شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان
  • ویزای کار پرستاران و ماما ها در آلمان
  • شرایط و مدارک مورد نیاز برای استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان
  • لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان آلمانی برای متقاضیان
  • مراحل معادلسازی مدرک پرستاری و مامائی در آلمان
  • میزان حقوق در آلمان
  • هزینه های زندگی در آلمان
  • نکات مثبت و مزایای مهاجرت پرستاران و ماما ها به آلمان
  • شرایط اخذ اقامت و پاسپورت آلمان
  • استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان و شرایط ویزا همراه
  • شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان و سخن پایانی

کاریابی رایگان برای پرستاران در آلمان در 30 ثانیه

شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان و مقدمه ای بر آن

شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان، شرایط معادل سازی برای پرستاری در آلمان، شرح وظایف پرستار در آلمان، بررسی شرایط بهترین کشور برای مهاجرت ماما و پرستار، میزان حقوق پرستار و ماما در آلمان و دیگر موارد مربوط به شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان را در این مقاله مورد بحث و بررسی به صورت علمی قرار خواهیم داد. آیا معادل سازی برای پرستاران ایرانی در آلمان امکان پذیر می باشد؟ شرح وظایف پرستار در آلمان چیست؟ شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان چیست؟ سعی داریم تا در این مقاله به بررسی شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان بپردازیم و پاسخ سوالاتی که برای شما عزیزان به وجود آمده است را در این مقاله به صورت علمی بدهیم. موسسه حقوقی ملک پور از بهترین موسسات مهاجرتی در سطح ایران و خاورمیانه می باشد که با در اختیار داشتن بهترین گروه مشاوره و برترین وکلای مهاجرتی این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید بهترین نوع مهاجرت را داشته باشید. شما می توانید با برقراری تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان از جدیدترین اطلاعات در خصوص شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان و دیگر اطلاعات مهاجرتی آگاه شوید. همچنین می توانید از بهترین روش های مهاجرت برای خود آگاه شوید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص تحصیل و معادل سازی پزشکان و پرستاران در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

شرایط عمومی استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان:

آلمان کشوری در اروپای مرکز و غرب اروپا می باشد، این کشور وسیع با بیشتر از 84 میلیون نفر جمعیت یکی از پر جمعیت ترین کشور های اروپا به شمار می آید. زبان آلمانی زبان رسمی در این کشور می باشد و تنها کمتر از 5 درصد از شهروندان این کشور با زبان آلمانی به جز آلمانی صحبت می کنند. کشور های لهستان، فرانسه، هلند، چک، اتریش، سوئیس از همسایگان این کشور می باشند. با تولید ناخالص داخلی 3.74 تریلیون دلار در سال این کشور تبدیل به بزرگترین اقتصاد در اتحادیه اروپا می باشد و جز 4 اقتصاد برتر و مهم در دنیا به شمار می رود. به لطف شرایط عالی زندگی در آلمان، بخش بزرگی از جمعیت از سلامتی خوب تا سن پیری برخوردار هستند، با این حال وجود جامعه مسن در آلمان همراه با کاهش تعداد جوانان باعث شده تا شرایط برای استخدام پرستار و ماما در آلمان و تقاضا برای مراقبت های پزشکی در حال افزایش است. بیمارستان ها، خانه های سالمندان و سایر مراکز مراقبت همیشه در جستجوی پرسنل پرستاری با سطوح مختلف صلاحیت ها هستند تا بتوانند تقاضای روز افزون نیاز پرستار و ماما را برآورده کنند.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری موسسه ملک پور در خصوص کاریابی رایگان پرستاران در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کار پرستاران و ماما ها در آلمان:

پرستارانی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند و تمایل دارند تا در کشور آلمان تحت عنوان یک پرستار مشغول به کار شوند باید جهت اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. پرستاران باید واجد شرایط مهاجرت باشند تا بتوانند جهت اخذ ویزای کاری آلمان اقدام کنند. از اصلی ترین شرایط جهت اخذ ویزا و مهاجرت برای پرستاران، داشتن تحصیلات در مقطع حداقل لیسانس پرستاری می باشد، پرستاران همچنین باید دارای سابقه کاری در شغل پرستاری باشند تا بتوانند واجد شرایط برای مهاجرت تحت عنوان پرستار به آلمان باشند، از دیگر شرایط اصلی داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B2 می باشد، خبر خوب برای پرستاران و ماما های که تقاضای مهاجرت به آلمان را دارند این است که آن ها این امکان را دارند تا مدرک زبان A2 آلمانی را در کشور خود اخذ نمایند و برای تکمیل سطح زبان خود در کشور آلمان دوره های آموزش زبان را بگذرانند. پرستارانی که واجد این شرایط می باشند باید درخواست خود را به موسسات و مراکز درمانی که در کشور آلمان که کار معادل سازی پرستاران و ماما ها را انجام می دهند و به پرستاران خارجی کمک می کنند تا فرایند معادل سازی را انجام دهند، ارسال نمایند تا این موسسات پس از بررسی و در صورت تایید، برای آن ها دعوت نامه جهت انجام فرایند معادل سازی ارسال  نمایند. پرستاران با دریافت این دعوت نامه می توانند برای اخذ ویزای آلمان به سفارت این کشور مراجعه نمایند.

کاریابی برای پرستاران در آلمان. کار تضمینی پرستار در آلمان

شرایط و مدارک مورد نیاز برای استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان:

همان طور که گفته شد افرادی که دارای شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان می باشند، جهت مهاجرت به آلمان و کار پرستاری در آلمان باید در این کشور مراحل معادل سازی مدارک خود را در کلینیک ها و مراکز درمانی این کشور بگذرانند و به کمک این مراکز آموزش های لازم را جهت رسیدن به سطح استاندارد بگذرانند. پرستاران باید در کشور خود دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته پرستاری باشند و در کشور خود تحت عنوان پرستار سابقه کار داشته باشند، از الزامات دیگر که مهم ترین نیاز برای مهاجرت پرستاران می باشد، داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B2 می باشد. پرستاران واجد شرایط با ارسال درخواست خود برای کلینیک ها و مراکز درمانی مبنی بر انجام معادل سازی و بررسی این مدارک توسط این مراکز و تایید آن ها می توانند با دریافت دعوت نامه از سمت مراکز درمانی و با هدف معادل سازی، قدم در مسیر مهاجرت بگذارند و با مراجعه به سفارت و ارائه مدارک خود درخواست ویزای آلمان را تسلیم سفارت این کشور کنند. پرستاران برای اخذ ویزای آلمان باید مدارک زیر را به سفارت این کشور ارائه نمایند:

  • اثبات هویت (شناسنامه و یا گذرنامه)
  • ارائه CV و اطلاعات در قالب جدول
  • اثبات تحصیلات کامل پرستاری(گواهی مدرک دانشگاهی، ارائه دیپلم و ریز نمرات)
  • اثبات کلیه دوره های پرستاری (آموزش نظری و عملی)
  • ارائه مدرک زبان آلمانی حداقل A2
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • عکس
  • بیمه مسافرتی
  • ارائه نامه گردش حساب و تمکن
شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان

لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان آلمانی برای متقاضیان:

همان طور که گفتیم به دلیل حساسیت کار پرستاران و ماما ها و با بررسی شرح وظایف پرستار در آلمان می توان متوجه شد که ارتباط ویژه ای ما بین پرستاران و ماما ها با بیماران وجود دارد و پرستاران و ماما ها باید از سطح زبان خوبی برخوردار باشند تا بتوانند با بیماران ارتباط برقرار نمایند و به حل مشکل و بیماری آن ها کمک کنند. به همین دلیل داشتن مدرک زبان در سطح B2 برا افرادی که شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان را دارند الزامی می باشد. همین طور گفته شد که پرستاران خارجی می توانند با رسیدن به سطح A2  زبان آلمانی برای معادل سازی مدارک خود اقدام نمایند و پس از ورود به آلمان با شرکت در دوره های آموزش زبان که کشور آلمان برای پرستاران قرار داده است شرکت نمایند و به سطح مورد نظر برسند. قابل ذکر است پرستاران و ماماها در ابتدا هزینه دوره زبان را پرداخت می نمایند و پس از اتمام معادل سازی این هزینه را از دولت آلمان دریافت می نمایند. پرستاران و ماما ها که قصد تحصیل در آلمان و معادل سازی در آلمان را دارند می توانند با تهیه پکیج های آموزش زبان آلمانی موسسه حقوقی ملک پور دوره های مقدماتی زبان آلمانی را پشت سر بگذارند و در سریع ترین زمان ممکن به سطح مقدماتی زبان آلمانی برسند. پرستاران پس از ورود به آلمان و رسیدن به سطح مورد نیاز زبان آلمانی باید در آزمون زبان شرکت نمایند و در صورت قبولی می توانند مراحل بعدی معادل سازی را انجام دهند.

فایل تصویری موسسه ملک پور در خصوص معادل سازی مدرک پزشکان و پرستاران در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

مراحل معادلسازی مدرک پرستاری و مامائی در آلمان:

از اصلی ترین شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان و مهاجرت کاری به این کشور، انجام معادل سازی مدارک می باشد. پرستاران و ماما ها تنها در صورتی مجاز می باشند تا به بازار کار پرستاری و مامایی وارد شوند که دوره معادل سازی خود را با موفقیت پشت سر گذرانده باشند. پرستاران و ماما هایی که در کشور خود در رشته پرستاری به تحصیل پرداخته اند و در این رشته موفق به اخذ مدرک دانشگاهی شده اند در صورتی که بتوانند زبان آلمانی را فرا بگیرند و مدرک زبان آلمانی در سطح حداقل A2 را اخذ نمایند مجاز می باشند تا به یکی از موسسات و مراکز درمانی که مورد تایید دولت آلمان می باشند و وظیفه آن ها کمک به پرستاران خارجی برای گذراندن دوره معادل سازی می باشد، درخواست دهند و در صورت تایید مدارک پرستاران و ماما ها توسط این موسسات  و ارسال دعوت نامه از سمت آن ها، مجاز به اخذ ویزای آلمان برای گذراندن دوره معادل سازی و ورود به بازار کار می باشند. پس از اخذ ویزا و مهاجرت به آلمان پرستاران و ماما های که سطح زبان آن ها در سطح B2 نیست باید در یک دوره فشرده زبان آلمانی شرکت نمایند و پس از رسیدن به سطح B2 باید در آزمون زبان شرکت نمایند و در صورتی که موفق به قبولی در این آزمون شوند می توانند وارد مراحل بعدی معادل سازی شوند. پرستاران و ماما ها پس از قبولی در آزمون زبان، دو راه برای تایید صلاحیت پیش روی آن ها وجود دارد، در روش اول پرستاران به مدت معمول حداقل 6 تا 12 ماه در یک بیمارستان در آلمان یک دوره سازگاری را بگذرانند و پس از اتمام دوره در یک آزمون شفاهی شرکت نمایند و در صورت قبولی صلاحیت آن ها به عنوان یک پرستار یا ماما تایید می گردد، پرستاران در این مدت از سمت دولت آلمان حقوق دریافت می کنند، در روش دوم پرستاران می توانند در یک آزمون کتبی برای اثبات تخصص پرستاری شرکت نمایند و در صورت قبولی باید یک دوره 3 تا 6 ماه را برای آمادگی کامل بگذرانند، در این دوره پرستاران از سمت دولت آلمان حقوق دریافت می کنند. پرستاران با قبولی در این آزمون ها مجوز کار به عنوان یک پرستار مورد تایید را دریافت می نمایند و مجاز خواهند بود تا در سراسر آلمان به عنوان یک پرستار و ماما مشغول به کار شوند.

میزان حقوق پرستاران و ماماها در آلمان:

از مسائلی که در انتخاب یک کشور به عنوان مقصد مهاجرت به پرستاران و ماما ها کمک می کند میزان حقوقی می باشد که در آن کشور به آن ها اعطا می شود. شاید میزان حقوق مهم ترین مورد برای انتخاب یک کشور به عنوان مقصد مهاجرت برای پرستاران و ماما ها نباشد، اما به قطع یقین می توان گفت که یکی از تاثیر گذار ترین موارد می باشد، زیرا میزان حقوق و درآمد برای ایجاد یک زندگی بهتر از مهمترین نیاز ها می باشد. همان گونه که گفته شد در کشور آلمان به نیروی پرستار و ماما به شدت نیاز است و پرستاران و ماما ها از شرایط بسیار مناسب کاری برخوردار می باشند، مقدار درآمد پرستار و ماما و میزان حقوق کمک پرستار در آلمان بسته به شرایط کاری و عواملی مانند تجربه، تحصیلات و … در این کشور متغیر است. ما سعی داریم تا اطلاعات دقیقی در خصوص شرایط حقوقی پرستاران و ماما ها را برای شما قرار دهیم.

  • پرستارانی که در کشور آلمان به کار پرستاری مشغول می شوند به صورت متوسط برای هر سال کار حقوقی معادل به 34800 یورو درآمد کسب می نمایند، البته قابل ذکر است که این مقدار حقوق در پایین ترین حالت برای هر سال کار 16000 یورو می باشد و در بالاترین مقدار برای هر سال کار 55400 یورو می باشد.
  • افرادی که تحت عنوان ماما در کشور آلمان مشغول به کار می باشند به صورت متوسط و میانگین در کشور آلمان برای هر سال کار 4100 یورو حقوق دریافت می کنند. البته باید ذکر کرد که حقوق ماما ها در آلمان در بالاترین میزان برای هر سال کار به 65300 یورو می رسد و همچنین این میزان حقوق به صورت حداقل برای هر سال کار ماما در آلمان 18900 یورو می باشد.

در قسمت زیر در دو جدول حقوق پرستاران و ماما ها در شهر های مختلف آلمان را برای شما قرار داده ایم:

در جدول زیر میزان حقوق پرستاران در شهر های مختلف آلمان را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

شهر درآمد
برلین 37200 یورو
برمن 34،800 یورو
دورتموند 34،300 یورو
درسدن 32،500 یورو
دوسلدورف 34،600 یورو
اسن 34،500 یورو
فرانکفورت 36،700 یورو
هامبورگ 39،000 یورو
هانوفر 30،900 یورو
کلن 38،700 یورو
لایپزیگ 31100 یورو
مونچن 37،000 یورو
نورنبرگ 30،100 یورو
اشتوتگارت 34100 یورو

در جدول زیر میزان حقوق ماما ها در شهر های مختلف آلمان را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

شهر درآمد
برلین 48،400 یورو
برمن 41،400 یورو
دورتموند 40،600 یورو
درسدن 38،800 یورو
دوسلدورف 41،100 یورو
اسن   40،900 یورو
فرانکفورت 43،500 یورو
هامبورگ 46،000 یورو
هانوفر 36،800 یورو
کلن 45،800 یورو
لایپزیگ 37100 یورو
مونچن 43،700 یورو
نورنبرگ 35،900 یورو
اشتوتگارت 40،400 یورو

هزینه زندگی در آلمان:

بعد از تحقیق و بررسی شرایط معادل سازی و بررسی مقدار حقوق ماما و پرستاران و حقوق کمک پرستار در آلمان باید به بررسی میزان هزینه های زندگی در آلمان پرداخت، این بررسی می تواند به پرستاران و ماما ها کمک کند تا اطلاع دقیقی در خصوص هزینه ای زندگی در آلمان به دست آورند و با توجه به میزان حقوقی که در آلمان برای پرستاران و ماما ها در نظر گرفته شده است به این نتیجه برسند که آیا آلمان می تواند مقصد مناسبی برای پرستاران و ماما ها به شمار آید. مقاله شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان توسط تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است، هر نوع کپی برداری و استفاده از این مقالات خلاف مقررات است و از نظر شرعی حرام محسوب می شود. همان گونه که گفتیم میزان درآمد ماما ها و پرستاران و حقوق کمک پرستار در آلمان نسبت به عوامل مختلف متغیر است، پرستاران جهت مقایسه هزینه زندگی و میزان درآمد، باید در ابتدا نسبت به شرایط از حقوق تقریبی خود اطلاع پیدا نمایند و با توجه به آن به مقایسه با هزینه های زندگی بپردازند. در این قسمت قصد داریم تا به بررسی برخی از هزینه های زندگی در شهر هامبورگ آلمان بپردازیم:

نوع کالا مقدار و اندازه  هزینه
برنج 1 کیلو یورو  2
سیب زمینی 1 کیلو یورو  1.50
نان 500 گرم یورو  160
پنیر 1 کیلو یورو  7.80
سیب 1 کیلو یورو  2.25
موز 1 کیلو یورو  1.70
پرتغال 1 کیلو یورو  2.50
شیر 1 لیتر یورو  0.80
مرغ 1 کیلو یورو 7.25
گوشت 1 کیلو یورو  10

جدول هزینه های اجاره و خرید مسکن در شهر هامبورگ آلمان:

نوع اندازه هزینه
اجاره آپارتمان یک خواب در مرکز شهر یورو   1200 تا 700
اجاره آپارتمان یک خواب در خارج  از مرکز شهر یورو   900 تا 550
اجاره آپارتمان سه خواب در مرکز شهر یورو  2600 تا 1500
اجاره آپارتمان سه خواب در خارج مرکز شهر یورو  1700 تا 1000
خرید آپارتمان 1 متر – مرکز شهر یورو  1000 تا 470
خرید آپارتمان 1 متر- خارج از مرکز شهر یورو  550 تا 330

فایل تصویری توضیحات موسسه ملک پور در خصوص معادل سازی مدرک پزشکان

فایل صوتی این ویدئو

نکات مثبت و مزایای مهاجرت پرستاران و ماما ها به آلمان:

گفته شد کشور آلمان از بهترین کشور های اروپایی می باشد، این کشور پهناور و مهاجر پذیر به عنوان یکی از مقاصد مطرح برای مهاجرین از سراسر جهان می باشد و به دلیل بالا رفتن سن جمعیت آلمان و همچنین افزایش سن نیرو های کار، دولت آلمان برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی شرایط مناسبی برای مهاجرین ماهر و متخصص از دیگر کشور ها فراهم آورده است. گفتیم که افزایش سن جمعیت باعث گردیده تا جامعه مسن در این کشور افزایش داشته باشد و باعث شده تا درخواست برای جذب نیروی پرستار و ماما افزایش یابد. از نکات مثبت و مزایای کشور آلمان می توان به مواردی مانند نرخ بیکاری پایین، حقوق و درآمد بالا در مشاغل، تحصیل و درمان رایگان، داشتن جایگاه مناسب در میان برترین اقتصاد های جهان و… اشاره کرد. متقاضیان این امکان را دارند تا برای کار و تحصیل پرستاری در آلمان اقدام نمایند و در این کشور مشغول به کار و زندگی شوند.

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت آلمان:

مهاجرت به دیگر کشور های جهان شامل 6 روش می باشد و روش مهاجرت از طریق کار یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت می باشد. این روش به دلیل پایین بودن هزینه های آن یکی از روش های پر تقاضا می باشد. کشور آلمان یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت کاری می باشد، این کشور پیشرفته شرایط مناسبی را برای افرادی که دارای مهارت می باشند فراهم کرده است تا آن ها بتوانند در آلمان به کار مشغول شوند. افراد دارای شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان همان طور که گفته شد، جهت کار در آلمان به عنوان پرستار باید در ابتدا دوره های معادل سازی را بگذرانند تا بتوانند وارد بازار کار در این کشور شوند، افرادی که موفق به معادل سازی در آلمان می شوند می توانند تحت عنوان پرستار در این کشور وارد بازار کار شوند. پس از ورود پرستاران و ماما ها به کشور آلمان و انجام معادل سازی و ورود به بازار کار می توانند با گذشت 5 سال کار و زندگی در آلمان با رعایت قوانین و مقررات و پرداخت هزینه های مالیات و بیمه و همچنین تسلط به زبان آلمانی، جهت اخذ اقامت دائم کشور آلمان درخواست دهند و با گذشت 8 سال این امکان را دارند تا با قبولی در آزمون تابعیت آلمان، گذرنامه این کشور را اخذ نمایند.

استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان و شرایط ویزای همراه:

می توان گفت از اصلی ترین دغدغه های هر انسان هنگامی که تمایل به مهاجرت دارد، اخذ ویزای همراه می باشد، مسلماً حضور خانواده در کنار هر انسان می تواند شرایط بهتری را در مهاجرت برای انسان فراهم میگردد. افرادی که دارای شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان می باشند و قصد مهاجرت به این کشور را جهت معادل سازی و سپس ورود به بازار کار را دارند این امکان برای آن ها فراهم است تا پس از دریافت نامه تایید مدارک از سوی موسسات درمانی در آلمان که کار معادل سازی مدارک را برای پرستاران و ماما ها انجام می دهند تا برای همراهان خود درخواست ویزا دهند، در علم مهاجرت، همراه به همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص اصلی گفته می شود. با توجه به این موضوع که امکان اخذ ویزا برای همراهان پرستاران و ماما ها فراهم است اما پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای بالا رفتن شانس قبولی در ویزا با فاصله جهت اخذ ویزای آلمان اقدام نمایند و پس از قبولی شخص اصلی برای ویزای همراهان درخواست دهند. از مهم ترین شروط برای اخذ ویزای همراه داشتن تمکن مالی مناسب و داشتن محلی مناسب برای زندگی خانواده در آلمان می باشد. در این قسمت مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه را برای شما قرار داده ایم:

  • پاسپورت معتبر
  • تمکن مالی و گردش حساب مناسب
  • مدارک جهت اثبات محل زندگی در کشور آلمان
  • سند ازدواج و کپی آن
  • مدارک شناسایی و هویتی
  • تکمیل و امضا فرم درخواست ویزای همراه
  • ارائه بیمه نامه پزشکی
شرایط استخدام پرستاران و ماما ها در آلمان و سخن پایانی:

شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان، بررسی میزان درآمد ماما و پرستار و حقوق کمک پرستار در آلمان ، بررسی مدرک زبان مورد نیاز برای معادل سازی، کار و تحصیل پرستاری در آلمان، هزینه های زنگی در آلمان، بررسی شرح وظایف پرستار در آلمان و دیگر موارد مربوط به شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان را به صورت علمی مورد بررسی قرار دادیم، آلمان از بهترین کشور ها برای مهاجرت نیرو های ماهر می باشد و متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند از روش های گوناگون برای کار به این کشور مهاجرت نمایند. موسسه حقوقی ملک پور از برترین موسسات مهاجرتی در سطح ایران و خاورمیانه می باشد که با در اختیار داشتن برترین وکلای مهاجرتی و بهترین گروه مشاوره، این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان بتوانید بهترین نوع مهاجرت را داشته باشید. شما می توانید با برقراری تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان از جدیدترین اطلاعات در خصوص شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان و دیگر اطلاعات مهاجرتی آگاه شوید. همچنین می توانید از بهترین روش های مهاجرت برای خود آگاه شوید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط استخدام پرستار و ماما در آلمان

پرستاران و ماما های که تمایل دارند تا به آلمان مهاجرت کنند باید چه مراحلی را انجام دهند؟

پرستاران و ماماهای که تمایل دارند تا به کشور آلمان مهاجرت کاری داشته باشند با ارسال مدارک و رزومه کاری خود برای یک کلینیک در آلمان برای انجام پروسه معادل سازی، می توانند با دریافت دعوت نامه از سمت آن مرکز برای معادل سازی به آلمان مهاجرت نمایند.

حداقل مدرک زبان برای پرستاران و ماماهای که تمایل دارند تا به آلمان برای معادل سازی مهاجرت نمایند چقدر می باشد؟

پرستاران و ماما ها برای معادل سازی باید مدرک b2 زبان آلمانی را ارائه نمایند.

میانگین حقوق و درآمد پرستاران و ماما در آلمان برای هر سال کار چه مقدار است؟

میانگین حقوق پرستاران در آلمان به صورت میانگین برای هر سال کار 34800 یورو می باشد و میانگین حقوق ماما ها در آلمان 41.000 یورو می باشد.

پرستاران و ماما ها حداقل با چه مدرک زبان آلمانی می توانند برای معادل سازی اقدام نمایند؟

پرستاران و ماما ها می توانند با حداقل مدرک زبان a2 آلمانی برای معادل سازی در آلمان اقدام نمایند و در کشور آلمان در دوره های زبان شرکت نمایند و به سطح b2 آلمانی برسند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *