پر درآمدترین شغل ها در فرانسه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در فرانسه
    • مدیر بازاریابی
    • افسر پلیس
    • وکیل
    • مشاور مالی
    • خلبان هواپیما
    • افسران خدمات کشوری
    • مدیر شرکت
    • کارگزار
    • پزشک
    • عضو هیئت مدیره
  • پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و سخن پایانی

پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و مقدمه ای بر آن

پر درآمدترین شغل ها در فرانسه، حقوق کار در فرانسه و بهترین مشاغل در فرانسه در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. حقوق کار در فرانسه چقدر است؟ بازار کار در فرانسه چگونه است؟ پر درآمدترین شغل ها در فرانسه کدامند؟ در فرانسه برای مشاغلی در زمینه فناوری اطلاعات، بهداشت و مهندسی کمبود نیروی کار وجود دارد و این مشاغل در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه قرار دارند. در فرانسه هزاران موقعیت شغلی وجود دارد، اگر بتوانید مهارت هایی را پیدا کنید که کارفرمایان به دنبال آن هستند و شرایط لازم را برای آن شغل داشته باشید، یافتن شغل در فرانسه کار چندان دشواری نیست. ما در این مقاله پر درآمدترین شغل ها در فرانسه را به طور کامل بررسی می کنیم و توضیحاتی در خصوص این مشاغل را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم. پس از مطالعه این مقاله اگر سؤال یا مشاوره ای درباره پر درآمدترین شغل ها در فرانسه داشته باشید می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان این مؤسسه استفاده کنید.

پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و شرایط عمومی آن:

فرانسه بزرگترین کشور در اروپای غربی است و پاریس پایتخت این کشور می باشد. فرانسه با هشت کشور مرز زمینی دارد. کشورهای همسایه فرانسه بلژیک، آلمان، لوکزامبورگ، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا هستند و طولانی ترین مرز مشترک را با اسپانیا و کوتاه ترین مرز مشترک را با موناکو دارد. بیش از 68 میلیون نفر در این کشور زندگی می کنند و مساحت کشور فرانسه برابر با 550،000 کیلومتر مربع است. زبان رسمی آن فرانسوی بوده و واحد پول یورو است. اقتصاد فرانسه شامل گردشگری، کشاورزی، انرژی، تولید، حمل و نقل و فناوری هستند. بازار کار در فرانسه به خاطر کالاهای لوکس، صنایع مد و لوازم آرایشی مشهور است. در حال حاضر بیکاری در فرانسه کمی بالاتر از میانگین اتحادیه اروپا است و مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، بیکاری در فرانسه در بین گروه سنی زیر 25 سال بیشتر است. حقوق کار در فرانسه در بخش ها و سطح مهارت افراد بسیار متفاوت است. در مناطق مختلف نیز تفاوت هایی وجود دارد که شهرهای بزرگ مانند پاریس به طور متوسط ​​دستمزد بالاتری دارند. نمودار حداقل دستمزد فرانسه را از سال 2016 تا کنون نشان می دهد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

لیست مشاغل پر درآمد در فرانسه:

کلیه خارجیانی که اجازه کار در فرانسه را دارند از حداقل حقوق کار در فرانسه برخوردار هستند. حداقل حقوق کار در فرانسه یکی از بالاترین سطح حقوق در اروپا است. این مبلغ در فرانسه برای تمام بزرگسالان شاغل بدون در نظر گرفتن سن و تجربه اعمال می شود. برخی صنایع در فرانسه بر اساس توافق نامه های جمعی بین اتحادیه ها و کارفرمایان، دستمزد بیشتری تعیین می کنند. این باعث افزایش حقوقی می شود که کارگران انتظار دارند در برخی مشاغل در فرانسه دریافت کنند. در اینجا لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه را که پردرآمدترین شغل ها در فرانسه هستند، را برای کمک به شما در انتخاب هوشمندانه شغل مورد نظرتان قرار داده ایم.

مدیر بازاریابی:

مدیران بازاریابی به طور منحصر به فردی خلاقیت، تفکر تحلیلی و مهارت های رهبری را برای ایجاد استراتژی هایی، ترکیب می کنند، که به آن ها امکان می دهد خدمات یا محصولات خود را به طور مؤثر تبلیغ کنند. اساساً، آن ها مسئول ایجاد، اعمال و نظارت بر استراتژی های بازاریابی هستند. اگرچه معمولاً با طیف گسترده ای از خدمات یا محصولات کار می کنند، ولی آن ها می توانند مسئول یک محصول واحد باشند. مدیران بازاریابی جزء پر درآمدترین شغل ها در فرانسه هستند و می توانند سالیانه به طور متوسط 72،000 یورو درآمد کسب کنند. برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی، به طور کلی به مدرک لیسانس بازاریابی نیاز خواهید داشت.

افسر پلیس:

افسر پلیس یکی از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه است. که در دو سمت مشغول به کار می شود، یکی پلیس ملی که نیروی پلیس غیرنظامی است و مسئولیتش در شهرها و مناطق روستایی است و دیگری ژاندارمری ملی که بخشی از نیروهای مسلح است و از وظایف آن ها جلوگیری از جرم و اجرای قانون و همچنین تأمین امنیت در فرودگاه ها و بنادر است. همانطور كه ​​در بیشتر كشورهای اروپایی مشاهده می شود، كارمند دولت بودن دستمزد خوبی دارد و مسلماً مأموران پلیس از این موضوع جدا نیستند، زیرا آن ها سالانه به طور متوسط 74،000 ​​ یورو درآمد دارند. برای تبدیل شدن به افسر پلیس در فرانسه، شما باید یک تبعه فرانسه باشید. سایر نیازها شامل بینایی خوب و شرایط بدنی عالی است. افراد علاقه مند به این حرفه همچنین باید در امتحانات کتبی، مصاحبه و امتحانات بدنی قبول شوند.

وکیل:

دو زمینه شغلی برای وکلا در فرانسه وجود دارد که باعث شده وکالت یکی از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و بهترین مشاغل در فرانسه باشد. یک زمینه شامل کمک و نمایندگی موکل در دادگستری است و دیگری شامل وظایفی مانند ثبت اسناد حقوقی است که می تواند توسط افراد حرفه ای بدون سابقه قانونی نیز انجام شود. وکلا باید به میزان قابل توجهی کمتر ریسک کنند، زیرا قطعاً به خاطر شغلشان زندگی پر استرسی دارند. برای وکالت در کل باید چهار سال در دانشگاه تحصیل کنید. پس از سه سال اول می توانید برای مجوز وکالت اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از کشور دیگری مدرک حقوق دارید، می توانید برای دریافت مجوز در این کشور درخواست دهید. حقوق وکلا در فرانسه به طور میانگین سالیانه 128،700 یورو است.

مشاور مالی:

مشاوران مالی اساساً به مشتریان مشاوره مالی ارائه می دهند. آن ها معمولاً به مشتریان خود کمک می کنند تا پول خود را مدیریت کنند و معمولاً در مورد بیمه ها، صندوق های بازنشستگی و پس اندازها اطلاعات و مشاوره ارائه می دهند. با توجه به تخصص آن ها همچنین می توانند در مورد سرمایه گذاری، سهام، اوراق قرضه و غیره مشاوره دهند. مشاوران مالی یکی از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه هستند و به دلیل تخصص در بخش مالی می توانند به طور متوسط 75،000 ​​ یورو در سال درآمد کسب کنند. شما برای اینکه بتوانید مشاور مالی شوید باید مدرک کارشناسی را در بخش مالی دریافت کنید. مدرک کارشناسی ارشد و یک تخصص ممکن است شغل شما را بهبود بخشد.

خلبان هواپیما:

همانطور که می دانید خلبانان هواپیما، این وسیله را به پرواز در می آورند، بنابراین شما مسئول حمل و نقل مسافر یا بار خواهید بود. پروازها می توانند کوتاه مدت یا طولانی مدت باشند. برخلاف تصور عمومی، خلبانان از مسافرت به مقصد لذت نمی برند، زیرا فقط چند ساعت بین پروازهای خود فاصله خواهند داشت که در آن تایم باید به استراحت بپردازند تا شرایط روحی و فیزیکی خود را به خوبی حفظ کنند. خلبانان به عنوان یکی از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه به طور متوسط در سال ​​88،000 یورو درآمد دارند. برای تبدیل شدن به یک خلبان هواپیما، باید یک مدرسه خلبانی پیدا کنید و مورد آموزش حرفه ای قرار بگیرید.

افسر خدمات کشوری:

خدمات ملکی در فرانسه به چهار بخش خدمات کشوری ایالتی، دادگستری، خدمات کشوری بیمارستان های دولتی و خدمات کشوری دولت های محلی بسته تقسیم شده اند. با توجه به نوع بخش خدمات کشوری وظایف در آن ها می تواند متفاوت باشد که آن ها نیاز به ارائه خدمات با کیفیت به مردم دارند. خدمات دولتی در فرانسه بسیار سلسله مراتبی است و برای تبدیل شدن به یک درآمد برتر، باید با صبر و حوصله پله های ترقی را پشت سر گذاشت. اگر این کار را به درستی انجام دهید، درآمد بالایی برای شما وجود دارد و افسران خدمات کشوری می توانند به طور متوسط ​​103،000 یورو در سال درآمد کسب کنند. مشاغل در خدمات کشوری برای اتباع اروپایی آزاد است و بسته به درجه شغل مورد علاقه خود، ممکن است به مدرک تحصیلی نیاز داشته باشند یا نیازی به آن نداشته باشند. در هر صورت برای این شغل باید آزمون رقابتی را پشت سر گذاشت.

مدیر شرکت:

مدیر شرکت اساساً یک شرکت را مدیریت می کند و از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه محسوب می شود. این مسئولیت شامل نظارت بر فعالیت های روزمره و تدوین سیاست ها و همچنین اطمینان از رعایت مقررات است. مدیر شرکت همچنین ملزم به مدیریت تیم های مختلف و اطمینان از سودآوری تصمیمات گرفته شده برای شرکت است. از آنجا كه مدیران شركت مسئولیت های زیادی دارند، حقوق خوبی نیز دریافت می كنند. متوسط ​​حقوق کار در فرانسه برای این شغل سالانه تقریباً 115،000 یورو است. برای تبدیل شدن به مدیر شرکت، معمولاً باید به عنوان یک کارمند سطح پایین شروع کنید و پیشرفت خود را ادامه دهید. برای رسیدن به این هدف، شما باید عزم و تعهد را نسبت به هدف خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که مدرک کارشناسی می تواند به شما در یافتن شغل در یکی از بهترین شرکت های کشور کمک کند.

کارگزار:

یک کارگزار اساساً معامله بین خریدار و فروشنده را ترتیب و تسهیل می کند و هنگام اجرای معامله کارمزد دریافت می کند. کارگزاران باید بازار را از داخل بشناسند، بنابراین باید اخبار صنعت را دنبال کنند و بتوانند روندها را پیش بینی کنند. کارگزاران اگرچه حرفه نسبتاً جدیدی هستند، اما به سرعت خود را به سطح بالایی رسانده اند و می توانند به طور متوسط ​​سالانه 115،000 یورو درآمد کسب کنند و یکی از پر درآمدترین شغل ها در فرانسه باشند. به طور کلی از کارگزاران انتظار می رود که دارای مدرک لیسانس در بخش امور مالی باشند. هرچه مدارک و تجربیات مربوط به صنعت مربوطه را بیشتر داشته باشند، موفق تر هستند.

پزشک:

سیستم مراقبت های بهداشتی در فرانسه به طور عمده توسط دولت تأمین می شود و به همین ترتیب پزشكان اساساً وقتی در بیمارستان های دولتی كار می كنند برای دولت كار می كنند، اگرچه در بخش دولتی نیز فرصت های شغلی وجود دارد. پزشکان دومین شغل پردرآمد فرانسه هستند و درآمد زیادی دارند. پزشکان باتجربه می توانند سالانه به طور متوسط 118،000 یورو درآمد کسب کنند. پزشکان در فرانسه، بسته به تخصصی که می خواهند دنبال کنند، باید بین 9 تا 11 سال تحصیل کند. مطالعات به چرخه های سه ساله تقسیم می شوند و آخرین دوره از سه تا پنج سال است.

عضو هیئت مدیره:

هیئت مدیره یک سازمان اساساً مسئول اجرای استراتژی هایی است که رشد را هدف قرار می دهند و سودآوری دارند. معمولاً این ارگان سهامداران یک شرکت را نمایندگی می کند و مسئولیت اطمینان از تصمیم گیری صحیح توسط مدیریت را بر عهده دارد. از آنجا که هیئت مدیره در راس زنجیره غذایی قرار دارد، جزء پردرآمدترین شغل ها در فرانسه هستند. این مشاغل به طور میانگین 250،000 یورو سالانه درآمد دارند. اعضای هیئت مدیره معمولاً سهامدار نیز هستند. داشتن مدارک تحصیلی مانند Master قطعاً برای این شغل مفید خواهد بود.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

پر درآمد ترین مشاغل فرانسه
مشاغل پر درآمد میانگین درآمد سالیانه توضیحات
مدیر بازاریابی 72،000 یورو برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی، به طور کلی به مدرک لیسانس بازاریابی نیاز خواهید داشت.
افسر پلیس 74،000 یورو برای تبدیل شدن به افسر پلیس در فرانسه، شما باید یک تبعه فرانسه باشید. سایر نیازها شامل بینایی خوب و شرایط بدنی عالی است. افراد علاقه مند به این حرفه همچنین باید در امتحانات کتبی، مصاحبه و امتحانات بدنی قبول شوند.
وکیل 128،700 یورو برای وکالت در کل باید چهار سال در دانشگاه تحصیل کنید. پس از سه سال اول می توانید برای مجوز وکالت اقدام کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از کشور دیگری مدرک حقوق دارید، می توانید برای دریافت مجوز در این کشور درخواست دهید.
مشاور مالی 75،000 یورو برای اینکه بتوانید مشاور مالی شوید باید مدرک کارشناسی را در بخش مالی دریافت کنید. مدرک کارشناسی ارشد و یک تخصص ممکن است شغل شما را بهبود بخشد.

 

خلبان هواپیما 88،000 یورو برای تبدیل شدن به یک خلبان هواپیما، باید یک مدرسه خلبانی پیدا کنید و مورد آموزش حرفه ای قرار بگیرید.

 

افسران خدمات کشوری 103،000 یورو مشاغل در خدمات کشوری برای اتباع اروپایی آزاد است و بسته به درجه شغل مورد علاقه خود، ممکن است به مدرک تحصیلی نیاز داشته باشند یا نیازی به آن نداشته باشند.
مدیر شرکت 115،000 یورو برای رسیدن مدیریت شرکت، شما باید عزم و تعهد خود را نسبت به هدف خود داشته باشید. به خاطر داشته باشید که مدرک کارشناسی می تواند به شما در یافتن شغل در یکی از بهترین شرکت های کشور کمک کند.
کارگزار 115،000 یورو به طور کلی از کارگزاران انتظار می رود که دارای مدرک لیسانس در بخش امور مالی باشند. هرچه مدارک و تجربیات مربوط به صنعت مربوطه را بیشتر داشته باشند، موفق تر هستند.
پزشک 118،000 یورو برای پزشک شدن در فرانسه، بسته به تخصصی که می خواهند دنبال کنند، باید بین 9 تا 11 سال تحصیل کند. مطالعات به چرخه های سه ساله تقسیم می شوند و آخرین دوره از سه تا پنج سال است.
عضو هیئت مدیره 250،000 یورو اعضای هیئت مدیره معمولاً سهامدار نیز هستند. داشتن مدارک تحصیلی مانند Master قطعاً برای این شغل مفید خواهد بود.
پر درآمدترین شغل ها در فرانسه و سخن پایانی:

پر درآمدترین شغل ها در فرانسه، حقوق کار در فرانسه و بهترین مشاغل در فرانسه در این نوشتار بررسی شد. همچنین، با ارزیابی بازار کار در فرانسه و لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه می بینیم که مشاغلی چون وکیلی، پزشکی، خلبانی، بازاریابی، کارگزاری و افسر پلیس از جمله پر درآمدترین شغل ها در فرانسه هستند. که برای استخدام شدن در بیشتر این مشاغل به مدرک تحصیلی نیاز است. علاوه بر این استخدامی در شغلی چون افسر پلیس که دارای درآمد خوبی است فقط برای اتباع فرانسه امکان پذیر است. پس ابتدا باید روند تابعیت این کشور را طی کنید. با بحث راجع به این مطالب ما در مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ به شما پیشنهاد می کنیم پر درآمدترین شغل ها در کشور هایی چون کانادا و اتریش و سایر کشور های اروپایی را بررسی کنید تا بتوانید به درستی در این مورد تصمیم بگیرید. در نهایت اگر به مشاوره در خصوص پر درآمدترین شغل ها در فرانسه نیاز داشتید می توانید از طریق تماس رایگان با این مجموعه ارتباط برقرار کنید. همچنین در کادر ثبت دیدگاه سؤالات و نظرات خود را بیان کنید. شما در صورت تمایل می توانید با امتیاز دهی ستاره ای به این مجموعه امتیاز دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین شغل ها در فرانسه

حقوق کار در فرانسه چقدر است؟

فردی که در فرانسه کار می کند معمولاً سالانه حدود 49،500 یورو درآمد کسب می کند. رینج حقوق در فرانسه از 12،500 یورو تا 221،000 یورو در سال است.

بهترین مشاغل فرانسه که پر درآمد هستند کدام اند؟

از میان مشاغل پر درآمدی که در فرانسه وجود دارد، می توان گفت مشاغل مدیریتی و پزشکی جزء بهترین مشاغل از نظر درآمد هستند.

✅برای استخدام در پر درآمدترین مشاغل فرانسه به چه چیزی نیاز است؟

برای اکثر مشاغل پر درآمد در فرانسه به مدرک دانشگاهی و تجربه کاری نیاز است. اگر شما در حوزه حرفه ای خود رزومه خوبی داشته باشید می توانید برای استخدام شدن در این مشاغل درخواست دهید.

✅چگونه در مشاغل پردرآمد فرانسه مشغول به کار شویم؟

در صورتی که برای شغل های پر درآمد در فرانسه واجد شرایط باشید، می توانید با کارفرمایان ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را به آن ها اعلام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *