پر درآمدترین شغل ها در مجارستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در مجارستان
    • مشاوران پزشکی
    • پزشکان
    • دندانپزشکان
    • قضات
    • مدیر فروش
    • اساتید دانشگاه
    • مدیر بازاریابی
    • مدیر حسابداری
    • برنامه نویسی
    • کنترل کننده ترافیک هوایی
  • پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و سخن پایانی

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و مقدمه ای بر آن

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان ، بهترین مشاغل در مجارستان و درآمد در مجارستان در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. درآمد در مجارستان چقدر است؟ بهترین مشاغل در مجارستان کدام اند؟ پر درآمدترین شغل ها در مجارستان کدامند؟ سطح عالی کار و زندگی در این کشور بهترین دلیل برای کار در مجارستان هستند. طبق شاخص پیچیدگی اقتصادی، مجارستان دارای شاخص توسعه انسانی بسیار بالا و نیروی کار ماهر است، موفقیت اقتصادی مجارستان بدان معنی است که این کشور می تواند سیستم های بهداشتی و آموزشی و استانداردهای بالایی برای اشتغال داشته باشد. کار و درآمد در مجارستان دارای مزایای خوب، حقوق تعطیلات، حقوق زایمان و مرخصی استعلاجی با حقوق است. اقتصاد مجارستان به طور مداوم در حال ایجاد مشاغل جدید در صنایع مختلف است و مشاغل مورد نیاز در مجارستان رو به افزایش است. مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ با نگارش این مقاله پر درآمدترین شغل ها در مجارستان را که جزء بهترین مشاغل در مجارستان هستند را مورد ارزیابی کامل قرار داده است. پس از مطالعه این مقاله در صورت نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر در مورد پر درآمدترین شغل ها در مجارستان می توانید با کارشناسان این مؤسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و شرایط عمومی آن:

کشور مجارستان با مساحت ۹۳ کیلومتر مربع و با جمعیت بیش از 9 میلیون نفر در اروپای مرکزی قرار دارد. پایتخت این کشور بوداپست بوده و زبان مردم این کشور به طور رسمی مجاری است. این کشور از شمال با اسلواکی، از جنوب با کرواسی و صربستان، از شرق با رومانی و از غرب با کشور اتریش هم مرز است. واحد پول مجارستان فورینت است که با کد ایزوی HUF نمایش داده می شود. در مجارستان شهرهای بزرگتری مانند بوداپست، فرصت های شغلی با کیفیتی را ارائه می دهند. نرخ بیکاری در این کشور در حال حاضر 4،6 درصد است که عمده ترین علت آن شیوع ویروس کرونا است و این نرخ باعث شده تا مهاجران متقاضی کار در مجارستان به یک اقتصاد پررونق دست پیدا کنند. همچنین نرخ اشتغال در مجارستان از 59.91 درصد در ژوئن سال 2020 به 60.43 درصد در ژوئیه افزایش یافته است و این نرخ فرصت های شغلی زیاد را به یکی از دلایل مهم برای کار در مجارستان تبدیل کرده است.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

لیست مشاغل پر درآمد در مجارستان:

به طور کلی قاعده ای وجود دارد که در مناطقی که کمبود نیروی کار وجود دارد، دستمزد افزایش می یابد. کمبود نیروی کار یک مشکل جدی اقتصادی در مجارستان است. فناوری اطلاعات، تجارت، امور مالی جزء پر درآمدترین شغل ها در مجارستان محسوب می شوند. طبق داده های سرویس ملی استخدام (NES)، کارگران فناوری اطلاعات، کسانی که در زمینه مالی کار می کنند و کسانی که در زمینه تجارت و بازاریابی کار می کنند بیشترین شانس را دارند که بالاترین درآمد در مجارستان را داشته باشند. شما همچنین می توانید به عنوان یک بازاریاب فرصت های شغلی خوبی را پیدا کنید، از لیست پر درآمدترین مشاغل مورد نیاز در مجارستان که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد شما به راحتی می توانید شغل مد نظر خود را بیابید. برای اینکه بتوانید در این مشاغل مشغول به کار شوید، داشتن شخصیتی مقاوم، دقیق، قابل اعتماد و ماهر مهم است. برای اکثر مشاغل شما فقط باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و زبان مجاری را به عنوان زبان دوم داشته باشید.

مشاوران پزشکی:

یکی از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان متعلق به شغل مشاوران پزشکی است. حقوق این شغل بدون در نظر گرفتن مزایای مربوط به آن ماهیانه به طور میانگین 945،100 HUF است. لطفاً توجه داشته باشید که بسته به نوع کار شما ممکن است حقوقی کمتر یا بیشتر از این مبلغ را دریافت کنید. کار اصلی مشاوران پزشکی فروش داروها توسط شرکت های مختلف دارویی به پزشکان است. کسانی که می خواهند در این شغل مشغول به کار شوند به مدرک دانشگاهی و مدرک پزشکی نیاز دارند.

پزشکان:

مانند بسیاری دیگر از کشورهای شرق اروپا، مجارستان با کمبود پزشک و کارگر پزشکی مواجه است. این شغل یکی از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان است. پزشکی در مجارستان بسته به سن و سطح تجربه و تحصیلات پزشکان حقوق متفاوتی را دارد. به طور کلی پزشکان باید دوره تحصیلی طولانی را پشت سر بگذارند و در تخصص خود تجربه کافی را داشته باشند زیرا شغل آن ها پر خطر است. حقوق پزشکان در این کشور به صورت ماهیانه از 862،000 تا 2،900،000 HUF متغیر است.

دندان پزشکان:

دندانپزشکی یکی از محبوب ترین شغل ها در حوزه پزشکی و یکی از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان است. کسانی که می خواهند در این کشور مشغول به دندانپزشکی شوند باید بدانند مدرک دانشگاهی، تخصص و تجربه کافی لازمه اخذ این شغل است. بسیاری از دندانپزشکان این حرفه را به صورت عمومی انجام می دهند و بسیاری دیگر به صورت تخصصی در این حرفه مشغول به کار شده اند. فردی که به عنوان دندانپزشک در مجارستان کار می کند معمولاً ماهیانه بین 577،000 تا 1،700،000 HUF درآمد دارد.

قضات:

اگر می خواهید در شغل قاضی که از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان است مشغول به کار شوید باید حداقل سی سال داشته باشید، توانایی بازیگری داشته باشید، شهروند مجارستان باشید، دیپلم خود را از دانشگاه حقوق دریافت کرده باشید، امتحان وکالت را گذرانده باشید و حداقل یک سال تجربه در این حرفه داشته باشید. اولین انتصاب شما به عنوان قاضی برای مدت مشخص 3 سال انجام می شود. محدوده حقوق قضات به طور ماهانه از 724،000 تا 2،430،000 HUF است.

مدیر فروش:

مدیر فروش نیز جزء پر درآمدترین شغل ها در مجارستان است. مدیر فروش ها در راستای استراتژی فروش محصولات شرکت ها، تحقیقات بازار را به طور مداوم برای شناسایی و جذب مشتری های جدید و کشف اهداف جدید انجام می دهند. با تشکیل جلسات داخلی و خارجی، برگزاری مذاکرات تجاری، تنظیم نسخه های نمایشی آنلاین، شناسایی فعالانه نیازهای مشتری و ارائه بهترین راه حل مناسب، مشتریان جدیدی را به دست می آورند. مدیران فروش باید تجربه گسترده ای از فروش B2B، فناوری اطلاعات و ارتباط از راه دور و SaaS در سراسر جهان را داشته باشند. همچنین تجربه لازم را در زمینه فروش فرایندها و راه حل ها را برای این شغل داشته باشند. حقوق فردی که در مجارستان مدیر فروش است بین 436،000 تا 1،220،000 HUF است.

اساتید دانشگاه:

یکی دیگر از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان مربوط به اساتید دانشگاه است. اساتید می تواند در سمت های دانشیار، استادیار، استاد تمام و.. تدریس داشته باشند که با توجه به رشته های تحصیلی آن ها هم نوع تدریس و هم حقوق آن ها متفاوت است. استاد شدن کار آسانی نیست و نیاز به پشتکار زیادی دارد. برای اساتید محدوده حقوق از 414،000 تا 1،390،000 HUF قابل تغییر می باشد.

مدیر بازاریابی:

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان مدیر بازاریابی را نیز شامل می شود. تجربه قوی به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال و دانش قوی از موبایل، رسانه های جدید، بازاریابی دیجیتال تعاملی رسانه های اجتماعی با CRM، توسعه محصول، CRM و استراتژی های تجزیه و تحلیل داده ها برای این شغل مورد نیاز هستند. درآمد یک مدیر بازاریاب در مجارستان از389،000 تا 1،310،000HUF است.

مدیر حسابداری:

حوزه مالی یکی از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان است. این حرفه به دانش بالایی در زمینه ریاضیات نیاز دارد. وظایف یک حسابدار شامل ارائه اطلاعات به مقامات، حسابرسی فاکتورها و اسناد مطابق با قوانین حسابداری و مالی است. مشاغل مربوط به حسابداری و مدیر حسابداری جزء مشاغلی هستند که بیشترین جستجو را دارند و مورد تقاضا واقع می شوند. فردی که به عنوان مدیر حسابداری در مجارستان مشغول به کار است ماهیانه 352،000 تا 1،150،000 HUF حقوق دریافت می کند.

مدیر حسابداری اقتصاد مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

برنامه نویس:

یکی از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان برنامه نویسی است. همه ما می دانیم که حوزه IT جزء مشاغل برتر در جهان هستند و در اکثر نقاط جهان برای کسانی که در این زمینه تحصیل کرده اند و تخصص دارند حتماً شغلی وجود دارد. برنامه نویسی قوی، ریاضیات قوی و همچنین تفکر منطقی برای کسب این مشاغل بسیار ضروری است. وظیفه یک برنامه نویس ایجاد برنامه های رایانه ای است که با آن می توان ماشین ها و تجهیزات دیگر را کنترل کرد. فردی که به عنوان برنامه نویس در مجارستان کار می کند معمولاً ماهیانه بازه حقوقش از 206،000 تا712،000 HUF است.

مهندسی کامپیوتر شغل های پر درآمد

کنترل کننده ترافیک هوایی:

یکی دیگر از پر درآمدترین شغل ها در مجارستان کنترل کننده ی ترافیک هوایی است که یکی از بهترین مشاغل در مجارستان نیز به حساب می آید. کنترل کننده های ترافیک هوایی افرادی هستند که در فرودگاه ها، در برج های کنترل کار می کنند. وظیفه آنها نظارت بر پروازها، حفظ فرود و برخاست هواپیما ها است. کسانی که مدت طولانی در این حرفه کار می کنند حتی بیشتر از خلبانان حقوق دریافت می کنند. اگر حداقل 3 سال سابقه کار داشته باشید، مدرک تحصیلی اولویتی برای به دست آوردن این شغل ندارد. حقوق این شغل در مجارستان به طور ماهیانه کمتر از 1،000،000 HUF است. ولی با داشتن تجربه این حقوق می تواند افزایش یابد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

پر درآمد ترین مشاغل مجارستان
مشاغل پر درآمد محدوده درآمد توضیحات
مشاوران پزشکی 945،100 HUF کسانی که می خواهند در این شغل مشغول به کار شوند به مدرک دانشگاهی و مدرک پزشکی نیاز دارند.
پزشکان 862،000 تا 2،900،000 HUF به طور کلی پزشکان باید دوره تحصیلی طولانی را پشت سر بگذارند و در تخصص خود تجربه کافی راداشته باشند
دندانپزشکان 577،000 تا 1،700،000 HUF مدرک دانشگاهی، تخصص و تجربه کافی لازمه اخذ این شغل است.
قضات 724،000 تا 2،430،000 HUF برای قاضی شدن باید حداقل سی سال داشته باشید، توانایی بازیگری داشته باشید، شهروند مجارستان باشید، دیپلم خود را از دانشگاه حقوق دریافت کرده باشید، امتحان وکالت را گذرانده باشید و حداقل یک سال تجربه در این حرفه داشته باشید.
مدیر فروش 436،000 تا 1،220،000 HUF مدیران فروش باید تجربه گسترده ای از فروش B2B، فناوری اطلاعات و ارتباط از راه دور و SaaS در سراسر جهان را داشته باشند.
اساتید دانشگاه 414،000 تا 1،390،000 HUF استاد شدن کار آسانی نیست و نیاز به پشتکار زیادی در رشته ی مربوطه دارد.
مدیر بازاریابی 389،000 تا 1،310،000HUF تجربه قوی به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال و دانش قوی از موبایل، رسانه های جدید، بازاریابی دیجیتال تعاملی رسانه های اجتماعی با CRM، توسعه محصول، CRM و استراتژی های تجزیه و تحلیل داده ها برای این شغل مورد نیاز هستند.
مدیر حسابداری 352،000 تا 1،150،000 HUF وظایف یک حسابدار شامل ارائه اطلاعات به مقامات، حسابرسی فاکتورها و اسناد مطابق با قوانین حسابداری و مالی است.
برنامه نویسی 206،000 تا712،000 HUF برنامه نویسی قوی، ریاضیات قوی و همچنین تفکر منطقی برای کسب این مشاغل بسیار ضروری است.
کنترل کننده ترافیک هوایی 1،000،000 HUF کنترل کننده های ترافیک هوایی افرادی هستند که در فرودگاه ها، در برج های کنترل کار می کنند. وظیفه آنها نظارت بر پروازها، حفظ فرود و برخاست هواپیما ها است.

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و سخن پایانی:

پر درآمدترین شغل ها در مجارستان ، بهترین مشاغل در مجارستان و درآمد در مجارستان در این نوشتار بررسی شد. با مطرح کردن مشاغل مورد نیاز در مجارستانکه پر درآمدترین شغل ها در مجارستان نیز بودند، در می یابیم که که حرفه های قضاوت، پزشکی، برنامه نویسی، حسابداری، مدیر فروش و ..، از جمله پر درآمدترین شغل ها در مجارستان می باشند. گرچه کار در مجارستان با سختی هایی همراه است ولی این حرفه ها برای کسانی شرایط لازم را دارند مناسب هستند و شما می توانید مراحل استخدام در پر درآمدترین شغل ها در مجارستان را پشت سر بگذارید. علاوه بر این اگر به دنبال راه ساده تری برای کار کردن در کشور های خارجی هستید، می توانید پر درآمدترین شغل های کشور هایی چون آلمان و اتریش را بررسی کنید و برای آن ها درخواست دهید. شما می توانید راجع به پر درآمدترین شغل ها در مجارستان با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین با امتیاز دهی ستاره ای می توانید به این مقاله امتیاز دهید و در بخش ثبت دیدگاه سوالات خود را بپرسید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین شغل ها در مجارستان

درآمد در مجارستان چگونه است؟

مجارستان کشوری است که از هزینه های پایینی برخوردار است و درآمد آن برای مشاغل پر درآمد خوب بوده و قابلیت پس انداز شدن را دارد.

کار در مجارستان به چه نحو است؟

برای کار در مجارستان باید از طرف کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت کنید ولی برای مشاغل پر درآمد این کشور مراحل سخت تری را باید پشت سر بگذارید.

بهترین مشاغل در مجارستان کدامند؟

بهترین مشاغل در مجارستان با توجه به شانس کاریابی و درآمد شامل رشته های حوزه فناوری اطلاعات و مالی هستند.

مشاغل مورد نیاز در مجارستان چه مشاغلی هستند؟

کمبود نیروی کار یک مشکل جدی اقتصادی در مجارستان است. فناوری اطلاعات، تجارت، امور مالی جزء پر درآمدترین شغل ها در مجارستان و مشاغل مورد نیاز آن محسوب می شوند.

19 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *