پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در کره جنوبی
    • پزشکی
    • چشم پزشکی
    • وکیل
    • خلبانی
    • استاد دانشگاه
    • قضات
    • دندان پزشکی
    • مدیر بازاریابی
    • مدیر ارشد مالی
    • مدیر پروژه ساخت و ساز
  • پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی و سخن پایانی
✅پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی✅ حقوق کار در کره جنوبی

پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی و مقدمه ای بر آن

پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی، حقوق کار در کره جنوبی و شغل پزشکی در کره جنوبی در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی کدامند؟ جویای کار در کره جنوبی چه مشاغل پر درآمدی را می تواند پیدا کند؟ حقوق کار در کره جنوبی چقدر است؟ تردیدی نیست که کره جنوبی کشوری بسیار پیشرفته است که فرصت های شغلی مناسب و همچنین هزینه های زندگی بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال تجربه زندگی در کره جنوبی می تواند جالب باشد و بعضی از افراد را برای کار به این کشور بکشاند. ما در این متن قصد داریم پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی را به شما معرفی کنیم تا کسانی که جویای کار در کره جنوبی هستند، بتوانند از این مقاله برای راهنمایی بیشتر در خصوص کار در کره جنوبی استفاده کنند. با خواندن این متن امیدواریم ابهامات شما در خصوص پر درآمدترین شغل های این کشور رفع شود. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و به طور رایگان از خدمات مشاوره ای رایگان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ استفاده نمائید.

پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی و شرایط عمومی آن:

جمهوری کره که معمولاً کره جنوبی نامیده می شود، یکی از پیشرفته ترین کشورهای شرق آسیا و جهان است. پایتخت این کشور سئول می باشد که بیش از 25 میلیون سکنه دارد یعنی نیمی از کل جمعیت کره به این شهر اختصاص دارد. سئول پنجمین کلانشهر بزرگ جهان است. مردم این کشور با زبان کره ای صحبت می کنند و از ارز وون کره جنوبی (KRW) استفاده می کنند. جمعیت کل این کشور بیشتر از 51 میلیون نفر است و مساحت آن در حدود 100،210 کیلومتر مربع می باشد. تجربه زندگی در کره جنوبی به دلیل سرعت بالای اینترنت، سطح بالای زندگی و سیستم راه آهن سریع السیر بسیار پیچیده، مشهور است. این کشور تعداد زیادی از خارجیان را برای کار در این کشور جذب می کند. کره جنوبی به خاطر شیوع ویروس کرونا در ماه سپتامبر نزدیک به 400،000 شغل را از از دست داد، که بزرگترین ضرر شغلی در 5 ماه گذشته بوده است. همچنین، براساس داده های منتشر شده توسط مرکز آماری کره، تعداد شاغلان در ماه سپتامبر بالغ بر 27.01 میلیون نفر بوده که نسبت به ماه مشابه سال قبل 392 هزار نفر کاهش داشته است. نمودار زیر نرخ اشتغال در کره جنوبی را نشان می دهد که این نرخ در کره جنوبی از 60.50 درصد در جولای سال 2020 به 60.40 درصد در ماه آگوست کاهش یافته است.

نمودار نرخ اشتغال در کره جنوبی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

لیست مشاغل پر درآمد در کره جنوبی:

کار در کره جنوبی یکی از آسان ترین راه ها برای مهاجرت به این کشور است. داشتن پیشنهاد شغلی برای دریافت ویزای کار الزامی است. با این حال، مهاجران باید بدانند که دانش اولیه زبان کره ای برای دستیابی به کار بسیار مهم است. بنابراین بهتر است برای مهاجرت به این کشور دوره آموزش زبان کره ای را ببینید. برخی از شغل های کره جنوبی درآمد بسیار خوبی دارند و بسیاری از خانواده ها سرمایه های زیادی را برای تحصیل فرزندان خود خرج می کنند به این امید که این امر شانس آن ها را برای داشتن بهترین شغل در کره جنوبی یا پردرآمدترین شغل در کره جنوبی افزایش دهد. البته بهترین شغل در کره جنوبی را نمی توان الزاما پردرآمدترین شغل در کره جنوبی دانست. بهترین شغل را با بررسی گستردگی بازار کار، سهولت دریافت پیشنهاد کار و درآمد مناسب می توان تعیین کرد. بنابراین برای دانستن بهترین شغل در کره جنوبی می بایستلیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی را نیز بررسی کنید. در این قسمت به بررسی ده تا از شغل های پر درآمد در کره جنوبی می پردازیم. اگر جویای کار در کره جنوبی هستید لازم است بدانید که به طور کلی حقوق کار در کره جنوبی به طور میانگین 3،890،000 KRW می باشد. نمودار زیر رشد حداقل درآمد کره جنوبی به صورت ساعتی را نشان می دهد که نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

نمودار رشد درآمد در کره جنوبی

پزشک:

شغل پزشکی در کره جنوبی یکی از پردرآمدترین شغل ها در کره جنوبی است. گرفتن مدرک پزشکی در کره 6 سال طول می کشد. برای مشغول شدن به عنوان یک پزشک در کره شما باید فارغ التحصیل مدرک پزشکی مورد تایید کره باشید. این مدرک می تواند از خود کره یا یک کشور خارجی شناخته شده اخذ شده باشد. اگر شما فارغ التحصیل دانشگاه شناخته شده ای نیستید، ممکن است لازم باشد قبل از واجد شرایط بودن در آزمون نهایی، چند ترم اضافی را در دانشگاه کره بگذرانید یا در یک آزمون مقدماتی شرکت کنید. آزمون دیگری که قبل از امتحان نهایی باید در آن شرکت کنید، آزمون مقدماتی است. آزمون مقدماتی شامل یک قسمت مهارت های نوشتاری و بالینی است و هر ساله دو بار برگزار می شود. علاوه بر این، داوطلبان باید گواهی TOPIK با سطح 5 یا بالاتر را نیز ارائه دهند. درآمد پزشکان در کره جنوبی در سطح بالایی قرار دارد. حقوق کار در کره جنوبی برای پزشکان ماهانه به طور میانگین 9،740،000 KRW می باشد.

پزشک پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

چشم پزشک:

چشم پزشکان مسئول بیماری های رنج آور چشم هستند. این تخصص به 5 بخش تقسیم می شود که شامل قدامی (آب مروارید، قرنیه و بیماری های خارجی)، شبکیه، گلوکوم، نورو چشم پزشکی و چشم پزشکی کودکان (استرابیسم) است. همچنین این کار به تشخیص و مدیریت بیماری های پیچیده پزشکی و جراحی چشم اختصاص دارد. چشم پزشکی از جمله پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی بوده و چشم پزشکان به طور میانگین 8،360،000 KRW در ماه درآمد دارند. کپی برداری از این نوشته به دلیل تعلق آن به موسسه حقوقی ملک پور ممنوع است.

چشم پزشک متخصص چشم معاینه چشم مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

وکیل:

برای تبدیل شدن به یک وکیل مجاز در کره، قبلاً یک داوطلب به طور سنتی مجبور به گذراندن آزمون وکالت کره و گذراندن دوره آموزش دو ساله در موسسه تحقیقات قضایی بود. با تصویب قانون دانشکده حقوق، یک سیستم صلاحیت جدید در سال 2009 معرفی شد. بر اساس سیستم جدید، برای تبدیل شدن به یک وکیل مجاز در کره، یک داوطلب باید یک دوره تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق را در یک دانشگاه تایید شده در کره تکمیل کند و آزمون وکالت جدید کره را گذرانده باشد. هر شخصی که صلاحیت وکالت را دارد و می خواهد وکالت را آغاز کند، باید در کانون وکلای کره ثبت نام کند. این شغل از پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی می باشد. وکلا ماهیانه 8،050،000 KRW می توانند درآمد داشته باشند.

وکیل وکالت حقوق مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

خلبانی:

خلبانان هواپیمایی و تجاری برای کار با وسایل نقلیه هوایی آموزش دیده اند تا وظایفی مانند حمل و نقل وسایل و مسافر را انجام دهند. اگرچه این حرفه ممکن است برای افراد ماجراجو جذاب باشد، اما در امر فرماندهی هواپیما در شرایط مختلف آب و هوایی و در شرایط دشوار مختلف نیز استرس و مسئولیت بالایی برای آن وجود دارد. به طور معمول در بیشتر هواپیماها دو خلبان مورد نیاز است و با تجربه ترین خلبان کاپیتان در نظر گرفته می شود. درجه تحصیلات کاردانی یا کارشناسی یا آموزش پرواز نظامی و مجوز خلبانی برای این شغل مورد نیاز است تا شما را در پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی استخدام کند. این شغل که از جمله شغل های پردرآمد کره جنوبی است به طور متوسط ماهیانه 6،690،000 KRW درآمد دارند.

خلبان مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

استاد دانشگاه:

استاد دانشگاه بودن در کره یکی از پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی می باشد. این مورد پسندترین و پرطرفدارترین موقعیت شغلی برای افرادی است که در این خصوص تحصیل کرده اند. تدریس انگلیسی در دانشگاه با آرامش بیشتری انجام می شود. ساعات کار در هفته کمتر و زمان تعطیلات بیشتر از یک شغل دولتی یا خصوصی است. برای تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه کره شما به مدرک لیسانس یا مدارک سطح بالا تر نیاز دارید. مدرک تحصیلی در رشته های مرتبط با زبان انگلیسی یا TESOL نیز می تواند به عنوان امتیاز محسوب شود. بیشتر دانشگاه های کره برای این شغل، اگر مدرک کارشناسی ارشد دارید حداقل 2 سال سابقه تدریس را از شما می خواهند. اساتید دانشگاهی که زبان تدریس می کنند ماهانه می توانند به طور میانگین 5،920،000 KRW دریافت کنند.

استاد دانشگاه تدریس مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

قاضی:

حتی اگر یک شهروند طبیعی در کره جنوبی باشید می توانید قاضی شوید در صورتی که شرایطی چون یک مدرک لیسانس، سه سال تحصیل در یک دانشکده حقوق، آزمون وکالت، 3 سال سابقه کار حقوقی و پذیرش نهایی از دادگاه ملی را بتوانید اخذ کنید، می توانید در پردرآمدترین شغل ها در کره جنوبی مشغول به کار شوید و به یک قاضی تبدیل شوید. لازم به ذکر است در سال 2020، تنها کسانی که دارای یک تجربه حقوقی خاص هستند می توانند در آینده قاضی شوند در سال 2021 طبق معیارها، فارغ التحصیلان دانشکده حقوق تا زمانی که بیش از پنج سال سابقه حقوقی در سال جاری نداشته باشند، واجد شرایط قاضی بودن نخواهند بود. درآمد ماهیانه یک قاضی دادگاه در کره می تواند 12،100،000 KRW باشد. با توجه به این درآمد این شغل را می توان پردرآمدترین شغل در کره جنوبی دانست. برخی افراد به دلیل اینکه شغل قضاوت بالاترین درآمد را دارذ، آن را بهترین شغل در کره جنوبی می دانند، اما باید توجه کنید که رسیدن به این موقعیت شغلی در کره جنوبی بسیار دشوار است.

قاضی قضات قضاوت کره چنوبی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

دندان پزشک:

در صورتی که تحصیلات دندانپزشکی را گذرانده باشید و خواستار ادامه دادن شغل خود در کره جنوبی باشید باید برای کار در این کشور برای اخذ مجوز دندان پزشکی اقدام کنید. پس از طی کردن مراحل مربوطه شما می توانید با توجه به تخصصتان فعالیت خود را در این کشور آغاز کنید و به ارائه خدمات خود در کره بپردازید. دندانپزشکی در کره 9،370،000 KRW درآمد ماهیانه دارد که آن را به یکی از پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی تبدیل کرده است.

مدیر بازاریابی:

مدرک کارشناسی یا تجربه عملی معادل آن و توانایی صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی و کره ای روان برای کار بازریابی در کره جنوبی مورد نیاز است. برای به دست آوردن تجربه برای سمت مدیر بازاریابی شما می توانید با یک تیم فروش، ارتباطات شرکتی، حقوقی، مدیران وب، توسعه محصول، مهندسی و موارد دیگر کار می کنید. مدیر بازاریابی از پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی بوده و افراد در این شغل ماهانه میانگین حقوق 7،190،000 KRW را دریافت می کنند.

مدیر بازاریابی مدیر فروش مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز

مدیر ارشد مالی:

مدیر ارشد مالی (CFO) مسئول مدیریت اقدامات مالی یک شرکت است. وظایف مدیر مالی شامل پیگیری جریان وجوه نقد و برنامه ریزی مالی و همچنین تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف مالی شرکت و پیشنهاد اقدامات اصلاحی است. نقش مدیر مالی مانند خزانه دار یا کنترل کننده است. زیرا آن ها وظیفه مدیریت بخش های مالی و حسابداری و اطمینان از صحت و به موقع بودن گزارش های مالی شرکت را دارند. برای این شغل تحصیلات متقاضی می تواند یکی از رشته های حسابداری، مدیریت مالی و یا اقتصاد باشد. 8،560،000 KRW میانگین درآمد ماهیانه یک مدیر ارشد مالی است که سبب شده این شغل در حوزه پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی قرار گیرد.

حسابداری و مالی شغل های پر درآمد

مدیر پروژه ساخت و ساز:

مدیر پروژه ساخت و ساز بیشتر در مذاکرات قرارداد در مرحله توسعه متمرکز می شود، سپس فعالیت های مربوطه را در مرحله اجرا انجام می دهد. تجربه مدیریت پروژه ساخت و ساز برای متقاضیان کار در این کشور در پروژه های بزرگ عمرانی مورد نیاز است. مدیران پروژه می توانند مدرک تحصیلی مهندسی عمران، معماری و یا برق را داشته باشند. حقوق ماهیانه افراد مشغول به کار در این شغل به طور میانگین 6،570،000 KRW در ماه است. از این رو، این شغل از پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی است.

مدیر پروژه و ساخت و ساز مشاغل پر درآمد رشته های پولساز شغل با درآمد بالا مشاغل مورد نیاز
پر درآمد ترین مشاغل کره جنوبی
مشاغل پر درآمد درآمد توضیحات
پزشکی 9،740،000 KRW گرفتن مدرک پزشکی در کره 6 سال طول می کشد. برای مشغول شدن به عنوان یک پزشک در این کشور شما باید فارغ التحصیل مدرک پزشکی مورد تایید کره باشید. درآمد پزشکان در کره جنوبی مناسب است.
چشم پزشکی 8،360،000 KRW چشم پزشکان مسئول بیماری های رنج آور چشم هستند. این تخصص به 5 بخش تقسیم می شود که شامل قدامی (آب مروارید، قرنیه و بیماری های خارجی)، شبکیه، گلوکوم، نورو چشم پزشکی و چشم پزشکی کودکان (استرابیسم) است.
وکیل 8،050،000 KRW برای تبدیل شدن به یک وکیل مجاز در کره، یک داوطلب باید یک دوره تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق را در یک دانشگاه تایید شده در کره تکمیل کند و آزمون وکالت جدید کره را گذرانده باشد. هر شخصی که صلاحیت وکالت دارای مجوز را دارد و می خواهد وکالت را آغاز کند، باید در کانون وکلای کره ثبت نام کند.
خلبانی 6،690،000 KRW به طور معمول در بیشتر هواپیماها دو خلبان مورد نیاز است و با تجربه ترین خلبان کاپیتان در نظر گرفته می شود. درجه تحصیلات کاردانی یا کارشناسی یا آموزش پرواز نظامی و مجوز خلبانی برای این شغل مورد نیاز است.
استاد دانشگاه 5،920،000 KRW تدریس انگلیسی در دانشگاه با آرامش بیشتری انجام می شود. ساعات کار در هفته کمتر و زمان تعطیلات بیشتر از یک شغل دولتی یا خصوصی است.
قضات 12،100،000 KRW یک مدرک لیسانس، سه سال تحصیل در یک دانشکده حقوق، آزمون وکالت، 3 سال سابقه کار حقوقی، پذیرش نهایی از دادگاه ملی و شهروندی کره جنوبی برای این شغل مورد نیاز است. این شغل را می توان پردرآمدترین شغل در کره جنوبی دانست.
دندان پزشکی 9،370،000 KRW در صورتی که تحصیلات دندانپزشکی را گذرانده باشید و خواستار ادامه دادن شغل خود در کره جنوبی باشید باید برای کار در این کشور برای اخذ مجوز دندان پزشکی اقدام کنید.
مدیر بازاریابی 7،190،000 KRW مدرک کارشناسی یا تجربه عملی معادل آن و توانایی صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی و کره ای روان برای کار بازریابی در کره جنوبی مورد نیاز است.
مدیر ارشد مالی 8،560،000 KRW وظایف مدیر مالی شامل پیگیری جریان وجوه نقد و برنامه ریزی مالی و همچنین تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف مالی شرکت و پیشنهاد اقدامات اصلاحی است.
مدیر پروژه ساخت و ساز 6،570،000 KRW مدیر پروژه ساخت و ساز بیشتر در مذاکرات قرارداد در مرحله توسعه متمرکز می شود، سپس فعالیت های مربوطه را در مرحله اجرا انجام می دهد.
پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی و سخن پایانی:

پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی، حقوق کار در کره جنوبی و شغل پزشکی در کره جنوبی در این نوشتار بررسی شد. این نوشته توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نوشته شده و کپی کردن از آن ممنوع می باشد. برای تجربه زندگی در کره جنوبی و کار کردن در مشاغل ذکر شده در این مقاله، نیاز است که تحصیلات مرتبط و تجربه کافی داشته باشید تا بتوانید در این کشور مشغول به کار شوید. همچنین نیاز است که مراحل اخذ ویزا و دریافت پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایان کره را مورد ارزیابی قرار دهید. ما به شما توصیه می کنیم اگر شرایط و مهارت مورد نیاز برای پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی را دارید، غیر از این کشور کشور هایی چون کانادا و کشور های سطح بالای اروپا را مورد مطالعه قرار دهید. زیرا این کشور ها از مزایای کاری بیشتری برخوردار هستند و شرایط مهاجرت به آن ها نسبت به مهاجرت به کره جنوبی بهتر است. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره راجع به پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی و سایر کشور ها می توانید با ما ارتباط برقرار کرده و رایگان مشاوره بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق امتیاز دهی ستاره ای به ما امتیاز دهید و نظرات خود را در کادر مربوطه ثبت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در کره جنوبی

پر درآمدترین شغل ها در کره جنوبی چه مشاغلی هستند؟

پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، مشاغل مدیریتی، خلبانی و مشاغلی که تحصیلات حقوقی را نیاز دارند از پر درآمدترین مشاغل کره جنوبی هستند.

میانگین حقوق کار در کره جنوبی چقدر است؟

به طور کلی حقوق کار در کره جنوبی به طور میانگین 3،890،000 KRW می باشد.

شغل پزشکی در کره جنوبی چه میزان حقوقی دارد؟

درآمد پزشکان در کره جنوبی با توجه به تخصص و تجربه ای که دارند متفاوت است ولی به طور کلی میانگین حقوق 9،740،000 KRW را در کره جنوبی دریافت می کنند.

جویای کار در کره جنوبی چگونه می تواند کاریابی کند؟

برای کار در کره جنوبی در صورتی که شغل فرد جزو لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی باشد، می توانند از طریق سایت های کاریابی، آژانس های کاریابی و شبکه های کاریابی حرفه ای اقدام کنند.

11 پاسخ
  1. Armia
    Armia گفته:

    سلام ممنون بابت اطلاعات خوبتون من پنج تا سوال داشتم از شما .
    ۱. آیا درکره جنوبی خوندن رشته وکالت مورد نیاز این کشور هست ؟
    ۲. برای دندان پزشک شدن چند سال باید دانشگاه رفت تا مدرک دکترا رو گرفت ؟
    ۳. برای چشم پزشک شدن چند سال باید دانشگاه رفت تا مدرک دکترا رو گرفت؟
    ۴. آیا آزمون ورودی دانشگاه اجباریه ؟
    ۵. میشه بدون دادن کنکور با معدل و نمرات عالی میشه بورسیه تحصیلی دانشگاه سئول گرفت ؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      رشته وکالت از جمله مشاغل مورد نیاز کره نیست. اما امکان تحصیل برای خارجیان در دوره های تحصیلی حقوق امکان پذیر است. دوره دکترای دندانپزشکی 4 ساله است و برای ورود به دانشکاه در رشته های پزشکی نیاز به قبولی در آزمون است. بورسیه تحصیلی در مقاطع لیسانس و پزشکی در دانشگاه سئول برای افراد خارجی به راحتی امکان پذیر نیست. برای بررسی شرایط خود بهتر است با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید تا به صورت رایگان شرایط شما به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

      پاسخ
  2. Marzi
    Marzi گفته:

    سلام وقتتون بخیر.بنده دانشجوی ارشد حقوق خصوصی هستم.میخواستم بدونم اگه بخوام برای دکتری حقوق بین الملل به کره برم ایا میتونم بعد گذروندن دوره دکتری به وکالت مشغول شم؟؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز.
      کره جنوبی مدارک خارجی را به رسمیت نمی شناسد. بنابراین ، برای پذیرش به عنوان یک وکیل محلی در کره جنوبی ، وکلای خارجی باید یک دوره سه ساله تحصیلات تکمیلی در دانشکده حقوق را گذرانده و آزمون وکالت کره جنوبی را بگذرانند.

      پاسخ
  3. Ayliiiii
    Ayliiiii گفته:

    سلام وقت بخیر بجز این شغل ها چه شغل های دیگری میتونیم در اونها در آمد خوبی به دست بیاوریم هم حالا نه زیاد پر درامد اما خوب میتونم در کره کار کنم برا یک دختر .من به این کارها علاقه ایی ندارم بیشتر به کارهایی هنرمندی .ممنون

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      در زمینه کارهای هنری برخی از کشورهای پیشرفته دنیا ویزای هنرمندان یا خود اشتغالی رو تعریف کردند. اگر در زمینه هنری فعالیت و تجربه دارید و فکر میکنید که از این راه می تونید درآمد خوبی داشته باشید، می تونید برای کشورهای پیشرفته ای مثل اتریش و کانادا هم اقدام کنید. در کشور کره هم در صورتی که از کارفرمایی پیشنهاد کاری به دست بیارید امکان کار وجود داره و درآمد این رشته هم مناسب هست.

      پاسخ
      • serika
        serika گفته:

        سلام میشه در رابطه با شغل های هنری و درآمدشان در کره جنوبی یکم بیشتر توضیح بدید چون من دانشجوی کارشناسی نقاشی هستم و قصد مهاجرت و بورسیه دارم می خواستم درمورد کار دراین زمینه بیشتر بدونم و موقعیت اجتماعی و درآمد آینده خوبی داره یانه؟

        پاسخ
        • gholampour
          gholampour گفته:

          سلام خدمت شما. شما در ابتدا باید شرایط خودتون رو کامل اعلام کنید تا نسبت به شرایط شما بتونیم راهنماییتون کنیم. شما این امکان را دارید تا با مراجعه به مقالات مرتبط در سایت های موسسه به بررسی شرایط بپردازید. همچنین با تماس با موسسه امکان صحبت با کارشناسان رو دارید و اطلاعات رو می توانید از مشاورین دریافت کنید.

          پاسخ
  4. Armia
    Armia گفته:

    به نظر شما یک خارجی چند درصد میتونه تو کره وکیل موفقی باشه ؟ آخه خب من هرچی فکر میکنم یک کره ای چرا باید یک وکیل خارجی داشته باشه وقتی تو کشورش وکیل های کره ای داره ؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *