های آلمان، دانمارک، عمان و نروژ شرایط ویژه ای برای مهاجرت پرستاران دارند.

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

با سلام دوست عزیز. رشته شما در کشور های خارجی نیاز به معادلسازی دارد. کشور هایی مانند دانمارک و آلمان، به نیروی پرستار نیاز دارند . برای بررسی دقیق تر شرایط با مشاوزین مجموعه تماس بگیرید.

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام وقت بخیر یکی از کشورهایی که در حال حاضر نیاز به نیروی کادر درمان و پرستار دارند کشورآلمان هست که حتی هزینه یادگیری زبان و هزینه های معادلسای را خود دولت آلمان تقبل نموده است و شغل و درآمد پرستاران گارانتی می باشد.