ویزای کار سری لانکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سری لانکا
  • ویزای کار سری لانکا
  • مدارک مورد نیاز کار در سری لانکا
  • نرخ بیکاری در سری لانکا
  • مشاغل مورد نیاز سری لانکا 2021
  • میزان حقوق کار در سری لانکا
  • نحوه کاریابی در سری لانکا
  • مؤسسات کاریابی در سری لانکا
  • بررسی ویزای همراه سری لانکا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در سری لانکا
  • ویزای کار سری لانکا و سخن پایانی
✅ویزای کار سری لانکا✅ اخذ اقامت کشور سری لانکا از راه کار ✅ شرایط کار در سری لانکا توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در این مقاله به تجزیه و تحلیل علمی خواهد رسید.

ویزای کار سری لانکا و مقدمه ای بر آن

ویزای کار سری لانکا ، اخذ اقامت کشور سری لانکا از راه کار و شرایط کار در سری لانکا به طور مفصل در این مقاله به تجزیه و تحلیل علمی خواهد رسید. آیا ویزای کاری سری لانکا منجر به اخذ اقامت دائم این کشور می باشد؟ نرخ بیکاری و بازار کار در سری لانکا چگونه می باشد؟ چگونه باید در سری لانکا به فرصت های شغلی مناسب رسید؟ آیا سری لانکا کشوری مناسب جهت کار می باشد؟ با توجه به بازار کار بین المللی ایجاد شده در جهان، بسیاری از متقاضیان کار کشور های مختلفی را مورد باز بینی قرار می دهند. بنابراین در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعاتی شایان از ویزای کاری سری لانکا، نحوه کاریابی در این کشور و مدارک و قوانین لازم جهت انجام صفر تا صد پروسه را در اختیار مشتاقان و متقاضیان کار قرار بدهیم. همچنین امکان پذیر است، چنانچه نسبت به بررسی ویزای کاری سری لانکا و شرایط مهاجرتی خود نیاز به اطلاعات و مشاوره دارید، می توانید از طریق مشاوره های رایگان تلفنی موسسه حقوقی ملک پور با متخصصان امور مهاجرتی موسسه در تماس باشید.

شرایط عمومی کار در سری لانکا:

در قاره آسیا اگر به سمت اقیانوس هند به پیش بریم، جزیره ای نه چندان وسیع به چشم می خورد که نام آن سری لانکا ( نام قدیم: سیلان ) می باشد. جمعیت مردم این کشور تا کنون بالغ بر 19.600.000 می باشد. از مستثنیات این کشور می توان به داشتن دو پایتخت در آن رسید. شهر جایاواردنپورا از مراکز مهم تصمیم گیری های سیاسی دولت مردان دموکرات می باشد، که در این شهر گرد هم آمده اند. اما تحولات اقتصادی و مبادلات تجاری در شهر دیگر این کشور یعنی کلمبو صورت می گیرد. گفتنی است که سری لانکا را نمی توان کشوری صنعتی در نظر گرفت. اقتصاد این کشور ضعیف و با بحران های مالی رو به رو می باشد. اقتصاد سری لانکا بر پایه زراعت بنا شده است. صادرات این کشور محصولاتی مانند چای، غلات، برنج، نارگیل و صید های آبی که از دریا، جنگل و خاک زمین های آن کشت می شود، تشکیل شده است. همچنین 35 درصد مردم سری لانکا زندگی خود را با فعالیت در موارد ذکر شده در بالا می گذرانند. در مقابل صادرات این کشور، نیاز است که دولت کمبود های خود را در بخش مواد نفتی، کتان و لوازم صنعتی جهت صنعت و عبور و مرور از راه وارادات کالا از کشور های آسیای دیگر از جمله هند، ایران و ژاپن تامین کند. علاوه بر این کشور سری لانکا مناظر و مکان های تفریحی طبیعی زیادی را در درون خود جای داده است. این امر سبب آن شده است که سری لانکا پتانسیل گردشگر و جذب توریست بالایی را در سال داشته باشد و بتواند در بخش صنعت گردشگری نیز به اقتصاد خود کمک کند. اگر چه برای رونق گردشگری زبان انگلیسی میان مردم سری لانکا کاربردی می باشد، اما زبان رسمی این کشور سینهالی می باشد. همچنین در کشور سری لانکا جهت معاملات تجاری و مخارج روزمره از واحد پولی روپیه استفاده می کنند.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار در سری لانکا:

ویزای کار سری لانکا شرایط و موقعیتی مبنی بر اجازه ورود افراد به خاک این کشور جهت جستجو در موقعیت های شغلی مختلف را نمی دهد. بنابراین افراد بایستی برای درخواست کار از طریق دیگر اقدام بنمایند. در این شرایط راه اخذ ویزای کاری سری لانکا، دریافت پیشنهاد شغلی از شرکت های سری لانکایی می باشد. چنانچه کارفرمایی از شرکت های این شرکت پیشنهاد شغلی به فردی ارائه دهد، افراد می توانند مراحل دریافت ویزای کاری خود را طی بنمایند. در مرحله بعدی کارفرما بایستی درخواست نیرو کار خود را نیز در اداره مهاجرت این کشور ثبت بنماید. پس از هماهنگی لازمه این سازمان با سفارت کشور، متقاضی می تواند به سفارت رفته و در خواست گذرنامه این کشور را بدهد. پس از طی کردن کار های قانونی، متقاضی بایستی به سری لانکا مهاجرت کرده و جهت اخذ ویزای کاری سری لانکا به اداره مهاجرت رجوع کند. نکته مهم در خصوص اخذ اقامت سری لانکا از طریق کار این می باشد که، بایستی به طور دقیق و روشن مدت زمان قرارداد کاری و اجازه اقامت متقاضی در ویزای او مشخص باشد. مراحل اخذ ویزای کار سری لانکا به قرار زیر است:

  • اخذ پیشنهاد شغلی از شرکت های سری لانکایی
  • ثبت تقاضای نیرو کار در اداره مهاجرت توسط کارفرما
  • هماهنگی اداره مهاجرت با سفارت این کشور
  • اخذ گذرنامه سری لانکایی توسط متقاضی
  • ورود به کشور مقصد و اخذ ویزای کاری به مدت مشخص

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار سری لانکا:

ویزای کار سری لانکا برای متقاضیان کار که پیشنهاد شغلی خود را از شرکت ها و کارفرمای سری لانکایی درابتدا دربافت کرده اند، جهت طی کردن صفر تا صد سفارت و اخذ ویزای کاری خود بایستی مدارکی دال بر اثبات واجد شرایط بودن خود، به سفارت این کشور ارائه بدهند. چنانچه متقاضیان مدارک را به صورت کامل به سفارت این کشور ارائه دهند، واجد شرایط برای ورود و اخذ ویزای کاری سری لانکا خواهند شد. لیست دسته بندی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری سری لانکا به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز توضیحات
ارائه نامه کاری سری لانکایی مبنی بر درخواست نیرو این تقاضا بایستی توسط کارفرما در اداره مهاجرت سری لانکا نیز ثبت شده باشد.
تکمیل فرم درخواست ویزا
ارائه مدارک هویتی از جمله پاسپورت با اعتبار حداقل 1 سال + اصل شناسنامه
ارائه عکس ویزایی 3 قطعه عکس ویزایی با پشت زمینه سفید
ارائه نامه عدم سو پیشینه جهت عدم سوابق قضایی
تعیین محل اقامت متقاضی در سری لانکا ارائه رسید رزرو هتل و یا اجاره نامه خانه
پرداخت هزینه ویزا مبلغی حدود 19000 الی 20000 روپیه

نرخ بیکاری در سری لانکا:

با آن که کشور سری لانکا آنچنان که باید صنعتی نمی باشد، اما بیشتر مردم توانسته اند در بخش زراعت و صید مشغول به فعالیت شوند. به همین جهت نرخ بیکاری توانسته در سری لانکا در سطح پایینی قرار داشته باشد. طبق اطلاعات به دست آمده در حوزه فعالیت و کسب و کار در این کشور، قابل ذکر است که نرخ بیکاری در سری لانکا در یک چهارم ابتدایی سال 4.6 می باشد. در قسمت پایین نرخ بیکاری سری لانکا در سال های اخیر نیز قابل مشاهده است.

نرخ بیکاری سری لانکا شانس کاریابی در سری لانکا

همچنین نرخ بیکاری در سری لانکا در بین جوانان و آمار افراد شاغل در این کشور به صورت جدول در قسمت زیر آمده است.

عنوان 2019 2018 بالاترین نرخ کمترین نرخ
نرخ بیکاری 4.32% 4.4% 16.6% 3.7%
افراد بیکار 346.998 381.834 953.794 282.648
نرخ بیکاری بلند مدت 1.4% 1.6% 5.5% 1.1%
نرخ بیکاری جوانان 19.6% 22.5% 38.1% 15.4%
افراد شاغل 8.050.700 7.971.250 8.554.261 4.961.102
نرخ مشارکت نیرو کار 51.8% 51.1% 54.7% 46.9%

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص شرایط کاریابی خارج از کشور

مشاغل مورد نیاز سری لانکا 2021:

ویزای کاری سری لانکا جهت جذب نیرو در مشاغل و تخصص مورد نیاز کشور ممکن است برای عده ای از متقاضیان ارائه می شود. آن دسته از مشاغل که مورد نیاز دولت می باشد، اکثر در حوزه ارگان های دولتی و صنعتی می باشد. در میان انواع شغل ها و تخصص ها، فرصت های شغلی کشور سری لانکا در مشاغل فناوری اطلاعات و مدیر منابع انسانی بیشترین اولویت را به خود اختصاص داده اند. همچنین در اولویت های بعدی شغلی، مشاغلی چون مدیر فروش و برنامه نویس هم می تواند جذب بازار کار در این کشور شود. در لیست زیر نام مشاغل در اولویت و مهم در کشور سری لانکا ذکر شده است.

مشاغل مورد نیاز سری لانکا 2021
برنامه نویس مدیر فروش
بازاریاب مدیر منابع انسانی
معلم حسابدار

میزان حقوق برای کار در سری لانکا:

اقتصاد سری لانکا از دو بخش مهم تغذیه می شود. از یک طرف از طریق بخش زراعت و صید، دوم از طریق تجارت ها دولتی و صنعت گردشگری. متقاضیان جهت اخذ ویزای کاری سری لانکا بایستی در بخش دوم یعنی برای فرصت های شغلی در بخش دولتی و صنعت اقدام نمایند. حقوق و دستمزد پرداختی در کشور سری لانکا با توجه به نوع رشته، تخصص و مهارت افراد می تواند رقم های گوناگونی باشد. اما به طور میانگین میزان پرداخت دستمزد ها در کشور سریلانکا می تواند 11000 دلار تا 14000 دلار در سال را برای نیرو های کار در ارگان های دولتی و صنعتی در نظر گرفت. همچنین در جدول زیر میزان حقوق های پرداختی در بعضی از مشاغل عنوان شده است.

عنوان شغلی متوسط درآمد در سال
مهندس نرم افزار 12،000 دلار
حسابدار 57،00 دلار
مدیر منابع انسانی 18،000 دلار
بازاریاب 13،000 دلار
فناوری اطلاعات 16،000 دلار

نحوه کاریابی در سری لانکا:

ویزای کاری سری لانکا تحت شرایطی امکان پذیر است که افراد در امر، پیشنهاد شغلی خود را همراه خود داشته باشند. برای اخذ پیشنهاد شغلی در ابتدا لازم است که افراد تخصص و مهارت خود را با مشاغل مورد نیاز سری لانکا تطابق دهند. در ادامه بایستی از طریق پست الکترونیکی و یا از طریق موسسات کاریابی با شرکت ها و کارفرما های این کشور مصاحبه داشته باشد. در صورت واجد شرایط بودن می تواند پیشنهاد شغلی خود را اخذ کنند. ذکر این عنوان الزامی است که مطالب ذکر شده در مقاله ویزای کاری سری لانکا توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور گردآوری شده است و هر گونه برداشت اطلاعات از آن بدون ذکر منبع، به طور قانونی تخلف محسوب می شود.

مؤسسات کاریابی در سری لانکا:

چنانچه افراد شغلی را متناسب با حرفه و رشته خود مد نظر داشتند، ابتدا الزامی است که بررسی کنند، آیا شغل مورد نظر در اولویت های بازار کار سری لانکا قرار دارد؟ اگر شغل مورد نظر در اولویت های بازار کار این کشور قرار داشت، می توانند جهت اخذ ویزای کاری سری لانکا با موسسات کاریابی در این کشور در ارتباط باشند. نام برخی از موسسات کاریابی در سری لانکا به شرح زیر می باشد.

  • expressjobs
  • jobsjobs
  • jobbank
  • jobenovoy
  • Topjobs

بررسی ویزای همراه در سری لانکا:

ویزای کاری سری لانکا  پس از آن که برای متقاضیان نیروی کار صادر شد، می تواند این سوال را به وجود آورد که آیا این ویزا نفرات همراه شخص اصلی را نیز در بر می گیرد؟ گفتنی است که این نوع ویزا علاوه بر این که اقامت شخص را تا مدت مشخص در خاک سری لانکا تضمین می دارد، شامل همراهان او ( همسر قانونی و فرزندان زیر 18 سال ) می شود. اما قابل ذکر است در ابتدای امر بایستی شخص اصلی وارد سری لانکا شود، ویزای کاری سری لانکا را اخذ نماید و بعد از عقد قرارداد با کارفرمای این کشور، در خواست الحاق همراهان را به خود بدهد. همراهان نیز باید برگه درخواست الحاق را همراه با مدارک لازم به سفارت کشور سری لانکا برده تا ویزای خود را اخذ بنمایند. ذکر این عنوان الزامی است که مطالب ذکر شده در مقاله ویزای کاری سری لانکا توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور گردآوری شده است و هر گونه برداشت اطلاعات از آن بدون ذکر منبع، به طور قانونی تخلف محسوب می شود.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در سری لانکا:

دریافت تابعیت و اقامت یکی از مسائل مهم در امر مهاجرت است. افراد برای دریافت اقامت و تابعیت می بایست شرایط لازم را بر طبق قانون کشور مقصد برآورده کنند. افراد با دریافت اقامت کاری در ابتدا و تمدید آن حداقل به مدت سه سال امکان اخذ تابعیت را خواهند داشت. متقاضیان کار و سرمایه گذاران در کشور سری لانکا در صورتی که به مدت 3 سال در کشور سری لانکا مشغول کار باشند و در این مدت مرتکب خلافی نشوند و بیمه و مالیات قانونی خود را پرداخت کنند، می توانند برای دریافت تابعیت کشور سری لانکا به دولت این کشور درخواست خود را ارائه دهند. داشتن گواهی تمکن مالی، ادغام با فرهنگ کشور سری لانکا و دانش زبان زسمی این کشور از دیگر شرایط لازم برای دریافت تابعیت است.

ویزای کار سری لانکا و سخن پایانی:

ویزای کار سری لانکا، اخذ اقامت کشور سری لانکا از راه کاری و شرایط کار در سری لانکا به طور مفصل در این مقاله به تجزیه و تحلیل علمی رسید. همانطور که مستحضر هستید، شرایط کاری، مشاغل مورد نیاز همراه با دستمزد های آن جهت اخذ ویزای کاری سری لانکا به طور جامع بیان شد. سری لانکا کشوری نه چندان پیشرفته و ضعیفی است که وضع درآمد و فرصت های شغلی در آن بسیار اندک می باشد. مردم آن با پیشینه زراعتی و صید روزگار خود را به سر می کنند. بنابراین سری لانکا را نمی توان به عنوان مقصدی کاری در نظر گرفت. چنانچه مهارت و تخصص در زمینه رشته ی تحصیلی خود دارید، پیشنهاد می شود شرایط ویزای اسکیل ورکر کانادا، ویزای جستجوی کار در آلمان و جستجوی کار در اتریش را در نظر بگیرید. همچنین می توانید جهت بررسی نحوه مهاجرت کاری از طریق مشاوره های بدون هزینه موسسه حقوقی ملک پور ( ملک پور اتریش ) شرایط خود را بررسی نمایید. همچنین طرح سوالات خود در زمینه ویزای کاری سری لانکا در قسمت پایانی مقاله در بخش دیدگاه ها در دسترس می باشد. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای کار سری لانکا

✅برای دریافت ویزای کار سری لانکا به چه چیز نیاز است؟

برای اخذ ویزای کاری سری لانکا، دریافت پیشنهاد شغلی از شرکت های سری لانکایی الزامی می باشد.

✅کاریابی در سری لانکا از چه طریق انجام می شود؟

متقاضی کار در سری لانکا می تواند از طریق پست الکترونیکی و یا از طریق موسسات کاریابی با شرکت ها و کارفرماهای این کشور مصاحبه داشته باشد. در صورت واجد شرایط بودن می تواند پیشنهاد شغلی خود را اخذ کنند

✅ درآمد مشاغل در سری لانکا در چه بازه ایست؟

به طور میانگین میزان پرداخت دستمزد ها در کشور سریلانکا می تواند 11000 دلار تا 14000 دلار در سال را برای نیرو های کار در ارگان های دولتی و صنعتی در نظر گرفت

مدارک مورد نیاز ویزای کاری سری لانکا کدام هستند؟

مدارک مورد نیاز شامل: فرم درخواست ویزا و نامه کارفرما و پاسپورت و عکس و ارائه مدرک هویتی مانند شناسنامه به صورت ترجمه شده و پرداخت 20,000 روپیه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *