کاریابی در کویت

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در کویت
  • ویزای کار کویت
  • مدارک مورد نیاز کار در کویت
  • نرخ بیکاری در کویت
  • لیست مشاغل مورد نیاز کویت 2021
  • میزان حقوق کار در کویت
  • نحوه کاریابی در کویت
  • مؤسسات کاریابی در کویت
  • بررسی ویزای همراه کویت
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در کویت
  • کاریابی در کویت و سخن پایانی
کاریابی در کویت

کاریابی در کویت و مقدمه ای بر آن

کاریابی در کویت ، ویزای کاری کویت، موسسات کاریابی در کویت، کار در کویت و شرایط ویزای کاری کویت را در این بحث مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. نرخ بیکاری در کشور کویت در چه حدی قرار دارد؟ موسسات کاریابی در کویت کدامند؟ سطح درآمد در کشور کویت به چه میزان است؟ لیست مشاغل مورد نیاز در کویت 2021 شامل چه مشاغلی است؟ دریافت تابعیت کویت چگونه است؟ شرایط ویزای همراه کشور کویت چیست؟ در ادامه به این گونه سوالات و نکات مهم در رابطه با کاریابی در کویت 2021 خواهیم پرداخت. کاریابی کویت از سال های پیش همواره مورد توجه ایرانیان بوده است. کویت کشوری در غرب آسیا است که دارای اقتصادی بسیار قوی بر پایه صادرات نفت و گاز به کشور های بزرگ جهان می باشد و از همین رو مهندسان و متخصصان خارجی بسیاری برای دریافت ویزای کویت درخواست می دهند. شما همراهان عزیز می توانید با مطالعه مقالات در وب سایت های موسسه مهاجرتی ملک پور دانش کافی در زمینه مهاجرت به کشور های تراز اول جهان دریابید. همچنین شما دوستان گرامی می توانید با برقراری تماس با مشاورین این موسسه، در خصوص کاریابی در کویت و سایر کشور های جهان مشاوره رایگان دریافت کنید.

شرایط عمومی کار در کویت:

کویت یا با نام رسمی دولت کویت، کشوری در غرب آسیا است. کویت با کشور های عراق، عربستان سعودی، دارای مرز خاکی و با ایران از راه خلیج فارس مرز مشترک آبی دارد. مساحت کشور کویت 17,818 کیلومتر مربع است و پایتخت آن شهر کویت می باشد. جمعیت کویت بیشتر از 4.1 میلیون نفر می باشد که فقط 1,4 میلیون نفر آن ها شهروند این کشور هستند و 2,8 میلیون نفر دیگر اتباع خارجی هستند که در این کشور زندگی می کنند. زبان رسمی مردم این کشور عربی و وجه رایج آن دینار کویت می باشد. کویت دارای اقتصادی قوی در سطح جهان است و یکی از بزرگ ترین صادر کننده های نفت و گاز به سراسر دنیا می باشد. میدان نفت بورگان در جنوب این کشور، دومین میدان بزرگ خشکی در جهان می باشد که بخش بزرگ تولید نفت این کشور را تامین می کند. کویت به دلیل جمعیت کم و تولید ناخالص ملی بالا، از درآمد سرانه بسیار خوبی برخوردار است و دارای نیروی کار خارجی فراوانی می باشد. در این کشور آمار زیر خط فقر نزدیک به صفر می باشد و خانواده های کویتی از رفاه بسیار خوبی برخوردار هستند. کویت یک میلیون نفر نیروی کار دارد که اغلب آن ها نیروی کار خارجی هستند و در بخش های دولتی و خدمات اجتماعی، خدمات صنعت و کشاورزی تقسیم شده اند. صادرات این کشور شامل محصولات نفتی، گاز طبیعی مایع، مصالح ساختمانی، زغال، سیمان، مواد شیمیایی، فولاد، فلزات استیل، میگو، ماهی، نمک، پوشاک و چرم می باشد و محصولات کشاورزی در این کشور بیابانی جای ندارند. شرکای تجاری کویت آمریکا، هند، کره جنوبی، ژاپن، انگلستان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، چین و هلند است. کویت به دلیل کمبود نیروی کار متخصص در داخل این کشور، به افراد خارجی وابسته است. و برای همین موضوع افراد برای دریافت ویزای کاری این کشور باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای داخل این کشور دریافت کنند. سایت های کاریابی در کویت برای دریافت پیشنهاد کار می توانند به شما کمک کنند.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کویت

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کار در کویت:

کویت با داشتن اقتصاد قدرتمند و کمبود نیروی کار متخصص در این کشور، خارجیان زیادی برای کار در این کشور متقاضی هستند. افراد خارجی برای داشتن اجازه کار در کویت، به ویزای کاری این کشور نیاز دارند. برای دریافت این ویزا، متقاضیان باید پیشنهاد کاری از یکی از کارفرمایان این کشور را داشته باشند. این پیشنهاد کاری باید از سمت یک کارفرمای معتبر باشد و این کارفرما نقش حامی یا کفیل فرد متقاضی را دارد. حامی بودن به این معنی می باشد که فرد متقاضی باید تمام مدارک خود را برای کارفرما ارسال کند. کفیل موظف است که تمام کار های فرد متقاضی از قبیل پر کردن فرم، افتتاح حساب و تمام کار های اجرایی و اداری متقاضی را انجام دهد. این ویزا به مدت یک سال اعتبار دارد و می تواند قابل تمدید باشد. هزینه لازم برای درخواست ویزای کاری کویت 175 دلار است و قابلیت این را دارد که متقاضی بتواند چند بار به کشور کویت رفت و آمد داشته باشد. بعد از دریافت ویزای کاری توسط کارفرما، یک کپی از این ویزا برای متقاضی ارسال می شود و متقاضی بعد از دریافت ویزا باید تست های پزشکی لازم این کشور را انجام دهد. برای دریافت ویزای کار در کویت، چگونگی کاریابی کویت بسیار اهمیت دارد. در ادامه موسسات و سایت های کاریابی کویت را بهتر خواهید شناخت.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار کویت:

پس از کاریابی در کویت و بعد از اینکه متقاضی از شرایط و نحوه دریافت ویزای کاری کویت آشنا شد، و همچنین پیشنهاد کاری را از کارفرمای معتبر در کشور کویت دریافت نمود، برای درخواست ویزای کاری کویت باید مدارک مورد نیاز را تهیه کند و به کارفرما تحویل دهد. این مدارک باید معتبر باشند و به عربی ترجمه شده باشند. نداشتن سو سابقه برای دولت کویت بسیار مهم می باشد و در صورت داشتن هر گونه سابقه کیفری، ویزای کاری متقاضی لغو می شود. همچنین داشتن مدرک تحصیلی در زمینه کاری مورد نظر لازم است. مدارک لازم برای دریافت ویزای کشور کویت به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • درخواست تکمیل ویزا که توسط وزارت امور خارجه کویت صادر شده است.
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • انجام تست ایدز
  • گواهی از یک پزشک که نشان دهنده نداشتن هیچ گونه بیماری مسری در متقاضی و سلامت کامل جسمانی است.
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • گواهی پیشنهاد کاری
  • پرداخت هزینه 175 دلاری برای ویزا و 25 دلار برای احراز هویت پلیس

بعد از اینکه متقاضی وارد کشور کویت شد، کارفرما موظف است که فرد خارجی را برای انگشت نگاری به دفتر محلی پلیس همراه ببرد و برای این منظور باید سری مدارکی را ارائه دهند که به شرح زیر می باشد:

  • کپی بلیط پرواز
  • فرم درخواست ویزا
  • کپی و اصل پاسپورت معتبر
  • 4 قطعه عکس
  • کپی و اصل گواهی پزشکی
  • کپی و اصل بیمه سلامت
  • نامه اجازه کار از وزارت امور اجتماعی و کار

نرخ بیکاری در کویت:

از موارد مهمی که متقاضیان باید پیش از انجام مهاجرت کاری انجام دهند، بررسی نرخ بیکاری کشور مقصد می باشد. با بررسی این نرخ متقاضی متوجه می شود که کشور مورد نظر به چه میزای پذیرای کارگران خارجی می باشد. با بررسی نرخ بیکاری در کویت، درخواهید یافت که کاریابی در کویت از طریق موسسات و سایت های کاریابی در کویت به چه اندازه آسان یا سخت است. کشور کویت دارای اقتصاد قوی و همچنین جمعیت کمی می باشد و اکثر کارگران موجود در این کشور از اتباع خارجی هستند. به همین دلیل نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین بوده و نشان دهنده این موضوع است که بهترین بازار کار برای کارگران و متخصصین خارجی است. نرخ بیکاری در کشور کویت دچار افت خیز های نسبتا زیادی شده است و هیچگاه بیشتر از ۳ درصد نبوده و بیشترین نرخ بیکاری در این کشور 2.92 درصد در سال 2012 بوده است. در سمت دیگر کمترین نرخ بیکاری این کشور در سال 1999 و با نرخ فوق العاده 0.7 درصد بوده است که از اکثر کشور های جهان این ارقام کمتر می باشد. در زیر نمودار نرخ بیکاری کشور کویت را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری کویت 2020

لیست مشاغل مورد نیاز در کویت 2021:

از دیگر مواردی که مهاجران کاری باید آن را بررسی کنند، لیست مشاغل مورد نیاز کشور مقصد می باشد. متقاضیان با دانستن تخصص و تحصیل خود و همچنین بررسی این مشاغل می توانند بهترین شغل را برای خود در کشور هدف پیدا کنند. به دلیل کم بودن نیروی کار ماهر، دولت کویت هر ساله با کمبود نیروی متخصص مواجه می شود و به همین دلیل لیست مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهد. به دلیل نبود نیروی کار در بخش خدمات، بیشتر نیاز این کشور در این قسمت قرار دارد. متقاضیان می توانند با بررسی این لیست، برای کاریابی در کویت اقدام کنند و همچنین می توانند به سادگی پیشنهاد کاری مورد نیاز خود را دریافت کنند. در زیر، لیست مشاغل مورد نیاز در کویت را مشاهده می نمایید:

مشاغل مورد نیاز کویت 2021
معلم مدیر منابع انسانی
متخصص بازاریابی اینترنتی مدیر روابط عمومی
وکیل آشپز
تکنسین برق پزشک
مدیر فروش مسول پذیرش

میزان حقوق برای کار در کویت:

از اصلی ترین مسائل برای مهاجرت کاری، بررسی متوسط سطح درآمد و درآمد هر شغل در کشور مقصد می باشد. متقاضیان با بررسی این میزان می توانند متوجه شوند که کشور مقصد شرایط خوبی برای کاریابی دارد و همچنین سطح رفاه در این کشور را می توان سنجید. کویت کشوری ثروتمند در غرب قاره اروپا می باشد. ارزش دینار کویت نسبت به دلار آمریکا در ایران بالاتر می باشد بنابراین مقصد خوبی برای ایرانیان است. میزان درآمد یکی از مهمترین دلایل کاریابی در کویت و مراجعه بالای ایرانیان به سایت کاریابی کویت است. محدوده درآمد در کویت از 320 دینار کویت به عنوان کمترین میزان درآمد و 5,640 دینار کویت به عنوان بیشترین درآمد در این کشور می باشد. متوسط درآمد در کشور کویت 1,320 دینار است که حدود 50 درصد کارمندان در این کشور کمتر از این میزان درآمد دارند. البته، میزان درآمد در این کشور بر اساس نوع کار، میزان تخصص و سابقه کار، محل کار و همچنین سن متقاضی متغیر است و‌ می تواند کمتر یا بیشتر از میزان های گفته شده باشد. در زیر لیست مشاغل در کویت همراه با میزان درآمد در کشور کویت را مشاهده می کنید. در این جدول میزان درآمد به صورت متوسط سالیانه ارائه شده است.

عنوان شغلی متوسط درآمد
مدیر املاک 6,800 دینار
حسابدار 6,700 دینار
مدیر منابع انسانی 6,000 دینار
مدیر روابط عمومی 5,900 دینار
مدیر محیط زیست 5,100 دینار
متخصص فناوری اطلاعات 5,100 دینار
مدیر عامل 5,000 دینار
زمین شناس 4,000 دینار
مهندس برق 4,900 دینار
مدیر توسعه بازار 3,700 دینار

نحوه کاریابی در کویت:

همانطور که اشاره شد، برای دریافت ویزای کاری کشور کویت، باید از کارفرمای این کشور پیشنهاد کاری و یا قرارداد با کارفرما منعقد نمود. بدین منظور برای انجام کاریابی در کویت روش های متنوعی وجود دارد. متقاضی می تواند پس از تهیه رزومه مناسب، با کمک وب سایت های کاریابی کویت و موسسات کاریابی ذر کویت شغل مورد نظر خود را پیدا کند. وب سایت های کاریابی کویت به صورت غیر حضوری رزومه فرد متقاضی را برای کارفرما ارسال می کنند یا متقاضی می تواند از طریق آگهی های موجود در این وب سایت ها رزومه خود را برای کار فرمای مورد نظر ارسال کند و پس از انجام مصاحبه کاری و تست های تخصصی که کارفرما از متقاضی دریافت می کند، پیشنهاد یا قرارداد کاری عقد می کنند و به اداره مهاجرت کشور کویت ارائه می دهند. موسسات کاریابی در کویت می توانند رایگان و یا در قبال وظیفه ای که انجام می دهند وجه کمی را دریافت کنند. در زیر لیست وب سایت های کاریابی در کویت را مشاهده می کنید:

وب سایت های کاریابی در  کویت
Indeed
Glassdoor
Naukrigulf.com
Monster
aljazeeraJobs.com
Tanqeeb
Google for jobs
1KuwaitJobs.com
Bayt
GulfTalent
Naukri.com
Edarabia.com

مؤسسات کاریابی در کویت:

در کشور کویت موسسات کاریابی وجود دارند که وظیفه کاریابی در کویت برای متقاضیان را انجام می دهند. موسسه کاریابی در کویت به صورت حضوری و ‌یا غیر حضوری (متقاضی در کشور مبدا باشد) رزومه متقاضی را برای کارفرمایانی که قصد استخدام متخصص خارجی دارند ارسال می کنند. این موسسات پس از ارسال رزومه، برای متقاضی کار، مصاحبه کاری با کارفرما تعیین می کند و پس انجام مصاحبه پیشنهاد کاری و یا قرارداد بین کارفرما و متقاضی به امضا می رسد. موسسات کاریابی در کویت در قبال کاری که انجام می دهند وجه مناسبی دریافت می کنند که میزان آن به نوع کار، محل کار و سطح درآمد ذکر شده در متن قرارداد، دارد. متقاضی با این موسسات قرارداد امضا می کند که عمل کاریابی برای متقاضی به نحو احسن انجام گیرد. در زیر لیست موسسات کاریابی در کشور کویت را مشاهده می نمایید:

موسسات کاریابی در  کویت
Bayt Work circle Kuwait
SOS HR Solution Mackenzie Jones
HRinvest Career Hunter
Michael page S Group International Employment Agencies
Action Reruitment and Management Barclay Simpson ME
Najilaa Manpower Recruitment KNPC Employment Center
CONS Consulting Company

بررسی ویزای همراه در کویت:

از مسائل دارای اهمیت برای متقاضیان ویزای کاری کویت، داشتن ویزای همراه خانواده برای این افراد است. متقاضیان می توانند همراه با درخواست ویزای کاری برای کشور کویت، درخواست ویزای همراه خود را نیز ارسال کنند. این درخواست برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی می باشد. برای درخواست ویزای همراه حداقل متقاضی باید درآمدی بین 450 دینار تا 650 دینار در ماه داشته باشد تا بتواند از همسر و فرزندان خود حمایت مالی کند. اگر متقاضی و همسر وی با هم کار کنند و حقوق آنها 350 دینار باشد می توانند حامی فرزند خود باشند. در کویت چند محدودیت برای دریافت ویزای همراه وجود دارد.

  • زن نمی تواند حامی شوهر خود باشد.
  • متقاضی می توان حامی دختر و والدین بزرگ سال خود باشد اما برای پسران بالای 21 سال نمی تواند حامی مالی باشد.
  • اعضای خانواده برای کار در کشور کویت باید ویزای کاری دریافت کنند و با ویزای همراه نمی توانند کار کنند.

متقاضی باید برای اعضای خانواده خود فرم درخواست ویزای همراه تکمیل کند و به دفتر jawazaat  تحویل دهد. این فرم باید به زبان عربی باشد.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای همراه به شرح زیر می باشد:

  • کپی گذرنامه فرد
  • کپی کارت شناسایی فرد اصلی
  • مدرک حمایت مالی
  • سند ازدواج و تولد که توسط سفارت کشور مبدا تایید شده باشند.

تشریفات هنگام ورود برای افراد دارای ویزای همراه شبیه به ویزای اصلی است و مدارک مورد نیاز و همچنین گواهی پزشکی مانند ویزای کاری می باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کویت:

دریافت تابعیت از طریق ویزای کار، یکی از نکاتی است که متقاضیان ویزای کاری به آن توجه زیادی دارند. در کشور کویت، همانند سایر کشور های عرب نشین حاشیه خلیج فارس، دریافت تابعیت از طریق ویزای کاری به شدت سخت می باشد و بر خلاف کشور های اروپایی که با اقامت ۵ ساله می توان در آن ها تابعیت دریافت کرد، متفاوت است. فرد متقاضی تابعیت کویت باید شرایط بسیار سختی را پیش رو بگذارد، بدین صورت که باید به مدت بیش از 20 سال در کشور کویت اقامت داشته باشد و برای اتباع عربی سایر کشور ها این میزان به 15 سال کاهش می یابد. از طرف دیگر فرد متقاضی باید به زبان عربی مسلط باشد و از پدر و مادری مسلمان متولد شده باشد. در غیر این صورت باید اسلام بیاورد و به مدت پنج سال دیگر اصول دین اسلام را فرا بگیرد. بنابراین امکان دریافت تابعیت این کشور بسیار سخت و در بعضی موارد نشد می باشد.

کاریابی در کویت و سخن پایانی:

کاریابی در کویت ، ویزای کاری کویت، سطح درآمد در کویت و موسسات معتبر کاریابی در کویت را مورد بررسی قرار دادیم. کویت کشوری ثروتمند و با جمعیت بسیار کم در غرب آسیا می باشد. اقتصاد کشور کویت بر پایه تولید نفت و گاز و صادرات محصولات مرتبط این دو نوع ماده است. به دلیل جمعیت کم این کشور، بیشتر نیروی کار آن خارجی بوده و در بخش خدمات و صنعت نفت و گاز در حال کار کردن هستند. سطح درآمد در این کشور به نسبت بالا می باشد و شرایط مناسبی برای کاریابی دارد. اما کارگران و مخصوصا کارگران ایرانی در این کشور، به سختی می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند و با شرایط بسیار سختی مواجه هستند. به همین دلیل فقط می توان از این کشور به عنوان سکوی پرتاب برای دریافت ویزای کاری کشور های تراز اول همچون آلمان و اتریش استفاده کرد. این کشور ها شرایط مناسبی برای کارگران خارجی مخصوصا ایرانی ها دارند و پس از پنج سال اقامت در این کشور ها می توان تابعیت را دریافت نمود. شما همراهان عزیز می‌ توانید با مطالعه مقالات مهاجرتی در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بهترین راه برای مهاجرت به کشور های تراز اول جهان را پیدا نمود. همچنین می توانید با ایجاد تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در خصوص کاریابی در کویت و سایر کشور های جهان دریافت کنید. می توانید سوالات خود را در رابطه با کاریابی در کویت در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت جواب آن را برای شما ارسال کنند. در صورت داشتن رضایت از این مقاله، با دادن امتیاز پنج ستاره می توانید در نوشتن بیشتر این گونه مقالات ما را سوق دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در کویت

نرخ بیکاری در کشور کویت در چه حدی قرار دارد؟

نرخ بیکاری در کشور کویت کمتر از 3 درصد می باشد.

سطح درآمد در کشور کویت به چه میزان است؟

میزان درآمد در محدوده 320 تا 5 هزار دینار است که به نوع کار و میزان تخصص بستگی دارد.

دریافت تابعیت کویت چگونه است؟

دریافت تابعیت کشور کویت دارای شرایط بسیار سختی می باشد و متقاضی باید 20 سال در این کشور اقامت موقت داشته باشد.

شرایط ویزای همراه کشور کویت چیست؟

ویزای همراه کویت برای همسر و فرزندان دختر و همچنین فرزندان پسر زیر 21 سال می باشد.

15 پاسخ
  1. میلاد
    میلاد گفته:

    سلام من خودم کویت بودم ۱۲ سال عربی فولم همه جای کویتم بلدم میخوام‌دوباره برگردم‌کویت چیکار کنم

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب
      دوست عزیز برای کار در این کشور نیاز هست که یک پیشنهاد کار داشته باشید. باتوجه به اینکه سابقه کار در این کشور دارید و تسلط به زبان عربی شانس کاریابی خواهید داشت. شما می تونید به وب سایت های کاریابی کشور کویت مراجعه کنید و درخواست کار دهید. اگر هم با کارفرمای قبلی خود در ارتباط هستید در صوررتی که نیاز به نیروی کار داشته باشد می توانید تماس بگیرید و مجددا پشنهاد کار دریافت کنید.

      پاسخ
  2. محمدعلی محمدی
    محمدعلی محمدی گفته:

    کارشناس ارشد حقوق عمومی و دکترای جغرافیای سیاسی مایل به تدریس جغرافیا و حقوق در دانشگاه های کویت و تدریس در مدارس فارسی زبان. عربی ام از حیث توان گفتگو ضعیف است اما در کمتر از یک هفته مسلط می شوم. انگلیسی ام خوب نیست اما سرعت یادگیری ام خوب است در واقع مشکق دایره واژگان دارم. ایا کسی ممکن است کمکم کند؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز
      تدریس در دانشگاه های کویت مستلزم تسلط به زبان انگلیسی و عربی و داشتن رزومه علمی و پژوهشی قوی می باشد. شغل استاد دانشگاه در حال حاضر از جمله مشاغل با نیاز فوری نیست. اما می توانید با دانشگاه های این کشور مکاتبه کرده و رزومه خود را ارسال کنید. در صورت تایید رزومه و نیاز به استاد دانشگاه با شما تماس خواهند گرفت.برای شغل معلمی هم که از جمله مشاغل مورد نیاز است احتمال استخدام فرد خارجی کم است.

      پاسخ
  3. محسن
    محسن گفته:

    سلام من یک مخترع هستم ایدهای جالب پول سازی دارم چون اینجا ثبت اختراح می گنند ولی حمایتی نیست می خوام برم بیرون از گشور ایدهای که برای هر گشوری قابل استفاده است وپول خوبی بابیت اون میدن اید های من در رابطه با صنعت هوا فضا و غیره هست اگر میشه کمک کنید.

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کشور کویت نیاز است که یک پیشنهاد کار از کارفرمایی در این کشور داشته باشید. در صورتی که تخصص شما یا اختراع شما مورد توجه کارفرمایی قرار گیرد و تمایل داشته باشد به شما پیشنهاد کار دهد، ممکن است به صورت کاری اقدام کنید.

      پاسخ
  4. اکبر
    اکبر گفته:

    سلام سرآشپز ایرانی هستم با ۱۸ سال سابقه دنبال کار در کویت هستم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • gholampour
      gholampour گفته:

      سلام عرض ادب. برای کار در کشور کویت باید بتونید از سمت یک کارفرما در این کشور دعوت نامه کاری کسب کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت های کاریابی در کویت به جستجوی کار در این کشور بپردازید.

      پاسخ
  5. مهدی عبدالله پور
    مهدی عبدالله پور گفته:

    سلام خسته نباشید…خواستم بدونم میانگین درآمد برنامه نویسان در کویت چقدر هست؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

    پاسخ
    • gholampour
      gholampour گفته:

      سلام و عرض ادب. به صورت میانگین حقوق یک برنامه نویس در حداقل حالت از 580 دینار کویت شروع میشه و تا 2000 دینار ادامه داره.

      پاسخ
  6. محمد
    محمد گفته:

    سلام.من و همسرم پزشک متخصص تازه فارغ التحصیل ز دو تخصص متفاوت هستیم.۷ سال پزشکی عمومی و چهار سال دوره تخصص بالینی را گذرانده ایم.مجموعا ۱۱سال. آیا این دوره بالینی برای ما بنوعی سابقه کاری محسوب میگردد یا خیر؟ سوال دوم اینکه بجز مدرک زبان انگلیسی و فراگیری زبان عربی هیچ امتجان ورودی مربوط به پزشکی (چه عمومی و چه تخصصی)از ما گرفته میشود؟
    ممنون از سایت خوبتان

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب
      برای کار در کویت باید حتما مدرک خودتون رو معادل سازی کنید و برای این کار نیاز هست که در آزمونی به زبان انلگیسی شرکت کنید. البته فراگیری زبان عربی هم برای پزشکان به دلیل لزوم ارتباط مستقیم با بیماران لازم است. برای اطلاع دقیق از شرایط لازم است با کارشناسان موسسه تماس بگیرید تا بعد از تحلیل شرایط شما بهترین روش رو به شما توضیح دهند. یا اینکه از طریق صفحه تماس با ما فرم تماس را پر کنید تا کارشناسان موسسه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *