پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در آمریکا
    • پزشک
    • مدیر داروخانه
    • دندانپزشک
    • داروساز
    • معمار
    • مشاور شرکت
    • مهندس نرم افزار
    • دستیار پزشک
    • کنترل کننده شرکت
    • مدیر توسعه نرم افزار
  • پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا ، درآمد شغل ها در آمریکا، بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا و پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. نرخ متوسط درآمد شغل ها در آمریکا در چه میزانی قرار دارد؟ بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا کدام است؟ پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا چه شرایطی دارند؟ پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در کدام شاخه قرار دارند؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا می پردازیم. کشور آمریکا در قاره آمریکای شمالی واقع شده است و این کشور توسعه یافته ترین و باز ترین اقتصاد در دنیا را دارا می باشد. از این رو مهاجرت به آمریکا به یکی از رویا های بیشتر افراد دنیا تبدیل گشته است. میزان و سطح درآمد در آمریکا دچار افت گشته است ولی با این وجود بالا ترین درآمد مشاغل در این کشور وجود دارد. افراد برای پیدا کردن بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا و پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا باید به بررسی پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا بپردازند. شما همراهان عزیز می توانید با تماس با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا به وب سایت های این موسسه مراجعه نمایید.

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و شرایط عمومی آن:

ایالات متحده آمریکا که به طور خلاصه آمریکا خوانده می شود یک جمهوری فدرال متشکل از 50 ایالت، یک منطقه فدرال، 5 سرزمین خود مختار و مجموعه ای از جزایر پراکنده است که مجموع این سرزمین ها مساحتی معادل 9.8 میلیون کیلومتر مربع می باشد. پایتخت آمریکا شهر واشنگتن دی سی می باشد و پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک است. جمعیت آمریکا بیش از 330 میلیون نفر و زبان رسمی این کشور انگلیسی می باشد. واحد پول این سرزمین دلار آمریکا بوده که یکی از ارز های معتبر در جهان شناخته می شود. اقتصاد در آمریکا توسعه یافته ترین در جهان می باشد. از این رو این کشور بزرگ ترین وارد کننده و سومین صادر کننده جهان است. بیشترین چرخ اقتصادی در آمریکا متعلق به بخش خصوصی می باشد، تا جایی که بخش دولتی فقط 12 درصد تولید ناخالص داخلی را بر عهده دارد. 75 درصد از تولید ناخالص ملی در بخش خدمات است و تولیدات کشاورزی فقط یک درصد از تولید ناخالص ملی را شامل می شود. به دلیل وجود کارخانه ها و شرکت های مطرح جهان در کشور آمریکا هر ساله تقاضا برای نیروی خارجی در این کشور می باشد. به جهت اقتصاد و درآمد توسعه یافته در این کشور متخصصین زیادی هر ساله با دریافت ویزای کار به این کشور مهاجرت می کنند. در سال گذشته سطح درآمد در آمریکا رشد منفی را سپری کرده است اما با این وجود کم ترین درآمد شغل ها در آمریکا بیش از 30 هزار دلار در سال می باشد. با دانستن پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و‌ همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا افراد می توانند از سطح رفاه خود در آمریکا با خبر شوند. نمودار زیر نرخ رشد درآمد در آمریکا را نشان می دهد:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

لیست مشاغل پر درآمد در آمریکا:

دانستن درآمد شغل ها در آمریکا و‌ همچنین پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا باعث می شوند که افراد با دیدی باز برای مهاجرت به این کشور اقدام‌ کنند. از این رو پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا آن هایی هستند که میزان تقاضا و همچنین درآمد آن ها بالا تر باشند. لیست پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا به شرح زیر می باشد.

پزشک:

افراد برای کار در رشته پزشکی باید حتما مدرک و صلاحیت مورد نیاز را در این رشته دریافت کنند. پزشکی یکی از چالش بر انگیز ترین و با ارزش ترین رشته ها در آمریکا می باشد و به دلیل حساسیت و میزان سختی این رشته درآمد نیز در سطح بالایی قرار دارد. پزشکان پس از پایان دوره تحصیلات متوسطه باید آزمون MCAT را با موفقیت سپری کنند و پس از آن باید به مدت 12 سال در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند. بر اساس تخصص این افراد باید به مدت 3 تا 7 سال در بیمارستان برای افزایش تجربه به کار مشغول شوند. متوسط درآمد برای این شغل بیش از 193 هزار دلار در سال می باشد.

مدیر داروخانه:

مدیران داروخانه بر کلیه کار های روزمره و کارکنان بخش دار‌‌وخانه نظارت دارند. این افراد در تمام شیفت ها از جمله آخر هفته ها و تعطیلات باید کار کنند و باید برای رسیدگی به موارد ضروری و مشاوره به بیماران باید در محل حضور داشته باشند. مدیران داروخانه باید حداقل مدرک لیسانس داروسازی داشته باشند و سابقه کار به عنوان دارو ساز یا متصدی داروخانه برای آن ها امتیاز مثبت محسوب می شود. همچنین این افراد باید دارای گواهی نامه ایمنی و مدرک آموزش ایمن سازی را دریافت کنند. به دلیل اینکه این افراد باید به صورت مداوم در داروخانه حضور داشته باشند درآمد آن ها در سطح بالایی قرار دارد و درآمد شغل ها در آمریکا برای این شغل بیش از 114 هزار دلار در سال می باشد.

دندان پزشک:

به دلیل افزایش سن جمعیت در آمریکا افراد برای مراقبت از دندان های خود و همچنین استفاده از دندان های مصنوعی به دندانپزشک احتیاج دارند. از طرف دیگر افزایش رشد جمعیت باعث بیشتر شدن تقاضا در این زمینه کاری می شود بنابراین دندانپزشکی یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به امریکا در نظر گرفته شده است. برای داشتن صلاحیت در این رشته افراد باید به مدت 4 سال مدرک لیسانس در زمینه پزشکی و 4 سال دیگر در زمینه تخصص دندانپزشکی تحصیل کرده باشند. میزان درآمد در رشته پزشکی بستگی به تعداد بیماران دارد و متوسط درآمد سالیانه برای این رشته 142 هزار دلار است.

داروساز:

مشاغل داروسازی در آمریکا به دلیل افزایش سن جمعیت دارای بیشترین تقاضای می باشد. از این رو که افراد مسن برای حفظ سلامت خود و همچنین بهبود از بیماری به دارو هایی که متخصصین داروساز فراهم می سازند احتیاج دارند. همچنین این افراد برای پیشرفت در تحقیقات دار‌‌ویی و ساخت جدید ترین دارو ها مورد استفاده قرار می گیرند. افراد برای دریافت گواهی نامه داروسازی باید مدرک دکتری خود و همچنین سپری کردن چند آزمون مربوطه را داشته باشند. افراد خارجی برای کار به عنوان داروساز در آمریکا باید دارای سابقه کار بیش از 5 سال داشته باشند. به دلیل حساسیت و میزان تقاضا برای این شغل، داروسازی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا است و میزان متوسط درآمد سالیانه 126 هزار دلار می باشد.

معمار:

به دلیل رشد و توسعه ساختمان های اداری و مسکونی در کشور آمریکا و ترمیم بافت های شهری معماران می توانند از طریق روش های مدرن و پیشرفته ساختمان های محکم و زیبا طراحی کنند. معماری به عنوان بهترین شغل در آمریکا شناخته می شود و به همین دلیل درآمد و تقاضا برای این افراد در این کشور بالا است. افراد برای داشتن صلاحیت در زمینه معماری باید حداقل مدرک لیسانس در این کشور را دریافت کنند. و همچنین متخصصین خارجی علاوه بر مدارک لازم باید سابقه کار به عنوان معمار را در کارنامه خود داشته باشند. و متوسط درآمد در رشته معماری 122 هزار دلار در سال است.

مشاور شرکت:

مشاورین شرکت وظیفه مشاوره و راهنمایی مدیران عامل شرکت ها را بر عهده دارند. این افراد همچنین می توانند به عنوان وکیل برای شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرند. مشاورین شرکت ها باید دارای مهارت های متفاوتی از جمله برقراری ارتباط با کارکنان شرکت را داشته باشند. برای داشتن صلاحیت علمی و کار در این زمینه متقاضیان مشاورین شرکت باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه حقوق یا مدارک مرتبط را در کارنامه خود داشته باشند. همچنین برای کار در این زمینه ممکن است به سابقه شغلی در زمینه وکیل یا کارمند دادگستری ارائه کنند. میزان متوسط حقوق 117 هزار دلار در سال تخمین زده شده است.

مهندس نرم افزار:

مهندسین نرم افزار مسئول ساخت یا مهندسی انواع نرم افزار ها می باشند. مهندسان نرم افزار می توانند به صورت تمام وقت در شرکت های بزرگ نرم افزاری در آمریکا استخدام شوند. به دلیل وجود شرکت های بزرگ نرم افزاری در کشور آمریکا میزان تقاضا در این کشور برای مهندسین نرم افزار در سطح بالایی قرار دارد و افراد خارجی با داشتن سابقه کار مناسب یا ایده های جذاب می توانند در این شرکت ها استخدام شوند. برای داشتن صلاحیت در رشته مهندسی نرم افزار افراد باید حتما مدرک کارشناسی در رشته مهندسی نرم افزار یا فناوری اطلاعات را کسب کنند. متوسط درآمد برای مهندسین نرم افزار در آمریکا 114 هزار دلار در سال می باشد.

مهندسی کامپیوتر شغل های پر درآمد

دستیار پزشک:

افراد برای کار در رشته دستیار پزشک باید شرایط سختی را پشت سر بگذارند. وظیفه دستیار پزشک مراقبت از بیمار ها و همچنین معاینات بدنی و شرح حال بیماران را انجام می دهند. این افراد می توانند برگه های آزمایشگاهی و همچنین دارو ها را تجویز کنند. لذا وظایف دستیار پزشک می توانند به اندازه پزشک ناظر متفاوت باشد. برای داشتن صلاحیت در شغل دستیار پزشکی، افراد باید پس از اتمام مقطع کالج به تحصیل در رشته دستیار پزشک در دانشگاه به مدت 4 سال بپردازند. پس از پایان تحصیلات متقاضیان باید در آزمون PANCE نمره قبولی را دریافت کنند. تمامی مراحل به مدت 6 سال به طول می انجامد و افراد پس از پایان تحصیلات باید به عنوان کار آموز در بیمارستان به کار مشغول شوند. به دلیل سختی و حساسیت این شغل میزان درآمد آن ها بیش از 113 هزار دلار در سال است.

مدیر توسعه نرم افزار:

مدیر توسعه نرم افزار مسئول هدایت و رهبری تیم های برنامه نویس و توسعه دهنده را بر عهده دارند این افراد نرم افزار ها در زمینه های مختلف همچنین پزشکی، امور مالی یا دیگر شاخه های علمی می توانند فعالیت داشته باشند. وظیفه مدیران توسعه دهنده نرم افزار علاوه بر طراحی و ساخت نرم افزار های مورد نیاز می توانند به آموزش و استخدام مهندسی در این زمینه بپردازند. برای داشتن صلاحیت در این شغل باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه مهندسی نرم افزار یا علوم کامپیوتر داشته باشند. همچنین داشتن تخصص در زمینه مهندسی نرم افزار می تواند به دریافت این شغل کمک کنند. این شغل یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا به حساب می آید. متوسط میزان درآمد در این شغل بیش از 109 هزار دلار در سال می باشد.

کنترل کننده شرکت:

کنترل کننده شرکت فردی است که مسئول کلیه فعالیت ها مربوط به حسابداری و فعالیت های مالی در شرکت است و این فرد معمولا باید به مدیر ارشد مالی گزارش دهد. وظایف یک کنترل کننده شامل کمک به تهیه بودجه های عملیاتی، نظارت بر گزارش های مالی و انجام وظایف اساسی مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان می باشد. افراد برای کار در این شغل باید حداقل مدرک کارشناسی در حسابداری یا مدیریت بازرگانی داشته باشند و در کنار آن بیشتر از 10 سال تجربه کار در حسابداری الزامی است. میزان متوسط درآمد در این رشته بیش از 113 هزار دلار در سال است.

پر درآمد ترین مشاغل آمریکا
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب دلار توضیحات
پزشک 193 هزار یکی از سخت ترین و پر درآمد ترین مشاغل در آمریکا می باشد. افراد برای کار در این شغل باید به مدت 12 سال به تحصیل مشغول شوند و برای تخصص دوره های 3-7 ساله را سپری کنند.
مدیر داروخانه 114 هزار مدیران داروخانه باید در تمامی روز های سال از جمله تعطیلات و آخر هفته ها برای رسیدگی به افراد باید در داروخانه حضور داشته باشند. مدرک لیسانس داروسازی برای این مدیران الزامی است.
دندانپزشک 142 هزار یکی پر متقاضی ترین رشته ها در آمریکا می باشد و افراد در این رشته باید به مدت 8 سال تحصیل کنند. درآمد در رشته دندانپزشکی به تعداد متقاضی بستگی دارد.
داروساز 126 هزار به دلیل افرایش جمعیت تقاضا برای داروسازی در آمریکا بسیار است. از این رو متقاضیان باید برای کار در این رشته مدرک دکتری در داروسازی و همچنین سابقه کار داشته باشند.
معمار 122 هزار معماران وظیفه ساخت و ترمیم ساختمان ها و مدرن سازی مناطق شهری را در این کشور بر عهده دارند از این رو تقاضا برای این کار در این کشور بالا می باشد. برای کار در رشته معماری افراد باید مدرک لیسانس در این رشته را داشته باشند.
مشاور شرکت 117 هزار افراد در این شغل وظیفه راهنمایی شرکت در امور حقوقی یا دیگر امور را بر عهده دارند. متقاضیان این کار باید مدرک لیسانس حقوق و همچنین سابقه کار در زمینه وکالت را داشته باشند.
مهندس نرم افزار 114 هزار به دلیل وجود شرکت های بزرگ نرم افزاری تقاضا برای این کار بالا می باشد و افراد می توانند به صورت تمام وقت در شرکت ها به کار مشغول باشند. برای کار در این زمینه داشتن مدرک لیسانس و سابقه کار الزامی است.
دستیار پزشک 113 هزار کار در این رشته همانند رشته پزشکی سخت می باشد و وظایف گوناگونی بر عهده متخصصین در این زمینه می باشد. برای کار در این شغل افراد باید به مدت 6 سال در این رشته تحصیل کنند.
کنترل کننده شرکت 113 هزار افراد در این پست مسئول فعالیت های مالی شرکت مورد نظر می باشند. افراد برای کار در این شغل باید بشتر از 10 سال سابقه کار در زمینه حسابداری و مدرک حداقل لیسانس در حسابداری یا مدیریت بازرگانی کسب کنند.
مدیر توسعه نرم افزار 109 هزار افراد در این شغل مسئول هدایت تیم های برنامه نویس و همچنین طراحی نرم افزار ها را بر عهده دارند. داشتن تخصص در زمینه مهندسی نرم افزار و حداقل مدرک لیسانس در این زمینه الزامی است.
پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا ، درآمد شغل ها در آمریکا، بهترین شغل برای مهاجرت به آمریکا و پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. آمریکا بزرگ ترین و توسعه یافته ترین اقتصاد را در جهان دارد. میزان درآمد در این کشور در سطح بالایی می باشد. به همین دلیل در سراسر دنیا تقاضا برای کار در کشور آمریکا وجود دارد و هر ساله تعداد زیادی از متخصصین به این کشور مهاجرت می کنند. اما به دلیل سیاست های امروزه دریافت ویزای کار آمریکا برای ایرانیان مقدور نمی باشد. مهاجرین می توانند برای کار در این کشور و آگاهی از سطح رفاه به بررسی پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا و همچنین پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا بپردازند. بهترین شغل در آمریکا از نظر میزان درآمد و میزان تقاضا معماری است. درآمد شغل ها در آمریکا بیشتر از 30 هزار دلار در سال تخمین داده شده است که شرایط را برای متقاضیان بهبود می بخشد. شما همراهان گرامی می توانید برای مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید با بررسی سایر مقالات در وب سایت های این موسسه جدید ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت به کشور های سطح اول جهان را دریافت کنید. در صورت داشتن سوال در مورد پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا می توانید با مطرح کردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار، با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن این گونه مقالات تشویق کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا

✅ با توجه به نرخ رشد منفی درآمد شغل ها در آمریکا در حال حاضر کم ترین درآمد در چه میزانی قرار دارد؟

نرخ رشد درآمد شغل ها در آمریکا کمی بیشتر از -0.4 درصد می باشد. با این حال کمترین درآمد شغل ها در آمریکا بیش از 30 هزار دلار در سال می باشد.

 ✅ میزان درآمد در زمینه دندانپزشکی چه مقداری می باشد؟

پزشکان با داشتن سابقه کار مناسب می توانند 193 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند.

✅ پر طرفدار ترین شغل ها در آمریکا چه شرایطی دارند؟

این مشاغل درآمد بالا و در عین حال میزان تقاضا بالا برای کار در این رشته ها دارند.

✅ پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در کدام شاخه قرار دارند؟

پر درآمد ترین شغل ها در آمریکا در شاخه پزشکی و اقتصاد می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *