کاریابی در ماداگاسکار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در ماداگاسکار
  • ویزای کار ماداگاسکار
  • مدارک مورد نیاز کار در ماداگاسکار
  • نرخ بیکاری در ماداگاسکار
  • لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021
  • میزان حقوق کار در ماداگاسکار
  • نحوه کاریابی در ماداگاسکار
  • مؤسسات کاریابی در ماداگاسکار
  • بررسی ویزای همراه ماداگاسکار
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ماداگاسکار
  • کاریابی در ماداگاسکار و سخن پایانی
✅کاریابی در اوکراین ✅ نحوه اخذ اقامت اوکراین

کاریابی در ماداگاسکار و مقدمه ای بر آن

کاریابی در ماداگاسکار، اخذ ویزا ماداگاسکار و اقامت ماداگاسکار در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. نحوه کاریابی در ماداگاسکار چگونه است؟ زندگی در ماداگاسکار خوب است؟ وضعیت کار در ماداگاسکار به چه صورت است؟ دولت مالاگاسیا سخت در تلاش است تا ماداگاسکار را به یک مقصد گردشگری و تجاری تبدیل کند، این بدان معناست که روال کار کارمندان خارجی برای گرفتن ویزا در این کشور از همیشه آسان تر است. در بیشتر موارد، کارگران ویزای خود را در مدت 24 ساعت دریافت می کنند به شرطی که کلیه مدارک مورد نیاز را ارائه دهند. ما در ادامه هر آنچه را که برای کاریابی در ماداگاسکار به آن نیاز خواهید داشت را بررسی می کنیم. از جمله نرخ بیکاری، مشاغل مورد نیاز و حقوق مشاغل از این موارد هستند. با ما همراه باشید تا روش های اخذ ویزا ماداگاسکار و اقامت ماداگاسکار را به شما بیاموزیم. در پایان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس بگیرید.

شرایط عمومی کاریابی در ماداگاسکار:

جمهوری ماداگاسکار، یک کشور جزیره ای در اقیانوس هند است که تقریباً در 400 کیلومتری سواحل شرق آفریقا قرار دارد. پایتخت و بزرگترین شهر آن آنتاناناریوو می باشد. ماداگاسکار با 592،800 کیلومتر مربع دومین کشور جزیره ای بزرگ جهان است و جمعیت آن در حدود 27،6 میلیون نفر می باشد. این کشور شامل جزیره ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ در جهان و تعداد زیادی جزیره کوچک تر پیرامونی است. زبان رسمی این کشور مالاگاسی و فرانسوی بوده و از ارز مالاگازی (MGA) استفاده می کنند. صنایع اصلی در ماداگاسکار کشاورزی، ماهیگیری و جنگلداری است. با این حال، با تبدیل شدن ماداگاسکار به یک محیط برای جهانگردی، طولی نمی کشد که گردشگری در آن افزایش می یابد. جنگل زدایی یک مشکل اساسی در ماداگاسکار با استفاده از روش برش و سوختگی است که به طور گسترده استفاده می شود. ماداگاسکار یک کشور زیبا، اما در حال توسعه است. بنابراین، فرصت های شغلی در آن کمیاب است. شما باید قبل از درخواست مجوز کار استخدام شوید. مفاد مراقبت های بهداشتی و آموزشی در این کشور محدود است. بنابراین، اگر برای کار به ماداگاسکار بروید به بیمه خصوصی نیاز خواهید داشت.

درباره ماداگاسکار جمعیت و پایتخت ماداگاسکار

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار ماداگاسکار:

ماداگاسکار دارای دو دسته ویزا است. ویزا های غیر مهاجرتی و ویزاهای قابل تغییر، ویزای غیر مهاجر اجازه اقامت تا 90 روز را با یک تا سه بار ورود می دهد. سفارت یا کنسولگری مالاگاسای ویزای قابل تغییر را برای 30 روز صادر می کند، که به دارنده اجازه می دهد تا پس از حضور در ماداگاسکار برای ویزای بلند مدت درخواست کند. بیشتر کارمندان به یک ویزای قابل تغییر احتیاج دارند و تحت یکی از بسیاری از دسته های معتبر قرار می گیرند. شرایط دریافت ویزای و وضعیت کار در ماداگاسکار به دسته کارمندان شما بستگی دارد. با این حال، تمام مهاجران متقاضی کار نیاز به اجازه کار دارند. کارفرمایان می توانند اقامت کارمندان خود را در کشور حمایت مالی کنند و اجازه کار آن ها را ترتیب دهند. افرادی که برای خود اشتغالی اقدام می کنند، باید خودشان درخواست مجوز کار دهند. لطفاً توجه داشته باشید که اول باید کاریابی در ماداگاسکار را انجام دهید و سپس برای اخذ ویزا اقدام کنید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار ماداگاسکار:

در حالی که اخذ ویزا و وضعیت کار در ماداگاسکار یک فرآیند نسبتاً ساده است، اما شما همچنان باید مراحل درخواست را طی کنید. ابتدا نزدیک ترین کنسولگری را پیدا کرده و اسناد لازم را جمع آوری کنید. هر متقاضی باید هزینه ویزا را پرداخت کند، که بستگی به محل درخواست او دارد. بنابراین، بهتر است وب سایت سفارت یا کنسولگری را بررسی کنید. پس از ارسال مواد و پرداخت هزینه، سفارت یا کنسولگری ویزای کار ماداگاسکار را برای شما ارسال می کند. قبل از ورود به کشور، تهیه کلیه واکسن های لازم مانند هپاتیت A و حصبه مهم است. علاوه بر اجازه کار تحویل و امضا شده توسط وزارت کار، شما به عنوان متقاضی ویزای قابل تغییر به موارد زیر احتیاج دارید:

  • یک قرارداد کار با مهر وزارت خدمات عمومی، اصلاحات اداره کار و قوانین اجتماعی (MFPTLS)
  • اجازه کار تحویل داده شده توسط MFPTLS
  • گواهی اشتغال به کار شما که توسط کارفرما صادر شده است.
  • گواهی ثبت شرکت شما که توسط ثبت شرکت ها (RCS) صادر شده است
  • شماره شناسایی مالیاتی شرکت شما (TIN)
  • عکس
  • گذرنامه معتبر
  • گواهی عدم سوءپیشینه

نرخ بیکاری در ماداگاسکار:

نمودار زیر آمار نرخ بیکاری در ماداگاسکار را از سال 1999 تا 2020 را نشان می دهد. در سال 2020، نرخ بیکاری در ماداگاسکار تقریبا 1.83 درصد بود. با مقایسه این در در این بازه زمانی می توانید به خوبی نرخ بیکاری را در این کشور بررسی کنید. نرخ بیکاری یک کشور، مهم ترین و بیشترین تأثیر را در تصمیم گیری افرادی که قصد دارند برای کار مهاجرت کنند را دارد. هر چه این نرخ درصد پایین تری داشته باشد، درصد موفقیت شما برای کاریابی در ماداگاسکار بیشتر است و هر چه این درصد بالاتر باشد، احتمال کاریابی شما کم تر می باشد. طبق نمودار در حال حاضر نرخ بیکاری در این کشور کم بوده و شما می توانید مراحل دیگر کارتان را دنبال کنید. کاریابی در ماداگاسکار توسط افراد مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نوشته شده و ممنوعیت دارد که از آن کپی و یا رونوشت بگیرید و بدون ذکر منبع منتشر کنید.

نمودار نرخ بیکاری در ماداگاسکار

لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021:

مهاجران غالباً در مناطقی مانند مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور استخدام می شوند. همچنین فرصت هایی برای انگلیسی زبانان بومی فراهم شده است که می توانند با تدریس انگلیسی در ماداگاسکار استخدام کنند. کشاورزی، از جمله ماهیگیری و جنگلداری، یک پایه اصلی اقتصاد است. صادرات عمده قهوه، وانیل (ماداگاسکار بزرگترین تولید کننده و صادر کننده وانیل در جهان است)، نیشکر، میخک، کاکائو، برنج، کاساوا (تاپیوکا)، لوبیا، موز، بادام زمینی و محصولات دامی است. همچنین، این کشور در بخش معدن و زیر ساخت و انرژی نیز فعالیت دارد. که افراد در این بخش ها می توانند مشغول به کار شوند. با این توضیحات اگر می توانید در این بخش ها کاریابی در ماداگاسکار را انجام دهید و کارفرمایی را پیدا کنید که بتواند شما را استخدام کند، می توانید استخدام شوید. در غیر این صورت شما می توانید کشور های دیگر را برای کاریابی انتخاب کنید. در ادامه تعداد محدودی از مشاغل مورد نیاز این کشور را در جدول قرار داده ایم.

مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021
معلم
مترجم
پیشخدمت
مدیر هتل
سرآشپز
حسابدار

میزان حقوق برای کار در ماداگاسکار:

ساعات کاری معمول در ماداگاسکار از 8:30 صبح تا 5 عصر و روز های کاری از دوشنبه تا جمعه می باشد و استراحت ناهار بین ظهر و 1 بعد از ظهر قرار دارد. بیشتر ادارات شنبه ها از ساعت 9 صبح تا ظهر کار می کنند. ولی بانک ها معمولاً از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر، دوشنبه تا جمعه کار می کنند. حقوق در بین مشاغل مختلف به شدت متفاوت است. اگر به حقوق یک دسته خاص علاقه مند هستید باید جداگانه به بررسی آن بپردازید. به طور کلی، میانگین حقوق ماهانه افرادی که در این کشور کار می کنند 1،310،000 MGA است. حداقل حقوق تعیین شده 333،000 MGA و بیشترین حقوقی که افراد می توانند دریافت کنند،5،870 MGA می باشد. در جدول زیر می توانید حقوق بعضی از مشاغل درخواستی این کشور را مشاهده کنید. این مقاله با عنوان کاریابی در ماداگاسکار را متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نوشته اند و شما نمی توانید از آن کپی برداری کنید.

عنوان شغلی متوسط درآمد ماهیانه (MGA)
معلم 1،010،000
مترجم 1،230،000
پیشخدمت 431،000
مدیر هتل 2،380،000
سرآشپز 805،000
حسابدار 914،000

نحوه کاریابی در ماداگاسکار:

زمینه گسترده ای از فرصت های شغلی در سراسر ماداگاسکار وجود دارد. شما با پرجمعیت ترین مناطق مانند آنتاناناریوو، تواماسینا یا آنتسیراب روبرو هستید. اما همچنین مناطق روستایی هست که می توانید شغل رویایی خود را در آن جا پیدا کنید. فرقی نمی کند که به دنبال یک کار سطح ابتدایی در آنتاناناریوو هستید یا یک کار سطح بالا در آنتسیراب، احتمال اینکه در آفریقا آن را پیدا کنید زیاد است. جنبه های مختلفی وجود دارد که باید در طول کاریابی شغل رویایی خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نحوه آماده شدن برای مصاحبه یا نحوه ایجاد یک CV کاربردی می تواند مسبب پیدا کردن لیستی دقیق از تمام مشاغل باشد و فرقی نمی کند که به دنبال چه شغلی هستید. سایت های کاریابی و آژانس های کاریابی وجود دارند که می توانید برای آن ها رزومه خود را ارسال کنید تا کار مورد نظرتان را بیابید. شبکه های حرفه ای کاریابی چون لینکدین و فیس بوک معتبر هستند. علاوه بر این دو مورد می توانید از سایت هایی همچون Indeed و Glassdoor استفاده کنید.

مؤسسات کاریابی در ماداگاسکار:

آژانس ها و یا مؤسسات کاریابی نیز می توانند فرصت های شغلی خوبی را در اختیار شما قرار دهند. این آژانس ها بین کارفرمایان و افراد متقاضی ارتباط برقرار می کنند و متناسب با رزومه متقاضیان بهترین گزینه ها را در اختیار این افراد قرار می دهند. همچنین، با معرفی جویندگان کار به کارفرمایان مسیر کاریابی در ماداگاسکار را برای هر دو طرف راحت تر می کنند. کار این آژانس ها می تواند با هم متفاوت باشد. از این نظر که برخی از آن ها به طور تخصصی در یک بخش و حوزه کاری خاصی فعالیت می کنند و برخی دیگر تمامی مشاغل مورد نیاز را ارائه می دهند. ما در اینجا تعداد محدودی از این آژانس ها را برای شما قرار داده ایم تابتوانید به طور آسان تری به آن ها دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که می توانید از فیلتر های موجود استفاده کنید و مشاغل پاره وقت، تمام وقت، موقت و یا دائم را انتخاب کنید.

موسسات کاریابی در  ماداگاسکار
Raveloson Associates
Population Services International
ASCOMA MADAGASCAR
Webhelp Madagascar
Madajob
CSCS International Manning Mada – SARLU

بررسی ویزای همراه در ماداگاسکار:

برای کارکنان و نیرو هایی که در ماداگاسکار مشغول به کار شده اند، همسر، فرزندان زیر 21 سال و والدین بالای 60 سال آن ها می توانند کارمند خارجی را همراهی کنند و به این کشور بروند تا با هم زندگی کنند. این موضوع در میان مهاجران بسیار پر اهمیت است. برای ویزای همراه مدارکی مورد نیاز است که در این جا آن ها را تشریح می کنیم.

  • شناسنامه (فرزندان) یا کپی شناسنامه ازدواج (همسر)
  • فتوکپی گذرنامه
  • ویزای والدین یا همسری که قبلاً در ماداگاسکار مستقر شده اند.
  • گواهی اقامت مالاگازی همسری که قبلاً در ماداگاسکار زندگی می کند.
  • گواهی تولد یا فرزند خواندگی فرزندان
  • گواهی ازدواج (فقط ازدواج هایی که به طور رسمی بین زن و مرد انجام می شود، توسط قوانین مالاگاسایی شناخته شده است)
  • در مورد والدین مطلقه، مجوز والدین برای حضانت فرزند یا حکم طلاق قانونی که حضانت را به چه کسی نسبت می دهند مجاز است.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در ماداگاسکار:

برای درخواست مجوز اقامت در ماداگاسکار، شما معمولاً باید در این کشور مشغول به کار شده باشید. با ورود به ماداگاسکار باید یک ویزای قابل تبدیل یک ماهه داشته باشید تا بتوانید پس از حضور در ماداگاسکار برای ویزای مناسب تر و طولانی مدت اقدام کنید. درخواست برای اقامت می تواند فرایند پیچیده ای باشد که شامل مراحل زیادی می شود. اسناد مورد نیاز در اکثر موارد برای اخذ اقامت:

  • شناسه عکس
  • دلیل درخواست اقامت شما
  • کپی تایید شده گذرنامه اصلی و ویزای ورود (ویزای قابل تبدیل) و یا ویزای اقامت آخر اگر متقاضی تمدید هستید.
  • گواهی اقامت

تابعیت مالاگازایی در صورتی احراز می شود که حداقل سن متقاضی 18 سال باشد، دارای شخصیت خوب، از نظر روحی و جسمی باشد و در یک سال گذشته به جرم محکوم نشده باشد.

کاریابی در ماداگاسکار و سخن پایانی:

کاریابی در ماداگاسکار ، اخذ ویزا ماداگاسکار و اقامت ماداگاسکار در این نوشتار بررسی شد. کشور ماداگاسکار همانطور که بیان شد یک کشور آفریقایی است. تمامی مطالبی را که ممکن است برای کاریابی در ماداگاسکار نیاز داشته باشید را مورد بحث قرار دادیم. با این حال، در صورتی که تمایل به کاریابی در این کشور را دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارید، مطالعاتتان را در خصوص زندگی در ماداگاسکار و شرایط آن بیشتر کنید. زیرا با بررسی کشور های مهاجر پذیری چون کانادا و آلمان و یا حتی سایر کشور های اروپایی، در میابید که شرایط زندگی در ماداگاسکار سخت بوده و شما می توانید با گزینه های بهتری در مورد انتخاب کشور روبرو شوید و کاریابی را در آنجا انجام دهید. در هر صورت مشاوران حقوقی مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ در کنار شما هستند و شما می توانید با برقراری تماس از آن ها مشاوره رایگان دریافت کنید. در پایان می توانید سؤالات خود را در خصوص کاریابی در ماداگاسکار در کادر مربوطه بپرسید و همچنین می توانید در نظر سنجی ستاره ای ما شرکت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در ماداگاسکار

✅نحوه اخذ ویزا ماداگاسکار از طریق کار چگونه است؟

برای اخذ این ویزا قبل از هر کاری باید قرارداد کار داشته باشید. پس از آن می توانید مدارک مورد نیاز را آماده کنید و درخواست خود را برای اخذ ویزا ثبت کنید.

✅آیا اقامت ماداگاسکار برای همراهان فرد اصلی نیز ممکن است؟

افرادی که در ماداگاسکار مشغول به کار هستند می توانند برای اقامت خود و اعضای خانواده شان درخواست دهند.

وضعیت کار در ماداگاسکار به چه صورت است؟

کار در ماداگاسکار به اجازه کار و اخذ ویزا نیاز خواهد داشت، شما ابتدا باید کاریابی در ماداگاسکار را انجام دهید.

حقوق مشاغل در ماداگاسکار چقدر است؟

به طور کلی، میانگین حقوق ماهانه افرادی که در این کشور کار می کنند 1،310،000 MGA است. حداقل حقوق تعیین شده 333،000 MGA و بیشترین حقوقی که افراد می توانند دریافت کنند،5،870 MGA می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *