اقامت کاری ایالت ساسکاچوان کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط زندگی در ساسکاچوان
  • نرخ بیکاری ایالت ساسکاچوان
  • نحوه امتیاز بندی برنامه استانی ساسکاچوان
  • لیست مشاغل ساسکاچوان 2021
  • میزان درآمد مشاغل در در ساسکاچوان کانادا
  • موسسات کاریابی در استان ساسکاچوان کانادا
  • شرایط اخذ ویزای همراه کانادا
  • مزایای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان
  • سخن پایانی درباره اقامت کاری ایالت ساسکاچوان کانادا
✅اقامت کاری ایالت ساسکاچوان ✅ لیست مشاغل ساسکاچوان ۲۰۲۱ ✅جداول امتیاز بندی

اقامت کاری ایالت ساسکاچوان کانادا و مقدمه ای بر آن

اقامت کاری ایالت ساسکاچوان، برنامه های استانی ساسکاچوان ، شرایط مهاجرت به ساسکاچوان 2021 و دیگر عناوین آن را در این مقاله مورد تحلیل علمی قرار خواهیم داد. معمولا متقاضیان کار در ایالت ساسکاچوان با سوالاتی روبه رو می شوند. اقامت کاری ایالت ساسکاچوان چگونه است؟ امتیاز بندی اکسپرس اینتری ساسکاچوان چگونه است؟ شرایط مهاجرت به ساسکاچوان 2021 به چه صورت می باشد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، تا پاسخ تمامی ابهامات خود را دریافت نمایید. در روش کاری ایالت ساسکاچوان، تنها اشخاصی که موفق به دریافت امتیاز بالا از سیستم اکسپرس اینتری شوند می توانند به کانادا مهاجرت کنند. امتیاز اکسپرس اینتری ساسکاچوان دارای سطح معینی می باشد. این سطح کسب حداقل 60 امتیاز در این سیستم امتیاز می باشد. اگر در خصوص اقامت کاری ایالت ساسکاچوان سوالی دارید از دو طریق می توانید پاسخ سوال خود را دریافت نمایید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور دیگر مقالات ما در خصوص مهاجرت کاری به کشور کانادا و یا سایر کشورها را مطالعه نمایید. همچنین می توانید با برقراری تماس تلفنی با کاردانان حاذق و مجرب این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. حال اگر دوست دارید مشاوران ما با شما تماس بگیرند، می توانید فرم تماس را بصورت کامل تکمیل کرده و منتظر شوید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. قطعا آنان بهترین روش مهاجرتی را به شما معرفی خواهند کرد.

شرایط زندگی در ساسکاچوان:

ساسکاچوان دارای سطح زندگی بالایی است که این امر سبب جذب مهاجران زیادی به منظور اقامت در این استان شده است. با توجه به استانداردهای کانادا، هزینه زندگی در ساسکاچوان مناسب و مقرون به صرفه می باشد. هزینه‌های مسکن در کانادا کمترین است و منابع طبیعی به پایین نگه داشتن هزینه های انرژی کمک می‌کند. گاها این استان برنامه های اجتماعی دارد که بودجه آن به صورت دسته جمعی پرداخت می شود و در جهت بالا نگه داشتن سطح زندگی نقش دارد. به طور کلی هزینه‌ های زندگی در ساسکاچوان ۱۲۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار به صورت متغیر می باشد. یکی از روش های مهاجرت کاری به استان ساسکاچوان کانادا؛ برنامه کاندید مهاجرتی ساسکاچوان یا (SNIP) می باشد. لذا هر فردی برای ثبت نام در این برنامه استانی نیازمند ورود به استخر اطلاعاتی آن می باشد. در زیر این متون جدولی تهیه کردیم تا بتوانیم برخی از هزینه های ضروری اعم از، هزینه های اقلام ضروری و هزینه مسکن در ایالت ساسکاچوان را به تحریر در آوریم.

هزینه (دلار) اقلام خوراکی
17    دلار یک وعده غذا در رستوران ارزان
70    دلار سه وعده غذا در رستوران معمولی برای دو نفر
10    دلار مک دونالد
2.29  دلار یک لیتر شیر
2.93  دلار یک عدد نان 500 گرمی
4.75  دلار یک کیلو گرم برنج
3.55  دلار 12 عدد تخم مرغ
11.25 دلار یک کیو گرم پنیر محلی
11.23 دلار یک کیلو گرم فیله مرغ
11.13 دلار یک کیلو گرم گوشت گاو
15.16 دلار یک کیلو گرم گوشت گوساله
3.12  دلار آب 1.5 لیتری
4.23  دلار  یک کیلو گرم گوجه
2.91  دلار یک کیلو گرم سیب زمینی
2.64  دلار یک کیلو گرم پیاز
اجاره مسکن (ماهانه) نوع مسکن
1112.50 دلار آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر
901.75  دلار آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر
1652.94 دلار آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر
1394.44 دلار آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر

فایل تصویری توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اقامت کاری ایالت ساسکاچوان

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در ساسکاچوان:

ساسکاچوان یکی از استان‌های کشور کانادا می‌ باشد که از اقتصاد بالایی برخوردار بوده و میزان نرخ بیکاری در این استان بسیار کم می باشد. نرخ بیکاری در ساسکاچوان حدود 8 می باشد، که این عدد نشان دهنده پایین بودن نرخ بیکاری در ساسکاچوان کانادا می  باشد. پایین بودن نرخ بیکاری سبب گشته تا ساسکاچوان به مکانی مناسب برای یافتن کار در کانادا تبدیل شود. بیکاری بیان کننده وجود افرادی که می توانند شاغل باشند، ولی شغلی برای آن ها فراهم نیست و میزان نرخ بیکاری را اندازه گیری می کند و به صورت درصدی از کل نیروی کار بیان می شود، یعنی کل افراد 15 سال به بالا که شاغل یا بیکار هستند. نرخ بیکاری با تقسیم تعداد افراد بیکار به تعداد افراد نیروی کار محاسبه می شود. نرخ بیکاری یک شاخص اقتصادی در نظر گرفته می شود، یک آمار اقتصادی که برای تفسیر یا درک سلامت یک اقتصاد استفاده می شود. بیکاری انواع مختلفی دارد و اقتصاد دانان در مورد علل آن اغلب بحث می کنند. بیکاران یک مجموعه ثابت از افراد نیستند بلکه یک گروه همیشه در حال تغییر هستند که بیشتر آنها ممکن است، فقط برای مدت کوتاهی بیکار باشند. در زیر نموداری  نرخ بیکاری ایالت ساسکاچوان را تهیه کرده ایم.

نحوه امتیاز بندی برنامه استانی ساسکاچوان:

روش کاری در استان های کانادا با یکدیگر متفاوت است. هر استان برنامه مهاجرتی مختص به خود را دارد. یکی از آن استان‌ ها، استان ساسکاچوان می باشد. اشخاصی که طالب کار در این استان می باشد باید رزومه شخصی خود را بررسی نمایند و در صورت واجد شرایط بودن خود را آماده کار در این استان نمایند. در ادامه به بررسی کامل روش کاری در استان ساسکاچوان می‌ پردازیم و شما را با سیستم اکسپرس اینتری آشنا می کنیم سیستم اکسپرس اینتری روش مهاجرتی نمی باشد بلکه این سیستم یک سیستم آنلاین برای مدیریت برنامه های مهاجرتی است. تحت این سیستم آنلاین مهاجرتی می توان برای روش کاری استان ساسکاچوان اقدام کرد. اشخاصی که واجد شرایط باشند ابتدا وارد این سیستم می شوند در این سیستم آنان از مدرک تحصیلی بالای لیسانس، سطح زبان در حد آیلتس ۸ ، سن تا ۳۶ سالگی، رشته تحصیلی و غیره امتیاز می‌آورند. اگر متقاضیان علاوه بر زبان انگلیسی به زبان فرانسوی مسلط باشند، قطعاً امتیاز بالاتری کسب خواهند نمود. پروفایلی که برای آنان ایجاد می شود یک سال اعتبار دارد و اطلاعات آنان در این یک سال می‌تواند آپدیت شود. اگر در طول یک سال امتیازات لازم را بیاورند از سوی دولت ساسکاچوان دعوتنامه دریافت می‌کنند و می‌توانند از همان ابتدا به این کشور مهاجرت نمایند. باتوجه به مطالب فوق دانستیم که اشخاصی که از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام می کنند بایستی امتیازات لازم رو کسب نمایند. لازم است بدانید که متقاضیانی که رشته آنان جز مشاغل مورد نیاز این استان می باشد می توانند از طریق شاخه مشاغل و کد رشته های مورد نیاز استان ساسکاچوان اقدام کنند واز این طریق به اقامت دائم برسند. جالب است بدانید که تقریبا تاکنون ۷۲۰ دور دعوتنامه در این دوشاخه صادر شده است. متقاضیانی که از طریق لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان اقدام به یافتن کار کرده اند، پس از دریافت دعوتنامه باید به همین استان مهاجرت کنند به عبارتی ورودشان در این استان می باشد. در ذیل این جدول امتیاز بندی برنامعه استانی ساسکاچوان را آوردیم.

  • فاکتور تحصیلات
مدارک تحصیلی امتیاز
مدرک ارشد و دکترا، معادل مدارک کانادایی 23
مدرک کارشناسی یا یک مدرک تحصیلی 3 تا 4 ساله از کالج و یا دانشگاه 20
گواهی و مدرک حوزه تجارت معادل در ساسکاچوان 20
دوره آموزشی کاردانی یا فوق دیپلم معادل مدارک کانادایی

(دارنده مدرک می بایست حداقل یک دوره 2 ساله و کم تر از 3 سال که از یک دانشگاه یا مدارس فنی و تجاری معتبر دریافت کرده باشد.)

15
یک گواهی یا مدرک مبنی بر گذراندن حداقل 2 ترم و کمتر از 2 سال در دانشگاه، کالج مدارس فنی و تجاری 12
  • در صورتی که تجربه کاری 5 سال قبل از تاریخ درخواست فرد باشد:
تجربه کار امتیاز
5 سال 10
4 سال 8
3 سال 6
2 سال 4
1 سال 2
  • در صورتی که تجربه کاری 6 تا 10 سال قبل از درخواست فرد باشد:
تجربه کار امتیاز
5 سال 5
4 سال 4
3 سال 3
2 سال 2
کمتر از 1 سال 0
  • فاکتور توانایی و مهارت زبان
نمره زبان امتیاز
نمره 8 CLB  یا بالاتر 20
نمره 7CLB 18
نمره 6CLB 16
نمره 5CLB 14
نمره 4CLB 12
فردی که توانایی مکالمه به زبان انگلیسی و یا فرانسوی بدون مدرک معبر زبان دارد 0
  • فاکتور سن
سن متقاضی امتیاز
زیر 18 سال 0
18 تا 21 سال 8
22 تا 34 سال 12
35 تا 45 سال 10
46 تا 50 سال 8
بالای 50 سال 0
  • امتیاز تنها برای پیشنهاد شغلی در کانادا است
پیشنهاد شغلی حرفه ای از کارفرمایی در استان ساسکاچوان 30

 

  • امتیازات ذیل برای دسته مشاغل پر تقاضا OID و اکسپرس اینتری ساسکاچوان است:
مشاغل پر تقاضا امتیاز
اقوام و فامیل نزدیک در ساسکاچوان، باید واجد شرایط عنوان Requred Documents برای زیر گروه ISW باشند 20
تجربه کاری قبلی در ساسکاچوان (حداقل 12 ماه کار در 5 سال گذشته با استفاده از مجوز کار معتبر) 5
تجربه دانشجویی قبلی در ساسکاچوان (حداقل یک سال تحصیل در موسسه آموزشی معتبر post-secondary)) در استان ساسکاچوان با استفاده از یک مجوز تحصیل معتبر 5

لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان 2021:

کانادا در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه است که باعث ایجاد هزاران فرصت شغلی برای کارگران ماهر، نیمه ماهر و غیر ماهر شده است. با این وجود مشاغل خاصی وجود دارد که موقعیت‌ های بیشتری نسبت به دیگران دارند و به عنوان تقاضا طبقه‌ بندی می‌شوند. مشاغل مورد نیاز کانادا را می‌ توان در همه صنایع یافت. در زیر این رونوشت لیست مشاغل ساسکاچوان ۲۰۲۱ را آورده ایم.

مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان 2021
ناظم و مدیر مدرسه مدیران حوزه سلامت
مدیران پرورش آبزیان دلالان اوراق بهادار
متخصصان جنگل بانی مهندسان هوا فضا
پزشک متخصص دامپزشک
دندانپزشک قضات
وکلا معلمان مقطع متوسطه
نویسنده و مولف ویراستار
عکاس سوپروایزر

میزان درآمد مشاغل در ساسکاچوان:

ساسکاچوان یکی از استان های کشور کانادا با طیف گسترده ای از صنایع پر درآمد نظیر: ساخت و ساز، نفت و گاز و معدن می باشد.  که مشاغل بسیاری در این زمینه و دیگر زمینه ها ایجاد کرده است. متوسط درآمد خانوارها تقریبا ۸۰۰۰۰  دلار سالانه است که از متوسط کانادایی بیشتر می باشد و حداقل دستمزد ساعتی 10.20 دلار است. با این حساب در جدول زیر نگاهی به میزان درآمد مشاغل در ساسکاچوان می‌اندازیم.

میانگین حقوق سالانه شغل
104000 دلار پزشک
93600 دلار دندانپزشک
78546 دلار پرستار
86974 دلار دامپزشک
90000 دلار مهندسی نرم افزار
81500 دلار مهندسی مکانیک
90000 دلار مهندسی الکترونیک
77424 دلار مهندسی برق
106000 دلار مدیر مهندسی
83000 دلار مدیریت ساخت و ساز
83200 دلار معدنچی
86000 دلار برق کار سیستم قدرت

مؤسسات کاریابی در ایالت ساساکاچوان:

امروزه بسیاری از اشخاص از طریق موسسات کاریابی، ایمیل، روزنامه اینترنت و غیره به دنبال شغل مورد نظر خود در خارج از کشور می باشند. اشخاص می توانند به منظور یافتن شغل مورد نظر رزومه شخصی خود را به موسسات معتبر ارسال نمایند در واقع می‌توان گفت موسسات کاریابی پلی ارتباطی بین شخص اصلی و کارفرما می باشند. در زیر نام برخی از موسسات کاریابی آورده شده است.

موسسات کاریابی وب سایت
SaskJobs www.saskjobs.ca
Government of Saskatchewan www.careers.gov.sk.ca
Casino Careers www.siga.sk.ca
Saskatchewan Indian And Gaming Authority www.siga.sk.ca/careers.html
SaskPower www.saskpower.com
Regina, City of www.regian.ca

بررسی ویزای همراه در کانادا:

در متون فوق  به بررسی روش کاری استان ساسکاچوان که براساس سیستم امتیازبندی می باشد، پرداختیم. آگاه شدیم که در سیستم امتیازبندی استان ساسکاچوان اگر شخص اصلی موفق به دریافت دعوتنامه از سوی دولت این استان شود، از همان ابتدا به اقامت دائم می رسد و برای خانواده خود نیز می تواند اقامت دائم دریافت نماید. منظور از خانواده شریک زندگی و فرزندان زیر ۲۲ سال می باشد. به بیان دیگر،  می‌توان این روش کاری استان ساسکاچوان را روش طلایی نامگذاری کرد. زیرا متقاضیان علاوه بر این که موفق به کسب و کار عالی می‌ شوند از همان ابتدا اقامت دائم دریافت می‌کنند و از همه مهم تر حضور شخص اصلی و خانواده وی به استان ساسکاچوان همزمان می باشد. به دلیل بالا بودن سطح کیفیت زندگی در این استان متقاضیان می‌توانند در کنار خانواده خود لحظات زیبایی را بسازند و تجربیات زندگی در ساسکاچوان را برای اقوام و دوستان خود تعریف نمایند.

مزایای اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان:

در این قسمت از مقاله به بررسی علمی اقامت دائم کانادا یا مهاجرت ساسکاچوان از طریق برنامه استانی ساسکاچوان می‌ پردازیم. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا برنامه مهاجرتی ساسکاچوان می باشد. برنامه استانی این امکان را به شما می دهد که اگر تخصص و شرایط لازم شما توسط مقامات ساسکاچوان تایید شود، در جهت اخذ اقامت دائم کانادا از طریق مهاجرت به ساسکاچوان اقدام نمایید. همچنین افراد غیر کانادایی که قصد زندگی کردن در ساسکاچوان را دارند، می‌ توانند در صورت واجد شرایط بودن درخواست اقامت بدهند. این درخواست ها به دولت فدرال معرفی می‌شود تا افراد شانس دریافت اقامت دائم کانادا را داشته باشند. به عبارتی اگر موفق به دریافت دعوتنامه شوید، اقامت طلایی( اقامت دائم) را در یافت می نمایید. همراهان همیشگی این مقاله توسط مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است لذا هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا حرام و غیرقانونی می باشد.

اقامت کاری ایالت ساسکاچوان و سخن پایانی:

اقامت کاری ایالت ساسکاچوان، لیست مشاغل ساسکاچوان ۲۰۲۱، امتیاز بندی اکسپرس اینتری ساسکاچوان، شرایط زندگی در ساسکاچوان و دیگر عناوین آن در این نوشتار مورد ارزیابی علمی قرار گرفت. برای اخذ اقامت دائم ساسکاچوان تنها دو راه وجود دارد، یکی از این موارد امتیاز اکسپرس اینتری و دیگری ورود بر اساس منصب شغلی مورد نیاز ساسکاچوان می باشد. شما خوبان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت کاری ایالت ساسکاچوان یا دیگر روش های مهاجرت به ساسکاچوان با کادر مجرب و کار بلد موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار نمایید و از مشاوره رایگان آنان بهره‌مند شوید. همچنین می توانید سوالات و ابهامات دیگر خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما می باشند. در صورت رضایت از این مقاله ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه اقامت کاری ایالت ساسکاچوان

لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان ۲۰۲۱ کدامند؟

مدیران حوزه سلامت، دلالان اوراق بهادار، مهندسان هوا فضا، ناظم و مدیر مدرسه، مدیران پرورش آبزیان، متخصصان جنگل بانی از جمله مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان ۲۰۲۱ است.

هزینه‌ های زندگی در ساسکاچوان چه میزان است؟

به طور کلی هزینه‌ های زندگی در ساسکاچوان ۱۲۰۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار به صورت متغیر می باشد.

شرایط مهاجرت به ساسکاچوان برای افراد ماهر چیست؟

یکی از روش های مهاجرت کاری به استان ساسکاچوان کانادا؛ برنامه کاندید مهاجرتی ساسکاچوان یا (SNIP) می باشد. که این سیستم بر اساس امتیازبندی می باشد.

میزان درآمد در ساسکاچوان چقدر است؟

متوسط درآمد خانوارها تقریبا ۸۰۰۰۰  دلار سالانه است که از متوسط کانادایی بیشتر می باشد و حداقل دستمزد ساعتی 10.20 دلار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *