کاریابی در اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در اتریش
  • ویزای کار در اتریش
  • مدارک مورد نیاز کار در اتریش
  • نرخ بیکاری در اتریش
  • مشاغل مورد نیاز اتریش 2021
  • میزان حقوق برای کار در اتریش
  • نحوه کاریابی در اتریش
  • مؤسسات کاریابی در اتریش
  • بررسی ویزای همراه اتریش
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در اتریش
  • سخن پایانی
✅ کاریابی در اتریش ✅ مدارک مورد نیاز جهت کاریابی در کشوراتریش ✅ اخذ اقامت و تابعیت اتریش از طریق کاریابی توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد.

کاریابی در اتریش و مقدمه ای بر آن

کاریابی در اتریش، مدارک مورد نیاز جهت کاریابی در کشوراتریش و اخذ اقامت و تابعیت اتریش از طریق کاریابی در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا امکان دریافت اقامت اتریش از طریق کاریابی امکان پذیر است؟ مراحل جستجوی کار در کشور اتریش چگونه است؟ کشور اتریش به چه نوع مشاغلی نیاز دارد؟ این مقاله تمامی نکات و شرایط مربوط به کاریابی در اتریش را مورد بررسی قرار داده و به سوالاتی از این قبیل پاسخ می دهد.اتریش در ده سال گذشته به عنوان سومین کشور امن دنیا و پایتخت آن شهر وین بهترین شهر جهان جهت سکونت انتخاب شده است، و همین مورد باعث جلب توجه بسیاری از متقاضیان کاریابی در اتریش جهت مهاجرت به این کشور شده است.متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مؤسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان مشاورین مجرب این موسسه بهره مند گردند.

شرایط عمومی کاریابی در اتریش:

کشور اتریش دارای مساحتی معادل 83 هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 8 میلیون نفر یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که پایتخت آن شهر وین در طی 11 سال اخیر به عنوان برترین شهر جهان جهت زندگی و همچنین مهاجرت انتخاب گردیده است.زبان مردم کشور اتریش آلمانی است اما اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط بوده و انگلیسی زبان دوم آنها می باشد.کشور اتریش با کشورهایی نظیر سوئیس، آلمان، اسلوونی، ایتالیا و مجارستان هم مرز است. این مقاله توسط کارشناسان و متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور نگارش گردیده و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانونی حرام است. متقاضیان کاریابی در اتریش باید توجه نمایند که اتریش در زمینه خدمات دولتی دارای رتبه اول بوده و پاسپورت این کشور در رتبه سوم از نظر اعتبار جهانی قرار دارد. اگر شما برای دریافت اقامت اتریش به دنبال بهترین راه هستید، در ابتدا به این نکته توجه کنید که روش های دریافت اقامت اتریش با اجازه کار یا بدون اجازه کار متفاوت است. بنابراین با تحلیل شرایط خود و با دریافت مشاوره درست، می توانید بهترین روش برای اقامت اتریش را انتخاب کنید. کاریابی در اتریش به عنوان راهی برای مهاجرت به این کشور است و در نتیجه موضوع دارای اهمیتی است که در ادامه مقاله اطلاعات و نکات سودمندی در این خصوص ارائه می گردد.

نکته قابل توجه در خصوص اتریش این است که نرخ بیکاری پایینی دارد و بنابراین شانس کاریابی افراد خارجی بیشتر است. در صورتی که شما متقاضی کار خارج از کشور هستید و رشته شما جزو مشاغل مورد نیاز در اتریش است، می توانید برای کاریابی در اتریش اقدام کنید. در صورتی که محصول گام به گام تا کار خارج از کشور را تهیه کنید، می توانید خودتان مانند یک وکیل به دنبال کار باشید و دیگر نیازی به وکیل مهاجرتی نخواهید داشت.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

با مشاهده این ویدئو پاسخ سوالات زیر را خواهید یافت :

  • چه کشورهایی برای مهاجرت کاری و کاریابی مناسب تر است؟
  • در چه کشورهایی شانس کاریابی بیشتر است؟
  • چگونه می توانیم از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش و سایر کشورها مطلع شویم؟
  • اقامت کاری و بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • کاریابی در خارج از کشور را چگونه شروع کنیم؟
  • چه مشاغلی در اتریش مورد نیاز است؟
  • آیا موسسه ملک پور مجوز کاریابی دارد؟
  • هزینه کاریابی در اروپا به عهده چه کسی است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • اقامت بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • حداقل حقوق برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز و بلو کارت چه میزان است؟
  • خودحمایتی چگونه منجر به اخذ اقامت می شود؟
  • وضعیت اقامت دائم و پاسپورت با کار یا بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش چگونه می توانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

کار در اتریش درباره اتریش مساحت و جمعیت اتریش پایتخت اتریش واحد پول اتریش

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اتریش

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در خصوص شرایط اخذ ویزای جستجوی کار اتریش

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کار در اتریش:

متقاضیان کاریابی در اتریش با دریافت job offer یا همان دعوت نامه کاری و یا از طریق job sekeer یا ویزای جستجوی کاری امکان ورود به کشور اتریش را پیدا می نمایند. افرادی که در کشور اتریش مشغول به کار می گردند با گذشت پنج سال و پرداخت مالیات در این دوره زمانی، می توانند جهت دریافت اقامت دائم اتریش اقدام نمایند. در ادامه انواع ویزای کاری اتریش را مود بررسی قرار می دهیم.

  • کار در اتریش از طریق پیشنهاد شغلی یا Job offer:

    متقاضیان کاریابی در اتریش که تمایل به مهاجرت به این کشور از طریق دریافت پینشهاد کاری را دارند باید رزومه کاری و تحصیلی خود را برای شرکت ها و یا کارفرماهای اتریش ارسال نمایند. کارفرمایان پس از بررسی رزومه در ابتدا باید دولت کشور اتریش را قانع نمایند که فرد متقاضی کار دارای تخصصی می باشد که مورد مشابه آن در اتحادیه اروپا موجود نیست. پس از این کار، آگهی برای مدت زمان سه ماه  در خود کشور منتشر می گردد و در صورتی که فردی جهت پر کردن موقعیت شغلی مورد نظر یافت نگردید، این آگهی باید سه ماه دیگر در تمامی کشورهای عضواتحادیه اروپا منتشر شود. پس از طی این دو دوره، کارفرما می تواند برای متقاضی کاریابی در اتریش از طریق اداره مهاجرت دعوتنامه کاری دریافت نماید. فردی که با این نوع ویزا وارد کشور اتریش می گردد امکان آوردن خانواده خود به عنوان همراه را خواهد داشت. افراد همراه نیز همانند خود متقاضی می توانند از خدمات دولتی استفاده نموده و به کار مشغول گردند. اما در کل متقاضیان کاریابی در اتریش باید توجه نمایند که تمامی این موارد ملزم کسب امتیاز لازم با توجه به سیستم امتیاز بندی است که در ادامه ارائه خواهد گردید.

  • کار در اتریش از طریق ویزای جستجوی کار اتریش یا Job seeker:

    امکان ورود به کشور اتریش برای متقاضیان کاریابی در اتریش توسط دریافت ویزای جستجوی کار نیز امکان پذیر است. با توجه به کمبود نیرو در کشور اتریش، این کشور در خارج از اتحادیه اروپا به جذب نیرو می پردازد. برای دریافت این نوع ویزا، متقاضی باید دارای روزمه کاری و تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد. افرادی که این نوع ویزا را دریافت می نمایند در ابتدا دارای اقامت 6 ماه خواهند بود و باید تنها وارد کشور اتریش شوند، در این دوره زمانی متقاضی کاریابی در اتریش وقت دارد که کار پیدا نماید و پس از یافتن کار، اقامت وی به اقامت کاری تبدیل می شود و می تواند برای خانواده خود درخواست ویزای همراه دهد. افرادی که تا حدودی به زبان آلمانی تسلط دارند راحت تر می توانند وارد بازار کار شوند. در این نوع ویزا، متقاضی باید بتواند امتیاز 70 از 100 را با توجه به سابقه کاری، تحصیلات، میزان تسلط به زبان و سن کسب نماید. سیستم امتیاز بندی در کشور اتریش در جدول زیر ارائه گردیده است.

امتیاز نیروی کار در شغل های مورد نیاز
حداکثر امتیاز: 40 شرایط و مهارت ویژه
20 فارغ التحصیل از دانشگاه در مقطع کارشناسی
30 داشتن مدرک کارشناسی در رشته های: ریاضیات، رایانه، علوم پایه، تکنولوژی
40 داشتن مدرک دکترا در رشته های فوق
در رشته های مدیریتی ارشد و با دارا بودن بورس اوراق بهادار و یا شرکتی که مورد تأیید اداره بازرگانی اتریش باشد حقوق زیر را دریافت کرده باشد:
20 از 50000 یورو تا 60000 یورو
25 از 60000 یورو تا 70000 یورو
30 بیشتر از 70000 یورو
20 فعالیت های پژوهشی و ثبت اختراع
20 جوایز علمی شناخته شده
سن  حداکثر 20 امتیاز
20 تا 35 سالگی
15 تا 40 سالگی
10 تا 45 سالگی
مهارت زبان انگلیسی
5 مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A1
10 مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A2
مهارت زبانی آلمانی
5 فوق دیپلم در اتریش
10 کارشناسی یا کارشناسی ارشد در اتریش
سابقه کاری
2 تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی
10 تجربه 6 ماه کار در اتریش
100 حداکثر امتیاز مجاز
70 حداقل امتیاز مورد نیاز

مدارک مورد نیاز کار در اتریش:

جهت ورود و مهاجرت به هر کشوری، چه از طریق ویزای تحصیلی، کاری و یا هر نوع ویزای دیگر، اولین مرحله دریافت ویزای آن کشور است، و از آنجایی که هر ویزایی برای اهداف خاصی است، لذا مدارک خاصی نیز باید ارائه گردد. متقاضیان کاریابی در اتریش جهت دریافت ویزای کاری این کشور باید مدارک مورد نیاز را آماده نمایند و باید به این مورد توجه داشته باشند که در صورت ناقص بودن مدارک، ممکن است شانس خود را برای دریافت ویزای کاری از هر نوعی، شامل دعوت نامه کاری و یا ویزای جستجوی کار، از دست بدهند. در زیر به مدارک مورد نیازی که متقاضیان کاریابی در اتریش باید ارائه نمایند اشاره شده است:

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا
  • مدرک زبان معتبر، زبان آلمانی در سطح B1
  • در صورت داشتن گواهی نامه بین المللی معتبر
  • در صورت داشتن مدرک نشان دهنده سابقه کاری
  • پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی

نرخ بیکاری در اتریش:

نرخ بیکاری در هر کشوری در واقع نشان دهنده افراد بیکارو فاقد درآمد موجود در جامعه است. هرچه نرخ بیکاری در یک کشور بیشتر باشد، کل زندگی افراد جامعه با رکود و تاثیرات منفی روبرو خواهد بود، لذا افرادی که قصد مهاجرت و کار در کشور دیگری را دارند قبل از هر اقدامی باید نرخ بیکاری آن کشور را مورد توجه قرار دهند، زیرا نرخ بیکاری با شانس کاریابی آنها در آن کشور رابطه مستقیم دارد.اما متقاضیان کاریابی در کشور اتریش باید بدانند که نرخ بیکاری در این کشوردر میان دیگر کشورهای اروپایی، درسطح بسیار پایینی قرار دارد و کمتر از پنج درصد است. همچنین متقاضیان کاریابی در اتریش از شانس بالای یافتن کار در این کشور بهرهمندند، زیرا اتریش یک کشور کاملا صنعتی می باشد و همیشه نیازمند نیروی کار ماهر، بالاخص در زمینه فناوری و مهندسی، از سایر کشورهاست.در نمودار موجود در زیر نرخ بیکاری در کشور اتریش نشان داده شده است.

نرخ بیکاری در اتریش

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در خصوص نحوه امتیازبندی ویزای کاری اتریش

  • 10 دقیقه
  • 13 K
  • ارسال

مشاغل مورد نیاز اتریش 2021:

از آنجایی که کشور اتریش به کشور ایران نزدیک است و دارای شرایط مطلوبی جهت زندگی و کار در میان سایر کشورهای اروپایی است، لذا سالیانه توجه بسیاری از افراد خارجی را جهت مهاجرت و کار به خود جلب مینماید.همانگونه که قبلا ذکر نمودیم متقاضیان کاریابی در اتریش از طریق ویزای جستجوی کار و یا دریافت پیشنهاد شغلی می توانند جهت دریافت ویزای کاری اقدام نمایند. اما افراد متقاضی، قبل از انجام هر کاری بهتر است که به بررسی این مورد بپردازند که کشور اتریش نیازمند چه نوع شاغلی می باشد.در صورتی که شغل متقاضی کاریابی دراتریش جزو مشاغل مورد نیاز این کشور باشد، شانس وی جهت یافتن کار افزایش پیدا خواهد کرد. متقاضیان کاریابی در اتریش همچنین باید توجه نمایند که لازمه اشتغال در هر یک از مشاغل مورد نیاز کشور اتریش کسب امتیاز 70 از 100 بر اساس جدول امتیازندی ذکر شده است. جدول موجود در زیر نشان دهنده مشاغل مورد نیاز کشور اتریش می باشد که متقاضیان کاریابی با بررسی آنها و بررسی سوابق و مهارت های خود می توانند جهت کاریابی در کشور اتریش اقدام نمایند.

مشاغل مورد نیاز اتریش 2021
چشم پزشک و اپتیک چشم پردازنده های پلاستیک
سازنده بتن کارگران ماشین چوبی
تکنسین مهندسی جریان ضعیف سازنده کف و دیوار
تکنسین های ویژه مهندس تجهیزات کشاورزی
تکنسین مکانیک سنگین مهندس مکانیک
پزشک و متخصص جراحی مهندس برق و الکترونیک
پرستار مهندس معماری
ماشین کار حسابدار و مدیر مالی
نجار مهندس برق و قدرت
سرآشپز رستوران لوله کش، اتصالات لوله

میزان حقوق برای کار در اتریش:

یکی از موارد دارای اهمیت برای متقاضیان کاریابی در اتریش، میزان حقوق و درآمد در این کشور است. میزان دستمزد معمولا بر اساس قرارداد تنظیم شده بین کارفرما و کارگر مشخص می گردد و بر اساس سن، نوع استاندارد کاری و نوع کسب و کار متفاوت است. متقاضیان باید توجه نمایند که حداقل میزان حقوق مشخص شده از جانب دولت برای یک فرد مشغول به کار در کشور اتریش تحت عنوان کارگر برابر با 1200 یورو است. این میزان دستمزد برای زندگی دو نفر در کشور اتریش کافی است و هزینه های زندگی آنها را پوشش می دهد. متقاضیان کاریابی در اتریش باید توجه نمایند که مبلغی از حقوق دریافتی را باید مالیت بپردازند، اما از سوی دیگر هزینه درمان، خدمات دولتی و همچنین هزینه تحصیل در کشور اتریش رایگان است. متقاضیان کاریابی همچنین باید بدانند که حقوق در کشور اتریش 14 بار در سال است که 13 بار آن در پایان ماه ژوئن و چهاردهمین آن در ماه نوامبر انجام می شود. در جدول موجود در زیر لیست برخی از مشاغل و میزان دستمزد مشخص شده برای آنها ارائه گردیده است.

عنوان شغلی میانگین درآمد ناخالص شخص به یورو
مدیریت 3،308
کشاورزی، صنایع غذایی 2،776
هنر و فرهنگ 2،449
بانکداری 3،938
صنعت خودرو 2،590
صنعت شیمی 1،946
سازه و املاک 4،426
حمایت مشتری 2،600
حسابدار و اقتصاددان 2،733
مهندس برق و قدرت 3،872
آموزش و علوم و تحقیقات 2،311
تکنولوژی اطلاعات 4،137
خبرنگاری و رسانه 2،296
مارکتینگ و تبلیغات 2،891
مشاغل مدیریتی 5،549
منابع انسانی 2،849
حقوق و قضاوت 7،622

نحوه کاریابی در اتریش:

امکان کاریابی در اتریش برای متقاضیان دارای شرایط مورد نیاز، امری راحت و امکان پذیر است. افراد متقاضی در ابتدا با ویزای جستجوی کار وارد کشور اتریش شده و سپس با کمک موسسات کاریابی، دریافت پیشنهاد کاری و یا به کمک آگهی های نیازمند نیروی کاری، وارد بازار کار در کشور اتریش شوند. متقاضیان کاریابی در اتریش می توانند رزومه خود را برای کارفرمایانی که به دنبال نیروی ماهر و متخصص هستند ارسال نمایند و یا اینکه رزومه خود را در اختیار موسسات کاریابی قرار دهند تا آنها با توجه به سوابق متقاضی بهترین کار را برای وی پیدا نمایند. یکی از موضوعاتی که متقاضیان کاریابی در اتریش باید به آن توجه نمایند این است که لازمه ورود به بازار کار اتریش داشتن مدرک تحصیلی لیسانس به بالاست و حتی تنها داشتن مدرک فنی حرفه ای برای اقدام به کار در کشور اتریش کافی نیست و افرادی که بدون داشتن مدرک تحصیلی اقدام به درخواست کار در اتریش می نمایند با مشکلات متعددی در این زمینه روبرو می گردند. یکی از مهمترین نکات برای استفاده از خدمات موسسات کاریابی این است که موسسات کاریابی نمی توانند از کارجو هزینه دریافت کنند و می بایست هزینه کاریابی را از کارفرمایان دریافت کنند.

موسسات کاریابی در اتریش:

متقاضیان کاریابی در اتریش می توانند جهت یافتن شغل مورد نظر خود، از مشاوره و کمک موسسات کاریابی در این کشور بهره مند گردند.موسسات کاریابی پس از بررسی رزومه کاری، تحصیلی و همچنین تخصص و مهارت های شما، به یافتن شغل در کشور اتریش می پردازند. این موسسات در قبال کاری که انجام می دهند مبلغی را به عنوان دستمزد از متقاضی کاریابی دراتریش دریافت می نمایند، اما در عوض، امکان طی کردن سریع پروسه کاریابی را برای شما فراهم می نمایند. در زیر آدرس برخی از سایت های موسسات کاریابی در کشور اتریش ارائه گردیده است؛ که شما با ورود به این سایت ها می توانید از مشاوره و کمک این موسسات بهره مند گردید.

  • www.universitypositions.eu
  • welcomm-europe.eu
  • ist.ac.at
  • www.jobsinvienna.com
  • academicpositions.com

در ادامه نیز نام برخی از روزنامه های کاریابی در کشور اتریش ذکر گردیده اند که راهی دیگر برای یافتن کار در کشور اتریش برای متقاضیان کاریابی در اتریش می باشند.

  • Kurier
  • nachrichten
  • Krone
  • Derstandard
  • Diepresse

بررسی ویزای همراه در اتریش:

متقاضیان کاریابی در اتریش که با ویزای کار از هر نوعی، یعنی پیشنهاد کاری و یا درخواست جستجوی کار، وارد کشور اتریش می شوند، بر اساس قوانین موجود در این کشور می توانند برای همسر و فرزندان زیر هجده سال خود درخواست ویزای همراه دهند. البته در ویزای جستجوی کار امکان اخذ ویزای همراه تا قبل از اشتغال به کار متقاضی، بسیار پایین است.   افرادی که تحت عنوان همراه وارد کشور اتریش می شوند از تحصیل رایگان برخوردار بوده و حق کار تمام وقت را خواهند داشت. همراهان متقاضیان کاریابی در اتریش همچنین از خدمات دولتی و بیمه رایگان نیز بهره مند می گردند.این افراد پس از پنج سال ماندن مداوم در کشور اتریش و پرداخت به موقع مالیات، می توانند درخواست اقامت دائم و تابعیت کشور اتریش را داشته باشند. در زیر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه ارائه گردیده است:

  • مدرک نشان دهنده ازدواج قانونی
  • پاسپورت دارای اعتبار
  • اجاره نامه نشان دهنده محل سکونت متقاضی
  • بیمه نامه
  • مدرک نشان دهنده سلامت جسمی و روحی
  • پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی
  • مدرک زبان آلمانی در سطح A1

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در اتریش:

یکی از راه های اخذ اقامت کشور اتریش و دریافت تابعیت این کشور، کاریابی در اتریش و وارد شدن به بازار کار این کشور می باشد. متقاضیان با هر نوع ویزای کاری که وارد کشور اتریش می گردند، پس از 5 سال اشتغال و حضور مداوم و قانونی در این کشور و همچنین پرداخت به موقع مالیات، می توانند جهت اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور اتریش اقدام نمایند. متقاضیان کاریابی در اتریش که تمایل به دریافت اقامت دائم کشور اتریش را دارند، باید اثبات نمایند که در طی این مدت مرتکب هیچ گونه خلافی نشده اند. لازم به ذکر است که دریافت تابعیت نیازمند گذراندن آزمون های مربوطه شامل آزمون فرهنگ و تاریخ کشور اتریش و تسلط به زبان آلمانی است. متقاضیان پس از گذراندن و کسب موفقیت در این آزمون می توانند به تابعیت کشور اتریش دست پیدا نمایند. امکان دریافت تابعیت اتریش برای همراهان فرد متقاضی نیز پس از 5 سال حضور مداوم و همچنین پرداخت مالیات امکان پذیر است. پیشنهاد می گردد جهت تصمیم گیری در خصوص مسیر مهاجرت خود ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را که توسط استاد ملک پور تهیه و تدوین گردیده مشاهده نمایید.

کار در اتریش و سخن پایانی:

کاریابی در اتریش، ویزای همراه متقاضی کاریابی و موسسات کاریابی در کشور اتریش در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند. همان گونه که بیان گردید متقاضیان کاریابی در اتریش به کمک دریافت پیشنهاد کاری از جانب کارفرمای اتریش و یا با اخذ ویزای جستجوی کار امکان ورود به کشور اتریش را خواهند داشت. از آنجایی که نرخ بیکای در کشور اتریش در سطح بسیار پایینی قرار داشته و پایتخت آن شهر وین یکی از برترین کشورهای جهان جهت زندگی می باشد، توجه بسیاری از متقاضیان کاریابی را به خود جلب نموده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی لازم در زمینه کاریابی در اتریش و شرایط آن می توانند با موسسه حقوقی ملک پور همکار ملک پور اتریش ، تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان مشاورین مجرب این موسسه بهره مند گردند. همچنین متقاضیان می توانند سوالات و پشنهادات خود را در قسمت انتهایی مقاله در بخش ثبت پرسش مطرح و پاسخ خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در اتریش

 روش های کاریابی در کشور اتریش کدام است؟

برای کار در اتریش می توان به دو طریق اقدام نمود. طریقه اول داشتن پیشنهاد شغلی یا Job offer از یک کارفرمای اتریشی است. روش دوم دریافت کار در اتریش و اخذ ویزای آن، ورود با ویزای جاب سیکر اتریش می باشد.

✅ حداقل میزان حقوق در کشور اتریش چه میزان است؟

حداقل میزان حقوق مشخص شده از جانب دولت برای یک فرد مشغول به کار در کشور اتریش تحت عنوان کارگر برابر با 1200 یورو است.

✅ چه معیارهایی برای کاریابی در استرالیا اهمیت بیشتری دارد؟

پس از 5 سال اشتغال و حضور مداوم و قانونی در این کشور و همچنین پرداخت به موقع مالیات، میتوانند جهت اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور اتریش اقدام نمایند. دریافت تابعیت نیازمند گذراندن آزمون های مربوطه شامل آزمون فرهنگ و تاریخ کشور اتریش و تسلط به زبان آلمانی است که متقاضیان در صورت موفقیت در این آزمون می توانند به تابعیت کشور اتریش دست یابند.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب
      بله دوست عزیز با داشتن مدرک زبان انگلیسی هم امکان دریافت این ویزا وجود دارد منتهی داشتن مدرک زبان آلمانی شانس کاریابی را افزایش می دهد

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *