کاریابی در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در اسپانیا
  • ویزای کار در اسپانیا
  • مدارک مورد نیاز کار در اسپانیا
  • نرخ بیکاری در اسپانیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021
  • میزان حقوق برای کار در اسپانیا
  • نحوه کاریابی در اسپانیا
  • مؤسسات کاریابی در اسپانیا
  • بررسی ویزای همراه اسپانیا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در اسپانیا
  • کاریابی در اسپانیا و سخن پایانی
✅ کاریابی در اسپانیا ✅ شرایط اخذ اقامت و تابعیت در اسپانیا در این مقاله به صورت تخصصی توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی قرار گرفت.

کاریابی در اسپانیا و مقدمه ای بر آن

کاریابی در اسپانیا ، شرایط اخذ اقامت و تابعیت و روش های اخذ ویزای کاری از طریق مؤسسات کاریابی در کشور اسپانیا را در این مقاله به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده ایم. مؤسسات کاریابی در اسپانیا چقدر به پیدا کردن کار در این کشور کمک می کنند؟ مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در اسپانیا چیست؟  آیا امکان پیدا کردن شغل مورد نظر از طریق مؤسسات کاریابی در اسپانیا برای خارجی ها وجود دارد؟ ما در این مقاله برآن شده ایم تا به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص کاریابی در اسپانیا پاسخ دهیم. مؤسسه حقوقی ملک پور با سال ها سابقه درخشان در امور مهاجرتی می تواند شما عزیزان را در زمینه کاریابی در اسپانیا و دیگر روش های مهاجرت همراهی نماید. متقاضیان عزیز می توانند با تماس با مؤسسه به صورت رایگان شرایط مهاجرتی خود را با مشاورین ما در میان بگذارند.

شرایط عمومی کاریابی در اسپانیا:

متقاضیانی که قصد کاریابی در اسپانیا را دارند و تصمیم به مهاجرت به این کشور را دارند قبل از هر اقدامی باید با شرایط و فرهنگ این کشور آشنا شوند. ما در این قسمت شرایط عمومی کشور اسپانیا را مورد بررسی قرار می دهیم. اسپانیا با مساحت 505.990 کیلومتر مربع و نزدیک به 47 میلیون نفر کشوری واقع شده در شبه جزیره ایبری و جنوب غربی اروپا می باشد. پایتخت این کشور شهر مادرید می باشد. از همسایگان اسپانیا می توان به پرتقال که از غرب و شمال غرب با اسپانیا هم مرز است و با 1214 کیلومتر طویل ترین مرز در اتحادیه اروپا است. از سمت شرق فرانسه آندورا و خلیچ بیسکای از همسایگان اسپانیا هستند.

کشور اسپانیا از نظر مساحت در رتبه 5 پهناور ترین کشور اروپا قرار دارد. سیستم حکومتی اسپانیا پادشاهی است و یک کشور دموکراتیک به حساب می آید. اسپانیا از نظر تولیدات ناخالص داخلی در رتبه 13 در بین برترین اقتصاد های دنیا قرار دارد. زبان رسمی مردم در اسپانیا اسپانیولی یا اسپانیایی است. مسیحیت کاتولیک برای سالیان زیاد مذهب مردم در اسپانیا به شمار می رفت اما در حال حاظر مطابق با قانون اسپانیا دین دیگر جایگاهی در قانون ندارد. اما مذهب مسیحیت کاتولیک تنها دینی است که به صورت رسمی آموزش داده می شود.

اسپانیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اسپانیا

ویزای کار در اسپانیا:

از اصلی ترین روش های مهاجرت کار می باشد. کار در کشور اسپانیا انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم. هر ساله بسیاری از مردم از سراسر جهان متقاضی کار در اسپانیا هستند. افرادی که شهروند خارج از اتحادیه اروپا می باشند برای کار در اسپانیا نیز به مجوز اشتغال دارند و برای اخذ مجوز کار باید کارفرمایی در اسپانیا این مجوز را برای متقاضی اخذ نماید. این به این معنی می باشد که فرد پس از کاریابی در اسپانیا باید از سمت کارفرما دعوت نامه شغلی دریافت نماید. کارفرمایان برای این که نیروی کاری خود را استخدام نمایند باید شرکت آن ها در اسپانیا به ثبت رسیده باشد و نشان دهد که مالیات شرکت را پرداخت می کنند و در آن شرکت فعالیت دارند.

کارفرما برای استخدام نیروی کاری باید در ابتدا نیروی کاری مورد نیاز را در اسپانیا و سپس در اتحادیه اروپا اگهی کند و در صورت پیدا نشدن نیروی کاری مورد نظر می تواند برای فرد متقاضی دعوت نامه ارسال نماید. کاریابی در اسپانیا و پیدا کردن کارفرما در این کشور امری به مراتب سخت می باشد. متقاضیان می توانند بعد از دریافت دعوت نامه برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایند

مدارک مورد نیاز کار در اسپانیا:

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد برای دریافت ویزای کاری در اسپانیا نیاز است که از یک کار فرما و یا شرکت معتبر دعوت نامه کاری دریافت شود. شرکت ها و کارفرمایانی که به نیروی کار نیاز دارند ابتدا باید اگهی نیروی کار خود را در اسپانیا و اتحادیه اروپا منتشر کنند و در صورت نبود نیروی کار، برای متقاضی واجد شرایط دعوت نامه کاری را ارسال نمایند. پس از کاریابی در اسپانیا و دریافت دعوت نامه کاری متقاضی باید همراه با مدارک خود برای اخذ ویزای کاری به سفارت اسپانیا مراجعه نماید و درخواست ویزای کاری خود را به سفارت دهد. توجه به این نکته ضروری است که در صورتی که مدارک تقلبی و یا جعلی ارائه نمایند درخواست آن ها رد می شود و عواقبی در انتظارشان خواهد بود. در این قسمت مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار اسپانیا را شرح داده ایم:

  • مدارک هویتی ( شناسنامه و گذرنامه)
  • مدارک تحصیلی متقاضی
  • ارائه دعوت نامه کاری از سوی کارفرما یا شرکت معتبر در اسپانیا
  • ارائه مدارک شغلی و سابقه کار
  • ارائه و نامه تمکن مالی فرد متقاضی
  • ارائه بیمه نامه
  • عکس پاسپورت
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی
  • نامه عدم سوء پیشینه

نرخ بیکاری در اسپانیا:

یکی دیگر از مواردی که متقاضیان قبل از کاریابی در اسپانیا باید به آن توجه بسیاری نمایند میزان نرخ بیکاری در کشور اسپانیا می باشد. بررسی این موضوع باعث می شود متقاضیان بتوانند در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند، زیرا پیدا کردن شغل مورد نیاز و کارفرما در کشور هایی که دارای نرخ بیکاری بالایی هستند امری مشکل و سخت می باشد. کشور اسپانیا از آن دسته کشور هایی در اروپا می باشد که نرخ بیکاری در آن بالا است. بنابراین پیشنهاد ما به شما متقاضیان کاریابی در کشور اسپانیا، مهاجرت به کشور هایی است که نرخ بیکاری پایینی دارند مانند اتریش و آلمان.

مطابق با آخرین آمار منتشر شده نرخ بیکاری در اسپانیا 13.80 درصد بوده است. این مقاله توسط مؤسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و هرگونه کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً خلاف مقررات می باشد. در این قسمت نمودار نرخ بیکاری در کشور اسپانیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نرخ بیکاری در اسپانیا

لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021:

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد متقاضیان برای کار در اسپانیا نیازمند به دعوت نامه کاری از سوی شرکت معتبر یا کارفرما در اسپانیا هستند. با توجه به این موضوع که کاریابی در اسپانیا و ورود به بازار کار در کشور اسپانیا کاری سخت می باشد. اما در بازار کار این کشور بخش هایی وجود دارند که به نیروی کار ماهر نیاز دارند و به دنبال نیروهای حرفه ای می باشند. افراد متقاضی برای اینکه بتوانند راحت تر کاریابی در کشور اسپانیا را انجام دهند ابتدا باید به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در کشور اسپانیا بپردازند و در صورتی که حرفه و تخصص آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز بود، شانس بالاتری برای پیدا کردن کارفرما دارند. افرادی که متقاضی کاریابی در این کشور هستند باید در نظر داشته باشند که بیشترین فرصت های جست و جوی کار در شهر های بارسلونا و مادرید وجود دارد.

 لیستی از مشاغل مورد نیاز کشور اسپانیا را برای شما عزیزان در این قسمت قرار داده ایم:

مشاغل مورد نیاز اسپانیا
مهندس مکانیک مهندس عمران
پزشکان مترجم زبان
حسابداری و امور مالی مهندس برق
مهندس it داروساز
گردشگری و توریسم برنامه نویس

میزان حقوق برای کار در اسپانیا:

کارفرمایان و افراد شاغل موظفند از حقوق و تعهدات اشتغال آگاهی لازم را داشته باشند؛ زیرا با دانستن این موضوع، بررسی شرایط کار و زندگی در کشور اسپانیا راحت تر خواهد بود و افراد با اطلاع از مزایای کار و حقوق در اسپانیا می توانند تصمیمات ایده عالی برای آینده خود بگیرند. متقاضیان کاریابی در اسپانیا بعد از تحلیل دقیق و بررسی شرایط می توانند با اطمینان بیشتر برای دریافت ویزای کار کشور اسپانیا اقدام نمایند. درآمد افراد در اسپانیا در کم ترین و پایین ترین حالت 900 یورو و در بالاترین حالت آن 21000 یورو برای هر ماه کار می باشد. البته حقوق در مشاغل مختلف در کشور اسپانیا با توجه به تخصص و حرفه متفاوت و متغیر می باشد. در این قسمت برای شما عزیزان میزان حقوق دریافتی در مشاغل مختلف در کشور اسپانیا را قرار داده ایم:

عنوان شغلی میزان حقوق
پیشخدمت 3.270 یورو
دندانپزشک 12.000 یورو
پرستار 4.350 یورو
تکنسین کامپیوتر 4.030 یورو
وکیل 7.210 یورو
حسابدار 3.780 یورو
طراح گرافیک 3.730 یورو
مهندس هوافضا 5.810 یورو
مهماندار هواپیما 4.410 یورو
خلبان 6.020 یورو
معمار 4.740 یورو
مکانیک 2.830 یورو
مدیر شعبه بانک 7.650یورو
مترجم 4.620 یورو
مهندس عمران 4.470 یورو
مهندس برق 5.200 یورو
سر آشپز 4.370 یورو

نحوه کاریابی در اسپانیا:

متقاضیانی که برای ویزای کاری در کشور اسپانیا می خواهند اقدام کنند، بعد از بررسی و آگاهی از مقدار درآمد می توانند به کاریابی در این کشور بپردازیند. روش های زیادی برای کاریابی وجود دارد که به واسطه آن می توان مشاغلی که مورد نیاز کشور اسپانیا می باشند را بررسی کرد. متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت های کاریابی و ثبت نام در این سایت ها از فرصت های مناسب شغلی اطلاع پیدا نمایند. روش های دیگری نیز برای جستجوی کار در اسپانیا وجود دارند که برای مثال می توان به سایت های استخدام عمومی مراجعه نمود و به بررسی فرصت های شغلی بپردازید. سپس با ارسال رزومه و مدارک تحصیلی و کاری شانس خودتان را برای کاریابی در اسپانیا امتحان نمایید. در صورتی که در اسپانیا دوستان و فامیل دارید از فرصت استفاده نمایید.

عزیزان می توانند با مطالعه مقالات که در سایت های مؤسسه حقوقی مهاجرتی ملک پور موجود است میزان آگاهی خود را از این روش مهاجرتی بالا برده و اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

مؤسسات کاریابی در اسپانیا:

همان طور که در بالا اشاره شد برای کاریابی در اسپانیا با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری و کمبود شغل در اسپانیا پیدا کردن کارفرما، کاری سخت می باشد، اما امکان آن وجود دارد. روش ها و راه های مختلفی برای کاریابی در اسپانیا موجود است. یکی دیگر از این روش ها پیدا کردن کار در مؤسسات  کاریابی در اسپانیا است. این مؤسسه ها علاوه بر ارسال موقعیت های شغلی برای افراد این امکان را به افراد می دهد تا با ارسال کردن مدارک شان شانس خود را برای کاریابی در اسپانیا امتحان نمایند. در این قسمت از مقاله ما نام تعدادی از مؤسسات کاریابی در اسپانیا را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در اسپانیا
Blu Selection
C3 Contact Center Consulting
Hays – Consultoría de Selección de Personal Madrid
Grupo Crit
Jobs Benidorm
Placement Finders
recruitspain

بررسی ویزای همراه در اسپانیا:

یکی دیگر از مواردی که متقاضیان کاریابی در اسپانیا برای ویزای کار خواهان آن می باشند ویزای همراه است. افرادی که ویزای کار در اسپانیا را دارند می توانند تحت شرایطی برای فرزندان زیر 18 سال و همسر خود درخواست ویزا نمایند. بعد از گذشت یک سال کار و زندگی در اسپانیا شخص اصلی می تواند برای الحاق همسر و فرزندان خود اقدام نمایند. این نوع ویزا که برای همراهان صادر می شود یک ساله است و امکان تمدید آن وجود دارد. برای دریافت ویزای همراه شخص اصلی باید بتواند از هزینه های زندگی برای خود و همراهان بر آید و بتواند نشان دهد که مسکن و حقوق مناسب را دارا هست. فرد متقاضی با این شرایط با ارائه مدارک ازدواج و مدارک دیگر باید به اداره مهاجرت مراجعه نماید. برای متقاضیان دارنده ویزای کار این امکان وجود دارد که همراه به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند و نیازی به اخذ مجوز از اداره کار را نخواهند داشت. در این قسمت مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای همراه را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل 3 ماه
  • تکمیل فرم ویزای همراه
  • ارائه سند ازدواج
  • ارائه نامه مجوز اشتغال به کار
  • ارائه بیمه نامه سلامت
  • عدم سوء پیشینه
  • نشان دادن محل مناسب برای اسکان خانواده
  • نامه سلامت پزشکی

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در اسپانیا:

متقاضیانی که به واسطه کاریابی در اسپانیا موفق به اخذ ویزای کار در این کشور شده اند و در این کشور حاضر می باشند، امکان اخذ اقامت و در آخر تابعیت کشور اسپانیا را دارند. برای افرادی که تبعه غیر اتحادیه اروپا می باشند و ویزای بلند مدت اسپانیا را دارند این امکان موجود است که با 5 سال زندگی و کار در کشور اسپانیا در خواست خود را برای اقامت دائم اسپانیا را بدهند. اشخاصی که موفق به اخذ اقامت دائم اسپانیا شده اند می توانند بعد از گذشت 5 سال از اخذ اقامت دائم و در مجموع 10 سال زندگی در اسپانیا برای اخذ تابعیت اسپانیا اقدام نمایند. افراد در صورتی امکان دریافت تابعیت کشور اسپانیا را دارند که در این سال ها با اجتماع و فرهنگ این کشور ادغام شده باشند، به زبان رسمی این کشور تسلط لازم را پیدا کرده باشند، از نظر شرایط مالی در موقعیت خوبی قرار داشته باشند، مرتکب به جرم و جنایت در این مدت نشده باشند و مالیات مربوط به خودشان را به صورت مرتب و کامل پرداخت کرده باشند. متقاضیان با اخذ تابعیت کشور اسپانیا دیگر نمی توانند تابعیت قبلی خودشان را داشته باشند

کاریابی در اسپانیا و سخن پایانی:

کاریابی در اسپانیا ، مشاغل مورد نیاز در این کشور، مدارک و شرایط لازم برای کار در کشور اسپانیا، وب سایت ها و مؤسسات کاریابی و نکاتی که در مورد کاریابی در اسپانیا وجود دارد را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. اسپانیا کشوری در قاره اروپا است که نرخ بیکاری تقریبا بالایی دارد لذا مهاجرت کاری در این کشور شرایط خاصی را دارد. همانطور که گفته شد برای مهاجرت از طریق کار در اسپانیا باید در این کشور یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای اسپانیایی داشت تا بتوان برای ویزای کاری اقدام کرد. توصیه مؤسسه حقوقی ملک پور برای مهاجرت کاری به کشور هایی است که نرخ بیکاری کمتری دارند و امکان کاریابی در آنها بیشتر است. کشور های اتریش،آلمان، سوئد و… جز این دسته از کشور ها است. شما می توانید با جست و جوی عنوان “کاریابی در اسپانیا ملک پور” در گوگل به وب سایت های رسمی ما دسترسی داشته باشید تا به روز ترین اطلاعات مهاجرتی را به دست آورید. ضمنا می توانید سوالات خود را درباره کاریابی در اسپانیا در قسمت سوالات مهاجرتی بیان کنید تا در کمترین زمان ممکن به آنها پاسخ داده شود.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار برای افراد خارجی به چه صورت است؟

 افرادی که شهروند خارج از اتحادیه اروپا می باشند برای کار در اسپانیا نیز به مجوز اشتغال دارند و برای اخذ مجوز کار باید کارفرمایی در اسپانیا این مجوز را برای متقاضی اخذ نماید.

✅ میزان حقوق مشاغل مختلف در اسپانیا در چه بازه ای می باشد؟

درآمد افراد در اسپانیا در کم ترین و پایین ترین حالت 900 یورو و در بالاترین حالت آن 21000 یورو برای هر ماه کار می باشد.

✅ وضعیت اخذ اقامت و تابعبت از طریق کار در اسپانیا چگونه است؟

برای افرادی که تبعه غیر اتحادیه اروپا می باشند و ویزای بلند مدت اسپانیا را دارند این امکان موجود است که با 5 سال زندگی و کار در کشور اسپانیا در خواست خود را برای اقامت دائم اسپانیا را بدهند.

2 پاسخ
  1. مصطفی
    مصطفی گفته:

    سلام
    نرخ بیکاری کشور اسپانیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالاتر هست یا نه؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب
      دوست عزیز کشور اسپانیا از آن دسته کشور هایی در اروپا می باشد که نرخ بیکاری در آن بالا می باشد و پیشنهاد ما به شما متقاضیان کاریابی در اسپانیا، مهاجرت به کشور هایی که نرخ بیکاری پایینی دارند مانند اتریش و آلمان می باشد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *