پر درآمدترین شغل ها در هلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در هلند و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در هلند
    • خلبانان
    • روانپزشک
    • وکیل
    • دندانپزشک
    • مدیران شرکت
    • پزشک
    • مدیر توسعه نرم افزار
    • دفتر اسناد رسمی
    • مهندسی
    • مسئول تطابق
    • جراح
  • پر درآمد ترین شغل ها در هلند و سخن پایانی
✅ پر درآمد ترین شغل ها در هلند ✅پر طرفدار ترین شغل در هلند ✅ بهترین شغل برای مهاجرت به هلند را کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررس قرار داده اند.

پر درآمدترین شغل ها در هلند و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در هلند ، فرصت های شغلی در هلند، پر طرفدار ترین شغل در هلند و بهترین شغل برای مهاجرت به هلند را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. بهترین شغل برای مهاجرت به هلند باید چه شرایطی داشته باشد؟ پر درآمد ترین شغل ها در هلند شامل چه مشاغلی می شود؟ فرصت های شغلی در هلند شامل چه خصوصیاتی هستند؟ پر طرفدار ترین شغل در هلند کدام است؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در رابطه با پر درآمد ترین شغل ها در هلند خواهیم پرداخت. هلند کشوری در شمال غربی قاره اروپا با اقتصادی توسعه یافته بر پایه دامداری، کشاورزی و همچنین بانکداری می باشد. همچنین شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و سایر موارد در این کشور وجود دارند. هلند به دلیل داشتن اقتصاد قوی، هر ساله تعداد زیادی نیروی متخصص از کشور های همسایه یا سایر کشور ها جذب می نماید به همین دلیل برای متقاضیان کار در هلند دانستن پر درآمد ترین شغل ها در هلند دارای اهمیت می باشد. از این رو پس از بررسی می توان متوجه شد که بهترین شغل برای مهاجرت به هلند چه شغلی است و شرایط مهاجرت به هلند نیز چگونه است. شما همراهان عزیز می توانید با ایجاد تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در هلند دریافت کنید. همچنین می توانید با بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه از پر درآمد ترین مشاغل و راه های مهاجرت به کشور های تراز اول جهان مطلع شوید.

پر درآمد ترین شغل ها در هلند و شرایط عمومی آن:

هلند کشوری کوچک از قلمرو پادشاهی هلند در شمال غرب اروپا و با مساحت 41,543 کیلومتر مربع است. جمعیت کشور هلند بیش از 17 میلیون نفر و زبان رسمی مردم در این کشور هلندی می باشد. پایتخت کشور هلند شهر آمستردام نام دارد اما به منظور تمرکز زدایی، بسیاری از وزارت خانه ها و سفارت خانه ها در شهر لاهه یا پیرامون آن قرار دارند. هلند با کشور های آلمان، بلژیک و از طریق دریا با بریتانیا هم جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله، بزرگ ترین بندر اروپا به حساب می آید. هلند در پرورش گل و تجارت آن مقام اول را در دنیا دارد و کشاورزی و دامداری از پایه های اقتصاد هلند محسوب می شود. هلند بر خلاف کوچکی، بزرگ ترین سهم در بانکداری و تجارت در جهان را دارد. ایلات متحده آمریکا یکی از بازار های اصلی کشور هلند و کشور های اتحادیه اروپا از مهم ترین شرکای تجاری آن هستند. کشور هلند در شرکت بزرگ نفتی-گازی شل با بریتانیا شریک است که در استخراج نفت در سراسر دنیا از جمله ایران فعالیت می کند. کشتی سازی و صنایع شیمیایی از صنایع مادر در کشور هلند محسوب می شوند و شرکت های نظیر فیلیپس، هاینکن و آکزونوبل در این کشور فعالیت دارند. وجه رایج در کشور هلند یورو می باشد و اقتصاد هلند جزو اقتصاد های برتر در دنیا محسوب می گردد. به دلیل اینکه کشور هلند جزو کشور های توسعه یافته محسوب می شود، این کشور مقصد مناسبی برای نیروی کار خارجی و متخصصین در دنیا می باشد. نرخ بیکاری در کشور هلند در سطح پایینی قرار دارد و کاریابی برای افراد خارجی در این کشور آسان می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید پر درآمد ترین شغل ها در کشور هلند، پر طرفدار ترین شغل در هلند و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به هلند را شناسایی کنند. سالیان گذشته میزان درآمد در کشور هلند افزایش یافته است و متوسط درآمد در این کشور را به بیش از 3000 یورو در ماه رسانده است که این موضوع باعث جذب بیشتر متقاضیان برای مهاجرت به این کشور گشته است. در ادامه به بررسی فرصت های شغلی در هلند و میزان درآمد آن ها خواهیم پرداخت. در زیر جدید ترین نمودار نرخ رشد درآمد در هلند را مشاهده می نمایید:

همچنین در زیر جدید ترین نمودار میزان درآمد در کشور هلند در چند سال گذشته را مشاهده می نمایید:

درآمد در هلند مشاغل پر درآمد در هلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور هلند

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

لیست مشاغل پر درآمد در هلند:

به دلیل اقتصاد توسعه یافته، هلند به عنوان یکی از مقصد های مناسب برای مهاجرت در دنیا شناخته شده است. به همین دلیل متقاضیان پیش از اقدام برای ویزای کار این کشور باید به بررسی پر درآمد ترین شغل ها در هلند و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به هلند بپردازند. در زیر به بررسی فرصت های شغلی در هلند و همچنین میزان درآمد آن ها خواهیم پرداخت.

خلبان:

خلبانی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در هلند به حساب می آید. برای تبدیل شدن به خلبان افراد باید به مدت دو سال تحت آموزش های خاص قرار بگیرند. خلبانان حقوق مناسبی در کشور هلند دارند اما زندگی نامنظمی به دلیل پرواز به مقصد های دور را سپری می کنند. برای پیدا کردن موقعیت های خالی در زمینه صنعت هوایی و همچنین خلبانی باید با دفتر های خطوط هوایی تماس حاصل نمایند. کار خلبانی می تواند در زمینه خلبانی پرواز های اقتصادی یا حمل بار باشد و این بستگی به موقعیت شغلی که فرد برای آن اقدام نموده است دارد. درآمد برای خلبانان مبتدی از  هزار یورو در سال آغاز می گردد اما برای افراد با سابقه این درآمد به بیش از 100 هزار یورو در سال تبدیل می گردد.

روانپزشک:

یک روانپزشک در تشخیص، درمان، بهبودی و پیشگیری فرد از اختلال های روانی نقش دارد. یک روانپزشک باید توانایی نزدیک و دور شدن از بیمار را داشته باشد و بتواند با استفاده از دارو ها و جلسات درمانی مشکل روحی یا اختلال روانی بیمار خود را مداوا کند. برای اینکه فرد بتواند در رشته روانپزشکی مشغول به کار شود باید به مدت 6 سال در این رشته مشغول به تحصیل باشد و پس از پایان دوره می تواند در این زمینه مشغول به کار شود. میزان درآمد یک روانپزشک بستگی به استخدام فرد در یک مرکز درمانی یا بازگشایی مطب به صورت خود اشتغالی دارد. اما درآمد متوسط شغل روانپزشکی از 150 هزار یورو در سال شروع می شود.

وکیل:

افراد به عنوان وکیل باید بتوانند در دادگاه و مراجع قضایی از موکل خود دفاع کنند. برای اینکه افراد در زمینه وکالت در هلند مشغول به کار شوند باید مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق را داشته باشند و به مدت 3 سال به عنوان کار آموز در این کشور کار کنند. افراد در رشته وکالت ساعت کاری طولانی دارند و می توانند در زمینه های مختلف یا به صورت جامع کار کنند. حقوق وکیل ها در هلند به شرکت های و سابقه کار فرد بستگی دارد و می تواند به بیش از 100 هزار یورو در ماه برسد.

دندان پزشک:

فرد به عنوان دندان پزشک با بررسی و معالجه و همچنین آگاهی از سلامت دهان و دندان می تواند به افراد جامعه کمک رسانی کند. افراد برای کار در این زمینه شغلی باید تحصیلات دندانپزشکی داشته باشند. همچنین این افراد می توانند به عنوان جراح ارتودونسی یا جراح دندان پزشکی تحصیل کنند. دندان پزشکان پس از فارغ التحصیلی باید یک سال و نیم به عنوان کار آموز کار کنند. درآمد در این شغل به سابقه کار فرد و همچنین تعداد بیماران مراجعه کننده بستگی دارد که متوسط درآمد در رشته دندانپزشکی از 100 هزار یورو در سال بیشتر است.

مدیران شرکت:

مدیران افرادی هستند که در شرکت ها و موقعیت های شغلی ارتقا یافته اند و یا به دلیل سابقه کار در این زمینه منصوب شده باشند. نه تنها مدیران شرکت بلکه مدیران در بخش های مختلف مانند مدیر حسابداری یا مدیر مالی در شرکت شامل این گونه مشاغل می باشند. این مدیران وظیفه راهنمایی زیر دستان خود را دارند و باید حداقل مدرک لیسانس را در زمینه کاری داشته باشند. میزان حقوق مدیران بستگی به نوع صنعت و سابقه کار دارد و متوسط درآمد در این زمینه شغلی بیش از 110 هزار یورو در سال است. اگر افراد تمایل به دریافت حقوق بیشتر دارند باید در هیئت مدیره شرکت حضور داشته باشند.

پزشک:

یک پزشک متخصصی است که در هنگام بیماری با فرد بیمار اولین تماس را دارد. افراد در رشته پزشکی می توانند پس از سپری کردن دوره تحصیل پزشک عمومی به دریافت تخصص به عنوان مثال تخصص در زمینه ریه یا چشم پزشکی بپردازند. تمام دوره پزشکی به مدت 12 سال به طول می انجامد. پزشکان متخصص می توانند در یک کلینیک خصوصی مشغول به کار شوند و درآمد آن ها به تعداد بیماران بستگی دارد اما پزشک عمومی، پزشک شرکت است و درآمد یک پزشک عمومی از 80 هزار یورو در سال آغاز می گردد و این شغل را به پر طرفدار ترین شغل در هلند و بهترین شغل برای مهاجرت به هلند تبدیل کرده است.

مدیر توسعه نرم افزار:

از دیگر فرصت های شغلی در هلند و یکی از پر درآمد ترین شغل ها در هلند می توان به مدیر توسعه نرم افزار اشاره نمود. مدیر توسعه نرم افزار امروزه نقش مهمی در شرکت ها دارد و مدیریت کارکنان در واحد توسعه در شرکت را بر عهده دارد. متخصصین فناوری اطلاعات برای کسب درآمد بیشتر می توانند به مدیر در این بخش تبدیل شوند اما متخصصین در زمینه علوم داده و امنیت نرم افزار درآمد بالایی دارند. متوسط درآمد در مدیریت توسعه نرم افزار بیش از 90 هزار یورو در سال می باشد.

دفتر اسناد رسمی:

دفاتر اسناد رسمی به عنوان ثبت کننده قرارداد بین افراد یا شرکت ها مشغول به کار هستند. در یک دفتر اسناد رسمی کارهایی انجام می شود که در قانون این کشور تعریف شده باشد. داشتن مدرک لیسانس در زمینه محضرداری می تواند شروع مناسبی برای کار در این زمینه باشد. افراد پیش از اینکه بتوانند به عنوان دفتر اسناد رسمی کار کنند باید به مدت چند وقت به عنوان دستیار دفتردار مشغول به کار شوند. درآمد در شغل دفتر اسناد رسمی می تواند به شدت رشد کند و متوسط درآمد در این زمینه به بیش از 100 هزار یورو در سال می رسد.

مهندسی:

 به دلیل تخصص و دانش خاص رشته مهندسی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در هلند محسوب می شود. افراد به عنوان مهندس، مشکلات فنی را در یک منطقه حل می کنند. مهندسین در بیشتر صنایع از جمله صنعت هوایی، صنایع شیمیایی، بیوتکنولوژی و مهندسی مکانیک وجود دارند. مهندسین باید دارای سابقه فنی و همچنین دارای مدرک حداقل لیسانس در رشته مرتبط باشند. میزان درآمد افراد در رشته مهندسی بستگی به سابقه کار و نوع کار آن ها دارد و از 80 هزار یورو در سال آغاز می گردد و به همین دلیل یکی از مناسب ترین فرصت های شغلی در هلند و پر طرفدار ترین شغل در هلند محسوب می شود.

مسئول تطابق:

افراد به عنوان مسئول تطابق، موظف به جلوگیری از صدمه به اعتبارات شرکت می باشند. مسئول تطابق یا مدیر تطابق در قسمت های مالی شرکت های بزرگ بسیار رایج است. مسئول تطابق از جرایم کیفری کارمندان مانند خرید سهام شرکت به کمک اطلاعات داخلی جلوگیری می کند. افراد برای کار در این شغل باید دانش بالایی در مورد قوانین و مقررات مالی داشته باشند و بتوانند در داخل شرکت با سایر کارمندان ارتباط برقرار کنند. یک مسئول تطابق سالانه به طور متوسط  بیش از 114 هزار یورو درآمد دارد.

جراح:

یک جراح باید به درمان بیماری ها و ناهنجاری ها در بدن بیمار خود بپردازد. یک جراح یک پزشک متخصص است که پس از 12 تا 15 سال می تواند به عنوان جراح مشغول به کار شود. راه جراح شدن یک راه بسیار طولانی است و مسئولیت زیادی را به همراه دارد به همین دلیل جراح یکی از پر درآمد ترین مشاغل در هلند و بهترین شغل برای مهاجرت به هلند محسوب می شود. جراحان حرفه ای بیشترین درآمد را در دنیا دارند و در هلند به عنوان یک جراح خود اشتغال درآمد متوسط 130 هزار یورو در سال برای آن ها وجود دارد.

پر درآمد ترین مشاغل هلند
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
خلبان +100 هزار افراد باید به مدت دو سال آموزش دیده باشند و دارای زندگی نامنظمی هستند. برای پیدا کردن موقعیت شغلی در این رشته افراد باید با دفاتر خطوط هوایی در ارتباط باشند.
روانپزشک +150 هزار افراد برای کار در رشته روانپزشکی باید به مدت 6 سال در این رشته مشغول به تحصیل باشند و میزان درآمد فرد به محل کار در بخش دولتی یا به صورت خود اشتغالی دارد.
وکیل +100 هزار افراد باید دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته حقوق باشند و باید به مدت 3 سال به عموان کار آموز در هلند مشغول به کار باشند.
دندانپزشک +100 هزار افراد پس از فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی باید به مدت بیشتر از 1 سال دوره کار آموزی سپری کنند. درآمد در رشته دندانپزشکی به سابقه کار فرد و همچنین تعداد بیماران مراجعه کننده بستگی دارد
مدبران شرکت +110 هزار محدوده مدیران در شرکت های هلند متفاوت بوده و مدیران بر اساس سابقه کار در شرکت مورد نظر یا شرکت های دیگر انتخاب می گردند. برای افزایش درآمد مدیران، آن ها باید عضو هیئت مدیره باشند.
پزشک +80 هزار پزشکان عمومی درآمد کم تری از پزشکان تخصصی دارند و افراد برای اینکه بتوانند در رشته پزشکی مشغول به کار باشند باید به مدت 12 سال در این رشته مشغول به تحصیل باشند. درآمد پزشکان متخصص بر اساس تعداد بیماران آن ها سنجیده می شود.
مدیر توسعه نرم افزار +100 هزار این شغل یکی از ارکان مهم در شرکت های امروزی محسوب می شود. متخصصین فناوری اطلاعات برای افزایش حقوق و رهبری کارکنان در این سمت منصوب می شوند.مدیر توسعه نرم افزار وظیفه مدیریت کارکنان در بخش فناوری اطلاعات شرکت را بر عهده دارد.
دفتر اسناد رسمی +100 هزار افراد برای دریافت اجازه کار در این زمینه باید مدرک لیسانس در رشته محضر داری را داشته باشند و برای کار در این زمینه باید به مدت 1 سال به عنوان دستیار دفتردار کار کنند.
مهندسی +80 هزار مهندسی در بیشتر صنایع موجود در هلند کاربرد دارد و افراد برای کار در رشته های مهندسی به مدرک حداقل لیسانس در زمینه کاری نیازمند هستند. درآمد در رشته های مهندسی بر اساس نوع کار و سابقه کار سنجیده می شود.
مسئول تطابق +114 هزار افراد برای کار در این شغل باید دانش بالایی در مورد قوانین و مقررات مالی داشته باشند و بتوانند در داخل شرکت ارتباط برقرار کنند. این افراد مسئول جلوگیری از صدمه به اعتبارات شرکت می باشند.
جراح +130 هزار پزشکان متخصص پس از 12 تا 15 سال سابقه می توانند به عنون جراح کار کنند. جراح یکی از پر درآمد ترین مشاغل در دنیا است و مسئولیت فراوانی برای فرد به ارمغان می آورد. میزان درآمد فرد در شغل جراحی به سابقه کار و نحوه اشتغال آن ها بستگی دارد.
پر درآمد ترین شغل ها در هلند و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در هلند ، فرصت های شغلی در هلند، پر طرفدار ترین شغل در هلند و بهترین شغل برای مهاجرت به هلند را در این مقاله مورد بررس قرار دادیم. هلند کشوری توسعه یافته است و دارای شرایط مناسبی برای افراد خارجی می باشد. به همین دلیل امروزه هلند یکی از مقاصد مهم در زمینه مهاجرت و علی الخصوص مهاجرت کاری می باشد. بنابراین متقاضیان مهاجرت کاری به هلند باید به بررسی فرصت های شغلی در هلند و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به هلند بپردازند. مشاغلی همچون مهندسی، پزشکی و جراحی به عنوان بهترین فرصت های شغلی در هلند برای مهاجرت در نظر گرفته شده اند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در هلند با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل کنید. همچنین شما می توانید برای اطلاع از مشاغل پر درآمد و همچنین مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا به سایر مقالات در وب سایت های این موسسه مراجعه نمایید. در صورت داشتن سوال در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در هلند با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ها در پایین صفحه، جواب پرسش های خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. در صورت داشت رضایت از این نوشتار می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین شغل ها در هلند

بهترین شغل برای مهاجرت به هلند باید چه شرایطی داشته باشد؟

بهترین شغل برای مهاجرت به هلند باید درآمد بالا و شرایط کاری مناسب داشته باشد.

پر درآمد ترین شغل ها در هلند شامل چه مشاغلی می شود؟

مشاغل نظیر جراحی و پزشکی و همچنین کار های مرتبط با قانون دارای درآمد بالایی می باشند.

فرصت های شغلی در هلند شامل چه خصوصیاتی هستند؟

برای فرصت های شغلی در هلند افراد خارجی باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کار باشند.

پر طرفدار ترین شغل در هلند کدام است؟

شغل های مهندسی در هلند طرفدار بیشتری دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *