پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در انگلستان
    • مدیر ارشد مالی
    • معاون فروش
    • معاون مهندسی
    • دندانپزشک
    • متخصص پوست
    • مدیریت محصول
    • پرستار مراقبت کودکان
    • چشم پزشک
    • جراح پلاستیک
    • مدیر ارشد
  • سریع ترین راه رسیدن به درآمد در انگلستان
  • پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و سخن پایانی
✅ پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان ✅ بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان ، بهترین شغل در انگلستان، پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان، بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان و حقوق مشاغل در انگلستان را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان کدام است؟ پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان دارای چه شرایطی هستند؟ حقوق مشاغل در انگلستان در چه سطحی قرار دارد؟ بهترین شغل در انگلستان دارای چه شرایطی است؟ در ادامه مقاله به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان خواهیم پرداخت. انگلستان کشوری در قاره اروپا و پر اهمیت ترین بخش بریتانیای کبیر می باشد. انگلستان دومین اقتصاد بزرگ اروپا و پنجمین اقتصاد جهان است به همین دلیل این کشور مقصد بزرگی برای مهاجرین و متخصصین کاری می باشد. به همین دلیل متقاضیان کار در این کشور باید به بررسی پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان و بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان بپردازند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید برای آگاهی از جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان و پر درآمد ترین مشاغل در آن ها به وب سایت های معتبر این موسسه مراجعه فرمایید.

پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و شرایط عمومی آن:

انگلستان نام یکی از چهار کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و پر اهیمت ترین بخش آن است که در نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر واقع شده است. انگلستان از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز مرز مشترک دارد. کانال مانش در جنوب انگلستان این کشور را از قاره اروپا و کشور فرانسه جدا ساخته است. مساحت کشور انگلستان 130,395 کیلومتر مربع و دارای بیش از صد جزیره بزرگ و کوچک می باشد. پایتخت کشور انگلستان شهر لندن و در عین حال مرکز پادشاهی بریتانیای کبیر می باشد. جمعیت کشور انگلستان در آخرین سر شماری بیش از 54 میلیون نفر بوده است و زبان رسمی در این کشور انگلیسی می باشد. وجه رایج در کشور انگلستان پوند است. اقتصاد در کشور انگلستان پنجمین اقتصاد دنیا، دومین اقتصاد قاره اروپا و همچنین دهمین کشور دنیا و سومین در اتحادیه اروپا از لحاظ تولید ناخالص می باشد. در “گروه G8″، در سه سال پیاپی اقتصاد انگلستان سریع ترین رشد اقتصادی را به خود اختصاص داده است. به دلیل اقتصاد سطح بالا و شاخص توسعه انسانی بالا در این کشور، افراد زیادی برای مهاجرت به این کشور سفر کرده اند. اقتصاد توسعه یافته در کشور انگلستان باعث شده است که حقوق مشاغل در انگلستان افزایش پیدا کند و به بیش از 30 هزار پوند در سال برسد. مهاجران با بررسی میزان درآمد و همچنین میزان تقاضا برای کار، می توانند بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان را پیدا نمایند و در صورت داشتن تخصص برای کار در این زمینه و دریافت ویزای کار انگلستان درخواست دهند. بنابراین برای یافتن بهترین کار در انگلستان و بهترین شغل در لندن که یکی از بهترین شهرهای دنیا است، حتما این مقاله را مطالعه کنید. در زیر نمودار افزایش درآمد متوسط در انگلستان را مشاهده می نمایید:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

لیست مشاغل پر درآمد در انگلستان:

دانستن لیست پردرآمدترین شغل ها در انگلستان به متقاضیان کار در این کشور کمک می کند که سطح درآمد و رفاه در این کشور را متوجه شوند. کار در انگلیس برای ایرانیان نیز در برخی از این مشاغل در صورت یافتن پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در این کشور وجود دارد. در برخی از این مشاغل نیز، تحصیل در انگلستان و یا شرکت در دوره های کار تحصیل لازم است. با شرکت در دوره های کار تحصیل انگلستان امکان کار همزمان با تحصیل فراهم می شود. افراد می توانند با شرکت در این دوره ها در بهترین کمپانی ها و موسسات در انگلستان کارآموزی همراه با حقوق داشته باشند. کارآموزی در این شرکت ها، شانس افراد را برای دریافت پیشنهاد کار پس از اتمام تحصیل بالا می برد. همچنین افراد با دانستن این موضوع می توانند بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان و همچنین پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان را متوجه شوند و در صورت امکان برای کار در این مشاغل و ویزای کار انگلستان درخواست دهند. پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و حقوق مشاغل در انگلستان به شرح زیر می باشد:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی این ویدئو

مدیر ارشد مالی:

مدیران ارشد مالی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان می باشند.بسیاری از افراد معتقدند که یک شغل مدیریتی، بهترین شغل در لندن است. مدیران ارشد باید توانایی اجرای بی نقص استراتژی ها را داشته باشد. این افراد همچنین باید در برابر اختلال در جریان درآمد سازگار باشند یا اینکه بدانند چه زمانی برای افزایش سودآوری در قسمت های جدیدی سرمایه گذاری کنند. 69 درصد مدیران ارشد مالی از داخل شرکت ها استخدام شده اند و این افراد باید بیش از 11 سال سابقه کار داشته باشند. همچنین برای دریافت این موقعیت شغلی افراد باید مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در زمینه اقتصاد یا حسابداری یا رشته های مرتبط داشته باشند. متوسط حقوق مشاغل در انگلستان برای مدیران مالی بیش از 112 هزار پوند در سال می باشد. با توجه به آمارها این شغل را می توان پردرآمدترین شغل در انگلیس دانست.

معاون فروش:

معاون فروش هر شرکت به طور کلی به عنوان دومین یا سومین مقام در آن شرکت در نظر گرفته می شود. معاون فروش مسئول رسیدگی به بخش های فروش و تولید است و انجام ریسک عملیاتی در یک سازمان را بر عهده دارد. معاون فروش بعضی اوقات به عنوان افسر شرکت شناخته می شود و این سبب مزایای بیشتری برای معاون فروش در شرکت خواهد شد. افراد باید مدرک کارشناسی یا مدارک بالاتر را در رشته مدیریت بازرگانی یا تجارت داشته باشند. همچنین بسته به شرکت یا کارفرما، افراد برای کسب این درجه شغلی باید بیشتر از 5 سال در یک موقعیت مدیریتی یا نظارتی سابقه کاری داشته باشند. میزان درآمد متوسط سالیانه برای مدیران اجرایی 109 هزار پوند می باشد.

معاون مهندسی:

معاون مهندسی یکی دیگر از شغل های پردرآمد در انگلیس است. معاون مهندس در یک شرکت وظیفه هدایت تیمی از توسعه دهندگان و مهندسان، همکاری با مدیران محصولات و بهبود سیاست ها و استاندارد های شرکت را برعهده دارد. برای اینکه افراد بتوانند موقعیت کاری در زمینه معاونت مهندسی را بدست آوردند باید صلاحیت لازم در زمینه همکاری با اعضای تیم، برقراری ارتباط با سایر مهندسین و توسعه دهندگان و همچنین سابقه کار مدیریت داشته باشند. افراد باید در زمینه مهندسی مربوطه مدرک حداقل لیسانس دریافت نمایند. میزان حقوق مشاغل در انگلستان در زمینه این شغل 108 هزار پوند در سال است.

دندان پزشک:

افراد برای کار در زمینه دندانپزشکی باید دارای صلاحیت علمی و همچنین صلاحیت عملی باشند. برای کار در زمینه دندانپزشکی در ابتدا فرد باید مدرک این رشته را از دانشگاه های معتبر و با معدل عالی دریافت کند. مدت زمان تحصیل در زمینه دندان پزشکی 5 سال است. برای کار در تخصص ارتودنسی باید به مدت 3 سال آموزش های عملی و آکادمیک در این زمینه داشته باشند. بیشتر افرادی که در این کشور مطب های دندان پزشکی یا کلینیک ارتودونسی برقرار می کنند، باید تحصیلات کارشناسی ارشد خود را از این کشور دریافت کنند. به دلیل درآمد بالا و سطح رفاه دندانپزشکی یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان محسوب می گردد. سطح درآمد در رشته دندانپزشکی به تعداد مراجعین بستگی داشته و متوسط درآمد سالیانه در این رشته 99 هزار پوند در سال می باشد. این شغل را می توان در لیست پردرآمدترین شغل های دنیا نیز مشاهده کرد به همین دلیل دندانپزشکی شغل محبوبی در همه دنیا به حساب می آید. افراد با تحصیل در انگلستان در رشته دندانپزشکی شانس زیادی برای کاریابی و درآمدزایی در این رشته دارند.

متخصص پوست:

یکی دیگر از پردرآمدترین شغل های انگلیس متخصص پوست می باشد. امروزه به دلیل مشکلات فراوان پوستی، یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان و همچنین پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان متخصصین پوست می باشد. متخصصین پوستی برای کار در این زمینه باید دارای صلاحیت علمی و عملی باشند. داشتن صلاحیت علمی برای تبدیل شدن به یک متخصص پوست در انگلستان دارای شرایط طولانی می باشد. ابتدا افراد باید به مدت 4 سال تجربیات بالینی به همراه مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشند. در این صورت دریافت مدرک تحصیلی در زمینه تخصص پوست 3 الی 4 سال به طول می انجامد و به همین دلیل میزان حقوق در این شغل بالا می باشد. پس از داشتن تقریبا 4 سال سابقه، افراد می توانند در این زمینه، جراحی نیز انجام دهند.متوسط درآمد سالیانه در رشته تخصص پوست 93 هزار پوند در سال است.

مدیریت محصول:

مدیر محصول نیز که یکی از شغل های پردرآمد انگلیس می باشد، هم با افرادی که محصول را تولید می کنند و هم کسانی که از محصول استفاده می کنند در ارتباط است، تا اطمینان حاصل کنند که این محصول نیاز های افراد را برآورد می سازد. مدیر محصولات کمک می کند تا محصول تولید شده بیشترین کارایی را برای کاربر داشته باشد و همچنین بررسی می کند که تولید کننده از جدید ترین تکنولوژی در ساخت محصول استفاده می کند. به دلیل وجود شرکت ها و کارخانه های متعدد در انگلستان درخواست برای جذب مدیر محصول در این کشور بالا می باشد و افراد برای کار در این رشته باید صلاحیت علمی و مدرک تحصیلی مرتبط را به کارفرما ارائه کنند. میزان درآمد مدیر محصول در انگلستان بیش از 92 هزار پوند در سال می باشد.

پرستار مراقبت کودکان:

هر ساله در سراسر جهان کودکان با مشکلات و بیماری های گوناگون به دنیا می آیند. وظیفه پرستار مراقب کودکان در قسمت های مراقبت های ویژه در بخش کودکان است که پس از تولد دارای بیماری و یا مشکلات اند. این افراد تا زمان بهبودی این نوزادان از آن ها مراقبت به عمل می آورند. این متخصصان به خانواده ها قبل از تولد آگاهی های لازم را در خصوص کودک ارائه می دهد هم چنین بعد از تولد نیز اطلاعات و مراقبت های لازم را به کودکان ارائه می کنند. این افراد پس از فارغ التحصیلی در این رشته و سپری کردن دوره های کار آموزی در بیمارستان ها مشغول به کار می شوند. به دلیل حساسیت بالا در این شغل میزان درآمد آن نیز به نسبت بیشتر بوده و درآمد متوسط سالیانه 92 هزار پوند می باشد.

چشم پزشک:

امروزه مردم در انگلستان بیشتر وقت خود را در استفاده از وسایل الکترونیک مانند گوشی های موبایل و کامپیوتر صرف می کنند به همین دلیل تعداد افرادی که از عینک در این کشور استفاده می کنند در حال افزایش است. چشم پزشکی در انگلستان تقاضای زیادی دارد و متخصصین کم تری به نسبت نیاز در این کشور وجود دارند. بنابراین متخصصین خارجی می توانند با داشتن صلاحیت آکادمیک و همچنین سابقه کار در این کشور مشغول به کار شوند. چشم پزشکی بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان می باشد و متخصصین می توانند در یک فضای رقابتی وارد این کشور شوند. حقوق مشاغل در انگلستان برای این گونه مشاغل بیش از 91 هزار پوند در سال است.

جراح پلاستیک:

بیشتر افراد از جمله افراد مشهور در سراسر دنیا به دنبال زیبایی توسط جراحی پلاستیک می باشند. از این رو کشور انگلستان یکی از کشور های مورد نیاز متخصصین و جراحان پلاستیک می باشد. افراد پس از سپری کردن دوره 5 ساله در رشته پزشکی باید به مدت 2 سال به صورت پایه در این زمینه آموزش ببینند. پس از 2 سال آموزش جراحی در بیمارستان ها به عنوان کار آموزی و 6 سال برای سپری کردن دوره تخصص می توانند در انگلستان مشغول به کار شوند. به دلیل داشتن سختی در دریافت مدارک تحصیلی در این رشته و همچنین حساسیت این شغل، یکی از پردرآمدترین شغل ها در انگلستان است و درآمد جراح پلاستیک در انگلستان یکی از بالاترین درآمدها در بین مشاغل این کشور است. درآمد یک جراح پلاستیک در کشور انگلستان به طور متوسط بیشتر از 90 هزار پوند در سال است و به همین دلیل بهترین شغل در انگلستان می باشد.

مدیریت ارشد:

در انگلستان مدیران ارشد همچنین ممکن است مدیر عامل یا بالا ترین اشخاص در شرکت شناخته شوند. هیچ گونه شرطی برای مدیران ارشد به عنوان صلاحیت وجود ندارد، به ویژه اگر خودتان شرکت را تاسیس کرده باشد. اما با این وجود برای تبدیل شدن به مدیر ارشد در یک شرکت باید حداقل مدرک لیسانس همراه با سابقه کار در بخش مدیریت داشته باشید. میزان درآمد برای مدیر ارشد بیش از 97 هزار پوند در سال می باشد.

سریع ترین راه برای رسیدن به درآمد در انگلستان:

همانطور که می دانید برای دریافت ویزای کار انگلستان لازم است که از کارفرمایی در این کشور یک پیشنهاد کار معتبر دریافت کنید. قطعا در هر کشور اولویت استخدام با مردم بومی این کشور و  کسانی است که اقامت این کشور را دارا می باشند. حال این سوال پیش می آید که با توجه به اولویت کارفرمایان در استخدام افراد دارای اقامت، چگونه می توان شانس خود را برای جلب نظر کارفرما و دریافت ویزای کار افزایش داد؟ موسسه حقوقی ملک پور که همواره دغدغه مردم کشورش را مهم می داند و در پی یافتن بهترین و راحت ترین مسیر است، پاسخ این سوال را پیدا کرده است. در کشور انگلستان دوره هایی برگزار می گردد که افراد می توانند با شرکت در این دوره ها، از کار آینده خود مطمئن باشند. این دوره ها به نام کار تحصیل شناخته می شوند. در واقع شما هم درس می خوانید هم درآمد دارید. یعنی درس شما، تا اندازه زیادی کار شما را هم تضمین می کند. یکی از مزیت های دوره کار تحصیل در انگلستان این است که باعث می شود علاوه بر یادگیری مباحث حرفه ای در زمینه شغلی مد نظر، شما با محیط کاری و کشور مقصد، بیشتر آشنا شوید. مزیت مهم دیگر این دوره ها این است که با کارآموزی در کمپانی های شناخته شده، فرصت استخدام در این شرکت ها را بدست می آورید. علاوه بر دوره های کار تحصیل در انگلستان، افرادی که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند، می توانند برای مقطع دکترا در بهترین دانشگاه های کشور انگلستان نیز اقدام کنند. پذیرش دکترا و دوره های پیش از دکترا برای این افراد، شانس کاریابی را بسیار افزایش خواهد داد. برای دریافت اطلاعات کامل می توانید از طریق تماس با کارشناسان موسسه، از مشاوره رایگان نیز بهره مند گردید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

پر درآمد ترین مشاغل انگلستان
مشاغل پر درآمد درآمد (پوند) توضیحات
مدیر ارشد مالی 112 هزار افراد برای کار به عنوان مدیر ارشد مالی باید به مدت 11 سال سابقه کار در شرکت مورد نظر داشته باشند و برای این شغل باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه اقتصاد داشته باشید. این شغل پردرآمدترین شغل در انگلیس محسوب می شود.
معاون فروش 109 هزار معون فروش به عنوان دومین یا سومین مقام در شرکت ها شناخته می شود و اقراد در این شغل مسئول رسیدگی به بخش فروش و تولید می باشند.
معاون مهندسی 108 هزار وظیفه هدایت تیم توسعه دهندگان شرکت را بر عهده دارند و برای داشتن صلاحیت افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مهندسی لازم را داشته باشند
دندانپزشک 99 هزار افراد برای کار در دندانپزشکی باید به مدت 5 سال در این رشته مشغول به تحصیل باشند و برای کار در زمینه ارتودونسی باید 3 سال دیگر تحصیل آکادمیک و عملی داشته باشند. درآمد در رشته دندان پزشکی به تعداد مراجعین مربوط است.
متخصص پوست 93 هزار افراد برای کار در این زمینه باید در مدت طولانی به تحصیب مشغول شوند و پس از 4 سال سابقع می توانند جراحی پوست مشغول شوند.
مدیریت محصول 92 هزار مدیزان محصول کارایی و همچنین برآورد نیاز در افراد را انجام می دهند. همچنین به بررسی جدید ترین تکنولوژی ها در ساخت محصول می پردازند
پرستار مراقبت کودکان 82 هزار افراد در این بخش کار حساسی دارند. مراقبت از نوزادان تازه متولد شده که دچار بیماری هستند کار سختی است. این افراد باید مدرک تحصیلی این رشته و همچنین دوره کار آموزی در بیمارستان را سپری کرده باشند.
چشم پزشک 91 هزار یکی از مشاغل با میزان درخواست بالا است و احتیاج به این متخصصین هر ساله در انگلستان در حال افزایش است.
جراح پلاستیک 90 هزار به طور متوسط افراد برای کار به عنوان متخصص پوست باید دوره های متفاوتی را سپری کنند و پس از سپری کردن دوره 6 ساله در تخصص می توانند به جراحی بپردازند
مدیر ارشد 97 هزار بالا ترین شخص در شرکت می باشد. افرادی که شرکت خود را تاسیس می کنند برای کار به عنوان مدیر ارشد یچ مدرکی لازم ندارند. اما برای کار در دیگر شزکت ها باید مدرک لیسانس همراه با سابقه کار در زمینه مدیریت داشته باشند
پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان، بهترین شغل در انگلستان، پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان، بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان و حقوق مشاغل در انگلستان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. انگلستان دارای پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا و دومین اقتصاد در اتحادیه اروپا می باشد. به همین دلیل این کشور یکی از مقاصد برای افراد مهاجر و متخصص می باشد. همچنین حقوق مشاغل در انگلستان در سطح بالایی می باشد و به همین دلیل افراد برای کار در این کشور بیشترین درخواست را دارند. بهترین شغل در انگلستان جراح پلاستیک و به دلیل داشتن تقاضا برای کار بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان چشم پزشکی می باشد. افراد پیش از هرگونه اقدام برای کار در انگلستان با بررسی لیست پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان می توانند متوجه شوند که در صورت کار در این مشاغل میزان رفاه در این مشاغل چگونه است. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در انگلستانبا مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای دریافت جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان به وب سایت های معتبر این موسسه مراجعه نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در انگلستانمی توانید با مطرح کردن پرسش خود در قسمت پرسش و پاسخ، در کم ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید. در صورت رضایت از این مقاله می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در انگلستان

✅ بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان کدام است؟

بهترین شغل برای مهاجرت به انگلستان چشم پزشکی می باشد.

✅ پر طرفدار ترین شغل ها در انگلستان دارای چه شرایطی هستند؟

این مشاغل باید درآمد بالا و همچنین میزان تقاضا مناسب در این کشور داشته باشند.

✅ حقوق مشاغل در انگلستان در چه سطحی قرار دارد؟

حقوق مشاغل در انگلستان بیش از 30 هزار پوند در سال می باشد.

✅ بهترین شغل در انگلستان دارای چه شرایطی است؟

بهترین شغل در انگلستان دارای بیشترین موارد کاری و همچنین کم تریم میزان تحصیلات در این کشور را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *