موسسات کاریابی در نروژ

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نروژ
  • نرخ بیکاری در نروژ
  • لیست مشاغل مورد نیاز نروژ 2021
  • میزان حقوق مشاغل در نروژ
  • بررسی روش های کاریابی در نروژ
  • مؤسسات کاریابی در نروژ
  • ویزای کار نروژ
  • مدارک ویزای کار در نروژ
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در نروژ
  • موسسات کاریابی در نروژ و سخن پایانی
موسسات کاریابی در نروژ

موسسات کاریابی در نروژ و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در نروژ، نگاهی به شغل های پر درآمد در نروژ و بررسی حقوق مشاغل در نروژ، کاریابی از طریق موسسات کاریابی در نروژ، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز نروژ و موضوعاتی که با موضوع مهاجرت به نروژ و موسسات کاریابی در نروژ مرتبط می باشند را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. آیا مهاجرت به نروژ از طریق کار امکان پذیر می باشد؟ شغل های پر درآمد در نروژ کدامند؟ بهترین شغل در نروژ از نظر درآمد کدام است؟ سعی داریم در این مقاله به سوالات و ابهامات شما در خصوص موسسات کاریابی در نروژ پاسخ دهیم. موسسه حقوقی ملک پور با در اختیار داشتن نیرو ها و وکلای با تجربه در زمینه مهاجرت، به متقاضیانی که تمایل دارند تا از روش های مختلف به کشور های سطح اول مهاجرت نمایند خدمات بی نظیری را ارائه می کند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات در خصوص مهاجرت به نروژ و موسسات کاریابی در نروژ با دفاتر مجموعه تماس برقرار نمایید و به صورت رایگان اطلاعات مهاجرتی را دریافت کنید و همچنین می توانید از بهترین روش برای مهاجرت خود اطلاع پیدا نمایید.

شرایط عمومی کار در نروژ:

نروژ کشوری با طبیعتی زیبا می باشد که دارای برخی از دیدنی ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های موجود در طبیعت مانند کوه ها، سواحل زیبا، یخچال های طبیعی، آبشار های دیدنی، نور های دیدنی و خورشید نیمه شب می باشد. نروژ کشوری پادشاهی است که در سمت غربی شبه جزیره اسکاندیناوی و شمال اروپا واقع گردیده است. نروژ کشوری با جمعیتی نزدیک به 5 میلیون نفر می باشد، اکثریت جمعیت نروژ در پایتخت این کشور شهر اسلو و در جنوب نروژ در شهر های مانند تروندهایم و شهر برگ زندگی می کنند. نرخ بیکاری پایین و اقتصاد پر رونق از ویژگی های کشور نروژ می باشد، نزدیک به سه دهم از جمعیت و نیروی کار در کشور نروژ در مراکز و بخش های دولتی مشغول به فعالیت می باشند، رشته های و مهارت های چون پرستاری، رشته مهندسی، پزشکی، صنعت ماهی گیری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ساخت و ساز تقاضای ویژه ای در کشور نروژ دارند. نروژ کشوری با منابع طبیعی بسیار مانند نفت و گاز، ماهی، جنگل و مواد معدنی است. متقاضیانی که قصد دارند تا  نروژ را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند، برای این که بتوانند شانس خود را برای یافتن شغل در نروژ بالا ببرند باید زبان نروژی را یاد بگیرند، با توجه به اینکه زبان انگلیسی در نروژ زیاد استفاده می شود اما در بسیاری از سازمان ها زبان نروژی مورد استفاده قرار می گیرد. یاد گرفتن زبان نروژی فرصت های کاری مختلفی را برای فرد جویای کار ایجاد می کند. افرادی که قصد دارند تا نروژ را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب نمایند باید موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی روش های مهاجرت به نروژ از طریق کار بپردازیم و موسسات کاریابی در نروژ را مورد بررسی قرار دهیم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در نروژ:

از موضوعاتی که متقاضیان مهاجرت به نروژ و دیگر کشور های جهان باید مورد بررسی قرار دهند نرخ بیکاری می باشد،  با بررسی نرخ بیکاری در یک جامعه می توان اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورد که به افراد متقاضی کمک می کند تا در خصوص شرایط کار و اقتصاد نروژ اطلاعات دقیقی به دست آورند. نروژ از شرایط عالی کاری بهرمند می باشد، نرخ بیکاری در نروژ در واقع بسیار کمتر از متوسط اروپا می باشد، دستمزد ها در اروپا نسبتاً بالاتر از سطح اروپا می باشد. نرخ بیکاری در کشور نروژ در سه ماه منتهی به دسامبر 2020 از 5.3 درصد در جولای به 5 درصد کاهش یافت. این مقدار کمترین میزان بیکاری از ماه آوریل تا ژوئن 2020 بوده، زیرا تعداد بیکاران از سه ماه منتهی به سپتامبر 6000 نفر کاهش یافته و به 143000 نفر رسیده است و این در حالی است که تعداد شاغلان 16000 نفر افزایش داشته و به 2 میلیون و 709 هزار نفر رسیده است. قابل ذکر است که نرخ بیکاری در در سال 2019 در نروژ 3.9 درصد بوده و این افزایش نرخ بیکاری به دلیل شیوع ویروس کووید 19 بوده است. کشور نروژ در زمان شیوع این ویروس نیز در سطح اروپا یک از کمترین نرخ های بیکاری را دارا بوده است. نمودار نرخ بیکاری در نروژ را برای شما قرار دادیم:

نرخ بیکاری در نروژ

لیست مشاغل مورد نیاز در نروژ 2021

نروژ با اقتصادی پویا و قوی یکی از کشور های سطح اول جهان به شمار می رود و مردم در این کشور سطح بالایی در زندگی دارند. نروژ از کشور های اروپایی است که به صورت کلی رسم مهاجر پذیری ندارد و ممکن است خارجی های متقاضی برای جستجوی کار با مشکل روبرو شوند، به همین دلیل کارفرمایان نروژی از استخدام کارگران خارجی خود داری می کنند، خوشبختانه اوضاع در حال تغییر است و نروژ به طور فزاینده ای به اشتغال کارگران خارجی در بخش های خاص از اقتصاد خود متوسل شده است، برخی از این مشاغل شامل گردشگری، شیلات، خدمات، صنایع نفت و گاز می باشد. افرادی که در مشاغل مورد نیاز نروژ دارای مهارت می باشند شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل در نروژ خواهند داشت. پس می توان متوجه شد که قبل از مهاجرت به نروژ باید به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز نروژ پرداخت، با بررسی این موضوع می توان شغل های پر درآمد در نروژ و بهترین شغل در نروژ را شناخت. در لیست زیر مشاغل مورد نیاز کشور نروژ را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز نروژ 2021
مهندس عمران
مهندس سازه
مهندس ایمنی و کیفیت فرآیند
مهندس مکانیک
مهندسی پروژه
مهندس شیمی
مهندسان زیر دریا
وکلا
مراقبت های بهداشتی و پرستاری
صنعت گردش گری( تمام مشاغل)
آی تی
تولید
جهانگردی

میزان حقوق مشاغل در نروژ:

لیست مشاغل مورد نیاز در نروژ، نرخ بیکاری در نروژ، شرایط عمومی کشور نروژ را مورد بررسی قرار دادیم، نروژ از کشور های مطرح و سطح اول اروپا به شمار می آید. همان طور که گفتیم نرخ بیکاری نروژ پایین تر از میانگین نرخ بیکاری در اروپا می باشد و سطح حقوق نیز از میانگین حقوق اروپا بالاتر می باشد. افرادی که می خواهند به نروژ مهاجرت کاری داشته باشند باید از حقوق مشاغل در نروژ اطلاع پیدا نمایند، میزان حقوق دریافتی در مشاغل در نروژ رابطه مستقیم با سطح زندگی فرد در نروژ دارد. افرادی که در شغل های پر درآمد در نروژ مشغول به کار می باشند به قطع یقین شرایط مساعدی در زندگی خود دارند، مسلما هر انسانی تمایل دارد تا در بهترین شغل در نروژ مشغول به کار شود و از حقوق و درآمد بالایی برخوردار باشد. شرایط کار در نروژ برای نیرو های کار بسیار مناسب می باشد. آن ها در طول سال 4 هفته تعطیلات همراه با حقوق دارند. در کشور نروژ حداقل دستمزد عمومی وجود ندارد. به صورت کلی در هر شغل و هر حرفه ای در نروژ میزان حقوق بسته به عوامل مختلف متغییر می باشد، عوامل گوناگونی در افزایش حقوق هر نیروی کار در نروژ تاثیر مستقیم دارند، عواملی مانند سطح تجربه هر نیروی کار و میزان تحصیلات از اصلی ترین علل برای افزایش حقوق در مشاغل نروژ می باشند.  در این بخش میزان درآمد در مشاغل نروژ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • به صورت متوسط و میانگین افرادی که در نروژ مشغول به کار می باشند برای هر سال کار حقوقی معادلی با 612000 کرون نروژ دریافت می کنند. میزان حقوق اعلام شده میانگینی از حداقل و حداکثر حقوق در مشاغل نروژ می باشد، محدوده حقوق در نروژ در پایین ترین سطح حقوق برای مشاغل در هر سال کار 155000 کرون می باشد و در بالاترین سطح حقوق برای مشاغل در هر سال کار 2730000 کرون می باشد. در جدول زیر میزان حقوق در برخی از مشاغل مختلف در نروژ را برای شما قرار داده ایم، همچنین جدولی از پر درآمد ترین مشاغل در نروژ را برای شما قرار داده ایم:

جدول حقوق مشاغل در نروژ:

شغل درآمد
مهندس هوافضا 760.000 کرون
عکاس 340.000 کرون
مهماندار هواپیما 414.000 کرون
خلبان 1.050.000 کرون
معمار 707.000 کرون
مترجم 561.000 کرون
پرستار بچه 239.000 کرون
مهندس عمران 560.000 کرون
مدیر پروژه ساخت و ساز 958.000 کرون
مهندس عمران 560.000 کرون
مهندس برق 590.000 کرون
مهندس مکانیک 545000 کرون
مدیر پروژه 649000 کرون
سر آشپز 385.000 کرون
پیشخدمت 190000 کرون
دندانپزشک 1480000 کرون
متخصص تغذیه 1130000 کرون
تکنسین آزمایشگاه 459000 کرون
پرستار 459000 کرون
تکنسین کامپیوتر 452000 کرون
توسعه دهنده و برنامه نویس 583000 کرون
مهندس شبکه 538000 کرون
مامور پلیس 359000 کرون
وکیل 1120000 کرون
مهندس پزشکی 527000 کرون
دارو ساز 777000 کرون

جدول پر درآمد ترین مشاغل در نروژ:

مشاغل حداقل حقوق حداکثر حقوق
جراحان – پزشکان 1.050.000 کرون 3.620.000 کرون
قضات 880.000 کرون 3.040.000 کرون
وکلا 712.000 کرون 2.460.000 کرون
مدیران بانک 670.000 کرون 2.320.000 کرون
مدیران ارشد اجرایی 628.000 کرون 2.170.000 کرون
مدیران ارشد مالی 587.000 کرون 2.030.000 کرون
ارتودنتیست ها 556.000 کرون 1.960.000 کرون
اساتید دانشگاه 503.000 کرون 1.740.000 کرون
خلبانان 419.000 کرون 1.450.000 کرون
مدیران بازاریابی 337.000 کرون 1.300.000 کرون

بررسی روش های کاریابی در نروژ:

مسائل مختلفی را مورد بحث قرار دادیم از پر در آمد ترین مشاغل در نروژ تا لیست مشاغل مورد نیاز و نرخ بیکاری در نروژ. گفتیم نروژ کشوری مرفه و از شادترین کشور های جهان می باشد. نیرو های کاری که می خواهند نروژ را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب کنند و به این کشور مهاجرت کنند باید بتوانند در ابتدا مجوز اقامت در این کشور را اخذ نمایند. شخص متقاضی برای این که بتواند اجازه اقامت نروژ را دریافت نماید باید در ابتدا از طرف یک کارفرما در نروژ نامه پیشنهاد شغلی دریافت نماید. شاید این سوال به وجود آید که چگونه می توان در کشور نروژ به جستجوی کار پرداخت؟ برای کاریابی در نروژ راه های گوناگونی وجود دارد، کارفرمایان نروژی برای استخدام نیروی کار به توصیه های شخصی اعتماد می کنند اگر در نروژ ارتباطی نداشته باشید نفوذ در بازار کار نروژ ممکن است کمی مشکل باشد. راه مختلفی برای کاریابی وجود دارد، از مهاجرت تحصیلی گرفته تا کاریابی در فضای اجتماعی و موسسات کاریابی در نروژ و کاریابی از طریق دوستان و بستگان همه از راه های کاریابی در نروژ می باشد. می توان اصلی ترین راه کاریابی در این کشور را موسسات کاریابی در نروژ دانست. بسیاری از شرکت ها در نروژ برای استخدام نیروی کاری خود به موسسات کاریابی و سایت های کاریابی آنلاین اعتماد می کنند. متقاضیان با ارسال CV خود به موسسات کاریابی در نروژ می توانند شانس کاریابی در نروژ را داشته باشند.

موسسات کاریابی در نروژ:

گفتیم که روش های گوناگونی جهت پیدا کردن کار و کارفرما در کشور نروژ وجود دارد، از راه کاریابی از طریق مهاجرت تحصیلی گرفته تا کاریابی از طریق موسسات کاریابی در نروژ و کاریابی از طریق دوستان و آشنایان همه از اصلی ترین روش های جستجوی کار در نروژ می باشد. اما همان طور که گفتیم بسیاری از شرکت ها و موسسات در این سال ها برای کاریابی به روش های جستجوی آنلاین رو آورده اند و از طریق موسسات کاریابی اقدام به استخدام نیرو های مورد نیاز خود می کنند، همچنین نیرو های کاری برای پیدا کردن کارفرما در نروژ از طریق موسسات کاریابی و ثبت نام در سایت های موسسات کاریابی با ارسال کردن رزومه کاری خود می توانند شانس پیدا کردن کارفرما را داشته باشند. در قسمت زیر نام تعدادی از موسسات کاریابی در نروژ را در قالب جدول برای شما قرار دادیم:

سایت های موسسات کاریابی در نروژ
www.randstad.no
www.kellyservices.no
www.toptemp.no
www.manpower.no
hudsonnordic.no
www.dynamicpeople.no
ncmas.no
iogr.no

ویزای کار نروژ:

نیروهای متخصص و افراد متقاضی مهاجرت کاری بعد از تحقیق درباره شرایط بازار کار در کشور نروژ و نرخ بیکاری و فرصت ها و راه های کاریابی در نروژ و همچنین بررسی میزان درآمدی که هر نیروی کار ممکن است در نروژ به صورت میانگین داشته باشد می توانند این کشور را به عنوان کشوری که قرار است به آن مهاجرت کاری داشته باشند انتخاب نمایند و برای کاریابی در آن کشور از روش های مانند موسسات کاریابی در نروژ و دیگر روش های نام برده در مطالب بالا به جستجوی کار در نروژ بپردازند. پس از پیدا کردن کار در نروژ و اخذ نامه پیشنهاد کار از طرف کارفرمای دارای اعتبار در نروژ، نیروی کار می تواند برای دریافت روادید یا ویزای کاری نروژ به سفارت این کشور مراجعه نماید و پروسه اخذ ویزا را شروع کند. متقاضی کار در نروژ باید بداند که دریافت دعوت نامه کاری به منزله اخذ ویزای این کشور نمی باشد و اعطای ویزا پس از بررسی مدارک و شرایط متقاضی توسط سفارت نروژ صورت می گیرد. در ادامه شرایطی را که متقاضیان جهت اخذ ویزای کارگر ماهر در نروژ نیاز دارند را برای شما قرار داده ایم:

  • اتمام آموزش حرفه ای 3 ساله در سطح دبیرستان
  • تحصیلات تکمیل شده در دانشگاه و یا کالج دانشگاهی
  • شغل متقاضی باید تمام وقت باشد
  • دستمزد نیروی کار متقاضی نباید از سطح حقوق کار در نروژ پایین تر باشد

مدارک ویزای کار نروژ:

با انتخاب نروژ به عنوان مقصد کاری برای افراد واجد شرایط و دارای مهارت، اخذ ویزا امکان پذیر می باشد، افرادی که دارای شرایط مورد نیاز برای کار در نروژ می باشند پس از این که از روش های مختلف به پیدا کردن کار در نروژ مشغول شدند در صورت موفقیت در پیدا کردن کار در این کشور و در صورت دریافت دعوت نامه کاری می توانند قدم در راه اخذ ویزای کاری نروژ بگذارند و با مراجعه به کنسولگری نروژ در کشور خود درخواست ویزای کاری را در این مرکز به ثبت برسانند و مدارک جهت اخذ ویزای کاری نروژ را به این سفارت ارائه نمایند. باید توجه داشت که در پروسه اخذ ویزای نروژ از ارائه هر گونه مدارک غیر اصلی کاملاً خود داری کرده، زیرا در صورتی که افسر ویزا متوجه این موضوع شود تبعاتی در انتظار خواهد بود و از صدور ویزا برای شما جلوگیری می شود. مقاله موسسات کاریابی در نروژ توسط کادر مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است، استفاده کردن و کپی برداری از این مطالب به هر عنوان غیر قانونی است و از نظر شرعی حرام است. در ادامه مدارکی را که متقاضیان اخذ ویزای کاری باید به سفارت نروژ ارائه نمایند را برای شما قرار داده ایم:

  • گذرنامه معتبر
  • فرم درخواست ویزا باید تکمیل شود
  • دو عکس پاسپورت
  • جزئیات CV و مدارک تحصیلی متقاضی
  • اثبات پیشنهاد شغل و حقوق شخص
  • اثبات محل اقامت در نروژ
  • پرداخت هزینه ویزا 589 دلار آمریکا

اقامت و تابعیت در نروژ از طریق کار:

موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم، از نرخ بیکاری در نروژ و نحوه کاریابی در این کشور و معرفی موسسات کاریابی در نروژ تا مطالبی چون شرایط اخذ ویزای کاری و مدارک جهت اخذ این ویزا را در مقاله موسسات کاریابی در نروژ مورد بررسی قرار دادیم. داشتن شرایط کار، اخذ پیشنهاد کاری و ارائه کامل مدارک در سفارت نروژ می تواند منجر به اخذ ویزای کاری این کشور شود. افرادی که در پروسه اخذ ویزای نروژ موفق می شوند تا این ویزا را اخذ نمایند مجاز می شوند تا به این کشور مهاجرت نمایند و در کاری که از سمت آن پیشنهاد دریافت نموده اند مشغول به کار شوند. به متقاضیانی که مجاز به مهاجرت به نروژ می شوند در ابتدا اقامت موقت نروژ را اخذ می نمایند، در صورتی که افراد در کشور نروژ به مدت 3 سال اقامت موقت داشته باشند و مشغول به کار باشند و همچنین قادر به حمایت مالی از خود باشند و در این مدت برای ارتکاب جرم دستگیر نشده باشد و به زبان نروژی تسلط داشته باشد می تواند اقامت دائم نروژ را دریافت نماید. پس از اخذ اقامت دائم در نروژ افراد می توانند در صورتی که به مدت 7 سال در کشور نروژ مشغول به کار و زندگی باشید می توانید جهت دریافت تابعیت نروژ اقدام نمایید. نروژ قانون 2 تابعیتی را در قوانین خود ندارد.

موسسات کاریابی در نروژ و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در نروژ، نگاهی به شغل های پر در آمد در نروژ و معرفی بهترین شغل در نروژ همچنین بررسی روش های کاریابی و جستجوی کار و معرفی موسسات کاریابی در نروژ و دیگر موضوعات درباره موسسات کاریابی در نروژ و مهاجرت به نروژ از طریق کار را مورد بررسی علمی قرار دادیم. کشور نروژ جز کشور های سطح اول جهان است و سطح زندگی و رفاه در این کشور اسکاندیناوی بسیار بالا می باشد، متقاضیان زیادی وجود دارند که تمایل دارند تا به نروژ مهاجرت کنند و بتوانند اقامت و تابعیت این کشور را اخذ کنند. روش های کار، تحصیل و سرمایه گذاری از روش های اصلی مهاجرت به نروژ محسوب می شوند و متقاضیان می توانند از این روش ها به اقامت دائم نروژ دست یابند. موسسه حقوقی ملک پور با در اختیار داشتن وکلا و نیرو های ماهر و با تجربه در امر مهاجرت، به افرادی که مایل هستند تا از روش های گوناگون به کشور های برتر و سطح اول جهان مهاجرت نمایند خدمات بی نظیری را ارائه می کند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات در خصوص مهاجرت به نروژ و موسسات کاریابی در نروژ با دفاتر مجموعه تماس برقرار نمایید و به صورت رایگان اطلاعات مهاجرتی را دریافت کنید و همچنین می توانید از بهترین روش برای مهاجرت خود اطلاع پیدا نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در نروژ

افرادی که موفق می شوند وارد بازار کار در نروژ شوند پس از چند سال می توانند اقامت و تابعیت نروژ را اخذ کنند؟
افراد پس از 3 سال کار و زندگی در نروژ می توانند در صورت داشتن شرایط اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند و با گذشت 7 سال می توانند برای اخذ تابعیت اقدام کنند.

✅ آیا شهروندان ایرانی امکان اخذ ویزای جستجوی کار نروژ را دارند؟
خیر. شهروندان ایرانی برای کار در کشور نروژ تنها باید از سمت یک کارفرما در این کشور دعوت نامه دریافت نمایند.

✅ شرایطی را که متقاضیان جهت اخذ ویزای کارگر ماهر در نروژ نیاز دارند چیست؟
متقاضیان باید دارای مدرک دانشگاهی باشند، شغل متقاضی باید تمام وقت باشد و همچنین دستمزد نیروی کار متقاضی نباید از سطح حقوق کار در نروژ پایین تر باشد.

✅ متوسط حقوق در نروژ برای مشاغل مختلف چه مقدار است؟
متوسط حقوق مشاغل در کشور نروژ برای هر سال کار 612.000 کرون درآمد دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *