پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در فنلاند
    • پزشک
    • قاضی
    • وکیل
    • مدیر بانک
    • مدیر ارشد اجرایی
    • مدیر ارشد مالی
    • دندانپزشک
    • استاد دانشگاه
    • خلبان
    • مدیر بازاریابی
  • پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند ، بهترین شغل ها در فنلاند، درآمد در فنلاند، بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند و پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. بهترین شغل ها در فنلاند دارای چه شرایطی هستند؟ بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند کدام است؟ درآمد در فنلاند در چه سطحی قرار دارد؟ پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند در چه زمینه ای می باشند؟ در ادامه به بررسی این گونه سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند خواهیم پرداخت. فنلاند کشوری در شمال اروپا است که اقتصاد این کشور با توجه به رکود اقتصادی اما یکی از کشور های توسعه یافته در اتحادیه اروپا است. این کشور از بیشتر کشور های اتحادیه اروپا دارای اقتصادی توسعه یافته تر است و به دلیل پایین بودن فساد در آن جزو کشور ها با سطح رفاه بالا می باشد. در چند سال گذشته سطح درآمد در فنلاند دچار رشد گردیده است به همین دلیل متخصصین از کشور های همسایه یا دیگر کشور های دنیا برای زندگی در رفاه بالا به این کشور مهاجرت می کنند. شما همراهان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نمایید. همچنین در صورت اطلاع از جدید ترین روش ها در زمینه مهاجرت به کشورهای سطح اول دنیا می توانید به وب سایت های معتبر این موسسه مراجعه نمایید.

پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و شرایط عمومی آن:

فنلاند با نام رسمی جمهوری فنلاند کشوری است در شمال اروپا و پایتخت و پر جمعیت ترین شهر آن هلسینکی می باشد. مساحت کشور فنلاند 338,145 کیلومتر مربع است و با کشور های نروژ، روسیه و سوئد همسایه می باشد. جمعیت کشور فنلاند بیش از 5.5 میلیون نفر است که حدود 1 میلیون نفر از آن ها در پایتخت این کشور زندگی می کنند. دو زبان سوئدی و فنلاندی در این کشور رسمیت دارند و در حدود 90 درصد از مردم در این کشور به زبان فنلاندی صحبت می کنند. فنلاند جزو کشور های حوزه یورو است اما این کشور در حال حاضر دچار رکود اقتصادی گشته است ولی وضع اقتصادی این کشور بهتر از سایر کشور های منطقه یورو می باشد. اقتصاد فنلاند وابستگی فراوانی به صادرات دارد و بحران اقتصادی سایر کشور های اروپایی تاثیر فراوانی بر درآمد این کشور نهاده است. نرخ بیکاری و نرخ تورم در کشور فنلاند در سطح پایینی قرار دارد و این کشور به همراه دانمارک و نیوزلند سال های زیادی به عنوان کشور های نمونه که کم ترین فساد اقتصادی را دارند معرفی شده اند. رفاه و درآمد در کشور فنلاند در سطح بالایی قرار دارد و درآمد متوسط مشاغل در این کشور افزایش یافته است. درآمد در فنلاند امروزه بیشتر از 3600 یورو در ماه است. به همین دلیل همه ساله متخصصین زیادی جهت کار و زندگی به این کشور مهاجرت می نمایند. به همین دلیل پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند برای این متخصصین دارای اهمیت است. با دانستن پر درآمد ترین شغل ها می توان بهترین شغل در زمان رکود اقتصادی را نیز شناخت. این مهم به انتخاب رشته های تحصیلی در دانشگاه های فنلاند نیز به افرادی که قصد ادامه تحصیل در فنلاند را دارد نیز کمک شایانی خواهد کرد. نمودار زیر نشان دهنده متوسط درآمد در فنلاند می باشد:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

لیست مشاغل پر درآمد در فنلاند:

به دلیل اقتصاد توسعه یافته و سطح رفاه در این کشور متخصصین زیادی هر ساله برای کار در فنلاند ویزای کار این کشور را دریافت می کنند. به همین دلیل آگاهی از پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند و بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند برای این افراد دارای اهمیت است. در زیر لیست پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند را مشاهده می کنید:

پزشک:

فنلاند برای بسیاری از پزشکان خارجی مقصدی جذاب می باشد. اما کار به عنوان یک پزشک در فنلاند دارای شرایط متفاوتی است. قبل از اقدام به پزشکی در فنلاند، اداره نظارت بر امور بهداشت و سلامت باید مدارک متقاضی را به رسمیت بشناسد. افراد خارجی برای کار در زمینه پزشکی در فنلاند باید حداقل بیش از 3 سال سابقه کار در زمینه پزشکی داشته باشند و همچنین مدارک تخصص یا پزشکی خود را دریافت نموده باشند. برای کار به عنوان پزشک در فنلاند پس از دریافت مدرک تحصیلی افراد باید 6 ماه به عنوان کار آموز در یکی از بیمارستان های فنلاند مشغول به کار شوند. پس از پایان دوره تحصیلی برای دریافت گواهی نامه پزشکی افراد باید در آزمون سه مرحله ای موفق به کسب نمره بالا شوند. متوسط درآمد در فنلاند برای پزشکان 9 تا 26 هزار یورو در ماه می باشد و یکی از بهترین شغل ها در فنلاند می باشد.

قاضی:

وظیفه قاضی یا دادستان قضاوت عادلانه و در جهت منافع عمومی می باشد. به دلیل پایین بودن فساد در کشور فنلاند شرایط افراد برای کار در شغل قاضی بسیار  دشوار می باشد. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق را دریافت کند و به مدت یک سال دوره آموزشی در دادگاه را سپری کرده باشد. مسیر معمول برای حرفه قاضی با کار به عنوان منشی ارشد در دادگاه تجدید نظر و پس از آن انتصاب به عنوان قاضی در دادگاه منطقه می باشد. هیئت انتصاب قضایی شایستگی متقاضیان را در این زمینه ارزیابی می کند و افراد توسط رئیس جمهور در این زمینه منصوب می‌ گردند. این شغل یکی از پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند بوده و متوسط درآمد در این شغل 7 تا 22 هزار یورو در ماه است.

وکیل:

فنلاند به هر کسی اجازه می دهد که در رشته وکالت مشغول به کار شود. اما افرادی که از طرف کانون وکلای فنلاند مجوز دریافت می کنند می توانند به طور قانونی در این کشور به این شغل مشغول باشند. افراد برای کار در رشته وکالت باید یک دوره لیسانس 3 ساله و یک دوره کارشناسی ارشد 2 ساله در رشته حقوق را سپری کند. علاوه بر این وکلا باید 4 سال دوره کار آموزی را در یک موسسه حقوقی یا به صورت خصوصی سپری کنند و‌ پس از آن نمره قبولی در آزمون وکالت را دریافت نمایند. وکالت یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند و همچنین میزان درآمد در این رشته 6 تا 17.9 هزار یورو در ماه است.

وکیل مشاغل مورد نیاز بهترین شغل مشاغل پر درآمد

مدیر بانک:

مدیران بانک در فنلاند دارای وظایف متعددی از جمله نظارت بر ابزار های مالی، جریان پول نقد و همچنین کارمندان شعبه می باشد. این افراد به طور تمام وقت در بانک مشغول به کار هستند و‌ گزارشات مالی را به رئیس شعبه ها در شعب اصلی ارسال می نمایند. افراد برای کار در این شغل باید مدرک لیسانس در زمینه حسابداری یا دیگر رشته ها مرتبط با اقتصاد داشته باشند و همچنین داشتن 5 سال سابقه در خصوص کار به عنوان متصدی بانک یا دیگر قسمت های مالی داشته باشند. متوسط درآمد در فنلاند برای اینگونه مشاغل 6 تا 17 هزار یورو در ماه است.

مدیر ارشد اجرایی:

مدیر ارشد اجرایی بالا ترین مرتبه در یک شرکت است و اصلی ترین مسئولیت این فرد تصمیم گیری های مهم شرکت و اجرای عملیات های مهم در شرکت می باشد. مدیر ارشد اجرایی در هر شرکت توسط هیئت مدیره و سهام داران انتخاب می گردد. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت و همچنین بیشتر از 5 سال سابقه کار در شرکت مورد نظر یا دیگر شرکت ها در زمینه مدیریت داشته باشند. مدیر ارشد اجرایی یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند می باشد به همین دلیل متوسط درآمد در این زمینه 5.2 تا 14.8 هزار یورو در ماه است.

مدیر ارشد مالی:

وظیفه مدیر ارشد مالی در شرکت نظارت بر تمام فعالیت های مالی و همچنین طرح ریزی برنامه منظم برای کنترل جریان وجه نقد و میزان حقوق کارمندان می باشد. استخدام مدیر مالی در فنلاند توسط هیئت مدیره شرکت انتخاب می شوند. افراد برای کار به عنوان مدیر ارشد مالی باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشند. حسابداری، اقتصاد یا مدیریت رشته های تحصیلی در دانشگاه های فنلاند هستند که فرد برای استخدام مدیر ارشد مالی لازم است تحصیل کرده باشد.  متقاضی استخدام مدیر مالی همچنین  به بیش از 5 سال سابقه به عنوان حسابدار یا مدیر مالی در شرکت مورد نظر نیاز دارد. مدیر ارشد مالی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند بوده و محدوده درآمد آن به طور متوسط 5 تا 14.8 هزار یورو در ماه می باشد. این شغل به دلیل داشتن درآمد بالا می تواند یکی از بهترین شغل ها در فنلاند باشد.

دندان پزشک:

برای کار به عنوان دندانپزشک باید مجوز کار را از وزارت بهداشت این کشور دریافت کنند. برای اینکه بتوان مجوز را دریافت کرد باید آزمونی را که توسط اداره بهداشت فنلاند قرار داده است سپری کنید. افراد خارجی باید مدارک تحصیلی و سپری کردن دوره کار آموزی خود را در فنلاند تایید نمایند و برای کار در این رشته باید سابقه کار مناسب را داشته باشند. از طرف دیگر برای کار به عنوان دندانپزشک افراد باید دوره تخصص را در این کشور سپری کرده و پس از گذراند دوره کار آموزی بتوانند در آزمون مورد نیاز نمره مورد نیاز کسب نمایند. به دلیل افزایش جمعیت در کشور فنلاند و همچنین افزایش جمعیت سالمند هر روزه نیاز به دندانپزشک در این کشور در حال افزایش بوده و این شغل به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند شناخته می شود. درآمد دندانپزشک به تعداد مراجعین بستگی دارد. درآمد محدوده درآمد دندانپزشک در فنلاند بین 5 تا 14 هزار یورو در ماه است.

استاد دانشگاه:

سیستم آموزشی فنلاند از دو بخش پلی تکنیک ها و دانشگاه ها تشکیل شده است. دانشگاه های پلی تکنیک عملا به منظور آموزش حرفه ای و عملی ایجاد شده اند. اساتید دانشگاه به منظور آموزش های متنوع در تخصص های مورد نیاز در این کشور استخدام می شوند. در فنلاند دانشگاه ها آزادی کامل در استخدام اساتید خود را دارند و قوانین هر دانشگاه برای استخدام متفاوت است. به صورت کلی برای استخدام اساتید دانشگاه سطح تحصیلات دکتری در رشته مورد تخصص و همچنین داشتن چند عنوان تحقیق در زمینه کاری مورد نیاز است. داشتن سابقه کار برای استخدام می تواند یک امتیاز مثبت برای متقاضی در نظر گرفته شود. استاد دانشگاهی یکی از بهترین شغل ها در فنلاند شناخته می شود و محدوده درآمد برای این زمینه شغلی 4.5 تا 12.6 هزار یورو در ماه می باشد.

خلبان:

خلبانان یکی از سخت ترین و حساس ترین شغل ها را در کشور فنلاند دارند. زندگی به عنوان یک خلبان در فنلاند می تواند بسیار مهیج باشد و افراد در این زمینه شغلی در اکثر مواقع در حال سفر می باشند. برای کار به عنوان خلبان هواپیمایی به مجوز خلبانی تجاری نیاز است. این افراد باید دوره های آموزش مقدماتی هوا نوردی و آموزش های اصلی در کابین خلبانان را فرا بگیرند. همچنین آموزش های بیشتری می تواند توسط شرکت های هواپیمایی ارائه شود. برای کار در شغل خلبانی افراد باید حداقل 163 سانتی متر قد داشته و هیچ گونه بیماری از جمله دیابت یا کور رنگی نداشته باشند. پس از پایان دوره های خلبانی افراد می توانند برای کار در این شغل با شرکت های هواپیمایی تماس حاصل فرمایند. درآمد در فنلاند برای شغل خلبانی بستگی به نوع هواپیما و شرکت هواپیمایی دارد و محدوده درآمد در این شغل 3.7 تا 10.5 هزار یورو در ماه است. به دلیل جذابیت این شغل بسیاری از افراد این شغل را جز بهترین شغل ها در فنلاند می دانند.

مدیر بازاریابی:

مدیران بازاریابی باید درک کاملی از آمار و ریاضیات و همچنین اصول بازاریابی و فروش داشته باشند. از آن جا که وظیفه اصلی مدیران بازاریابی نظارت بر افراد زیر دست خود است باید بتوانند هماهنگی های لازم را در بین اعضای تیم برقرار نماید. مدیران بازاریابی باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشند و رشته های تحصیلی در دانشگاه های فنلاند که برای تصدی این شغل مناسب است رشته هایی در زمینه بازاریابی یا مالی است. داشتن بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه تبلیغات یا مدیریت فروش داشته باشند. درآمد در شغل مدیر بازاریابی 3.3 تا 9.4 هزار یورو در ماه است. این شغل یکی از مهم ترین و جدیدترین شغل های دنیا محسوب می شود که در دنیای کسب و کار امروز اهمیت زیادی دارد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

پر درآمد ترین مشاغل فنلاند
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشک 9 تا 26 هزار افراد خارجی برای کار به عنوان پزشک باید 3 سال سابقه کار داشته باشند. همچنین باید مدارک تحصیلی آن ها توسط وزارت بهداشت این کشور تایید گردد. افراد برای کار در این زمینه پس از پایان تحصیلات باید 6 ماه در بیمارستان های این کشور کار آموزی انجام دهند.
قاضی 7 تا 22 هزار افراد برای کار به عنوان قاضی باید مدرک لیسانس در زمینه حقوق دریافت کنند و البته باید به مدت 1 سال در دادگاه به دوره آموزشی عملی را بگذرانند. افراد توسط رئیس جمهور در شغل قضاوت منصوب می شوند.
وکیل 6 تا 17.9 هزار افراد برای کار در این زمینه باید از طرف کانون وکلا این کشور مجوز دریافت کنند. برای دریافت مجوز افراد باید 5 سال تحصیل تا کارشناسی ارشد را دریافت کنند و پس از آن 4 سال دوره کار آموزی در وکالت را پشت سر بگذارند.
مدیر بانک 6 تا 17 هزار وظایف مدیر بانک بر نظارت بر ابزار های مالی می باشد. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس حسابداری یا مدیریت و همچنین بیشتر از 5 سال سابقه کار در زمینه مالی داشته باشند.
مدیر ارشد اجرایی 5.2 تا 14.8 هزار این شغل بالا ترین سمت در شرکت است و افراد وظیفه نظارت و بررسی شرکت را دارند. برای کار در این زمینه افراد باید بیش از 5 سال سابقه کار در زمینه مدیریت و همچنین مدرک لیسانس در این خصوص داشته باشند.
مدیر ارشد مالی 5 تا 14.8 هزار وظیفه مدیر ارشد مالی نظارت بر تمام  فعالیت های مالی شرکت است. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در حسابداری یا رشته های مرتبط به همراه سابقه کار بیشتر از 5 سال داشه باشند.
دندانپزشک 5 تا 14 هزار افراد برای کار به عنوان دندانپزشک باید مجوز از وزارت بهداشت این کشور را دریافت کنند. همچنین این افراد باید مدرک تخصص خود را در این زمینه دریافت کنند و پس از سپری کردن دوره کار آموزی، در آزمون تخصص این رشته موفق گردند.
استاد دانشگاه 4.5 تا 12.6 برای دریافت این موقعیت شغلی افراد باید مدرک دکتری در زمینه مورد نظر را داشته باشند و همچنین چند مقاله مرتبط را در کارنامه خود ثبت کرده باشند. شرایط استخدام استاد دانشگاه در فنلاند متفاوت است و به دانشگاه مورد نظر بستگی دارد.
خلبان 3.7 تا 10.5 هزار خلبانان برای کار در این موقعیت باید دوره های مورد نظر را در فنلاند سپری کنند. همچنین برای کار به عنوان خلبان افراد باید شرایط جسمی لازمه را داشته باشند.
مدیر بازاریابی 3.3 تا 9.4 هزار افراد در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس و بیش از 10 سال سابقه در زمینه مدیر فروش یا بازاریاب داشته باشند. مدیران بازاریابی وظیفه نظارت بر افراد زیر دست خود را دارند.
پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند ، بهترین شغل ها در فنلاند، درآمد در فنلاند، بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند و پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند را مورد بررسی قرار دادیم. فنلاند کشوری توسعه یافته است و فساد مالی در آن کم بوده و همچنین درآمد در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. به همین دلیل امروزه مهاجران زیادی برای زندگی و کار به این کشور مهاجرت می کنند. دانستن بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند و پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند باعث می شود که سطح رفاه فرد در این کشور پیش از سفر تا حدودی مشخص گردد. همچنین پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند و بهترین شغل ها در فنلاند باعث می شود فرد دیدی نسبی نسبت به اوضاع کار در این کشور داشته باشد. با دانستن پر درآمد ترین شغل ها می توان بهترین شغل در زمان رکود اقتصادی را نیز شناخت. این مهم به انتخاب رشته های تحصیلی در دانشگاه های فنلاند نیز به افرادی که قصد ادامه تحصیل در فنلاند را دارد نیز کمک شایانی خواهد کرد. شما همراهان گرامی می توانید با بررسی مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان فرا بگیرید. همچنین می توانید با ایجاد تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند دریافت کنید. در صورت داشتن هر پونه پرسش در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند می توانید با مطرح کردن آن، در کم ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار یا ثبت امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند

✅برای به دست آوردن بهترین شغل ها در فنلاند چه شرایطی لازم است؟

افراد با شناخت پر درآمدترین شغل ها در فنلاند و میزان تقاضای این مشاغل، سپس با تحصیل در رشته های مربوطه و اخذ سابقه کار، شانس دریافت بهترین شغل ها در فنلاند را خواهند داشت.

بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند چه خصوصیاتی دارد؟

بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند دارای درخواست بالا و همچنین درآمد مناسب می باشد.

درآمد در فنلاند در چه سطحی قرار دارد؟

درآمد در فنلاند بیشتر از 3600 یورو در ماه است.

پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند در چه زمینه ای می باشند؟

پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند در زمینه مالی و سلامت می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *