0

مهدی ناصحی پرسیده شده در 3 سال پیش
سلام وقت بخیر
همسر من 36 ساله هستن و لیسانس زبان دارند. اگر همسر من برای تحصیل در کانادا اقدام کنند، امکان اخذ اقامت کاری کانادا از طریق تحصیل همسر برای بنده وجود داره؟
4 پاسخ به این سوال داده شده است

elham پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و عرض ادب با توجه به گپ تحصیلی که همسر شما دارن شانس ایشون برای ویزای کانادا خیلی کم هست اما اگر ویزا بشن شما به عنوان همراه اجازه کار فول تایم خواهید داشت.البته بهتره کشورهایی رو انتخاب کنید که نسبت به گپ تحصیلی برای ویزا حساس نباشن.

samuel پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام و درود
در صورتی که با ویزای تحصیلی وارد کشور کانادا شوید این امکان وجود دارد که همسر شما با ویزای کاری بدون محدودیت در کنار شما وارد کشور کانادا گردند.

spi پاسخ داده شده در 3 سال پیش

با سلام دوست عزیز بله با پذیرش تحصیلی همسر، شما در کانادا اجازه کار خواهید داشت. اما برای پذیرش تحصیلی در کانادا گپ تحصیلی و محدودیت سنی موردی مهم است. برای بررسی دقیق تر شرایط با موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید.

[email protected] پاسخ داده شده در 3 سال پیش

سلام دوست عزیز
برای ادامه تحصیل در این کشور ایشون می تونن اقدام کنند اما باید این نکته را توجه داشته باشند که کشور کانادا روی سن و گپ تحصیلی حساس می باشد و این موضوع در بحث ویزا بسیار مهم می باشداما اگر ایشون بتونن اقدام به تحصیل در این کشور را داشته باشند شما نیز می توانید به عنوان همراه در کنار ایشون باشید و ویزای کار را دریافت نمایید.برای بررسی دقیق تر شرایطتان می تونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.