موسسات کاریابی در هلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در هلند
  • نرخ بیکاری در هلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021
  • میزان حقوق مشاغل در هلند
  • بررسی روش های کاریابی در هلند
  • مؤسسات کاریابی در هلند
  • ویزای کار هلند
  • مدارک ویزای کار در هلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در هلند
  • موسسات کاریابی در هلند و سخن پایانی
موسسات کاریابی در هلند

موسسات کاریابی در هلند و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در هلند ، شرایط کار در هلند برای ایرانیان، شغل های پر درآمد در هلند، مهاجرت به هلند از طریق کار و دیگر عناوینی که با موضوع مقاله موسسات کاریابی در هلند مرتبط می باشد را مورد نگارش قرار می دهیم. هلند از کشور های زیبا و بی نظیر در اروپای غربی می باشد. آمستردام پایتخت هلند و شهر های روتردام، لاهه و اوترخت از شهر های بزرگ و مهم این کشور می باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را از شرایط کار و چگونگی جستجوی کار از طریق موسسات کاریابی در هلند آگاه سازیم. موسسه حقوقی ملک پور با خدمات بی نظیر و سابقه بلند مدت در امور مهاجرت به شما عزیزان متقاضی به مهاجرت کمک می کند تا بهترین نوع مهاجرت را داشته باشید. شما می توانید با تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان موسسه به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

شرایط عمومی کار در هلند:

هلند کشوری بی نظیر با آب و هوای فوق العاده و طبیعتی بی نظیر در غرب اروپا می باشد. هلند از کشور های مطرح با اقتصاد قوی در سطح جهان می باشد. شهر آمستردام پرجمعیت ترین شهر و پایتخت هلند می باشد. هلند تشکیل شده از 12 استان می باشد. این کشور با آلمان و بلژیک همسایه می باشد. زبان رسمی در این کشور هلندی است و زبان انگلیسی نیز در این کشور رواج بسیاری دارد. شرایط عالی این کشور باعث شده تا در هر سال افراد بسیاری برای مهاجرت به این کشور از سراسر جهان اقدام نمایند و از روش های گوناگون مانند روش کار، تحصیل و سرمایه گذاری به کشور هلند وارد شوند. در ادامه مقاله موسسات کاریابی در هلند به بررسی موضوعات مختلفی چون نرخ بیکاری در هلند، لیست مشاغل مورد نیاز و شرایط کار در هلند برای ایرانیان و.. خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در هلند

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در هلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در هلند:

همان گونه که گفتیم هلند از کشور های بسیار مرفه و سطح اول جهان می باشد که شرایط عالی زندگی در این کشور باعث شده تا افراد زیادی راغب به مهاجرت به این کشور باشند. از محبوب ترین و کم هزینه ترین روش ها برای مهاجرت به هلند، می توان به روش مهاجرت کاری اشاره نمود. افرادی که تمایل دارند تا برای کار به هلند وارد شوند باید در ابتدا به تحقیق در خصوص شرایط کار در این کشور بپردازند، از مهم ترین شرایطی که نیرو های کار باید مورد بررسی قرار دهند میزان نرخ بیکاری در هلند می باشد. نرخ بیکاری در هلند در ماه مه 2021 از 3.4 درصد در ماه قبل به 3.3 درصد رسید که پایین ترین سطح بیکاری از ماه مارس سال 2020 است. در بخش زیر نمودار نرخ بیکاری در کشور هلند را برای شما قرار داده ایم:

نمودار نرخ بیکاری در هلند

لیست مشاغل مورد نیاز در هلند 2021

در ادامه موضوع موسسات کاریابی در هلند به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز هلند خواهیم پرداخت. قطعا افرادی که تمایل دارند تا به هلند مهاجرت کاری داشته باشند، علاوه بر بررسی نرخ بیکاری که در عنوان بالا مورد بررسی قرار گرفت متقاضیان باید موضوعات مهم دیگری را مورد بررسی قرار دهند. از موضوعات دیگر قابل بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در هلند می باشد. کشور هلند در هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می کند که متقاضیان می توانند با توجه به آن لیست منتشر شده و رشته کاری خود بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. کشور هلند در این سال ها در زمینه های فن آوری، تدریس، مراقبت های بهداشتی و فناوری اطلاعات با کمبود نیروی کار مواجه است. در ادامه لیستی از مشاغل مورد نیاز کشور هلند را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021
متخصصان علوم مهندسی
معماران، نقشه برداران و طراحان
تکنسین های علوم
متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات
نصب و تعمیرات
معلمان
مونتاژگران
پزشکان

میزان حقوق مشاغل در هلند:

مشاغل مورد نیاز در هلند و نرخ بیکاری در این کشور را تا این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در هلند مورد بررسی قرار دادیم. از با اهمیت ترین موضوعاتی که علاوه بر موارد ذکر شده باید مورد بررسی قرارگیرد و هر نیروی کار نیاز دارد تا از آن مطلع باشد، میزان حقوق و درآمد مشاغل در هلند می باشد. قطعا دانستن حدودی میزان درآمد مشاغل در هلند برای نیرو های کار متقاضی مهاجرت به این کشور بسیار جذاب است و نیرو های کاری با اطلاع از میزان حقوق و درآمد در هلند می توانند با دید بازتر این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند. افرادی که در هلند مشغول به کار می باشد به صورت متوسط 58600 یورو درامد کسب می کنند و محدوده حقوق در این کشور از حداقل 16100 یورو شروع می شود و در بالاترین میزان حقوق در شغل های پر درآمد در هلند تا 256000 یورو ادامه دارد. در جدول زیر میزان متوسط حقوق در مشاغل مختلف هلند را برای شما قرار داده ایم:

مشاغل درآمد سالانه(یورو)
وکیل 114000 یورو
مامور پلیس 34000 یورو
مهندس شبکه 49800 یورو
مدیر فناوری اطلاعات 91400 یورو
پرستار 47000 یورو
دندان پزشک 135000 یورو
مهندس مکانیک 55000 یورو
مهندس برق 57600 یورو
مهندس عمران 51200 یورو
معمار 70800 یورو
مهماندار هواپیما 38600 یورو
خلبان 99800 یورو
حسابدار 42500 یورو

بررسی روش های کاریابی در هلند:

تا این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در هلند عناوین مختلف و مهمی را مورد بررسی قرار دادیم. حال ممکن است این سوال در ذهن شما عزیزان به وجود آید که شرایط کار در هلند برای ایرانیان چگونه است و شهروندان ایرانی به چه صورت می توانند وارد بازار کار در هلند شوند؟ باید گفت متقاضیانی که واجد شرایط می باشند و از سطح تحصیلات بالا، تجربه کاری مرتبط و سطح زبان خوب برخوردار می باشند این امکان را دارند تا شانس خود را برای کاریابی در هلند امتحان کنند. شهروندان اتحادیه اروپا این امکان را دارند تا برای کاریابی در هلند بدون اخذ ویزا به این کشور سفر نمایند و در آن کشور به کاریابی بپردازند، اما این موضوع برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا صدق نمی کند و متقاضیان خارجی برای کاریابی در این کشور باید بتوانند به صورت غیر حضوری و از طریق موسسات کاریابی در هلند و یا سایت ها و موتور های جستجوی کار، برای کاریابی در هلند اقدام نمایند. متقاضیان با ارسال رزومه کاری خود برای موسسات کاریابی در هلند این امکان را دارند تا کارفرمایانی که به نیروی کاری نیاز دارند رزومه آن ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز به تخصص فرد متقاضی با وی به مصاحبه بپردازند و در صورت تایید دعوت نامه کاری برای نیروی کار ارسال نمایند

موسسات کاریابی در هلند:

نیرو های متقاضی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند برای کاریابی در هلند و ورود به بازار کار در این کشور نیاز دارند تا از سوی یک کارفرمای مورد تایید به کار دعوت شوند. اما مهم ترین موضوع برای مهاجرت به هلند از طریق کار، پیدا کردن شغل در این کشور می باشد، متقاضیان باید بتوانند تا در این کشور در ابتدا یک شغل مرتبط با تخصص خود را پیدا کنند و سپس با اثبات خود از سمت کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنند. همان گونه که اشاره شد، مقرون به صرفه ترین و رایج ترین نوع کاریابی در هلند مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در هلند می باشد. در ادامه نام برخی از موسسات کاریابی در هلند را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در هلند
Undutchables Recruitment Agency
Blue Lynx Employment BV
Adams Multilingual Recruitment
Abroad Experience International Recruitment B.V
Adams Multilingual Recruitment
Abroad Experience International Recruitment B.V.

ویزای کار هلند:

مهاجرت به هلند از طریق کار برای هر شهروند غیر اتحادیه اروپا که می خواهد در این کشور به کار بپردازد نیازمند اخذ مجوز کار معتبر می باشد. همان طور که گفته شد افراد جویای کار می توانند از طریق سایت ها و موسسات کاریابی در هلند به جستجوی کار بپردازند و پس از پیدا کردن شغل مناسب و اخذ دعوت نامه کاری برای اخذ ویزای کاری هلند اقدام نمایند. باید توجه داشت که فرد متقاضی باید واجد شرایط کار در هلند باشد و کارفرما نیز باید از سمت ادارات مربوطه در این کشور مورد تایید باشد. همراهان عزیز، این مقاله توسط تیم مشاوره موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و هر نمونه کپی برداری و استفاده از آن شرعاً خلاف قانون می باشد و از نظر شرعی حرام است. باید توجه داشت که تنها اخذ دعوت نامه کاری از سمت کارفرما نمی تواند منجر به مهاجرت فرد به هلند شود و متقاضی باید بتواند ویزای کاری این کشور راه اخذ نماید.

مدارک ویزای کار هلند:

تا این قسمت عناوین و موضوعات مختلفی چون شرایط کار در هلند برای ایرانیان، شغل های پر درآمد در هلند و مهاجرت به هلند از طریق کار مورد بررسی قرار گرفت. نیرو های کاری که موفق می شوند تا از طرف یک کارفرمای مورد تایید در هلند دعوت نامه کاری را دریافت کنند در مرحله آخر باید برای اخذ ویزای کار این کشور اقدام کنند و همراه با مدارک و اسناد خود به سفارت هلند در کشور خود مراجعه نمایند. در ادامه مدارکی که جهت اخذ ویزای کار هلند مورد نیاز است را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

گذرنامه معتبر با صفحات خالی

بیمه درمانی در هلند

دعوت نامه شغلی اخذ شده از سوی کارفرما در هلند

قرار داد کاری

ارائه سوابق کاری

ارائه مدارک تحصیلی

نامه عدم سوء پیشینه

مدارک شناسایی فرد متقاضی

تکمیل فرم درخواست ویزای کار هلند

اقامت و تابعیت در هلند از طریق کار:

در این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در هلند به بررسی شرایط اخذ اقامت و تابعیت در این کشور می پردازیم. تا این قسمت متوجه شدیم که هلند کشوری بسیار مناسب برای مهاجرت از طریق کار می باشد و هر ساله افراد زیادی برای مهاجرت به هلند از طریق کار اقدام می کنند. افرادی که موفق می شوند تا در کشور هلند از سمت یک کارفرما به کار دعوت شوند و سپس جهت اخذ ویزای این کشور اقدام می کنند و موفق می شوند ویزای این کشور را اخذ کنند با اقامت موقت دو ساله وارد این کشور می شوند و سپس در صورت ادامه کار در این کشور می توانند این اقامت را تا 5 سال تمدید نمایند و پس از 5 سال کار و زندگی در هلند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. متقاضیانی که موفق می شوند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند در صورتی که به زبان این کشور مسلط شوند و به قوانین این کشور احترام بگذارند می توانند با گذشت 6 سال برای تابعیت این کشور اقدام کنند.

موسسات کاریابی در هلند و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در هلند، شرایط کار در هلند برای ایرانیان، شغل های پر درآمد در هلند، مهاجرت به هلند از طریق کار و سایر عناوین مربوط به موضوع موسسات کاریابی در هلند را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. کشور هلند از کشور های سطح اول جهان و اروپا می باشد که هر ساله افردا بی شماری را به خود جذب می کند. در این مقاله متوجه شدیم که مهاجران خارجی برای کار در هلند نیازمند اخذ دعوت نامه کاری از طرف کارفرما می باشند و می توان گفت بهترین روش برای کاریابی در این کشور مراجعه به موسسات کاریابی در هلند می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با بیش از 15 سال سابقه کار در امر مهاجرت و اخذ ویزا از روش های گوناگون می تواند به شما متقاضیان عزیز خدمات ویژه و نوین ارائه نماید. شما این امکان را دارید تا با برقراری تماس با دفاتر موسسه به صورت رایگان با کارشناسان خبره موسسه، مشاوره مهاجرتی به صورت رایگان داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *