کار در مالدیو

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در مالدیو
  • ویزای کار مالدیو
  • مدارک مورد نیاز کار در مالدیو
  • نرخ بیکاری در مالدیو
  • لیست مشاغل مورد نیاز مالدیو 2021
  • میزان حقوق کار در مالدیو
  • نحوه کاریابی در مالدیو
  • مؤسسات کاریابی در مالدیو
  • بررسی ویزای همراه مالدیو
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در مالدیو
  • کار در مالدیو و سخن پایانی
✅کار در مالدیو ✅کاریابی در مالدیو ✅ اقامت دائم مالدیو

کار در مالدیو و مقدمه ای بر آن

کار در مالدیو ، اقامت در مالدیو و کاریابی در مالدیو را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. ویزای کار مالدیو چگونه به دست می آید؟ شرایط کاریابی در مالدیو چگونه است؟ نرخ بیکاری در مالدیو در چه سطحی قرار دارد؟ شرط دریافت اقامت دائم مالدیو چیست؟ در ادامه مبحث به این گونه سوالات و نکات مهم در خصوص کار در مالدیو خواهیم پرداخت. مالدیو کشوری در اقیانوس هند است که اقتصادی متوسط و بر پایه کشاورزی و گردشگری دارد. صنعت گردشگری در مالدیو بیشترین سود را برای این کشور دارد چرا که ارز مورد نیاز این کشور از راه گردشگران تهیه می گردد. برای داشتن اجازه کار در مالدیو افراد باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. در ادامه به بررسی نحوه دریافت ویزای کار مالدیو می پردازیم. شما همراهان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه کار در مالدیو با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مطلع شدن از جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان به مطالعه سایر مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بپردازید.

شرایط عمومی کار در مالدیو:

مالدیو با نام رسمی جمهوری مالدیو کشوری است جزیره ای که در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند می باشد. مساحت کل کشور مالدیو 298 کیلومتر و کوچک ترین کشور آسیا به حساب می آید. جمعیت کشور مالدیو نزدیک به 540 هزار نفر است و مردم این کشور به زبان دیوهی صحبت می کنند. پایتخت کشور مالدیو شهر ماله و وجه رایج در این کشور روفیه می باشد. دین رسمی در کشور مالدیو اسلام است و پیروی از سایر ادیان در ملا عام در این کشور ممنوع می باشد. زمین های کشور مالدیو به طور میانگین 1.5 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به همین دلیل کم ارتفاع ترین کشور دنیا محسوب می گردد. جزایر مالدیو از مکان های جذاب برای غواصان است و مکان های زیادی برای غواصی در این کشور وجود دارد. مالدیو دارای 9 جزیره بزرگ تر از 2 کیلومتر است و 200 جزیره مسکونی در این کشور وجود دارد و همچنین 88 جزیره دیگر دارای اقامت گاه های گردشگری هستند. اقتصاد مالدیو بر پایه کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری است. همچنین در این کشور صنعت کشتی سازی رونق دارد و مردم آن به صنایع دستی علاقه مند هستند. در مالدیو نارگیل، ذرت، ارزن، سیب زمینی شیرین به عمل می آید اما صادرات مالدیو ماهی، گوشت، صنایع دستی و نارگیل است. صنایع گردشگری مهم ترین منبع درآمد در مالدیو به شمار می آید و شیلات دومین صنعت مهم در مالدیو است که حدود 20 درصد از نیروی کار این کشور را به خود جذب کرده است. برای کار در مالدیو افراد به ویزای کار این کشور احتیاج دارند که در ادامه به بررسی ویزای کار مالدیو و مدارک مورد نیاز درخواست این ویزا خواهیم پرداخت.

درباره مالدیو کار در مالدیو مساحت مالدیو جمعیت مالدیو واحد پول مالدیو پایتخت مالدیو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

ویزای کار مالدیو:

برای کار در مالدیو و داشتن اقامت در مالدیو از طریق کار، به ویزای کار این کشور احتیاج است. برای دریافت ویزای کار مالدیو افراد می توانند به وسیله ویزای توریستی به کشور مالدیو سفر کنند. افراد از تمام ملیت ها می توانند به مدت 30 روز در مالدیو اقامت داشته باشند. بدین منظور افراد باید شرایط تمکن مالی کافی، هتل رزرو شده و بلیط برگشت خود را داشته باشند. تا زمانی که افراد دارای شرایط مالی مناسب هستند می توانند ویزای توریستی خود را تا 90 روز تمدید کنند. دارندگان ویزای توریستی در مالدیو اجازه کار ندارند و می توانند پس از دریافت پیشنهاد کاری توسط کارفرما درخواست ویزای کاری دهند که باید تا پایان ویزای توریستی خود صبر کنند. در مالدیو امکان تبدیل ویزای توریستی به سایر ویزا ها وجود ندارد و افراد باید برای درخواست ویزای کاری درخواست ارائه کنند. بدین منظور کارفرما باید برای استخدام کارمند خارجی به وزارت خارجه این کشور درخواست ارائه کند. برای دریافت ویزای کار مالدیو و اقامت در مالدیو فرد به مدت 15 روز در این کشور اجازه اقامت دارد. در این مدت می تواند برای درخواست ویزای کاری خود به وزارت امور خارجه درخواست خود را ارائه نماید. در این صورت افراد می توانند پس از پایان ویزای توریستی خود برای دریافت ویزای کاری اقدام نمایند. اما می شود در ابتدا برای درخواست ویزای کار مالدیو از طریق سایت وزارت خارجه اقدام نمود. در ادامه به مدارک مورد نیاز ویزای کار مالدیو خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار مالدیو:

برای دریافت ویزای کار مالدیو و همچنین اقامت مالدیو افراد باید پیشنهاد کاری داشته باشند و بدین منظور باید مدارک مرتبط کاری مانند سابقه کار و مدرک تحصیلی خود را به کارفرما ارائه کنند. همچنین برای درخواست ویزای کار افراد باید مدارک مورد نیاز این درخواست را به وزارت امور خارجه کشور مالدیو ارائه کنند. مدارک مورد نیاز درخواست باید معتبر باشند و به زبان رسمی این کشور ترجمه گردند. همچنین افراد در مدت اقامت 15 روزه خود در مالدیو باید بیانیه کتبی از PFED که به افراد خارجی کار در مالدیو را می دهد و برای معاینه های لازم به بیمارستان یا کلینیک در این کشور مراجعه کنند. مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کار مالدیو به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر با داشتن حداقل اعتبار 6 ماه
  • کپی تایید پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری
  • پرداخت هزینه ویزای کار
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • گزارش پزشکی از انجام آزمایشات لازم
  • فرم درخواست ویزا
  • گواهی تمکن مالی
  • نامه عدم سو پیشینه

نرخ بیکاری در مالدیو:

از مواردی که متقاضیان کار در مالدیو پیش از انجام هر گونه اقدام برای اقامت در مالدیو از طریق کار باید انجام دهند، بررسی نرخ بیکاری کشور مالدیو می باشد. نرخ بیکاری کشور مالدیو نشان دهنده بازار کار در این کشور است. هر چه میزان نرخ بیکاری در یک کشور کم تر باشد، شرایط کاریابی و بازار کار برای متقاضیان خارجی در کشور مالدیو بهتر است. نرخ بیکاری کشور مالدیو از سال 1999 دچار رشد گشته است به طوری که بیشترین نرخ بیکاری در این کشور در سال 2019 با نرخ 6.14 درصد است. از طرف دیگر کمترین نرخ بیکاری اتفاق افتاده با 1.7 درصد در سال 1999 بوده است. نمودار نرخ بیکاری در کشور مالدیو نشان دهنده بازار کار رو به افول کشور مالدیو می باشد. این نرخ سیر صعودی را در پیش گرفته است که نشان دهنده وضعیت نامناسب بازار کار مالدیو برای افراد خارجی می باشد. در زیر نمودار نرخ بیکاری کشور مالدیو را مشاهده می نمایید:

نمودار نرخ بیکاری در مالدیو شانس کاریابی در مالدیو کار در مالدیو

لیست مشاغل مورد نیاز مالدیو 2021:

افراد پیش از دریافت پیشنهاد کاری در کشور مالدیو، باید مشاغل مورد نیاز این کشور را بررسی کنند. لیست مشاغل مورد نیاز مالدیو به متقاضی این امکان را می دهد که با بررسی تخصص خود و بررسی این لیست، شغل مورد نظر خود را به آسانی پیدا کند و برای دریافت پیشنهاد کاری آن اقدام نماید. لیست مشاغل مورد نیاز مالدیو هر ساله توسط دولت این کشور به جهت تکمیل موقعیت های شغلی خالی در این کشور توسط متخصصین خارجی ارائه می گردد. از جهت این که اقتصاد کشور مالدیو بر پایه گردشگری می باشد، مشاغلی مرتبط با این صنعت و همچنین مهندسی فناوری اطلاعات در مالدیو رواج دارد. در زیر برخی از مشاغل موجود در کشور مالدیو را مشاهده می نمایید:

لیست مشاغل مورد نیاز مالدیو 2021
مهندسی نرم افزار دستیار مدیر مهمانداری
مدیر هتل مهندس فناوری اطلاعات
مدیر فروش هتل مدیر رستوران
توسعه دهنده سایت مدیر امنیت سایت

میزان حقوق برای کار در مالدیو:

از عوامل مهم که متقاضیان ویزای کار مالدیو پیش از اقدام برای دریافت اجازه اقامت در مالدیو از طریق کار باید انجام دهند، بررسی سطح درآمد و متوسط درآمد در این کشور می باشد. درآمد در کشور مالدیو نشان دهنده وضعیت رفاه افراد می باشد. با بررسی سطح متوسط درآمد و همچنین متوسط هزینه ها می توان متوجه شد که اقامت در مالدیو به چه میزان برای افراد مناسب است. بیشترین میزان درآمد در کشور مالدیو 85،300 روفیه است. در طرف مقابل کم ترین میزان درآمد در مالدیو 4,840 روفیه می باشد. متوسط درآمد ماهیانه در مالدیو 19,100 روفیه است که میزان درآمد متوسط در مالدیو به سابقه کار و همچنین سطح تحصیلات فرد بستگی دارد. به همین دلیل درآمد در کشور مالدیو ثابت نمی باشد. کارهایی مانند پیشخدمت و متصدی بار به دلیل وجود افراد مرفه در این کشور برای تعطیلات می تواند علاوه بر حقوق ثابت، درآمدی بیشتر از طریق انعام داشته باشد. در زیر میزان درآمد ماهیانه برخی از مشاغل در کشور مالدیو را مشاهده می نمایید:

عنوان شغلی متوسط درآمد
دستیار مدیر مهمانداری 25 هزار
مدیر فروش هتل 25 هزار
مدیر رستوران 23 هزار
مهندس فناوری اطلاعات 28 هزار
مدیر امنیت سایت 26 هزار
مدیر هتل 34 هزار
دندان پزشک 19 هزار
استاد دانشگاه 17 هزار
خلبان 14 هزار
مدیر حساب داری 19 هزار
مدیر عامل 21 هزار
مدیر بانک 22 هزار
وکیل 24 هزار
قاضی 29 هزار

نحوه کاریابی در مالدیو:

برای داشتن اجازه اقامت در مالدیو از طریق کار، افراد به داشتن پیشنهاد کاری در این کشور نیازمند هستند. به همین دلیل کاریابی در مالدیو از اهمیت بالایی برای دریافت ویزای کار مالدیو برخوردار است. از این رو برای افرادی که در کشور مبدا هستند و قصد کار در مالدیو را دارند وب سایت های کاریابی در مالدیو تعبیه شده است. همچنین افرادی که در مالدیو به دنبال کار می گردند می توانند از این وب سایت ها استفاده کنند. وب سایت های کاریابی  به دو صورت در این کشور وجود دارند. در نوع اول کارفرمایان موقعیت های خالی خود را در این سایت ها قرار می دهند و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم با کارفرمایان ارتباط برقرار نمایند. از طرف دیگر متقاضیان می توانند در بعضی از وب سایت ها با پرداخت وجه اندکی و ثبت حساب کاربری خود در این سایت ها، برای دریافت پیشنهاد کاری اقدام کنند. اما به دلیل کوچک بودن مالدیو سایت های کاریابی بین المللی کاریابی را در این کشور بر عهده دارند. در زیر نام برخی از سایت های کاریابی را مشاهده می نمایید:

  • Aquaculture.jobs
  • MyExpatJobs
  • Global Medical Careers

مؤسسات کاریابی در مالدیو:

از آن جایی که کاریابی در مالدیو از اهمیت بالایی برخوردار است، موسسات کاریابی متعددی در این کشور عمل کاریابی را برای متقاضیان کار در این کشور انجام می دهند. این موسسات به صورت حضوری و غیر حضوری برای متقاضیان کار در مالدیو کاریابی را انجام می دهند. متقاضیان می توانند با استفاده از ویزای توریستی به این کشور سفر کنند و از طریق موسسات کاریابی یا به صورت مستقیم در کشور مالدیو کار مورد نظر خود را پیدا نمایند. موسسات کاریابی در مالدیو با بررسی رزومه متقاضی، با کارفرمایانی که قصد استخدام نیرو برای موقعیت شغلی خود دارند تماس برقرار می نمایند و رزومه فرد را برای آن ها ارسال می نمایند. پس از بررسی رزومه برای متقاضی وقت مصاحبه تعیین می گردد و در صورت پذیرش و امضای قرارداد، فرد می تواند برای دریافت ویزای کاری مالدیو درخواست خود را ارائه نماید. در زیر نام برخی از موسسات کاریابی در مالدیو را مشاهده می نمایید:

موسسات کاریابی در  مالدیو
Manpower Maldives Recruitmrn Agencies Seaworld Maldives
Just for Maakin Pvt Ltd Empirical Employment Agency
Arrow Maldives Pvt Ltd Caco Private Limited
Inter Ocean Pvt Ltd Maldives Employment Services
Kingfisher Maldives Pvt Ltd Pioneer Placement & Services

بررسی ویزای همراه در مالدیو:

از مواردی که برای دارندگان ویزای کار در مالدیو دارای اهمیت است، دریافت ویزای همراه برای اعضای خانواده می باشد. دارندگان ویزای کاری می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود می توانند ویزای همراه درخواست نمایند. برای درخواست این ویزا فرد می تواند همراه با دریافت ویزای کار خود، ویزای همراه را درخواست نمایند. دارندگان ویزای همراه مالدیو برای کار در این کشور باید ویزای کاری دریافت نمایند. به همین دلیل دارنده ویزای کار باید نقش حامی مالی برای افراد خانواده را باید ایفا کند و باید درآمد بیشتر از میزان متوسط در این کشور را داشته باشد. درخواست ویزای همراه مالدیو باید به وزارت امور خارجه این کشور ارائه گردد به همین دلیل مدارک زیر جهت درخواست ویزای همراه مورد نیاز است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر اعضای خانواده که بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • پرداخت هزینه 750 روفیه هر سه ماه برای تمدید ویزا
  • کپی تایید پیشنهاد کاری
  • سند معتبر ازدواج
  • گواهی پزشکی
  • گواهی تولد برای فرزندان
  • انجام واکسن تب زرد درصورت وجود

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در مالدیو:

دریافت اقامت دائم مالدیو و تابعیت این کشور برای دارندگان ویزای کار این کشور به نسبت سخت می باشد. برای دریافت اقامت دائم مالدیو و همچنین تابعیت این کشور افراد باید شرط هایی را که دولت این کشور وضع نموده اند را باید اثبات نمایند. اولین شرط برای داشتن تابعیت یا اقامت دائم مالدیو سپری کردن مدت 12 سال در این کشور است. اگر به هر دلیلی فرد بیشتر از 6 ماه را در خارج از مالدیو سپری کند نمی تواند تابعیت یا اقامت دائم مالدیو را دریافت نماید. همچنین در زمان درخواست تابعیت این کشور فرد باید 21 سال سن داشته باشد و همچنین فرد باید دین اسلام را پذیرفته باشد. در صورت مسلمان نبودن درخواست متقاضی رد می گردد. همچنین فرد باید سرود ملی مالدیو را از حفظ باشد و در تاریخ و قانون اساسی این کشور را تبحر داشته باشد. در زمان درخواست برای تابعیت یا اقامت دائم مالدیو فرد باید مسلط به زبان رسمی این کشور باشد. در صورت اثبات موارد بالا فرد می تواند درخواست تابعیت مالدیو را ارائه نماید.

کار در مالدیو و سخن پایانی:

کار در مالدیو ، کاریابی در مالدیو و اقامت دائم مالدیو را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. مالدیو کشوری است که اقتصاد آن بر پایه کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری می باشد. مشاغل مورد نیاز این کشور بیشتر بر اساس گردشگری می باشد. اما از طرف دیگر نرخ بیکاری در کشور مالدیو هر ساله در حال افزایش است که نشان دهنده بازار نا مناسب این کشور برای متقاضیان خارجی می باشد. به همین دلیل پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور بر بررسی شرایط برای مهاجرت به کشور های آلمان، اتریش و کانادا برای واجدین شرایط می باشد. نرخ بیکاری و شرایط زندگی و دریافت تابعیت برای افراد خارجی مخصوصا ایرانیان در این کشور ها مساعد می باشد. شما همراهان گرامی می توانید با بررس مقالات مهاجرتی در وب سایت های این موسسه، بهترین روش برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان دریافت کنید. همچنین می توانید مشاوره رایگان با برقراری تماس با این موسسه در خصوص کار در مالدیو دریافت نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه کار در مالدیو، با مطرح کردن سوال خود در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن از کارشناسان ما دریافت کنید. در صورت رضایت از این مقاله، با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در مالدیو

ویزای کار مالدیو چگونه به دست می آید؟

برای داشتن ویزای کار مالدیو در اولین قدم باید کار مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنید.

✅شرایط کاریابی در مالدیو چگونه است؟

افراد می توانند به صورت حضوری به وسیله ویزای توریستی یا غیر حضوری در مالدیو کار مورد نظر خود را پیدا نمایند.

✅نرخ بیکاری در مالدیو در چه سطحی قرار دارد؟

نرخ بیکاری مالدیو در حال افزایش بوده و بیشتر از 7 درصد رسیده است.

✅شرط دریافت اقامت دائم مالدیو چیست؟

اولین شرط برای دریافت اقامت دائم مالدیو سپری کردن 12 سال اقامت موقت در این کشور است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *