موسسات کاریابی در سوئد

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سوئد
  • نرخ بیکاری در سوئد
  • لیست مشاغل مورد نیاز سوئد 2021
  • میزان حقوق مشاغل در سوئد
  • بررسی روش های کاریابی در سوئد
  • مؤسسات کاریابی در سوئد
  • ویزای کار سوئد
  • مدارک ویزای کار در سوئد
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در سوئد
  • موسسات کاریابی در سوئد و سخن پایانی
موسسات کاریابی در سوئد

موسسات کاریابی در سوئد و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در سوئد، بررسی شرایط کار در سوئد برای ایرانیان، لیست مشاغل مورد نیاز سوئد، شرایط و روند درخواست کار در سوئد، حقوق و درآمد هر شغل در سوئد، بررسی موضوعات مهمی در خصوص کشور سوئد مانند نرخ بیکاری، شرایط و مدارک اخذ ویزا، نحوه کاریابی و موسسات کاریابی در سوئد که از مهم ترین مسائل برای بررسی قبل از مهاجرت می باشد در مقاله موسسات کاریابی در سوئد تحت بررسی قرار می گیرند و به صورت تخصصی شرایط کار در سوئد برای ایرانیان را مورد ارزیابی قرار می دهیم. آیا کار در سوئد برای ایرانیان امکان پذیر است؟ برای پیدا کردن شغل در سوئد از چه روش های می توان اقدام کرد؟ کشور سوئد در کدام مشاغل به نیروی کار نیاز دارد؟ پاسخ به تمامی این سوالات را در قالب این مقاله برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. موسسه حقوقی ملک پور از موسسات مهاجرتی با سابقه فعالیت بیشتر از دو دهه در امور مهاجرت، این افتخار را دارد تا به شما متقاضیانی که تمایل دارید به کشور های سطح اول و پیشرفته جهان مهاجرت نمایید خدمات مهاجرتی ارائه نماید و شما را در مسیر مهاجرت یاری کند، جهت دریافت جدیدترین اطلاعات در خصوص موسسات کاریابی در سوئد و دیگر اطلاعات مهاجرتی می توانید با برقرار کردن تماس با موسسه به صورت رایگان به دریافت اطلاعات از مشاورین مجموعه بپردازید و همچنین به بررسی بهترین روش های مهاجرت با توجه به شرایط خود بپردازید.

شرایط عمومی کار در سوئد:

کشور سوئد در میان کشور های فنلاند و نروژ واقع گردیده، این کشور حوزه اسکاندیناوی در شمال اروپا واقع است و یکی از کشور های سردسیر قاره اروپا به شمار می رود، استکهلم پایتخت کشور سوئد است، سوئد در رده پنجم پهناور ترین کشور های اروپا با مساحتی بالغ بر 528.447 کیلومتر مربع می باشد، زبان رسمی مردم در این کشور زبان سوئدی است و زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم در سوئد استفاده می شود. کشور سوئد به واسطه سطح کیفیت خوب زندگی و شرایط مناسب اقتصادی در سطح دنیا شناخته شده است و می توان گفت بازار کار در این کشور از برترین و با قدرت ترین بازار های کار در جهان است. همچنین کشور سوئد به علت کمبود در بخش درمان و سلامت نیاز جدی به نیرو های کادر درمانی دارد و این کشور به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد برای پزشکان و پرستاران و کادر درمان در سطح جهان علی الخصوص ایرانیان می باشد. به دلیل بالا رفتن میانگین سنی جامعه سوئد موضوع کمبود نیروی کار در کشور سوئد باعث شده تا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی دولت سوئد به فکر راهی برای جبران این موضوع باشد. به همین دلیل افرادی که واجد شرایط هستند می توانند شانس بالایی برای کاریابی در سوئد داشته باشند. متقاضیان جهت مهاجرت به کشور سوئد باید از طرف کارفرمای سوئدی دعوت نامه کاری کسب کنند تا بتوانند به واسطه این موضوع برای مهاجرت کاری به سوئد اقدام کنند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در سوئد

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در سوئد

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در سوئد:

بررسی نرخ بیکاری در هنگام مهاجرت یکی از موضوعات مهم و اساسی می باشد. باید توجه داشت که مهم ترین موضوع در مهاجرت، تحقیق درباره مسائل مختلف می باشد، موضوعاتی که می تواند برای انتخاب یک کشور به متقاضیان کمک کند مسائلی مانند نرخ بیکاری کشور مقصد، شرایط اخذ ویزا و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، لیست مشاغل مورد نیاز، مقدار حقوق و هزینه های زندگی و … می باشد. در این بخش می خواهیم نرخ بیکاری سوئد را مورد بررسی قرار دهیم. سوئد بزرگترین اقتصاد در اسکاندیناوی می باشد و از کشور های پیشرفته و سطح اول در اروپا است اما همان طور که گفتیم میانگین سنی جامعه سوئد در حال افزایش است و این موضوع باعث شده تا این کشور در مشاغل خود نیاز به نیرو های جوان داشته باشد. در حال حاضر کشور سوئد مانند سایر کشور های جهان با بحران ویروس همه گیر کووید 19 مواجه است و باعث شده تا افزایش نرخ بیکاری در سوئد را مشاهده کنیم. قبل شیوع ویروس کووید 19 در سطح جهان، کشور سوئد از جمله کشور های اروپایی بود که نرخ بیکاری پایینی را داشت. نرخ بیکاری در سوئد در ماه ژانویه سال 2021 از 7.5 درصد در ماه مشابه سال قبل به 9.3 درصد رسیده است، در بحران ویروس همه گیر، این بالاترین نرخ بیکاری از ماه ژوئن است. تعداد بیکاران در کشور سوئد از 88 هزار نفر به 498 هزار نفر افزایش داشته است. ما در این بخش نموداری از میزان نرخ بیکاری در سوئد را برای شما قرار داده ایم

نرخ بیکاری در سوئد

لیست مشاغل مورد نیاز در سوئد 2021

لیست مشاغل مورد نیاز سوئد یکی دیگر از موضوعاتی است که قبل از انتخاب سوئد به عنوان مقصد باید به آن پرداخت. کشور سوئد یکی از کشور های صنعتی در اروپا به شمار می رود و صنایعی مانند آهن و فولاد، وسایل نقلیه موتوری، تجهیزات دقیق از عمده ترین صنایع در سوئد هستند، سوئد مقر برخی از بزرگ ترین شرکت های چند ملیتی جهان مانند الکترولوکس، اریکسون، H&M، ایکیا، اسکایپ، ولوو و اسپاتیفای می باشد. بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در سوئد به متقاضیان مهاجرت کاری در سوئد این امکان را می دهد تا با مشاغل مورد نیاز در سوئد آشنا باشند و در صورتی که در هر یک از این مشاغل دارای مهارت باشند می توانند شانس کاریابی در این کشور را داشته باشند. متقاضیانی که درخواست کار در سوئد را دارند در صورتی که بتوانند در یک شغل در سوئد از طرف کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنند می توانند شانس بالای برای مهاجرت به سوئد را داشته باشند. لیست مشاغل مورد نیاز سوئد را در ادامه برای شما در یک جدول قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز سوئد 2021
داروساز مهندس IT
کاردرمانگرها تعمیرکاران الکترونیک و برق کار ارتباطات
ماماها برقکار صنعتی
تحلیل گران زیست پزشکی مهندسین و تکنسین ها در ساخت و ساز
مهندس عمران مهندسین و تکنسین های مهندسی برق
مهندس برق مهندسین و تکنسین های صنعت
مهندس شیمی روانشناسان
اقتصاددانان حسابداری مهندسین و تکنسین های شیمی و مهندسی شیمی
مهندس مکانیک مهندسین و تکنسین های مهندسی مکانیک
برق کار مهندسین آزمایشگاه
وکلا توسعه دهنده نرم افزار و سیستم
نصب و راه اندازی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی تکنسین های دندانپزشکی و مهندسین ارتوپدی
تکنسین های شبکه و سیستم روانشناسان
مدیر سیستم دامپزشکان
دندانپزشک کمک پرستار
پرستاران دندانپزشکی استاد دانشگاه

میزان حقوق مشاغل در سوئد:

از دیگر موارد بسیار مهم که در موضوع موسسات کاریابی در سوئد باید مورد بررسی قرار داد میزان درآمد در مشاغل سوئد می باشد. بعد از این که لیست مشاغل مورد نیاز سوئد را مورد بررسی قرار دادیم و از شغل های که در سوئد با کمبود نیرو مواجه هستند اطلاعات لازم را کسب کردیم، باید حقوق مشاغل مختلف در سوئد را مورد بررسی قرار دهیم. این بررسی حقوق می تواند به ما کمک کند تا نسبت به هزینه های زندگی در سوئد شرایط را ارزیابی نماییم. حقوق نیرو های کار یکی از ارکان مهم در بازار کار مدرن کشور سوئد است، ایمنی و بهداشت نیرو های کار مهم ترین موضوع در مشاغل سوئد است. اتحادیه مشاغل در کشور سوئد به شدت از نیرو های کاری حمایت می کنند و علاوه بر حمایت اتحادیه یک آژانس دولتی با نام اداره محیط کار سوئد رفاه نیرو های کار را در محل کار تضمین می کند. در این بخش می خواهیم حقوق مشاغل در سوئد را مورد بررسی قرار دهیم.

  • برای نیرو های کار در سوئد که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند به طور کلی محدوده حقوق مشخصی وجود دارد. در مشاغلی که حداقل حقوق را دارند کمترین میزان حقوق برای هر ماه کار 11.400 کرون سوئد می باشد و بالاترین حقوقی که در مشاغل سوئد به یک نیروی کار داده می شود تا سطح 201.000 کرون می باشد. میزان میانگین درآمد در کمترین و بیشترین سطح حقوق در سوئد برای هر ماه کار 45.100 کرون سوئد می باشد. لیست درآمد در برخی از مشاغل در سوئد را در جدول زیر برای شما قرار داده ایم:
لیست مشاغل مورد نیاز سوئد 2021
وکیل کرون سوئد 88.000
داروساز کرون سوئد 58.700
برنامه نویس کرون سوئد 45.400
مهندس شبکه کرون سوئد 40.500
دندان پزشک کرون سوئد 107.000
مهندس مکانیک کرون سوئد 45.600
مهندس برق کرون سوئد 44.600
سر آشپز کرون سوئد 27.900
پرستار کرون سوئد 37.700
تکنسین کامپیوتر کرون سوئد 35.300
مسئول ایمنی و بهداشت کرون سوئد 21.200
مهندس عمران کرون سوئد 40.700
مدیر پروژه ساخت و ساز کرون سوئد 73.200
معلم کرون سوئد 34.100
اتوکد کار کرون سوئد 22.800
معمار کرون سوئد 57.300
تحلیلگر کسب و کار کرون سوئد 59.800
مترجم زبان کرون سوئد 40.600
مهندس هوافضا کرون سوئد 60.000
مهماندار هواپیما کرون سوئد33.000
خلبان کرون سوئد 78.100
عکاس کرون سوئد 24.700
طراح گرافیک کرون سوئد 30.500
تحلیلگر مالی کرون سوئد 57.500
حسابدار کرون سوئد 33.200

در جدولی پایین لیستی از پردرآمد ترین مشاغل سوئد را برای شما قرار داده ایم:

نام مشاغل حداقل حقوق حداکثر حقوق
جراحان و پزشکان کرون سوئد 88.900 کرون سوئد 255.000
قضات کرون سوئد 74.700 کرون سوئد 214.000
وکلا کرون سوئد 60.500 کرون سوئد 173.000
مدیران بانک کرون سوئد 56.900 کرون سوئد 163.000
مدیران ارشد اجرایی کرون سوئد 53.400 کرون سوئد 153.000
مدیران ارشد مالی کرون سوئد 49.800 کرون سوئد 143.000
ارتودنتیست ها کرون سوئد 48.000 کرون سوئد 138.000
اساتید دانشگاه کرون سوئد 42.700 کرون سوئد 122.000
خلبانان کرون سوئد 35.600 کرون سوئد 102.000
مدیران بازاریابی کرون سوئد 32.000 کرون سوئد 91.800

بررسی روش های کاریابی در سوئد:

تا این بخش از مقاله موسسات کاریابی در سوئد عناوین و موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم، میزان درآمد در مشاغل مختلف در سوئد، لیست مشاغل مورد نیاز سوئد، شرایط عمومی این کشور که از موضوعات مهم برای مهاجرت کاری می باشد مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که با توجه به این اطلاعات تصمیم بر انتخاب کشور سوئد گرفته شد باید به بررسی روش های کاریابی در سوئد پرداخت. همان طور که گفته شد کار در سوئد برای ایرانی ها امکان پذیر می باشد اما برای کار در یک شغل در سوئد باید در ابتدا درخواست کار در سوئد را از طرف یک کارفرما دریافت نموده و با دریافت نامه پیشنهاد کار می توان پروسه اخذ ویزای سوئد را شروع کرد. ممکن است این سوال به وجود بیاید که چگونه می توانیم در سوئد به کاریابی بپردازیم و درخواست کار در سوئد را از سمت یک کارفرما دریافت نماییم؟ باید بگوییم که روش های گوناگونی وجود دارد که می توان از طریق آن ها در سوئد به کاریابی پرداخت. با توجه به مدرن بودن جامعه اروپا و سوئد و انجام بیشتر امور به صورت آنلاین و اینترنتی، پیدا کردن کار از طریق شبکه های اجتماعی، سایت های استخدام، سایت های موسسات کاریابی در سوئد رونق بسیار گرفته اند و کارفرمایان برای جذب نیرو های کاری مورد نظر آگهی های استخدام خود را از طریق سایت ها و موسسات کاریابی منتشر می کنند، نیرو های کاری متقاضی نیز برای پیدا کردن شغل در سوئد و پیدا کردن کارفرما در این کشور، با قرار دادن رزومه کاری و تحصیلی خود را در سایت های استخدام و موسسات کاریابی در سوئد شانس خودشان را برای پیدا کردن کار امتحان می کنند. متقاضیان می توانند از روش های مهاجرت تحصیلی و یا سرمایه گذاری به کشور سوئد وارد شوند و در مدتی که اقامت این کشور را دارند به دنبال شغل در سوئد باشند و با پیدا کردن کارفرما می توانند با رعایت قوانین اقامت خود را به اقامت کاری سوئد تبدیل کنند. همچنین برای کاریابی در سوئد می توانند از طریق دوستان و بستگان خود در این کشور اقدام به پیدا کردن کار کنند.

موسسات کاریابی در سوئد:

گفته شد که مراجعه به موسسات کاریابی از اصلی ترین روش های پیدا کردن کار در کشور های سطح اول اروپا مانند سوئد می باشد. هم کارفرمایان و هم نیرو های کاری می توانند تا از طریق موسسات کاریابی در سوئد اقدام به پیدا کردن نیروی کاری و کارفرما کنند. گفتیم روش های کاریابی مانند کاریابی از طریق دوستان و بستگان می تواند از دیگر روش های کاریابی در سوئد باشد. افراد دارای مهارت و تخصص که رشته کاری آن ها جز مشاغل مورد نیاز در سوئد می باشد در صورتی که با زبان سوئدی آشنا باشند شانس بالایی دارند تا از طریق موسسات کاریابی در سوئد بتوانند کار مورد نیاز خود را پیدا کنند. کشور سوئد دارای چندین سایت و موسسه کاریابی بزرگ و معروف می باشد که می توان گفت یکی از بهترین روش ها برای کاریابی در سوئد ثبت نام و مراجعه به این سایت ها و موسسات کاریابی در سوئد می باشد. متقاضیان می توانند در این سایت ها اطلاعات و رزومه خود را بار گذاری نمایند و شانس این را داشته باشند تا از سمت کارفرمایان سوئدی به کار دعوت شوند. در بخش زیر نام برخی از بهترین موسسات کاریابی در سوئد را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در سوئد
careerbuilder.se
jobb.blocket.se
jobbland.se
jobbmaskinen.se
jobbsafari.se
metrojobb.se
monster.se
stepstone.se
studentjob.se
europelanguagejobs.com
graduateland.com
LinkedIn’s job search portal
Academic Work
Adecco
Manpower
OnePartnerGroup

ویزای کار سوئد:

بعد از بررسی زوایای مختلفی چون نرخ بیکاری، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سوئد، شرایط و روش های پیدا کردن شغل در سوئد، معرفی موسسات کاریابی در سوئد و حقوق مشاغل در این کشور جهت مهاجرت کاری به سوئد، متوجه می شویم که سوئد می تواند یک انتخاب مناسب برای مهاجرت کاری باشد. پس از تصمیم برای مهاجرت و انتخاب سوئد به عنوان مقصد کاری باید برای پیدا کردن کار در این کشور اقدام نمود، همان طور که گفتیم مهاجرت و کار در سوئد برای ایرانیان در گرو دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرمایان در سوئد می باشد و پس از دریافت دعوت نامه از طرف کارفرما در سوئد این امکان به وجود می آید که شخص بتواند برای اخذ ویزای کاری سوئد به سفارت این کشور مراجعه نماید. نیرو های متخصص و ماهری که موفق می شوند به واسطه مهارت خود از طرف کارفرمایان سوئدی دعوت نامه کاری دریافت نمایند، باید توجه داشته باشند که صرفاً اخذ دعوت نامه از طرف کارفرمای سوئدی به نشانه تایید برای مهاجرت به سوئد نمی باشد و دعوت نامه کاری به عنوان یکی از شروط اصلی شناخته شده می باشد و متقاضیان باید بعد از دریافت نامه پیشنهاد کاری برای اخذ ویزای سوئد به سفارت این کشور مراجعه کنند و مراحل دریافت ویزا را پشت سر بگذارند. شهروندان اتحادیه اروپا جهت کار در سوئد نیازی به اخذ ویزا ندارند و فقط شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باید برای مهاجرت به سوئد ویزا اخذ نمایند.

مدارک ویزای کار سوئد:

با پیدا کردن شغل در سوئد نیروی کاری ماهر مجوز کار در سوئد را دریافت می کند و می تواند شانس خود را برای اخذ ویزا امتحان نماید. برای دریافت ویزای سوئد نیرو های کار باید با مدارک کامل به کنسولگری سوئد در کشور خود مراجعه نمایند و برای دریافت ویزای کاری سوئد درخواست خود را به این مرکز ارائه کنند. افراد برای اخذ ویزای کاری سوئد باید مدارک خود را به صورت کامل به سفارت سوئد ارائه نمایند و از ارائه مدارک جعلی به افسر ویزا خود داری نمایید، در صورت ارائه مدارک جعلی در صورت متوجه شدن افسر ویزا تبعات جبران ناپذیری در انتظار شخص می باشد. در ادامه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری سوئد را برای شما قرار داده ایم:

  • دریافت پیشنهاد کار که توسط اتحادیه صنفی مربوطه مورد تایید قرار گرفته باشد.
  • فرم درخواست تکمیل شده ویزا
  • پرداخت هزینه ویزا
  • کپی گذر نامه که اطلاعات شخصی را نشان می دهد.
  • ارائه مدرک زبان
  • عکس پاسپورتی
  • اطلاعات سوابق کاری و رزومه شخص
  • مدارک تحصیلی نیروی کار

اقامت و تابعیت در سوئد از طریق کار:

سوئد از پیشرفته ترین و بزرگ ترین اقتصاد های جهان و اروپا است که صنعتی ترین و بزرگ ترین کشور در منطقه اسکاندیناوی محسوب می شود. باید گفت که کشور های حوزه اسکاندیناوی از شرایط خوبی برای کار متقاضیان خارجی برخوردار می باشند. با توجه به اینکه کشور سوئد و دیگر کشور های این حوزه از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار می باشند و نرخ بیکاری در این کشور ها نسبت به اکثریت کشور های اروپا پایین تر می باشد می توان گفت که سوئد یک انتخاب مناسب برای نیرو های کاری می باشد. سوئد به دلیل بالا رفتن میانگین سن جمعیت خود از نیرو های کاری متقاضی به مهاجرت به این کشور به خوبی استقبال می نماید. نیرو های کاری که موفق می شوند تا به واسطه دریافت پیشنهاد کاری ویزای کاری سوئد را دریافت کنند می توانند به کشور سوئد مهاجرت نمایند. مقاله موسسات کاریابی در سوئد و سایر مقالاتی که در سایت های موسسه ملک پور می باشد تماماً به دست مشاورین این مجموعه نگارش شده است و هر نوع استفاده از این مقالات خلاف قانون و مقررات است و از نظر شرعی حرام است. نیروی کار پس از ورود به سوئد یک اقامت موقت دو ساله را در ابتدا دریافت می کنند و برای این که بتوانند اقامت دائم کشور سوئد را اخذ نمایند باید به مدت 5 سال در این کشور حضور داشته باشند و مشغول به کار و زندگی باشند، همچنین باید در این مدت به زبان سوئدی تسلط پیدا کرده باشند و مالیات و بیمه خود را به موقع پرداخت کرده باشند. پس از اخذ اقامت دائم کشور سوئد توسط نیروی کار، فرد متقاضی می تواند در سال ششم برای اخذ تابعیت سوئد به اداره مهاجرت این کشور مراجعه نماید. برای اخذ تابعیت سوئد فرد متقاضی باید بتواند از پس هزینه های زندی خود در سوئد برآید و در آزمون تابعیت این کشور شرکت کند.

موسسات کاریابی در سوئد و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در سوئد، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز سوئد، روند درخواست کار در سوئد و شرایط دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در این کشور، نگاهی به نرخ بیکاری و همچنین بررسی روش های کاریابی و معرفی موسسات کاریابی در سوئد، روند اخذ ویزا و اقامت و تابعیت سوئد از عمده موضوعاتی است که در مقاله موسسات کاریابی در سوئد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. کشور سوئد از بزرگترین اقتصاد های اروپا می باشد که با توجه به کمبود نیروی کار در بخش های مختلف شرایط مناسبی را برای متقاضیان و نیرو های کاری خارجی فراهم نموده است. متقاضیان کار در سوئد می توانند با مراجعه به موسسات کاریابی در سوئد و ثبت نام در سایت های کاریابی در این کشور شانس خود را برای پیدا کردن شغل در سوئد امتحان نمایند. موسسه حقوقی ملک پور از موسسات مهاجرتی با سابقه فعالیت بیشتر از دو دهه در امور مهاجرت، این افتخار را دارد تا به شما متقاضیانی که تمایل دارید به کشور های سطح اول و پیشرفته جهان مهاجرت نمایید خدمات مهاجرتی ارائه نماید و شما را در مسیر مهاجرت یاری کند، جهت دریافت جدیدترین اطلاعات در خصوص موسسات کاریابی در سوئد و دیگر اطلاعات مهاجرتی می توانید با برقرار کردن تماس با موسسه به صورت رایگان به دریافت اطلاعات از مشاورین مجموعه بپردازید و همچنین به بررسی بهترین روش های مهاجرت با توجه به شرایط خود بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در سوئد

امکان اخذ اقامت دائم در سوئد پس از چند سال امکان پذیر است؟
افرادی که به مدت 5 سال در کشور سوئد به کار و زندگی مشغول باشند می توانند در صورت تسلط به زبان سوئدی و رعایت قوانین این کشور اقامت دائم سوئد را اخذ نمایند.

✅ میزان متوسط حقوق افراد در کشور سوئد برای هر ماه کار چه مقدار است؟
حقوق افرادی که در کشور سوئد مشغول به کار می باشند به صورت متوسط 45.100 یورو می باشد.

✅ ورود به بازار کار در سوئد تحت چه شرایطی برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا امکان پذیر می باشد؟
متقاضیان در صورتی که بتوانند در کشور سوئد از سمت یک کارفرمای سوئدی به کار دعوت شوند این امکان را دارند که با داشتن شرایط برای اخذ ویزای کاری سوئد اقدام نمایند.

✅ بهترین روش برای کاریابی در سوئد چه روشی می باشد؟
می توان گفت کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین روش جهت ورود به بازار کار در سوئد جستجوی کار از طریق موسسات کاریابی در سوئد می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *