کاریابی در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در انگلستان
  • ویزای کار در انگلستان
  • مدارک مورد نیاز کار در انگلستان
  • نرخ بیکاری در انگلستان
  • مشاغل مورد نیاز 2020 انگلستان
  • میزان حقوق در انگلستان
  • نحوه کاریابی در انگلستان
  • مؤسسات کاریابی در انگلستان
  • بررسی ویزای همراه انگلستان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در انگلستان
  • سخن پایانی کار در انگلستان
✅ کاریابی در انگلستان ✅شرایط اخذ ویزای کاری ✅مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می گیرد.

کاریابی در انگلستان و مقدمه ای بر آن

کاریابی در انگلستان ، شرایط اخذ ویزای کاری و مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می گیرد. راه های کاریابی در انگلستان چیست؟ ویزای کار انگلستان چه مدارکی نیاز دارد؟ مشاغل مورد نیاز در انگلستان چیست؟ ما قصد داریم در این مقاله به تمامی سوالات شما در مورد کاریابی در انگلستان، مؤسسات کاریابی و وضیعت ویزای همراه به طور کامل پاسخ دهیم. چنانچه علاقمند باشید در خصوص کار در کشور انگلستان اطلاعات بیشتری داشته باشید به وب سایت مؤسسه حقوقی ملک پور مراجعه فرمایید و اطلاعات کاملی در این خصوص کسب نمایید. شما عزیزان همچنین می توانید جهت بررسی شرایط خود از مشاوره تخصصی کارشناسان مؤسسه، مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. امیدوارم خواندن این مقاله اطلاعات شما را در مورد کاریابی در انگلستان افزایش دهد. در سر فصل های بعدی به طور کامل در مورد شرایط کار در انگلستان توضیح خواهیم داد.

شرایط عمومی کاریابی در انگلستان:

کشور انگلستان بزرگترین کشور بریتانیا است. این کشور 55 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر لندن می باشد. زبان مردم این کشور انگلیسی و واحد پول کشور انگلستان پوند است. مهاجرت به کشور انگلستان از روش های مختلفی امکان پذیر است. با توجه به اینکه کشور انگلستان کشور پیشرفته ای است و از لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار خوبی دارد افراد زیادی قصد دارند از طریق کار به این کشور مهاجرت کنند. برای کاریابی در انگلستان افراد باید پیشنهاد شغلی دریافت کنند. برای دریافت ویزای کاری انگلستان باید ویزای Tier2 دریافت کرد. همانطور که گفتیم برای اخذ ویزای کار انگلستان نیاز است که اشخاص از یک کارفرما در کشور انگلستان پیشنهاد شغلی دریافت کنند. مهاجرت کاری به کشور انگلستان می تواند روشی مناسب و مطمئن برای مهاجرت باشد اما باید در نظر داشت که کاریابی در انگلستان برای یک شخص ایرانی کار چندان راحتی نیست.

کار در انگلستان مساحت و جمعیت انگلستان درباره انگلستان پایتخت انگلیس زبان رسمی انگلیس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

آیا می توانیم خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

ویزای کار در انگلستان:

برای کاریابی در انگلستان باید از یک کارفرمایی در این کشور پیشنهاد کاری (Job offer) دریافت کرد. شخصی که درخواست ویزای کاری می کند، باید رزومه کاری خوبی داشته باشد و در زمینه شغلی خود تخصص و مهارت کافی را کسب کرده باشد. در چنین شرایطی افراد رزومه کاری خود را برای مؤسسات کاریابی ارسال می نمایند. مرحله بعدی مرحله ای است که شانس کاریابی را برای یک شخص ایرانی پایین می آورد. شغلی که شخص برای آن درخواست داده باید ابتدا در کشور انگلستان آگهی شود و اگر فردی که مناسب این شغل باشد پیدا نشد آن زمان است که شخص کارفرما می تواند از کشورهای خارج از انگلستان نیروی کاری دریافت کند.

ویزای کاری انگلستان،Tier2  نام دارد. این ویزا ابتدا 1 ساله است و تا 5 سال می تواند تمدید شود. به غیر از مواردی که گفته شد شغل درخواستی می بایست در حدی باشد که شخص بتواند هزینه های زندگی خود را پرداخت کند و همچنین قادر به پرداخت بیمه و مالیات باشد.

مدارک مورد نیاز کار در انگلستان:

چنانچه قصد کاریابی در انگلستان را دارید پیشنهاد می شود مدارک خود را از قبل آماده نمایید و همچنین به لیست مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان که هر سال توسط دولت این کشور اعلام می شود مراجعه نمایید. اگر مهارت شغلی شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشور انگلستان نباشد، اخذ ویزای کاری این کشور کار بسیار مشکلی خواهد بود. پس از آن که شخص پیشنهاد شغلی دریافت کرد آن زمان می تواند از سفارت وقت بگیرد. مدارک مورد نیاز برای ویزای کار انگلستان به شرح زیر است:

  • ارائه مدارک هویتی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • پیشنهاد شغلی که از کارفرما دریافت کرده اید
  • مدارک و سوابق کاری و تحصیلی به همراه ترجمه
  • ارائه آیلتس 6
  • تمکن مالی که در حدی باشد که نشان دهد شخص می تواند هزینه های زندگی در این کشور را تا یک سال تقبل کند.

همانطور که توضیح دادیم کاریابی در انگلستان به هیچ عنوان کار راحتی نیست و احتمال اینکه افراد بتوانند به این وسیله مهاجرت کنند بسیار پایین است در نتیجه اگر قصد مهاجرت کاری را دارید می توانید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان یا اتریش اقدام کنید.

نرخ بیکاری در انگلستان:

قبل از مهاجرت کاری به هر کشوری باید ابتدا وضعیت اقتصادی آن کشور را به خوبی بررسی کرد. برای کاریابی در انگلستان بررسی نرخ بیکاری می تواند به افراد برای انتخاب شغل کمک زیادی بکند. به دلیل اینکه در صورتی که نرخ بیکاری در کشوری پایین باشد، شانس کاریابی بالاتر خواهد بود. یعنی افراد می توانند با هر مهارتی در زمینه های مختلف کار پیدا کنند. انگلستان کشوری پهناور است و سالیان زیادی است که جز قدرت های بزرگ اقتصادی جهان محسوب می شود. این کشور وضعیت اقتصادی بسیار خوبی دارد و همواره با کشورهای زیادی در جهان تجارت می کند. همچنین میزان تولید نا خالص ملی در این کشور بالا است. همین امر سبب شده تا همواره از سراسر جهان افراد زیادی با ملیت های مختلف به کشور انگلستان مهاجرت کنند. همین امر انگلستان را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است.

در جدولی که مشاهده می کنید نرخ بیکاری در کشور انگلستان مورد بررسی قرار گرفته است.

نرخ بیکاری در انگلستان

مشاغل مورد نیاز 2020 انگلستان:

برای کاریابی در انگلستان حتما باید به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور رجوع کرد. تا در صورتی که شغل شما مورد نیاز باشد شانس کاریابی بالاتری داشته باشید در اغلب مواقع مشاغل فنی مهندسی شانس کاریابی بالایی دارند. در بیشتر کشورهای دنیا افراد متخصص در زمینه های فنی مهندسی شانس بیشتری در کاریابی دارند. لیست مشاغل مورد نیزا انگلستان هر سال توسط دولت اعلام می شود. دانش زبان انگلیسی یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که می تواند شانس کاریابی را افزایش دهد. همچنین باعث می شود که اشخاص خیلی راحت تر با محیط ارتباط برقرا کنند و خود را با شرایط جدید وفق دهند.

شما عزیزان می توانید در صوررتی که علاقه مند به مهاجرت به کشور انگلستان هستید به لیست مشاغل مورد نیاز این کشور که در این جدول آمده نگاهی بیاندازید و حتی اگر قصد تحصیل دارید رشته ای را برای تحصیل انتخاب کنید که کشور انگلستان به نیروی متخصص در این زمینه نیاز داشته باشد.

مشاغل مورد نیاز 2020 انگلستان
مهندس مکانیک مدیریت
مهندس برق مهندس IT
مهندس طراحی و توسعه پزشک
مهندس هوا فضا فیزیک دان

میزان حقوق برای کار در انگلستان:

واحد پول کشور انگلستان پوند است و دارای ارزش بالایی است. برای کاریابی در انگلستان باید ابتدا از میزان حقوق دریافتی برای مشاغل مختلف آگاه شوید. میزان حقوق دریافتی ارتباط مستقیمی با کیفیت زندگی و سطح آسایش و رفاه افراد دارد. افراد برای دستیابی به زندگی بهتر قصد دارند تا از طریق کار یا روش های دیگر به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. امروزه در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند تا بتوان از طریق آنها کسب درآمد کرد. میزان حقوق دریافتی ارتباط مستقیمی با مهارت اشخاص دارد. هر چقدر شغل اشخاص نیاز به مهارت بیشتری داشته باشد قطعا حقوق دریافتی نیز بالاتر خواهد بود. به عنوان مثال شرکتی را در نظر بگیرید که تعداد زیادی کارمند دارد. این افراد بسته به جایگاه، پوزیشن شغلی و مهارتشان حقوق دریافتی متفاوتی دارند. میزان حقوق دریافتی در کشور انگلستان در مشاغل مختلف متفاوت است و از سالی 50 هزار پوند تا سالی 140 هزار پوند متغیر است.

نحوه کاریابی در انگلستان:

کاریابی در انگلستان می تواند به واسطه مؤسسات کاریابی امری آسانتر باشد. چنانچه قصد کاریابی در این کشور را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت مؤسسات کاریابی، رزومه کاری خود را برای آنها ارسال نمایید و با پرداخت هزینه اندک منتظر جواب باشید. بهتر است ابتدا با یک متخصص و یا وکیل مهاجرتی مشورت کرده تا بتوانید با استفاده از تجربیات یک متخصص رزومه کاری و تحصیلی قوی را آماده نمایید. مراجعه به لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان می تواند در این امر به شما کمک کند. با توجه به اینکه کاریابی در انگلستان خصوصا برای یک ایرانی امری بسیار سخت می باشد می توانید در صورتی که شرایط سنی خوبی دارید ابتدا از طریق تحصیل وارد این کشور شوید و سپس اقامت خود را از اقامت تحصیلی به اقامت کاری تبدیل نمایید. افرادی که قصد کار و اقامت طولانی مدت در انگلستان را دارند معمولا ابتدا از طریق تحصیل اقدام می نمایند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص اخذ ویزای کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص اخذ ویزای کار در خارج از کشور

مؤسسات کاریابی در انگلستان:

همانطور که در سر فصل های قبل توضیح داده شد برای کاریابی در انگلستان باید به مؤسسات کاربابی مراجعه کرد و یا از طریق وب سایت به صورت آنلاین درخواست داد. شما عزیزان اگر تمایل داشته باشید ویزای کاری دریافت کنید با ارسال رزومه کاری و تحصیلی خود برای این مؤسسات می توانید درخواست دهید. مؤسسات کاریابی در کشور انگلستان در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا بسته به تخصص خود درخواستتان را ثبت نمایید. این مقاله توسط مؤسسه حقوقی ملک پور گردآوری شده و کپی برداری از آن غیر قانونی است. معمولاً مشاغل فنی مهندسی در کشور های دنیا بازار کار بسیار خوبی دارند. به عنوان مثال رشته هایی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک و آی تی بازار کار بهتری دارند. برترین مؤسسات کاریابی در کشور انگلستان به شرح زیر می باشند:

  • Satigo
  • Huntress group
  • Propel
  • opilio
  • CBS butler
  • IT recruit UK
  • Deerfoot IT resources

بررسی ویزای همراه در انگلستان:

افراد پس از کاریابی در انگلستان و اخذ ویزای کاری ابتدا باید به تنهایی به این کشور وارد شوند و این امر مستلزم این است که شخص پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشد. پس از اینکه افراد وارد این کشور می شوند، اقامت کاری 1 ساله دریافت می کنند در این زمان شخص می تواند برای اعضای خانواده خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال درخواست دهد. چنین امری مستلزم این است که افراد شرایط لازم را داشته باشند. ارائه تمکن مالی قابل قبول برای درخواست الحاق به خانواده اهمیت زیادی دارد. فرد متقاضی باید نشان دهد که می تواند هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده اش را به مدت 1 سال تقبل کند. این تمکن مالی باید ماهیانه حداقل 1000 پوند برای نفر اصلی و برای همراهان حدودا 700 پوند را پوشش دهد. این سرمایه حتما باید 4 ماه قبل از وقت سفارت در حساب شخص باشد. سایر مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت شامل مدارک هویتی و سند ازدواج است.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در انگلستان:

تمام مراحلی که در مورد کاریابی در انگلستان گفته شد کمی دشوار و پیچیده هستند بنابراین توصیه می شود از طریق ویزای تحصیلی اقدام نمایید. زیرا شانس کاریابی از ایران برای کشور انگلستان بسیار پایین می باشد. افرادی که در این کشور تحصیل کنند چند ماه فرصت دارند تا به دنبال کار بگردند. در صورت یافتن شغل مناسب مطابق با رشته تحصیلی و تخصص شخص می توانند اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کنند. اگر شخص توانسته باشد به واسطه کار اقامت دریافت کند طی زمان کوتاه تری می تواند اقامت دائم دریافت کند. پس از 10 سال کار کردن در کشور انگلستان و پرداخت بیمه و مالیات می توان برای اقامت دائم درخواست داد و همچنین 3 سال پس از اخذ اقامت دائم می توان برای اخذ پاسپورت این کشور درخواست داد.  برای اخذ اقامت دائم و تابعیت افراد باید عدم سوء پیشینه ارائه دهند و باید به صورت منظم بیمه و مالیات پرداخت کرده باشند.

کار در انگلستان و سخن پایانی:

کاریابی در انگلستان، روش های اخذ اقامت کاری در انگلستان و کلیه مدارک لازم برای کاریابی در کشور انگلستان در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. ما در مورد نحوه ی کاریابی در انگلستان، مدارک لازم برای اخذ ویزای کار و کلیه مراحل اخذ اقامت و تابعیت به واسطه کار در کشور انگلستان توضیح کامل دادیم. همچنین گفتیم دریافت پیشنهاد شغلی و اخذ ویزای کاری انگلستان مستقیماً از ایران بسیار دشوار است بنابراین توصیه شد که افراد ابتدا به واسطه ویزای تحصیلی به کشور انگلستان راه یابند و سپس اقامت کاری دریافت کنند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کاریابی در انگلستان و شرایط کلی کشور انگلستان می توانید به وب سایت مؤسسه حقوقی ملک پور مراجعه فرمایید. همچنین با دریافت مشاوره تلفنی رایگان از مشاورین این مؤسسه حقوقی شرایط شما به طور کامل بررسی می شود. شما عزیزان می توانید در پایان این مقاله نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در انگلستان

✅ مهاجرت کاری به انگلستان از طریق چه ویزایی صورت می گیرد؟

برای دریافت ویزای کاری انگلستان باید ویزای Tier2 دریافت کرد.

✅ مدت اعتبار و مدت تمدید ویزای کاری انگلستان به چه صورت است؟

ویزای Tier2  ابتدا 1 ساله است و تا 5 سال می تواند تمدید شود.

✅ متوسط نرخ بیکاری کشور انگلستان در سال های اخیر به چه میزان است؟

نرخ بیکاری در کشور انگلستان بین سالهای 2008 تا 2019 دارای میانگین 6.46 است.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز
      برای مهاجرت کاری لازم است یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی در این کشور داشته باشید و لازم است کارفرما قبل از استخدام یک فرد خارجی آگهی استخدام نیرو را در کشور انگلستان منتشر نماید و در صورتی نیافتن شخص مورد نظر به یک فرد خارجی پیشنهاد کار دهد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *