کار در سنت کیتس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سنت کیتس
  • ویزای کار کشور سنت کیتس
  • مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار سنت کیتس
  • نرخ بیکاری در سنت کیتس
  • لیست مشاغل مورد سنت کیتس 2021
  • میزای حقوق مشاغل در سنت کیتس
  • نحوه کاریابی در سنت کیتس
  • موسسات کاریابی در سنت کیتس
  • بررسی ویزای همراه در سنت کیتس
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت سنت کیتس
  • کار در سنت کیتس و سخن پایانی
کار در سنت کیتس اقامت در سنت کیتس

کار در سنت کیتس و مقدمه ای بر آن

کار در سنت کیتس ، اقامت در سنت کیتس، ویزای کار سنت کیتس و لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. لیست شماغل مورد نیاز سنت کیتس شامل چه مشاغلی می شود؟ نرخ بیکاری در سنت کیتس در چه حدی قرار دارد؟ ویزای کار سنت کیتس چگونه به دست می آید؟ نحوه کاریابی در سنت کیتس چگونه است؟ در ادامه مبحث به این قبیل سوالات و نکات مهم در رابطه با کار در سنت کیس خواهیم پرداخت. سنت کیتس کشوری در دریای کارائیب است که اقتصاد متوسط و بر پایه صادرات شکر و همچنین گردشگری می باشد. کشور سنت کیس مقصد مناسبی برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و همچنین شرایط مساعد زندگی هستند مناسب است. سنت کیس دارای مناطق عجیب و غریبی می باشد و برای کار در این کشور افراد به اجازه کار نیاز دارند. شما عزیزان می توانید با مطالعه وب سایت های معتبر موسسه حقوقی ملک پور بهترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان پیدا کنید. شما همچنین می توانید مشاوره رایگان در خصوص کار در سنت کیتس از مشاورین خبره این موسسه دریافت کنید.

شرایط عمومی کار در سنت کیتس:

سنت کیتس یا با نام رسمی جمهوری سنت کیتس کشوری است جزیره ای در دریای کارائیب که با آنتیگوا، باربودا و جزایر ویرجین آمریکا همسایه است. پایتخت سنت کیتس شهر باستر و جمعیت این کشور بیش از 54 هزار نفر می باشد. حکومت سنت کیس پادشاهی و زبان رسمی آن انگلیسی است. شهر باستر بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد و مساحت این کشور 261 کیلومتر مربع است. نام سنت کیس تا سال 1986 به دلیل کاشف آن سنت کریستوف نام داشت. سنت کیتس از دو جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است. واحد پول سنت کیتس دلار کارائیب شرقی می باشد. صادرات کشور سنت کیتس را شکر تشکیل می دهد و صنعت گردشگری در این کشور رواج دارد. سنت کیتس از اعضای کشور های همسود می باشد. سنت کیتس این امکان را برای افراد خارجی ایجاد کرده که از طریق یک برنامه سرمایه‌گذاری دولتی به نام شهروندی در ازای سرمایه‌گذاری پاسپورت سنت کیتس را دریافت کنند. این برنامه از سال  1984 شروع شد و سنت کیتس را به اولین کشوری تبدیل کرد که امکان تهیه پاسپورت دوم را در ازای سرمایه گذاری فراهم کرده است. برای داشتن اجازه کار در سنت کیتس باید ویزای کار این کشور را دریافت کرد. در ادامه به دریافت ویزای کار سنت کیتس و مدارک مورد نیاز درخواست ویزای کار سنت کیتس خواهیم پرداخت.

پایتخت سنت کیتس جمعیت سنت کیتس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار در سنت کیتس:

برای داشتن اجازه کار در کشور سنت کیتس به ویزای کار این کشور احتیاج است. افراد می توانند از روش های مهاجرت و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند.به دلیل داشتن شرایط بسیار مناسب برای سرمایه گذاران و همچنین شرایط آب و هوایی مساعد، این کشور مقصد مناسبی برای افراد ثروتمند و سرمایه گذار می باشد. سرمایه گذاران با خرید ملک یا سرمایه کذاری بیش از 200 هزار دلار در این کشور می توانند پاسپورت و اقامت در سنت کیتس را دریافت کنند. به کمک این ویزا سرمایه گذاران می توانند خانواده خود را نیز به همراه ببرند و بعد از گذشت چند سال تابعیت سنت کیتس را دریافت کنند. همچنین سرمایه گذاران می توانند با سرمایه کذاری در کشور سنت کیتس، تابعیت دوگانه داشته باشند که از نقاط مثبت این کشور می باشد. اگر فرد جزو سرمایه گذاران در سنت کیتس باشد برای کار در این کشور اجازه کار لازم ندارد.

 از طرف دیگر، دارندگان تخصص و همچنین افراد متقاضی کار در سنت کیتس باید پیش از ارائه درخواست ویزای کار سنت کیتس، از کارفرما این کشور پیشنهاد یا قرارداد کاری دریافت کنند. برای داشتن پیشنهاد کاری فرد باید مدرک تحصیلی مرتبط با شغل آینده و همچنین سابقه کاری داشته باشد و به کارفرما ارائه کند. پیش از هر کاری، کارفرما باید موقعیت شغلی مورد نظر را به مدت 3 هفته در کشور سنت کیتس باید به صورت آگهی برای عموم قرار دهد. پس از پیدا نشدن فرد واحد شرایط، کارفرما باید درخواست خود مبنی بر تقاضای نیرو کار خارجی به اداره امنیت ملی و مهاجرت سنت کیتس ارسال می کند. ویزای کار سنت کیتس اعتبار یک ساله دارد که قابل تمدید است. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری سنت کیتس خواهیم پرداخت.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی در خارج ازکشور

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار سنت کیتس:

برای درخواست و دریافت ویزای کاری سنت کیتس علاوه بر پیشنهاد یا قرارداد کاری، به مدارک مرتبط با متقاضی و کارفرما نیاز است. برای درخواست اجازه کار در سنت کیتس فرد باید مدارک مورد نیاز را به صورت معتبر و ترجمه شده به اداره مهاجرت این کشور ارائه کند. علاوه بر مدارک مرتبط با کار، از سری مدارک با اهمیت می توان به گواهی عدم سو پیشینه و همچنین آزمایش HIV می توان اشاره کرد. اگر کشوری مانند ایران دارای شرایط برای مردان مانند سربازی بود، فرد باید وضعیت وظیفه خود را برا اداره مهاجرت این کشور مشخص سازد. تمامی مدارک مورد نیاز ویزای کار سنت کیتس باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. در زیر مدارک مورد نیار ویزای کشور سنت کیتس را مشاهده می نمایید:

  • گواهی تولد
  • پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماه
  • گواهی عدم سابقه پلیس
  • آزمایش تست HIV
  • یک عدد عکس پاسپورتی
  • قرارداد یا پیشنهاد کاری
  • ارائه تکمن مالی
  • رزومه
  • تایید سلامت از جانب پزشک

نرخ بیکاری در سنت کیتس:

از عوامل مهم برای اقامت در سنت کیتس و دریافت ویزای کاری این کشور، می توان به بررسی نرخ بیکاری اشاره کرد. نرخ بیکاری نشان دهنده نسبت بازار کار کشور مورد نظر برای خارجیان می باشد. هرچه میزان این نرخ کم تر باشد، شرایط مناسبی برای متقاضیان خارجی در کشور مقصد وجود دارد. نرخ بیکاری در کشور سنت کیتس به طور رسمی توسط دولت این کشور اعلام نگردیده است اما طبق بررسی، نرخ بیکاری در این کشور کم تر از 5 درصد است که می تواند میزان رضایت بخشی باشد. البته شانس کاریابی در کشور سنت کیتس به دلیل پایین بودن جمعیت این کشور رضایت بخش نمی باشد و در این صورت، کاریابی برای افراد خارجی در این کشور سخت می باشد. به همین دلیل دارندگان شرایط بهتر است که به بررسی نرخ بیکاری  کشور های اروپایی مانند آلمان و اتریش بپردازند. این کشور ها با توجه به جمعیت بالا دارای نرخ بیکاری پایین تر از سنت کیتس دارند.

لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس 2021:

همانطور که اشاره کردیم برای دریافت ویزای کار سنت کیتس به پیشنهاد یا قرار داد کاری در این کشور نیازمندیم. از نکات دارای اهمیت برای متقاضیان ویزای کار سنت کیتس، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس می باشد. فرد با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس می تواند به راحتی شغل مورد نظر خود را پس از بررسی تخصص خود و مشاغل موجود در این لیست پیدا کند. اقتصاد کشور سنت کیتس بر پایه گردشگری و صادرات شکر می باشد، از این رو بیشتر مشاغل مورد نیاز کشور سنت کیتس بر اساس گردشگری است. لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس هر ساله توسط دولت این کشور به کمک کارفرمایان نزدیک به دولت انجام می شود و به همین دلیل بررسی این لیست به متقاضیان ویزای کار شانس بهتر برای پیدا کردن کار مورد نظر خود را بالا می برند. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس را مشاهده می کنید:

مشاغل مورد نیاز سنت کیتس 2021
پرستار رهبر تور های تفریحی
مهندس کشاورزی حسابدار
مدیر هتل معلم
پزشک وکیل

میزان حقوق مشاغل در سنت کیتس:

یکی از با اهمیت ترین موارد برای متقاضیان ویزای کار سنت کیتس، بررسی میزان حقوق و درآمد در این کشور می باشد. میزان درآمد نشان دهنده سطح رفاه مردم در آن کشور می باشد. اما از طرف دیگر متقاضیان باید میزان هزینه های زندگی در کشور سنت کیتس را مورد بررسی قرار دهند. کم ترین میزان درآمد در کشور سنت کیتس 860 دلار کارائیب به صورت ماهانه می باشد از طرف دیگر بیشترین میزان درآمد به صورت ماهانه 15,100 دلار کارائیب می باشد. متوسط درآمد در سنت کیتس 3,250 دلار کارائیب است. که حدود نیمی از مردم این کشور کمتر از این میزان درآمد دارند. در جدول زیر لیست مشاغل همراه با درآمد در کشور سنت کیتس را مشاهده می کنید:

عنوان شغلی متوسط درآمد به دلار کارائیب
پرشک 6540
وکیل 4450
مدیر عامل 3930
دندان پزشک 3530
استاد دانشگاه 3140
خلبان 2620
حسابدار 5030
اقتصاد دان 5540
مدیر محصولات و برندینگ 5280
مدیر حسابداری تبلیغات 4030
معمار 4030
طراح 5440
مدیر دستیار معمار 5690
روانشناس 5540
مشاور سلامت روان 4530
مشاور کاریابی 4030
معلم 4030
روانشناس تحصیلی 4360
زیست شناس 5640
مهندس برق 4530
مهندس فروش 3930

 از طرف دیگر عواملی همچون میزان سابقه، تخصص و تحصیلات در میزان درآمد در کشور سنت کیتس تاثیر گذار هستند و هرچه میزان آن ها افزایش یابد سطح درآمد ماهیانه فرد دچار افزایش می شود. در زیر سطح رشد درآمد در کشور سنت کیتس را مشاهده می نمایید:

درآمد در سنت کیتس متوسط درآمد در سنت کیتس

نحوه کاریابی در سنت کیتس:

برای دریافت اجازه کار در سنت کیتس باید پیشنهاد یا قرار داد کاری با کارفرما این کشور دریافت کرد. به همین دلیل کاریابی در کشور سنت کیتس دارای اهمیت بالایی می باشد. در سنت کیتس می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری عمل کاریابی را انجام داد. متقاضیان خارجی به کمک وب سایت های کاریابی می‌ توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. پس از ثبت نام در وب سایت های کاریابی، فرد می تواند رزومه خود را برای این وب سایت ها ارسال کند. از طرف دیگر بعضی از وب سایت ها وجود دارند که موقعیت های شغلی در کشور سنت کیتس را به صورت آگهی قرار داده اند. فرد می تواند به صورت مستقیم از طریق آگهی های موجود رزومه خود را برای کارفرما ارسال کند و پس از انجام مصاحبه کاری و تست های تخصص با دریافت قرار داد از سوی کارفرما برای دریافت ویزای کار سنت کیتس اقدام نماید. در زیر لیست برخی از وب سایت های کاریابی در کشور سنت کیتس را مشاهده می نمایید:

وب سایت های کاریابی در سنت کیتس
Career jet Riley guide
Go abroad Linkedin
glassdoor Simplyhired

مؤسسات کاریابی در سنت کیتس:

از دیگر روش های کاریابی در سنت کیتس که به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود می توان به موسسات کاریابی در سنت کیتس اشاره کرد. همانطور که گفتیم برای داشتن اقامت در سنت کیتس افراد باید ویزای کار این کشور را دریافت کنند. موسسات کاریابی پس از دریافت رزومه متقاضی و انجام بررسی ها و بهبود های لازم، آن را برای کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند ارسال می کند. پس از تأیید رزومه توسط کارفرما، مصاحبه کاری برای فرد تعیین می شود. متقاضی پس از انجام مصاحبه پیشنهاد یا قرار داد کاری دریافت می کند که برای درخواست ویزای کاری سنت کیتس الزامی است. این موسسات بیشتر تحت حمایت وزارت کار کشور سنت کیتس می باشند و اکثر کاریابی در این کشور توسط این وزارت صورت می گیرد.

بررسی ویزای همراه در سنت کیتس:

یکی از مواردی که برای دارندگان ویزای کار سنت کیتس اهمیت دارد، داشتن ویزای همراه برای اعضای خانواده خود است. دارندگان ویزای کار سنت کیتس و همچنین سرمایه گذاران در این کشور می توانند برای خانواده خود ویزای همراه سنت کیتس دریافت کنند. این ویزا برای همسر و فرزندان با سن حداکثر 18 سال برای دارندگان ویزای کار و همچنین تمامی اعضای خانواده سرمایه گذاران می باشد. سرمایه گذاران باید حداقل 250 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنند که بتوانند اقامت در سنت کیتس را دریافت کنند. متقاضیان ویزای همراه سنت کیتس باید مدارک خود را به اداره مهاجرت این کشور تحویل دهند. این مدارک شامل:

  • ارائه تمکن مالی
  • قرارداد کاری
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • بیمه درمانی
  • سند معتبر ازدواج
  • شناسنامه
  • انجام آزمایش های سلامت و HIV

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در سنت کیتس:

کشور سنت کیتس جزو اولین کشور های است که به سرمایه گذاران تابعیت دوگانه اعطا می کند. دارندگان ویزای کار سنت کیتس می توانند از طریق کار در این کشور و تحت شرایط همچون دانش سطح بالای در زبان انگلیسی، آشنایی با فرهنگ و سیاست این کشور و همچنین نداشتن سابقه کیفری می توانند اقامت در سنت کیتس را دریافت کنند و می توانند به 141 کشور دنیا سفر کنند. از سوی دیگر سرمایه گذاران در سنت کیتس می توانند پس از سفر به این کشور تابعیت و پاسپورت سنت کیتس را برای خود و خانواده دریافت کنند. برای سرمایه گذاری در کشور سنت کیتس افراد باید به ازای هر کدام از اعضای خانواده میزان مبلغی را در این کشور سرمایه گذاری کنند. به عنوان مثال برای یک خانواده 4 نفره، میزان سرمایه گذاری در سنت کیتس بیشتر از 300 هزار دلار باشد که رقم قابل ملاحظه ای برای ایرانیان می باشد.

کار در سنت کیتس و سخن پایانی:

کار در سنت کیتس ، اقامت در سنت کیتس، ویزای کار سنت کیتس و لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس را مورد بررسی قرار دادیم. سنت کیتس کشوری کوچک و جمعیت بسیار کمی دارد. از سوی دیگر میزان نرخ بیکاری در این کشور کم جمعیت کم تر از 5 درصد می باشد که برای کشور کوچک و کم جمعیتی مانند سنت کیتس رقمی بالا محسوب می گردد. بنابراین پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور برای افراد واجد شرایط مبنی بر مهاجرت کاری به کشور های اروپایی مانند آلمان و اتریش است. این کشور ها دارای شرایط مناسب کار و زندگی همچنین دریافت تابعیت آسان است. شما همراهان گرامی می توانید با بررسی مقالات در وب سایت های این موسسه، بهترین روش برای مهاجرت به کشور های تراز اول جهان دریابید. همچنین می توانید با تماس با مشاورین خبره این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه کار در سنت کیتس دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه کار در سنت کیتس با مطرح نمودن آن در قسمت دیدگاه، پاسخ به سوال خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. در صورت داشتن رضایت از این مقاله، با دادن امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در سنت کیتس

لیست مشاغل مورد نیاز سنت کیتس شامل چه مشاغلی می شود؟

مشاغلی در ارتباط با خدمات و گردشگری در این لیست قرار دارند.

✅نرخ بیکاری در سنت کیتس در چه حدی قرار دارد؟

این نرخ در حدود 5 درصد می باشد اما به صورت رسمی اعلام نشده است.

ویزای کار سنت کیتس چگونه به دست می آید؟

برای دریافت ویزای کار سنت کیتس باید پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای این کشور دریافت نمود.

✅نحوه کاریابی در سنت کیتس چگونه است؟

از طریق وب سایت های کاریابی و همچنین اداره کار این کشور می شود کاریابی در سنت کیتس را انجام داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *