0

روزبه پرسیده شده در 4 سال پیش
ضمن سلام و احترام ممنون میشم که پاسخ سوال بنده رو بفرمایید.
آیا در ویزای جستجوی کار نمیشه با همراه اقدام کرد؟ یعنی مرد ویزا بگیره زن با ویزای همراه بیاد اما هر دو دنبال کار باشن؟
من و همسرم هر دو لیسانس مکانیک هستیم و سابقه کار و سن هم تقریبا مثل هم هست. نمیشه من ویزای کار بگیرم اما با همسرم با هم بریم و هر دو دنبال کار باشیم؟
5 پاسخ به این سوال داده شده است

tlu پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام دوست عزیز
با ویزای توریستی شما نمی تونید دنبال کار بگردید چون ویزای توریستی قابلیت تبدیل به ویزای کاری رو نداره.همسرتون وارد آلمان شدند و کار پیدا کردند که باید گفت شانسشونم برای کار پیدا کردن می تونه بالا باشه بعد از استخدام و دریافت اقامت کاری می تونن درخواست الحاق خانواده بدن و شما به ایشون ملحق بشید.وارد آلمان شدید شما هم می تونید دنبال کار بگردید و وارد بازار کار بشید.

niloofar پاسخ داده شده در 4 سال پیش

با سلام و عرض ادب
ویزا جستجوی کار آلمان همراه ندارد شما 6 ماه فرصت دارید که دنبال کار بگردید و پس از پیدا کردن کار همسر به شما الحاق می شود رشته شما جزو مشاغل مورد نیاز می باشد و با توجه به بحران نیروی کار شانس کار پیدا کردن در کوتاهترین زمان را خواهید داشت برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیقتر می تواید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید .

m پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام دوست عزیز ویزای جستجو کار اجازه همراه ندارد شما پس از تبدیل ویزا به ویزای کاری میتوانید تقاضای الحاق به خانواده دهید و ویزای همراه اخذ بفرمایید.

ملک پور.p پاسخ داده شده در 4 سال پیش

عرض ادب
شما و همسر محترمتون هر کدوم جداگانه میتونید برای دریافت ویزای جستجوی کار اقدام کنید.
ولی به واسطه دریافت ویزای جستجوی کار برای یک نفر امکان بردن همراه رو طی شش ماه مدت اقامتتون نخواهید داشت.

موفق باشید

F.A پاسخ داده شده در 4 سال پیش

سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز ویزای جستجو کار همراه ندارد. ولی در صورت داشتن شرایط هر دو می توانید برای ویزای جستجو کار اقدام کنید. پس از پیدا کردن کار و دریافت اقامت کاری می توان برای همسر و فرزندان زیر سن 18 سال اقدام کرد.