پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در ایتالیا
    • دندانپزشک
    • پزشک
    • وکیل
    • قاضی
    • مدیر بانک
    • مدیر ارشد اجرایی
    • مدیر ارشد مالی
    • مدیر بازاریابی
    • استاد دانشگاه
    • خلبان
  • پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا ، درآمد در ایتالیا، بهترین شغل ها در ایتالیا و بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا را در این مبحث مورد بررسی علمی قرار می دهیم. درآمد در ایتالیا در چه میزانی قرار دارد؟ بهترین شغل ها در ایتالیا دارای چه شرایطی هستند؟ بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا کدام است؟ پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا بیشتر در کدام دسته قرار دارند؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا خواهیم پرداخت. ایتالیا کشوری توسعه یافته در جنوب قاره اروپا می باشد. این کشور هشتمین اقتصاد بزرگ جهان به شمار می رود و هر ساله تعداد زیادی مهاجر برای کار به کشور ایتالیا مهاجرت می کنند. شما همراهان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا به بررسی مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بپردازید.

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و شرایط عمومی آن:

ایتالیا با نام رسمی جمهوری ایتالیا کشوری است که در اروپای جنوبی قرار گرفته است. مساحت کشور ایتالیا 301,340 کیلومتر مربع و با کشور های اتریش، فرانسه، واتیکان، سان مارینو، اسلوونی و سوئیس مرز مشترک دارد. پایتخت کشور ایتالیا شهر روم و وجه رایج در این کشور یورو می باشد. جمعیت کشور ایتالیا بیش از 60 میلیون نفر است که زبان رسمی در بین آن ها زبان ایتالیایی نام دارد. ایتالیا یکی از قدرت های اصلی اقتصاد جهان و هشتمین اقتصاد بزرگ از نظر تولید ناخالص داخلی است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه یافته و جزو گروه هشت می باشد. ایتالیا کشوری توسعه یافته یا نظام سرمایه داری است. جنوب کشور ایتالیا بیشتر کشاورز و به نسبت فقیر تر اما شمال آن صنعتی و ثروتمند است. صنایع و گردشگری یکی از اصلی ترین منابع درآمد در کشور ایتالیا می باشد. درآمد در ایتالیا در چند سال گذشته دچار افزایش شده است به طوری که متوسط سالیانه درآمد هر فرد بیش از 30 هزار یورو می باشد. به همین دلیل متخصصین و مهاجران زیادی هر ساله برای ساخت زندگی بهتر و زندگی در رفاه به این کشور مهاجرت می نمایند. از این رو دانستن پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا دارای اهمیت است. در نمودار زیر سطح درآمد در ایتالیا را مشاهده می نمایید:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

لیست مشاغل پر درآمد در ایتالیا:

همانطور که اشاره کردیم ایتالیا دارای اقتصاد پیشرفته می باشد. اقتصاد این کشور در رتبه هشتم دنیا قرار دارد و میزان درآمد در این کشور در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است. افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند با بررسی لیست پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا می توانند در صورت داشتن تخصص در زمینه های موجود، زندگی مناسبی را در ایتالیا داشته باشند. لیست پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا به شرح زیر است:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

پزشک:

پزشکی یکی از بهترین شغل ها در ایتالیا می باشد. به دلیل افزایش پیری جمعیت افراد به مراقبت های بیشتری نیاز دارند. از این رو میزان تقاضا و همچنین درآمد در این شغل در سطح بالایی می باشد. پزشکان در ایتالیا باید ابتدا دوره های پزشکی که به مدت 6 سال به طول می انجامد را سپری کنند. پس از پایان دوره، افراد باید به مدت 6 ماه کار عملی انجام دهند. برای دریافت مجوز کار در رشته پزشکی افراد باید بتوانند در آزمون IMAT نمره قبولی را کسب کنند. پس از دریافت مجوز افراد می توانند برای دریافت مدرک تخصص به مدت 3 تا 6 سال بستگی به نوع تخصص دارد تحصیل نمایند. به دلیل حساسیت بسیار بالا و همچنین دوره های طولانی مدت درآمد در این زمینه شغلی بالا می باشد و به طور ماهیانه 6.6 تا 21.2 هزار یورو است.

دندان پزشک:

یکی دیگر از بهترین شغل ها در ایتالیا رشته دندانپزشکی می باشد. این افراد وظیفه بهبود بهداشت دهان و دندان در حال تلاش هستند. به دلیل افزایش جمعیت افراد مسن در کشور ایتالیا میزان موقعیت های خالی در این زمینه کاری در حال افزایش است. از این رو، میزان درآمد در این رشته شغلی به تعداد مراجعه کننده می باشد. برای کار در این زمینه شغلی افراد باید حداقل مدرک لیسانس و همچنین دوره های کار آموزی را سپری کنند. برای دریافت اجازه کار دندانپزشکان در ایتالیا، افراد باید در آزمون تخصص این دوره نمره قبولی را کسب نمایند. برای درآمد در ایتالیا در به طور متوسط و ماهیانه 3.5 تا 11.4 هزار یورو است. این رشته به عنوان یکی از بهترین شغل ها در ایتالیا و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا در نظر گرفته شده است.

وکیل:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا ، شغل وکالت می باشد. افراد در این زمینه شغلی باید در کانون وکلا ثبت نام کنند و می تواند برای شرکت های خصوصی یا افراد کار وکالت را انجام دهند. به منظور انتصاب در چنین سمتی، باید مدرک لیسانس در رشته حقوق که به مدت 3 سال به طول می انجامد را دریافت نمایند. پس از دریافت مدرک افراد باید به مدت دو سال در یک مرکز وکالت مشغول به دوره های 2 ساله کار آموزی گردند. افراد برای کار در این زمینه باید در کانون وکالا ثبت نام کنند که این کار بدون موفقیت در آزمون وکالت میسر نمی شود. وکلا در این کشور می توانند در هر نقطه ای از کشور مشغول به کار شوند و هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند. درآمد این شغل به طور ماهیانه 4.5 تا 14.4 هزار یورو است.

قاضی:

در کشور ایتالیا قضات یکی از مقامات دولتی به حساب می آید و از آن جا که حاکمیت کشور را اعمال می کنند، تنها افرادی اجازه کار در این زمینه را دارند که تابعیت کشور ایتالیا را دریافت نموده باشند. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در رشته حقوق را کسب کرده باشند. وزارت دادگستری وظیفه پرداخت حقوق و همچنین ساخت دادگاه های جدید را بر عهده دارند. قضات در صورت انتصاب به این سمت دیگر نمی توانند برکنار شوند و به آن ها قاضی مادام العمر گفته می شود. افراد پس از پایان تحصیلات خود باید به صورت کار آموزی در یکی از مکان های وزارت دادگستری مشغول به کار شوند و در آزمون مورد نیاز این شغل نمره قبولی را کسب نمایند. درآمد در ایتالیا برای این زمینه شغلی 5.9 تا 17.8 هزار یورو در ماه است.

مدیر بانک:

مدیران بانک یکی از بالا ترین مقام ها را در بانک دارند. وظیفه مدیران بانک رهبری، بررسی وسایل ارزیابی مالی و رهبری کارمندان در بانک می باشد. همچنین بررسی جریان وجه نقد و وام ها می تواند جزو دیگر وظایف مدیر بانک باشد. افراد برای کار به عنوان مدیر بانک باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت یا حسابداری داشته باشند و همچنین بیشتر از 5 سال سابقه کار در زمینه حسابداری یا متصدی بانک ضروری است. درآمد در ایتالیا برای این زمینه کاری به طور ماهیانه 4.2 تا 13.6 هزار یورو است.

مدیر ارشد اجرایی:

مدیر ارشد اجرایی یا مدیر عامل یکی از بالا ترین مقام ها را در شرکت دارد اما این زمینه کاری در سازمان های مختلف، متفاوت است. وظیفه یک مدیر ارشد اجرایی تعیین جهت گیری کسب و کار، انجام عملیات و بررسی منابع شرکت می باشد. میزان حقوق در این زمینه مالی 3.9 تا 12.7 هزار یورو در ماه است. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مدیریت و مالی و همچنین بیشتر از 10 سال سابقه کار در زمینه مدیریت داشته باشند.

مدیر ارشد مالی:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا، مدیر ارشد مالی می باشد. مدیران ارشد مالی به مدیر ارشد اجرایی یا مدیر عامل گزارش خود را ارسال می نمایند. وظیفه افراد در این زمینه مالی، بررسی شرایط مالی شرکت و تخصصی بودجه در شرک می باشد. برای کار در این زمینه افراد باید مدرک لیسانس یا بالا تر دز زمینه های مالی مانند اقتصاد یا حسابداری داشته باشند. از طرف دیگر داشتن بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه مالی و حسابداری ضروری است. محدوده درآمدی برای این زمینه شغلی به طور ماهیانه 3.7 تا 11.9 هزار یورو است.

مدیر بازاریابی:

مدیران بازاریابی وظیفه تجزیه و تحلیل بازار و ارائه توصیه ها و نکات مهم به مدیر ارشد مالی یا مدیر عامل در خصوص جهت شرکت می باشد. مدیران بازاریابی وظیفه رهبری تیم های بازاریابی در شرکت ها را نیز بر عهده دارند اما با توجه به شرکت وظیفه آنان نیز تغییر می کند. افراد برای کار به عنوان مدیر بازاریابی باید حداقل مدرک لیسانس در این زمینه یا در زمینه مالی داشته باشند. همچنین داشتن سابقه کار بیشتر از 5 سال در زمینه حسابداری یا کاریابی الزامی می باشد. درآمد در ایتالیا برای مدیران کاریابی 2.3 تا 7.6 هزار یورو در ماه است.

استاد دانشگاه:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا استاد دانشگاه می باشد. این افراد وظیفه تدریس دانشجویان و همچنین تحقیق و توسعه را دارند. دانشگاه ها در کشور ایتالیا به صورت نیمه خود مختار اداره می شوند. افراد برای کار به عنوان استاد دانشگاه باید در آزمون سراسری که برای استادان دانشگاه در نظر گرفته شده است شرکت کنند. افراد بدین منظور باید مدرک دکتری در زمینه تخصص داشته باشند. استادان دانشگاه می توانند فقط قرارداد موقت داشته باشند. درآمد در این زمینه شغلی به طور ماهیانه 3.1 تا 10.2 هزار یورو در ماه است.

خلبان:

یکی دیگر از حساس ترین و بهترین شغل ها در ایتالیا خلبانی می باشد. خلبانان می توانند به دسته های مختلفی تقسیم شوند. افراد برای کار در این زمینه باید دوره های خلبانی و همچنین دوره های کار آموزی را سپری کنند. میزان درآمد در خلبانی بستگی نوع هواپیما و خط هوایی دارد. از این رو افراد می توانند برای پیدا کردن موقعیت شغلی مناسب با شرکت های هواپیمایی تماس حاصل نمایند. درآمد ماهیانه در این زمینه کاری 2.6 تا 8.4 هزار یورو است.

پر درآمد ترین مشاغل ایتالیا
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشک 6.6 تا 21.2 هزار پزشکان باید به مدت 6 سال به تحصیل در این رشته مشغول شوند و پس از سپری کردن کار آموزی 6 ماهه می توانند در آزمون IMAT برای کسب مجوز شرکت نمایند.
قاضی 5.9 تا 17.8 هزار افراد برای کار در این زمینه باید تابعیت ایتالیا را داشته باشند. همچنین دریافت مدرک لیسانس در زمینه حقوق و کار آموزی در اداره دادگستری و همچنین آزمون برای دریافت مجوز در این رشته الزامی است.
وکیل 4.5 تا 14.4 هزار افراد در این زمینه باید به مدت 3 سال مدرک لیسانس در رشته حقوق و همچنین 2 سال کار آموزی در این زمینه را سپری کنند. همچنین برای ثبت نام در کانون وکلا افراد باید آزمون وکالت را با موفقیت سپری نمایند.
مدیر بانک 4.2 تا 13.6 هزار وظیفه مدیر بانک رهبری کارمندان است. افراد برای کار باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مالی و بیش از 5 سال سابقه کار داشته باشند.
مدیر ارشد اجرایی 3.9 تا 12.7 هزار بالا ترین مقام در شرکت می باشند و وظیفه جهت گیری شرکت را بر عهده دارند. متقاضیان این رشته باید حداقل مدرک لیسانس و بیش از 10 سال سابقه کاری در زمینه مدیریت داشته باشند.
مدیر ارشد مالی 3.7 تا 11.9 هزار مدیران ارشد مالی وظیفه تعیین بودجه در شرکت را دارند. این افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مالی و بیش از 10 سال سابقه مالی و حسابداری داشته باشند.
دندانپزشک 3.5 تا 11.4 هزار درخواست برای کار در این زمینه بالا می باشد و افراد باید دوره های لیسانس در این زمینه و کار آموزی را سپری کنند. پس از پابان دوره افراد باید آزمون تخصص برای کسب مجوز را عملی نمایند.
استاد دانشگاه 3.1 تا 10.2 هزار افراد برای کار به عنوان استاد دانشگاه باید در آزمون سراسری مربوط به این رشته شرکت نمایند. داشتن مدرک دکتری در زمینه تخصص الزامی است.
خلبان 2.6 تا 8.4 هزار خلبانان باید دوره های خلبانی و کار آموزی پیش از کار به عنوان خلبان را سپری نمایند.
مدیر بازاریابی 2.3 تا 7.6 هزار وظیفه تجزیه و تحلیل بازار بر عهده مدیران بازاریابی است. افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه بازاریابی یا مالی داشته و به سابقه بیش از 5 سال در کاریابی احتیاج است.
پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا ، درآمد در ایتالیا، بهترین شغل ها در ایتالیا و بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا را در این مبحث مورد بررسی قرار دادیم. ایتالیا کشوری در جنوب قاره اروپا و با اقتصادی توسعه است. ایتالیا هشتمین کشور قدرتمند دنیا از لحاظ اقتصادی می باشد و درآمد در ایتالیا در چند سال گذشته دچار رشد گشته است. به همین دلیل افراد زیادی به سبب ساخت زندگی مناسب و ایجاد رفاه به این کشور مهاجرت می نمایند. بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا به دلیل خالی بودن موقعیت های شغلی در این زمینه و درآمد بالا رشته دندانپزشکی است. همچنین بهترین شغل ها در ایتالیا دارای درآمد مناسب و موقعیت های خالی در این زمینه هستند. شما همراهان گرامی می توانید با تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می توانید با بررسی مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا دریافت نمایید. در صورت داشتن سوال در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ها جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. شما می توانید رضایت خود را از این مقاله با ثبت امتیاز پنج ستاره به این مقاله نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا

درآمد در ایتالیا در چه میزانی قرار دارد؟

درآمد در ایتالیا به بیش از 30 هزار یورو در سال رسیده است.

بهترین شغل ها در ایتالیا دارای چه شرایطی هستند؟   

بهترین شغل ها در ایتالیا درآمدی بالا و درخواست زیادی برای نیروی کار دارند.

بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا چه شغلی است؟

بهترین شغل برای مهاجرت به ایتالیا به دلیل داشتن تقاضا و درآمد بالا در این کشور دندانپزشکی می باشد.

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا بیشتر در کدام دسته قرار دارند؟

پر درآمد ترین شغل ها در ایتالیا بیشتر در زمینه مالی و بهداشت هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *