مشاغل و رشته های پولساز در اروپا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل و رشته های پولساز در اروپا و مقدمه ای بر آن
  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در اروپا
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در اروپا
    • مهندسی برق
    • مهندسی مکانیک
    • روانشناسی
    • پزشکی
    • حقوق
    • دندان پزشکی
    • حسابداری
    • علوم کامپیوتر
    • پرستاری
    • مهندسی معماری
  • مشاغل و رشته های پولساز در اروپا و سخن پایانی
✅ مشاغل و رشته های پولساز در اروپا ✅ مشاغل مورد نیاز اروپا

مشاغل و رشته های پولساز در اروپا و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در اروپا، مشاغل مورد نیاز اروپا و بهترین رشته های تحصیلی در اروپا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. مشاغل و رشته های پولساز در اروپا کدام هستند؟ بهترین رشته های تحصیلی در اروپا چه رشته هایی هستند؟ مشاغل مورد نیاز اروپا چه مشاغلی هستند؟ هر کشوری در اروپا برای تحصیل سیاست هزینه خاص خود را دارد اما به طور کلی، شهریه در اروپا کمتر از سایر مقاصد تحصیلی پیشرو است. در واقع، در برخی از کشورهای اروپایی، برنامه های تحصیلی رایگان است. هزینه های زندگی به عنوان مثال محل اقامت، غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و غیره در سراسر اروپا متفاوت است. بسیاری از دانشجویان در حالی که تحصیل می کنند یا در طول تعطیلات دانشگاه خود، به صورت نیمه وقت کار می کنند تا از این طریق بتوانند از عهده تأمین مالی خود برآیند. علاوه بر مباحث قید شده در ابتدای مقدمه، ما در این مقاله مشاغل پر درآمد در اروپا و شغل در اروپا را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم. امیدواریم این مطالب بتواند به خوبی شما را در مورد مشاغل و رشته های پولساز در اروپا راهنمائی کند. در صورت نیاز به مشاوره دقیق تر راجع به بهترین کشور های اروپایی برای مشاغل و رشته های پولساز در اروپا می توانید از طریق تماس با مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاغل و رشته های پولساز در اروپا و شرایط عمومی آن:

اروپا قاره ای است که کاملاً در نیمکره شمالی و بیشتر در نیمکره شرقی واقع شده است. این کشور غربی ترین قسمت اوراسیا را تشکیل می دهد و از شمال با اقیانوس منجمد شمالی، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با دریای مدیترانه و از شرق با آسیا همسایه است. جمعیت این قاره بیش از 747 میلیون نفر می باشد و مساحت آن 10،180،000،000 کیلومتر مربع است. رایج ترین زبان های اول مردم این قاره شامل روسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، انگلیسی، اسپانیایی، لهستانی، اوکراینی، رومانیایی، دانتچ، ترکی و یونانی است. اشتغال در اروپا در بخش های متمرکز بر دانش مانند ارتباطات از راه دور، خدمات مالی، املاک و مستغلات و آموزش رشد کرده است و در آن ساخت و کشاورزی رو به کاهش است. پس از بحران مالی 2008، بیکاری در اروپا به شدت افزایش یافت و پس از 5 سال رکود اقتصادی، پنج سال بعد دوباره بهبود یافت. اشتغال در سال های بعدی تا بحران سلامت 2020 به شدت رشد کرد. نمودار زیر مربوط به حداقل دستمزد در اتحادیه اروپا می باشد. که نشان می دهد دستمزد در اتحادیه اروپا در ژوئن سال 2020 نسبت به ماه مشابه سال قبل به5.30 درصد افزایش یافته است.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در اروپا:

بر اساس مدل سازی های موجود، در اروپا سه بخش شغلی، احتمالاً بیش از 70 درصد رشد بالقوه شغل اروپا را در سال 2030 تشکیل می دهند. قوی ترین سود خالص مربوط به سلامت انسان و کارهای اجتماعی است، که 4.5 میلیون شغل می تواند اضافه شود. به دنبال آن خدمات حرفه ای، علمی و فنی می توانند 2.6 میلیون شغل و تحصیلات 2.0 میلیون شغلی اضافه کنند. ما در ادامه با قرار دادن10 نمونه از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا سعی داریم شما را به نحوه بهتری با مشاغل و تحصیل در اروپا آشنا کنیم. این نوشتار به قلم متخصصین مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ درآمده و هر گونه کپی از آن شرعاً و قانوناً ممنوع می باشد.

مهندسی برق:

از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا می توان مهندسی برق را نام برد. بیشتر دوره های مهندسی برق بصورت کارشناسی ارائه می شود و تحصیل در اکثر کشورهای اروپایی معمولاً 3 یا 4 سال طول می کشد. هنگام تحصیل در رشته مهندسی برق، شما می توانید از بین تخصص های مختلف مانند سیستم های قدرت، میکروالکترونیک، الکتروفیزیک، دستگاه ها و سیستم های مجتمع، نانو الکترونیک، شبکه های ارتباطی، طراحی مدار مجتمع، چشم انداز رایانه و بیومتریک و سایر موارد را انتخاب کنید. مهندس برق بودن به معنای داشتن فرصت های شغلی زیادی در کشورهای سراسر جهان و اروپا است. فارغ التحصیلان مهندسی برق می توانند فرصت های شغلی را در هر صنعتی که متکی به فناوری است را پیدا کنند. آن ها اغلب برای شرکت هایی کار می کنند که با تولید، توزیع و انتقال نیروی الکتریکی سر و کار دارند. مهندسان برق 50 تا 102 هزار دلار در سال می باشد.

مهندسی برق رشته های پر درآمد

مهندسی مکانیک:

رشته های مهندسی مکانیک به عنوان کارشناسی ارائه می شوند. فارغ التحصیلی در اتحادیه اروپا 3 سال طول می کشد. در حالی که در حال تحصیل در مقطع کارشناسی در مهندسی مکانیک هستید، می توانید مهارت های فنی خود را توسعه داده و در زمینه های اصلی مکاترونیک، علوم مواد، رباتیک و اتوماسیون تخصص پیدا کنید. مهندسی مکانیک از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا بوده و فارغ التحصیلان لیسانس مهندسی مکانیک می توانند در زمینه توسعه فناوری های جدید در حمل و نقل، هوا فضا، بهداشت (مانند زیست پزشکی یا دندانپزشکی)، ساخت و ساز و رباتیک کار کنند. اخیراً مهندسی مکانیک، برای اتوماسیون و خانه های هوشمند، اتومبیل ها و دستگاه ها بیشترین تقاضا  را دارد. حقوق این مشاغل50 تا 102 هزار دلار در سال است.

مهندسی مکانیک مهندس رشته های پر درآمد

روانشناسی:

اگر قصد دارید روانشناسی در اروپا را که یکی از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا است را برای کار و تحصیل انتخاب کنید، آلمان یکی از بهترین کشور ها در این زمینه است. روانشناسی بالینی و آسیب شناسی روانی، منابع انسانی و روانشناسی سازمانی و روانشناسی آموزشی سه گرایش هستند که شما می توانید در آن ها تحصیل کنید. روانشناسی بالینی، مشاوره روانشناسی، خدمات روانشناختی در مدارس، بیمارستان ها، مراکز بهداشت روان و آژانس های خدمات اجتماعی فرصت های شغلی مربوط به این رشته تحصیلی هستند. درآمد سالیانه روانشناسان متغیر بوده و به طور میانگین از 55 تا 102 هزار دلار می باشد.

روانشناسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

پزشکی:

مدرک پزشکی یک برنامه 6 ساله است که دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در یک مدرک لیسانس ترکیب می کند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان پزشکی می توانند با برنامه های تخصصی تحصیلات تکمیلی تحصیلات خود را ادامه دهند. پزشکی از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا بوده و مقاصد برتر بین المللی برای تحصیل در رشته پزشکی در اروپا شامل انگلستان، آلمان و هلند می باشد. تحصیل در این رشته در دانشگاه ها و کشور های اروپایی می تواند با هم متفاوت باشد و فارق التحصیلان می توانند پزشک عمومی، جراح عمومی، متخصص قلب و عروق، جراح مغز، چشم پزشک، متخصص زنان و .. شوند. همانطور که می دانید این رشته از مشاغل پر درآمد در اروپا است و محدوده حقوق آن از 120 تا 290 هزار دلار می باشد.

دکتر پزشک پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

حقوق:

رشته تحصیلی حقوق در هر کشوری متناسب با قوانین آن کشور تدریس می شود. بنابراین بهتر است در کشوری که می خواهید مشغول به کار شوید دوره تحصیلی خود را طی کنید. مدرک حقوق اروپا نیازی به یادگیری قوانین همه کشورهای اروپایی ندارد. قانون اروپا دانش آموزان را قادر می سازد تا با مجموعه ای از قوانین، بخشنامه ها، معاهدات و احکام مصوب دادگاه اروپا آشنا شوند که همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید آنها را رعایت کنند. این به معنای یادگیری نحوه حفاظت از اصول اصلی اتحادیه اروپا است. رایج ترین مسیرهای شغلی مشاوران اروپایی به عنوان دستیار حقوقی، وکیل، و انواع دیگر وکلا حرفه ای است. وکلا در اروپا با داشتن تجربه کاری می توانند 100 تا 120 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند.

حقوق وکالت قضاوت وکیل قاضی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

دندانپزشکی:

یکی از بهترین رشته های تحصیلی در اروپا دندانپزشکی است. دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل کنند و در صورت تمایل تخصص خود را در یکی از  گرایش های دندانپزشکی اخذ کنند. به طور کلی برای این رشته شما باید یک دانشکده دندانپزشکی را پس از اتمام دبیرستان به پایان برسانید و در نهایت برای داشتن مجوز یا گواهینامه ملی آزمون دهید. تا به طور قانونی دندانپزشکی کنید. دندانپزشکی از مشاغل پر درآمد در اروپا بوده و درآمد آن 100 تا 208 هزار دلار در سال است.

حسابداری:

اگر به دنبال شغل در اروپا هستید، حسابداری یکی از مهم ترین موضوعات در تجارت بین المللی مدرن است. دوره های کارشناسی بسته به کشور مقصد بین سه تا چهار سال طول می کشد. مدرک کارشناسی ارشد نیز معمولاً بین یک تا دو سال طول می کشد و تکمیل دوره دکتری حسابداری تا پنج سال زمان می برد. فارق التحصیلان این رشته می توانند در یکی از مشاغل دستیار حسابداری، حسابدار رسمی، امور مالی، مدیر مالی و سایر مشاغل مشغول به کار شوند. رینج درآمد حسابداران در اروپا 52 تا 132 هزار دلار در سال است.

مالی و حسابداری رشته های پولساز

علوم کامپیوتر:

کامپیوتر و فناوری امروزه تقاضای بسیار زیادی دارند و مشاغل زیادی برای افراد تحصیل کرده و دارای تجربه در اروپا وجود دارد. برای تحصیل در این رشته بسته به کشور اروپایی 3 تا 4 سال باید تحصیل کنید. فارق التحصیلان این رشته می توانند در بخش شبکه کار کنند، تحلیل گر سیستم، برنامه نویس و یا توسعه دهنده نرم افزار شوند. سالانه حقوق این مشاغل از 50 تا 150 هزار دلار متغیر است.

مهندس نرم افزار مهندس کامپیوتر مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

پرستاری:

در سال های اخیر پرستاران به دلیل افزایش سن جمعیت و همچنین به دلیل افزایش نیاز به پزشکان پیشرفته و متخصص در این زمینه، به عنوان اعضای اصلی مراقبت های بهداشتی شناخته می شوند. پرستاری رشته تحصیلی بوده که در اکثر کشور های اروپایی برای آن درخواست وجود دارد و از مشاغل مورد نیاز اروپا می باشد. دوره تحصیلی پرستاری در کشور های اروپایی با یکدیگر متفاوت است. فارق التحصیلان می توانند در بیمارستان ها، مراکز خصوصی و بخش های مراقبتی مختلف مشغول به کار شوند. به طور کلی هر چه تجربه فرد بیشتر باشد درآمد دریافتی او بیشتر است. درآمد پرستاران در پر درآمدترین کشور های اروپایی بین 38 تا72 هزار دلار در سال می باشد.

مهندسی معماری:

اکثر معماران از طریق تحصیل تمام وقت در یک دوره 5 ساله معماری معتبر با ARB با دوره های مرخصی برای کسب تجربه عملی به این حرفه می پردازند. مهارت های اصلی معماری شما را توسعه می دهد. تکمیل مدرک کارشناسی سه تا چهار سال طول می کشد و بستگی دارد که شما در چه کشوری تحصیل می کنید. مهندسی معماری از مشاغل و رشته های پولساز در اروپا بوده و برای این رشته تحصیلی مشاغلی چون ساخت و ساز، مدیر ساخت و ساز، طراح و ناظر وجود دارد. پر درآمدترین معماران در اروپا 60 تا 72 هزار دلار حقوق به صورت سالانه دریافت می کنند.

معمار معماری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در اروپا
مشاغل پر درآمد درآمد  توضیحات
مهندسی برق 50 تا 102 هزار دلار هنگام تحصیل در رشته مهندسی برق، شما می توانید از بین تخصص های مختلف مانند سیستم های قدرت، میکروالکترونیک، الکتروفیزیک، دستگاه ها و سیستم های مجتمع، نانو الکترونیک، شبکه های ارتباطی، طراحی مدار مجتمع، چشم انداز رایانه و بیومتریک و سایر موارد را انتخاب کنید.
مهندسی مکانیک 50 تا 102 هزار دلار رشته های مهندسی مکانیک به عنوان کارشناسی ارائه می شود. فارغ التحصیلی در اتحادیه اروپا 3 سال طول می کشد. در حالی که در حال تحصیل در مقطع کارشناسی در مهندسی مکانیک هستید، می توانید مهارت های فنی خود را توسعه داده و در زمینه های اصلی مکاترونیک، علوم مواد، رباتیک و اتوماسیون تخصص پیدا کنید.
روانشناسی 55 تا 102 هزار دلار روانشناسی بالینی و آسیب شناسی روانی، منابع انسانی و روانشناسی سازمانی و روانشناسی آموزشی سه گرایش هستند که شما می توانید در آن ها تحصیل کنید.
پزشکی 120 تا 290 هزار دلار تو مدرک پزشکی یک برنامه 6 ساله است که دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در یک مدرک لیسانس ترکیب می کند. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان پزشکی می توانند با برنامه های تخصصی تحصیلات تکمیلی تحصیلات خود را ادامه دهند.
حقوق 100 تا 120 هزار دلار رشته تحصیلی حقوق در هر کشوری متناسب با قوانین آن کشور تدریس می شود. بنابراین بهتر است در کشوری که می خواهید مشغول به کار شوید دوره تحصیلی خود را طی کنید.
دندان پزشکی 100 تا 208 هزار دلار به طور کلی برای این رشته شما باید یک دانشکده دندانپزشکی را پس از اتمام دبیرستان به پایان برسانید و در نهایت برای داشتن مجوز یا گواهینامه ملی آزمون دهید. تا به طور قانونی دندانپزشکی کنید.
حسابداری 52 تا 132 هزار دلار حسابداری یکی از مهم ترین موضوعات در تجارت بین المللی مدرن است. دوره های کارشناسی بسته به کشور مقصد بین سه تا چهار سال طول می کشد.
علوم کامپیوتر 50 تا 150 هزار دلار کامپیوتر و فناوری امروزه تقاضای بسیار زیادی دارند و مشاغل زیادی برای افراد تحصیل کرده و دارای تجربه در اروپا وجود دارد.
پرستاری 38 تا 72 هزار دلار در سال های اخیر پرستاران به دلیل افزایش سن جمعیت و همچنین به دلیل افزایش نیاز به پزشکان پیشرفته و متخصص در این زمینه، به عنوان اعضای اصلی مراقبت های بهداشتی شناخته می شوند.
مهندسی معماری 60 تا 72 هزار دلار تکمیل مدرک کارشناسی سه تا چهار سال طول می کشد و بستگی دارد که شما در چه کشوری تحصیل می کنید.
مشاغل و رشته های پولساز در اروپا و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در اروپا، مشاغل مورد نیاز اروپا و بهترین رشته های تحصیلی در اروپا در این نوشتار بررسی شد. از آنجایی که اروپا به چند بخش شمالی، جنوبی، شرغی، غربی و مرکزی تقسیم شده است و تعداد کشور ها بسیار است، ما در این مقاله مشاغل و رشته های پولساز در اروپا را به نحوی کلی قرار دادیم. از اینکه این مشاغل پولساز هستند شکی نیست. منتها شرایط اخذ مدارک تحصیلی در کشور های مختلف، متفاوت بوده و شما در صورت تمایل می توانید به طور جزئی تری کشور مد نظر خود را برای تحصیل مورد بررسی قرار دهید. تحصیل و شغل در اروپا مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار می گیرد زیرا دانشگاه های معتبری در اروپا وجود دارند که متقاضیان در کنار تحصیل خود می توانند به کار نیز مشغول شوند. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای کار و تحصیل در اروپا کشور های چون آلمان و اتریش را انتخاب کنید. زیرا این کشور ها از شرایط خوبی و راحتی برای اخذ ویزا برخوردار هستند. این مقاله توسط گروه کاری مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نگارش شده و حق کپی آن برای این مؤسسه محفوظ است. شما می توانید در نظر سنجی ستاره ای ما شرکت کرده و سؤالات خود را در کادر مربوطه برای ما ارسال نمائید. در صورت نیاز به مشاوره در مورد مشاغل و رشته های پولساز در اروپا می توانید با مشاوران ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اروپا

✅ نحوه پیدا کردن شغل در اروپا چگونه است؟

برای پیدا کردن شغل در اروپا می توانید از سایت های کاریابی و آژانس های کاریابی استفاده کنید و یا به طور مستقیم در کشور ها کاریابی را انجام دهید. که این موضوع بستگی به کشور ها و شرایطشان دارد.

بهترین رشته های تحصیلی در اروپا کدامند؟

مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر، معماری، پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، حقوق، روانشناسی و حسابداری به دلیل داشتن بازار کار گسترده و درآمد مناسب بهترین رشته ها در اروپا هستند که شما می توانید برای تحصیل آن ها را انتخاب کنید.

مشاغل مورد نیاز اروپا چیست؟

مشاغل پرستاری و پزشکی، مهندسی و حسابداری از مشاغل مورد نیاز اروپا هستند که پر درآمد نیز می باشند.

✅ درآمد در اروپا چگونه است؟

حقوق مشاغل در کشور ها با هم متفاوت است. همچنین ممکن است برای یک شغل در شهر ها و شرکت های مختلف در یک کشور حقوق متفاوت باشد. برای بررسی این مورد نیاز است که درآمد شغل مد نظر خود را در کشور دلخواهتان جستجو کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *