پر درآمد ترین شغل ها در اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در اتریش
    • مدیر اجرایی
    • جراح
    • قاضی
    • وکیل
    • مدیر بانک
    • مدیر ارشد مالی
    • دندانپزشک
    • استاد دانشگاه
    • خلبان
    • مهندس نرم افزار
  • پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و سخن پایانی
✅ پر درآمد ترین شغل ها در اتریش ✅ میزان حقوق در اتریش✅ مشاغل پر طرفدار در اتریش توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پورمورد بررسی قرار گرفت.

پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در اتریش ، میزان حقوق در اتریش، مشاغل پر طرفدار در اتریش و بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می دهیم. میزان حقوق در اتریش به چی اندازه افزایش یافته است؟ مشاغل پر طرفدار در اتریش کدام اند؟ بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش دارای چه شرایطی است؟ پر درآمد ترین شغل ها در اتریش شامل چه مشاغلی هستند؟ در ادامه بحث به این گونه سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در اتریش خواهیم پرداخت. اتریش کشوری واقع در اروپای مرکزی با شاخص توسعه انسانی بالا می باشد. اقتصاد کشور اتریش به دلیل نزدیک بودن به کشور آلمان وابستگی شدیدی دارد. اما اقتصاد این کشور جزو بالا ترین اقتصاد های جهان و بر اساس خدمات و بانکداری است. به دلیل مناسب بودن شرایط در اتریش، این کشور امروزه مقصد مناسبی برای مهاجران و به خصوص متخصصین می باشد. بنابراین دانستن پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش برای این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. شما همراهان گرامی می توانید با مطالعه مقالات در وب سایت های معتبر موسسه حقوقی ملک پور از جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول جهان مطلع شوید. همچنین شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در اتریش می توانید با مشاورین این موسسه تماس برقرار نمایید.

پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و شرایط عمومی آن:

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی می باشد. اتریش با کشور های آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد. مساحت کشور اتریش 83,879 کیلومتر مربع و پایتخت این کشور شهر وین می باشد. جمعیت کشور اتریش در حدود 9 میلیون نفر است و زبان رسمی مردم در این کشور آلمانی می باشد. اما گویش های دیگری مانند کرواتی، مجاری و اسلوونیایی به صورت منطقه ای در این کشور وجود دارد. وجه رایج در کشور اتریش یورو می باشد و اقتصاد در این کشور توسعه یافته است. کشور آلمان مهم ترین شریک تجاری اتریش بوده است که این موضوع باعث شده است که نسبت به تغییرات سریع در اقتصاد آلمان آسیب پذیر است. در سال 2015 اقتصاد کشور اتریش در رتبه چهاردهم کشور های ثروتمند جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی قرار داشت. اتریش جزو کشور های با شاخص توسعه انسانی بالا می باشد و به دلیل اقتصاد مبنی بر خدمات و بانکداری این کشور به یکی از مقصد های مهاجر پذیر در دنیا تبدیل شده است. به همین دلیل مهاجران به دنبال پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و مشاغل پر طرفدار در اتریش هستند تا بتوانند از این طریق به کشور اتریش مهاجرت کنند. میزان حقوق در اتریش در چند سال اخیر در حال افزایش بوده است که امروزه متوسط درآمد سالیانه در کشور اتریش به بیش از 43 هزار یورو در سال رسیده است. به دلیل افزایش میزان حقوق در اتریش در چند سال اخیر سطح رفاه و شاخص توسعه انسانی در این کشور افزایش یافته است و مهاجران با آگاهی از این موضوع به دنبال یافتن بهترین شغل در اتریش و به قصد ساخت زندگی بهتر به این کشور مهاجرت می کنند و ویزای کار این کشور را دریافت می نمایند. برخی افراد نیز به منظور مهاجرت به اتریش، تحصیل در اتریش را انتخاب می کنند. در زیر نمودار متوسط درآمد در کشور اتریش در چند سال اخیر را مشاهده می نمایید:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار اتریش

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار اتریش

لیست مشاغل پر درآمد در اتریش:

لیست پر درآمد ترین شغل ها در اتریش برای افرادی که قصد کار در این کشور را دارند دارای اهمیت می باشد. از این رو مشاغل پر طرفدار در اتریش در بعضی موارد جزو این لیست بوده است. این لیست همچنین از بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش تشکیل شده است به همین دلیل افراد پیش از مهاجرت به کشور اتریش با بررسی این لیست می توانند مشاغل مناسب را در این کشور پیدا کنند و برای آن درخواست ارائه کنند. پر درآمد ترین شغل ها در اتریش به شرح زیر می باشد:

خلبان:

از مشاغل پر طرفدار در اتریش می توان به شغل خلبانی در این کشور اشاره نمود. برای کار در رشته خلبانی که یکی از شغل های پردرآمد در اتریش نیز می باشد، افراد باید دوره های خلبانی دو ساله را در این کشور یا اتحادیه اروپا گذرانده باشند و پس از آن می توانند در این رشته مشغول به کار شوند. همچنین داشتن سابقه کار در این شغل ضروری می باشد. افراد در رشته خلبانی می توانند به عنوان خلبان پرواز های مسافری یا بار بری کار کنند. متقاضیان برای کار در این زمینه باید با دفاتر اصلی خطوط هوایی در اتریش تماس بگیرند و موقعیت شغلی را بدست بیاورند. هم چنین افراد با تحصیل در اتریش در رشته خلبانی شانس بالاتری برای به دست آوردن این شغل خواهند داشت. میزای درآمد در این شغل به سابقه کاری و نوع کار بستگی دارد و محدوده درآمد از 2820 تا 8.7 هزار یورو در ماه می باشد.

مدیر اجرایی:

مدیر اجرایی در یک شرکت وظیفه اطمینان و کارایی و همچنین نظارت بر کار های روزمره یک شرکت را بر عهده دارد. مدیر اجرایی برای عملکرد یک شرکت بسیار حیاتی است زیرا به کمک دیگر مدیران اهداف شرکت را تعیین می کند و بر موفقیت کلی تجارت نظارت دارد. افراد برای انجام مدیریت اجرایی باید بسیار خلاق و انعطاف پذیر باشند و جبران خسارت ها در شرکت توسط این اشخاص باعث می شود که سود بیشتری به شرکت وارد گردد. مدیران اجرایی توسط هیئت نظارت منصوب می شوند و افراد برای کسب این موقعیت ها باید حداقل مدرک لیسانس و یا سابقه کار بالایی داشته باشند. میزان حقوق در اتریش برای مدیران اجرایی از محدوده 1690 تا 8450 یورو در ماه می باشد که میزان آن بستگی به نوع صنعت و سابقه کار فرد دارد. اشتغال به کار در شغل های مدیریتی برای مهاجران کمی دشوار تر است. معمولا افراد با اخذ ویزای تحصیلی اتریش و تحصیل در رشته های مدیریتی در دانشگاه های اتریش، شانس بیشتری برای دریافت مشاغل مدیریتی خواهند داشت.

وکیل:

وکالت یکی دیگر از شغل های پردرآمد در اتریش است. برای کار در رشته وکالت افراد باید صلاحیت علمی و همچنین سابقه کار بالا در این رشته داشته باشند. وکلا ملزم به داشتن مدارک تحصیلی و سپری کردن دوره پنج ساله تحصیلی هستند. همچنین افراد در این پنج سال باید حداقل 5 ماه را درد دادگاه یا دادستانی عمومی و 3 سال به عنوان کار آموز در یک دفتر وکالت مشغول به کار بوده باشند. همچنین دوره های آموزش اجباری به مدت 42 روز را باید به پایان برسانند. پس از سپری کرده این دوره ها افراد می توانند در آزمون وکالت شرکت کنند و با قبولی در این آزمون می توانند دفتر وکالت یا به عنوان وکیل خصوصی در یک شرکت مشغول به کار شوند. سطح درآمد وکلا در اتریش به محل و نوع کاری که انجام می دهند بستگی دارد و در محدوده 4790 تا 15 هزار یورو در ماه می باشد.

حقوق

دندان پزشک:

دندانپزشکان یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در اتریش می باشند. در این مشاغل همانند سایر رشته ها افراد باید صلاحیت علمی داشته باشند. پس از پایان دوره تحصیلات در رشته دندانپزشکی افراد باید در این کشور به عنوان کار آموز در یکی از کلینیک های دندانپزشکی مشغول به کار شوند. متخصصین خارجی که قصد کار در اتریش را دارند باید حتما اقامت دائم یا تابعیت یکی از کشور های اتحادیه اروپا را داشته باشند و دارای سابقه کار بیشتر از 3 سال در این زمینه شغلی در کارنامه خود باشند. میزان درآمد در رشته دندانپزشکی به محل کار و تعداد مراجعین بستگی دارد و محدوده درآمد در این رشته از 3800 تا 12 هزار یورو در ماه می باشد. این شغل، تقریبا در همه کشورهای اروپایی از درآمد بالایی برخوردار است به طوری که این شغل یکی از پردرآمدترین شغل ها در اروپا نیز می باشد.

مدیر بانک:

مدیران بانکی بر امور روزانه دفاتر و موسسات مالی نظارت دارند. این افراد به ارزیابی وام ها، ابزار های مالی و جریان های پول های نقد نظارت دارند. همچنین مدیران بانک باید در مورد فعالیت های شعبه به دفتر شرکت گزارش دهند. برای کار در این شغل افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه حساب داری یا مدیریت مالی داشته باشند و در کنار صلاحیت تحصیلی این افراد باید بیشتر از 5 سال سابقه کار در یکی از شعبه های بانکی داشته باشند. دلیل درآمد بالا در این رشته به میزان ریسک های مالی بستگی دارد و افراد باید بسیار باهوش و دقیق باشند. متوسط حقوق برای مدیران بانک از 4510 تا 14 هزار یورو در ماه می باشد که افزایش این میزان به سابقه کار و مدرک تحصیلی بستگی دارد.

جراح:

جراح یکی از پر درآمد ترین شغل ها در اتریش محسوب می شود. این مشاغل به دلیل ریسک بسیار بالا و سختی در کار دارای درآمد بالایی نیز می باشند. برای کار در شغل جراحی افراد نیاز به دانش بالا در حوزه پزشکی و همچنین سابقه کار بالا در تخصص خود دارند. به همین دلیل افراد باید به مدت 12 سال به تحصیل در حوزه پزشکی و تخصص بپردازند. پس از تحصیل افراد باید به مدت بیشتر از 5 سال سابقه کار در تخصص مورد نیاز داشته باشند و پس از آن بتوانند به شغل جراحی مشغول شوند. جراحان در این کشور دارای احترام و اهمیت بالایی هستند و سطح رفاه جراحان در اتریش بسیار بالا می باشد. درآمد یک فرد جراح 7 تا 21 هزار یورو در ماه می باشد که به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش شناخته می شود.

مهندس نرم افزار:

مهندس نرم افزار یکی از مشاغل امروزی و مشاغل پر طرفدار در اتریش می باشد. افراد برای کار در این رشته باید دارای تحصیلات حداقل لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار داشته باشند. همچنین این افراد می توانند به صورت تمام وقت یا پاره وقت در شرکت های موجود در اتریش به کار مشغول شوند یا به صورت خود اشتغال در این کشور به کار مشغول شوند. داشتن سابقه کار برای کار در شرکت های بزرگ الزامی می باشد. درآمد متوسط در رشته از 1010 تا 6.7 هزار یورو در ماه می باشد که به میزان سابقه کار و همچنین سطح تحصیلات فرد بستگی دارد.

مهندسی کامپیوتر شغل های پر درآمد

قاضی:

یکی دیگر از پر درآمد ترین مشاغل در اتریش قاضی می باشد. افراد برای کار در این رشته باید ابتدا به سپری کردن دوره حقوق بپردازند و در این رشته با بالا ترین نمره فارغ التحصیل شوند. پس از پایان دوره افراد باید دوره قضاوت که به مدت چهار سال می باشد را در کشور اتریش سپری کنند. این دوره ها توسط دادگاه های عمومی، دادگاه ها در زندان ها و دیگر داد سرا ها در این کشور اجرا می شوند. افراد برای این کار باید حتما تابعیت کشور اتریش را داشته باشند و به همین دلیل مهاجرین تا زمانی که تابعیت اتریش را دریافت نکرده اند اجازه کار در این رشته را ندارند. درآمد در شغل قضاوت به طور متوسط 5920 تا 18 هزار یورو در ماه می باشد.

مدیر ارشد مالی:

مدیران ارشد مالی در شرکت های بزرگ در کشور اتریش نقش حیاتی را ایفا می کنند. نقش اصلی مدیران ارشد مالی نظارت بر مدیریت مالی شرکت، اطمینان از ثبات مالی و بهینه سازی عملکرد آن است. برای داشتن شرایط لازم جهت کار در این شغل افراد باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند. این شغل یکی از مشاغل رشته اقتصاد است. علاوه بر رشته اقتصاد، افراد با تحصیل در رشته های مدیریت، حقوق و تجارت و همچنین منابع انسانی یا حسابداری نیز می توانند این شغل را به دست آوردند. همچنین داشتن سابقه کار در این بخش ها برای دریافت این شغل واجب می باشد. میزان درآمد در بخش مدیر ارشد مالی بر حسب سابقه کار و مدرک محاسبه می شود. محدوده درآمد برای مدیران ارشد مالی در اتریش از 3950 تا 12 هزار یورو در ماه می باشد. به طور کلی درآمد رشته اقتصاد به دلیل ارتباط با مشاغل مدیریتی در سطح بالایی قرار دارد.

استاد دانشگاه:

اتریش دارای معتبر ترین دانشگاه ها در سطح جهان می باشد و به همین دلیل استاد دانشگاه بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش برای افراد تحصیل کرده است. افراد برای انتصاب به عنوان استاد دانشگاه باید سابقه بسیار خوبی در زمینه تحقیق و تدریس در دکترا داشته باشند. اساتید دانشگاه توسط کمیته انتصاب سازمان یافته توسط هیئت سنا دانشگاه انتخاب می شوند و می توانند به صورت پاره وقت و یا تمام وقت در دانشگاه مشغول به کار شوند. افراد پس از امضای قرارداد با دانشگاه مدرک تدریس یا Venia Docendi را دریافت می کنند. میزان درآمد در این شغل در کشور اتریش 3380 تا 10.5 هزار یورو درماه است.

پر درآمد ترین مشاغل اتریش
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
مدیر اجرایی 1690 تا 8450 یورو برای کار در این شغل افراد باید حداقل مدرک لیسانس همراه با سابقه بالا در شرکت داشته باشند. وظیفه این افراد نظارت بر کار های روزمره یک شرکت است.
جراح 7 تا 21 هزار برای کار در این شغل افراد باید تحصیلات بالا در زمینه پزشکی و تخصص داشته باشند و همچنین باید سابقه کاری لازم را کسب کرده باشند. این شغل دارای رسیک بالایی می باشد و به همین دلیل درآمد آن در سطح بالایی قرار دارد. این شغل را می توان یکی از پردرآمدترین شغل های اروپا نیز دانست.
قاضی 5920 تا 18 هزار افراد برای کار در این شغل باید دوره حقوق را سپری کرده باشند و پس از آن دوره چهار ساله قضاوت را سپری کنند. افراد برای کار در این رشته باید تابعیت اتریش را داشته باشند.
وکیل 4790 تا 15 هزار برای کار در رشته وکالت افراد باید به مدت 5 سال به تحصیل و کار عملی در اتریش مشغول باشند و پس از کسب سابقه کار مناسب می توانند در یکی از شرکت ها یا کانون وکلا مشغول به کار شوند.
مدیر بانک 4510 تا 14 هزار مدیر بانک به گردش مالی و نحوه وام دهی در بانک ها نظارت دارد و در کنار 5 سال سابقه کار فرد باید در حداقل مدرک لیسانس در رمینه حسابداری یا مدیریت مالی کسب کند.
مدیر ارشد مالی 3950 تا 12 هزار یورو مدیران مالی در اتریش نقش حیاتی دارند و نقش اصلی آن ها نظارت بر تراکنش های مالی شرکت است. افراد برای کسب این شغل باید کارشناسی ارشد در زمینه اقتصاد یا مدیریت یا رشته های مرتبط داشته باشند و سابقه کار نقش اساسی در دریافت کار و میزان حقوق را ایفا می کند.
دندان پزشک 3800 تا 12 هزار برای کار در رشته دندان پزشکی افراد باید تابعیت یا اقامت دائم اتریش یا یکی از کشور های اتحادیه اروپا را داشته باشند. همچنین در کنار سپری کردن تحصیلات در این زمینه فرد باید سابقه کار نیز داشته باشد.
استاد دانشگاه 3380 تا 10.5 افراد برای کار به عنوان استاد دانشگاه باید رزومه کاری و تحصیلی بالایی در مقطع دکتری داشته باشند و پس از تایید هیئت سنا می توانند در دانشگاه مشغول به کار شوند.
خلبان 2820 تا 8.7 هزار افراد برای کار در رشته خلبانی باید به مدت 2 سال در اتریش یا اتحادیه اروپا تعلیم ببینند و سپس با تماس با دفاتر خطوط هوایی موقعیت شغلی خود را کسب کنند.
مهندس نرم افزار 1010 تا 6.7 هزار یورو برای کار در رشته مهندسی نرم افزار متقاضیان باید مدرک لیسانس همراه با سابقه کار مناسب در این زمینه داشته باشند. در این صورت می توانند به صورت تمام وقت در شرکت ها یا به صورت خود اشتغال در اتریش کار کنند.
پر درآمد ترین شغل ها در اتریش و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در اتریش ، میزان حقوق در اتریش، مشاغل پر طرفدار در اتریش و بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش را مورد بررسی قرار دادیم. اتریش دارای اقتصادی پیشرفته و کشوری توسعه یافته است و هر ساله مهاجران زیادی برای زندگی در این کشور اقدام می نمایند. پرطرفدار ترین مشاغل در اتریش و بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش مشاغلی هستند که در عین راحتی دریافت اجازه کار دارای درآمد بالایی نیز باشند به همین دلیل شغلی همچون مهندسی نرم افزار به عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش در نظر گرفته شده اند و متقاضیان خارجی می توانند برای آن درخواست ارائه کنند. شما همراهان همیشگی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در اتریش با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای دریافت آخرین روش ها برای مهاجرت به کشور های تراز اول جهان به وب سایت های این موسسه مراجعه کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در اتریش با مطرح کردن سوالات خود در قسمت دیدگاه ها، جواب سوالات خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. در صورت داشتن رضایت از این مقابه با ثبت امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در اتریش

✅میزان حقوق در اتریش به چه اندازه افزایش یافته است؟

میزان حقوق در اتریش به بیش از 43 هزار یورو در سال رسیده است.

✅ مشاغل پر طرفدار در اتریش کدام اند؟

جراحی و مشاغل در زمینه حسابداری جزو مشاغل پر طرفدار در اتریش می باشند.

✅ بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش دارای چه شرایطی است؟

 بهترین شغل برای مهاجرت به اتریش مشاغلی هستند که در عین راحتی دریافت اجازه کار دارای درآمد بالایی نیز باشند. همچون مهندسی نرم افزار

✅ پر درآمد ترین شغل ها در اتریش شامل چه مشاغلی هستند؟

مشاغل مربوط به مدیریت مالی و پزشکی پر درآمد ترین شغل ها در اتریش هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *