پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در پرتغال
    • پزشک
    • قاضی
    • وکیل
    • مدیر بانک
    • مدیر ارشد اجرایی
    • مدیر ارشد مالی
    • دندانپزشک
    • استاد دانشگاه
    • خلبان
    • مدیر بازاریابی
  • پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال ، درآمد در پرتغال و بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال را مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال در کدام دسته قرار دارند؟ درآمد در پرتغال در چه میزانی قرار دارد؟ بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال چیست؟ پر درآمد ترین شغل در پرتغال چه نام دارد؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال می پردازیم. پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است و اقتصاد این کشور در سطح مناسبی قرار دارد. این کشور در چند سال گذشته دچار بحران اقتصادی گشته است اما امروزه این بحران رفع گردیده و کشور پرتغال در حال پیشرفت می باشد. درآمد در کشور پرتغال در چند سال اخیر افزایش یافته است. به همین دلیل افراد زیادی هر ساله برای کار به این کشور مهاجرت می نمایند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای اطلاع از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های دنیا می توانید به بررسی مقالات در وب سایت های رسمی این شرکت بپردازید.

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال و شرایط عمومی آن:

پرتغال با نام رسمی جمهوری پرتغال کشوری در جنوب غربی قاره اروپا می باشد. کشور پرتغال فقط با اسپانیا مرز زمینی دارد و از سوی غرب به اقیانوس اطلس محدود شده است. مساحت کشور پرتغال 93,212 کیلومتر مربع و از دو منطقه کلان شهر لیسبون و پورتو تشکیل شده است. پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون و وجه رایج در این کشور یورو می باشد. جمعیت کشور پرتغال بیش از 10.6 میلیون نفر و زبان رسمی در این کشور زبان پرتغالی نام دارد. در چندین سال گذشته کشور پرتغال دچار بحران مالی شد اما پس از چند سال این کشور توانست بحران های مالی را پیش رو بگذارد. بیشتر صادرات کشور پرتغال را ماهیگیری، شراب سازی، مصنوعات چوب پنبه ای و ساردین می باشد. در سال 2014 پرتغال اعلام نمود که از بحران اقتصادی خارج شده است. درآمد در پرتغال در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است. میزان درآمد در کشور پرتغال به طور متوسط 1188 یورو در ماه است که نسبت به سالیان گذشته رشد مناسبی داشته است. به دلیل توسعه اقتصاد و رشد درآمد، متخصصین و مهاجران زیادی هر ساله برای کار به این کشور سفر میکنند. نمودار زیر نشان دهنده میزان درآمد در کشور پرتغال می باشد:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

لیست مشاغل پر درآمد در پرتغال:

پرتغال به دلیل توسعه اقتصادی در چند سال گذشته و همچنین افزایش میزان درآمد مورد توجه بسیاری از متخصصین و مهاجرین قرار گشته است. به همین دلیل دانستن بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال و پر درآمد ترین شغل در پرتغال برای مهاجرین دارای اهمیت است. لیست پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال به شرح زیر می باشد:

پزشک:

پر درآمد ترین شغل در پرتغال رشته پزشکی می باشد. این شغل دارای حساسیت بسیار بالایی است. افراد برای داشتن صلاحیت در رشته پزشکی باید مدرک تحصیلی مرتبط با رشته پزشکی که به مدت 6 سال به طول می انجامد سپری کنند. پس از پایان دوره تحصیلی افراد باید به صورت کار آموزی در یکی از بیمارستان های کشور پرتغال مشغول به کار شوند و پس از آن می توانند به کار در این رشته مشغول شوند. افراد برای دریافت تخصص در یک رشته خاص باید بین 3 تا 6 سال دیگر به تحصیل مشغول باشند. دارندگان مدرک پزشکی خارج از پرتغال باید بر طبق قانون این کشور مدرک تحصیلی خود را معادل سازی نمایند. درآمد در پرتغال برای این رشته کاری 5.2 تا 15.7 هزار یورو در ماه است.

قاضی:

افراد برای کار در رشته قضاوت باید دارای صلاحیت باشند. قاضی در پرتغال به عنوان یک شغل با درآمد بالا است و افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه حقوق خود را دریافت کنند. افراد پس از پایان دوره تحصیلی باید به عنوان کار آموز در وزارت دادگستری کشور پرتغال مشغول به کار شوند. پس از پایان دوره های آموزشی افراد می بایست در آزمون مرتبط با این رشته نمره قبولی را دریافت کنند و در غیر این صورت نمی توانند به قضاوت مشغول شوند. درآمد یک فرد قاضی در پرتغال 5.3 تا 16.15 هزار یورو در ماه می باشد.

وکیل:

وکیل یکی از پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال شناخته می شود. افراد برای کار در این شغل باید مدرک لیسانس خود را در زمینه حقوق دریافت کنند و پس از آن به دوره کار آموزی در خصوص کار در رشته وکالت مشغول شوند. برای کار به عنوان وکیل افراد به مجوز نیاز دارند و باید در کانون وکلا ثبت نام کنند. بدین منظور برای دریافت مجوز از تمامی افراد آزمون وکالت به عمل می آید و افراد برای کار در این زمینه باید نمره موفقیت آمیز را از این آزمون کسب کنند. وکلا می توانند با شرکت های خصوصی یا افراد و شرکت های دولتی در این کشور مشغول به کار شوند. درآمد در رشته وکالت بین 3.6 تا 10.7 هزار یورو در ماه است.

مدیر بانک:

وظیفه اصلی مدیران بانکی نظارت بر کارمندان بانک، نحوه وام دهی و ابزار های مالی است. مدیران بانک به رئیس شرکت یا دفتر اصلی بانک به صورت ر‌وزانه گزارش های خود را ارسال می نمایند. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه های مالی مانند حسابداری و اقتصاد و سابقه بیش از 5 سال کار به عنوان متصدی بانک یا کارمند مالی داشته باشند. به طور ماهیانه درآمد در پرتغال در این زمینه کاری 3.4 تا 10 هزار یورو است.

مدیر ارشد اجرایی:

مدیران ارشد اجرایی وظایف عمده ای همچون تعیین روند شرکت و اجرای دستور العمل های لازم برای پیشرفت شرکت را بر عهده دارند. مدیران ارشد اجرایی که به عنوان مدیر عامل نیز شناخته می شوند باید بتوانند با سایر کارمندان شرکت یا هیئت مدیره ارتباط بر قرار نمایند. افراد برای کار به عنوان مدیر ارشد اجرایی باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت و همچنین بیش از 10 سال سابقه کار داشته باشند. درآمد مدیران ارشد اجرایی در پرتغال 3.1 تا 9.4 هزار یورو در ماه است.

مدیر ارشد مالی:

پس از مدیران ارشد اجرایی، مدیران ارشد مالی بالا ترین رتبه را در شرکت دارند و به طور مستقیم گزارشات خود را به مدیر عامل ارسال می نمایند. نقش مدیر ارشد مالی در بسیاری از شرکت ها متفاوت است و مسئولیت این افراد گزارش سود و زیان، تعیین بودجه و مدیریت ریسک مالی می باشد. برای کار در زمینه مدیریت ارشد مالی افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه های مالی مانند اقتصاد و حسابداری و همچنین سابقه کار بیش از 10 سال در مشاغل مالی داشته باشند. درآمد در زمینه مدیر ارشد مالی به طور ماهیانه 2.9 تا 8.7 هزار یورو است.

مدیر حسابداری اقتصاد مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

دندان پزشک:

یکی از پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال شغل دندان پزشکی می باشد. به دلیل افزایش جمعیت در کشور پرتغال هر ساله تقاضا برای شغل دندان پزشکی در این کشور وجود دارد. به دلیل درآمد و تقاضا بالا در رشته دندان پزشکی این شغل به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال شناخته شده است. برای داشتن صلاحیت در این زمینه کاری افراد باید دوره دندان پزشکی و همچنین کار آموزی در این زمینه را سپری کنند. پس از پایان تحصیلات و افراد می تواند در کلنیک های دندان پزشکی در این کشور مشغول به کار شوند. میزان درآمد در این رشته به تعداد مراجعه کننده بستگی دارد و می تواند به صورت ماهیانه 2.8 تا 8.4 هزار یورو باشد.

استاد دانشگاه:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال استاد دانشگاه می باشد. افراد برای کار به عنوان دستیار استاد باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند. استادان علاوه بر تدریس وظیفه تحقیق و توسعه را نیز دارند و در زمان کار خود باید چندین مقاله مرتبط با تخصص خود ارائه کنند. برای تبدیل شدن به استاد تمام افراد باید در رشته تخصصی خود مدرک دکتری داشته باشند و برای کار در مقاطع بالا تر باید سابقه تدریس نیز داشته باشند. افراد برای کار به عنوان استاد دانشگاه باید تاییدیه هیئت علمی مبنی بر داشتن صلاحیت تخصصی را دریافت نمایند. استاد یاران می توانند پس از تدریس به مدت 5 سال می توانند به صورت دائم در دانشگاه مشغول به کار شوند ولی اکثر سمت های دانشگاهی به صورت موقت است. درآمد در زمینه استاد دانشگاه در پرتغال 2.5 تا 7.5 هزار یورو در ماه می باشد.

خلبان:

خلبانی شغلی حساس و دارای شرایط متنوعی می باشد. از این رو که افراد برای کار در رشته خلبانی علاوه بر صلاحیت علمی، باید صلاحیت فیزیکی نیز داشته باشند. بیشتر خطوط هوایی ترجیح می دهند که افرادی را استخدام کنند که علاوه بر مدرک خلبانی و گذراندن دوره های لازم، مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشند. این مدرک باعث می شود که در رقابت برای تصاحب موقعیت شغلی، فرد از رقبا پیشی بگیرد. دوره های خلبانی به صورت دو ساله ارائه می گردند و افراد برای داشتن مجوز پرواز باید دوره ها تکمیل و به صورت کار آموزی کار خود را آغاز نمایند. درآمد در پرتغال برای رشته خلبانی ماهیانه 2.1 تا 6.2 هزار یورو می باشد.

مدیر بازاریابی:

مدیران بازاریابی در داخل شرکت با مدیران اجرایی، تیم های بازاریابی و پرسنل روابط عمومی ارتباط دارند. مسئولیت های مدیر اجرایی شامل استخدام و آموزش بازاریاب، ارتقا تصویر سازمان و تحلیل بازار فروش می باشد. مدیران بازاریابی باید توانایی رهبری تیم های بازاریابی را نیز داشته باشند و بتوانند با اعضای شرکت ارتباط برقرار نمایند. افراد در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه بازاریابی یا مالی داشته و سابقه کار بیش از 5 سال در زمینه بازاریابی الزامی می باشد. درآمد مدیران بازاریابی در پرتغال 1.9 تا 5.6 هزار یورو در ماه است.

پر درآمد ترین مشاغل پرتغال
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشک 5.2 تا 15.7 هزار برای کار در رشته پزشکی متقاضاین باید به مدت 6 سال مدرک پزشکی و 3-6 سال دیگر مدرک تخصص خود را دریافت نمایند و پس از آن در یکی از بیمارستان های پرتغال مشغول به کار شوند.
قاضی 5.3 تا 16.15 هزار افراد برای کار در این زمینه باید لیسانس حقوق داشته باشند و پس از پایان تحصیلات به کار آموزی در اداره دادگشتری مشغول شوند و آزمون وکالت را با موفقیت پشت سر بگذارند.
وکیل 3.6 تا 10.7 هزار افراد برای کار در این شغل باید لیسانس حقوق خود را دریافت کنند و و برای دریافت مجوز و ثبت نام در کانون وکلا باید نمره مناسب را در آزمون وکالت به دست بیاورند.
مدیر بانک 3.4 تا 10 هزار وظیفه مدیر بانک نظارت بر کارمندان و نحوه وام دهی است و افراد برای داشتن صلاحیت در این زمینه باید مدرک لیسانس و سابقه کار بیش از 5 سال را در زمینه مالی داشته باشند.
مدیر ارشد اجرایی 3.1 تا 9.4 هزار مدیران ارشد اجرایی وظیفه اجرای دستورات برای پیشرفت شرکت را بر عهده دارند. افراد برای کار در این زمینه باید مدرک لیسانس و بیش از 10 سال سابقه مدیریتی داشته باشند.
مدیر ارشد مالی 2.9 تا 8.7 هزار مدیران ارشد مالی تمام گزارشات را به مدیر ارشد اجرایی ارائه می کند و برای کار در این سمت افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مالی و بیش از 10 سال سابقه کار داشته باشند.
دندانپزشک 2.8 تا 8.4 هزار دندان پزشکی به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال شناخته می شود. افراد برای کار در این زمینه باید دوره های دندانپزشکی و کار آموزی را سپری کنند و پس از آن می توانند در کلینیک های دندانپزشکی مشغول به کار شوند.
استاد دانشگاه 2.5 تا 7.5 هزار افراد برای کار به عنوان استاد دانشگاه در پرتغال باید مدرک دکتری در زمینه تخصصی خود داشته باشند. استاد دانشگاه یک شغل موقت در کشور پرتغال می باشد و افراد در صورت کار به عنوان استاد یار به مدت 5 سال می توانند به صورت دائم قرارداد کاری دریافت نمایند.
خلبان 2.1 تا 6.2 هزار خلبانان در پرتغال در صورت داشتن مدرک لیسانس در زمینه کاری مرتبط می توانند شانس بالا تری در بدست آوردن موقعیت شغلی داشته باشند. همچنین سپری کردن دوره های خلبانی و کار آموزی الزامی است.
مدیر بازاریابی 1.9 تا 5.6 هزار  د و برای کار در این سمت باید لیسانس و سابقه کار بیشتر از 5 سال در زمینه بازاریابی داشته باشند.
پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال ، درآمد در پرتغال، بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال و پر درآمد ترین شغل در پرتغال را مورد بررسی قرار دادیم. کشور پرتغال در چند سال گذشته دچار بحران مالی گردیده بود. اما امروزه این بحران مالی بر طرف و اقتصاد این کشور رو به بهبودی می باشد. کشور پرتغال یکی از کشور های توسعه یافته در اتحادیه اروپا به حساب می آید و درآمد در این کشور مناسب است. در چند سال گذشته درآمد در پرتغال دچار افزایش شده است به همین دلیل افراد زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می کنند. پس از بررسی لیست پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال می توان فهمید که بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال به دلیل درآمد و درخواست بالا رشته دندانپزشکی و پر درآمد ترین شغل در پرتغال به دلیل سختی و حساسیت پزشکی می باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت جدید ترین روش ها جهت مهاجرت به کشور های مختلف به بررسی وب سایت های معتبر موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال با مشاورین این موسسه تماس حاصل نمایید. در صورت داشتن سوال در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال جواب آن را در کم ترین زمان ممکن در صورت مطرح کردن آن در بخش پرسش و پاسخ دریافت کنید. شما می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این نوشتار اعلام نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال در کدام دسته قرار دارند؟

پر درآمد ترین شغل ها در پرتغال در دسته های مالی و بهداشت قرار دارند.

درآمد در پرتغال در چه میزانی قرار دارد؟

درآمد در پرتقال به طور متوسط 1188 یورو در ماه است.

بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال چیست؟

بهترین شغل برای مهاجرت به پرتغال با توجه به حجم تقاضا و میزان درآمد دندانپزشکی می باشد.

پر درآمد ترین شغل در پرتغال چه نام دارد؟

پزشکی به عنوان پر درآمد ترین شغل در پرتغال شناخته می شود.

9 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *