موسسات کاریابی در بلژیک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در بلژیک
  • نرخ بیکاری در بلژیک
  • لیست مشاغل مورد نیاز بلژیک 2021
  • میزان حقوق مشاغل در بلژیک
  • بررسی روش های کاریابی در بلژیک
  • مؤسسات کاریابی در بلژیک
  • ویزای کار بلژیک
  • مدارک ویزای کار در بلژیک
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در بلژیک
  • موسسات کاریابی در بلژیک و سخن پایانی
موسسات کاریابی در بلژیک

موسسات کاریابی در بلژیک و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در بلژیک، پر درآمدترین شغل در بلژیک، کاریابی در کشور های اروپایی، کاریابی در بلژیک، نرخ بیکاری در بلژیک، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در بلژیک از اصلی ترین عناوین و مطالبی می باشد که قصد داریم در این نگارش مورد بررسی قرار دهیم. آیا امکان کاریابی در بلژیک برای ایرانیان وجود دارد؟ آیا امکان اخذ ویزای جستجوی کار در بلژیک برای ایرانیان وجود دارد؟ اصلی ترین مدارک برای ارائه به موسسات کاریابی در بلژیک چیست؟ بلژیک از کشور های واقع در اروپا می باشد که در بخش شمالی این قاره واقع شده است. موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور  اتریش) با سابقه و تخصص در بخش مهاجرت از بهترین موسسات مهاجرتی خاورمیانه می باشد که می تواند به افرادی که تمایل دارند در این زمینه کمک نماید. شما عزیزان متقاضی به مهاجرت می توانید با مراجعه به وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور مقالاتی مرتبط با موسسات کاریابی در بلژیک را مطالعه نمایید. در صورت تمایل نیز این امکان برای شما فراهم است که با برقرار کردن تماس با موسسه به صورت رایگان اطلاعات مهاجرتی مورد نیاز خود را از مشاورین با تجربه موسسه به صورت رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در بلژیک:

متقاضیانی که تمایل به کاریابی در بلژیک را دارند قبل از آن که اقدامی جهت مهاجرت به این کشور انجام دهند باید با شرایط و فرهنگ و وضعیت این کشور آشنا شوند تا بتوانند پس از اطلاع از شرایط عمومی این کشور انتخاب دقیقی برای مهاجرت کاری داشته باشند. بلژیک از کشور های شمال غرب اروپا می باشد که با مساحتی معادل با 30.530 کیلومتر مربع در این قاره واقع گردیده است. شهر زیبای بروکسل پایتخت بلژیک می باشد که با زیر ساخت های عالی شهری فوق العاده برای مسافرین بین المللی می باشد. زبان های رسمی بلژیک هلندی، فرانسوی و آلمانی می باشد. بلژیک کشوری با سطح بالای امکانات می باشد و همچنین سطح آموزش در این کشور از مطرح ترین ها در اروپا می باشد. این کشور با ثبات سیاسی و امنیت شغلی بالا یکی از بهترین کشور های اروپا می باشد. جمعیت بلژیک نزدیک به 11 میلیون نفر می باشد. متقاضیان کاریابی در کشور های اروپایی می توانند  بلژیک را به عنوان مقصدی مناسب برای ادامه کار و زندگی انتخاب نمایند. متقاضیان ایرانی به کار در بلژیک باید به این نکته توجه داشته باشند که این کشور برای شهروندان ایرانی، ویزای جستجوی کار را در برنامه های مهاجرتی خود قرار نداده است و متقاضیان تنها با دریافت دعوت نامه کاری می توانند به این کشور مهاجرت کنند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کاریابی در خارج از کشور

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در بلژیک:

نیرو های کاری متخصص که تمایل دارند به بلژیک مهاجرت نمایند و به کاریابی در بلژیک مشغول شوند باید بدانند که قبل از مهاجرت باید موضوعات مختلفی را در نظر بگیرند تا بتوانند به بهترین نحو در این کشور به کاریابی بپردازند. نرخ بیکاری از آن دسته از موضوعاتی است که باید قبل از مهاجرت در نظر گرفت و مورد بررسی قرار داد تا بتوان با مقدار و نرخ بیکاری در این کشور آشنا شد. شاید بتوان گفت نرخ بیکاری در هر کشور از مهم ترین شاخص های اقتصادی در هر کشور می باشد و افرادی که تمایل به کاریابی در کشور های اروپایی و کاریابی در بلژیک را دارند باید قبل از مهاجرت به بررسی دقیق نرخ بیکاری در کشور مقصد بپردازند. پس از بررسی نرخ بیکاری در کشور بلژیک متقاضیان به کاریابی در این کشور می توانند تصمیم خود را جهت انتخاب این کشور به عنوان مقصد مهاجرتی خود اتخاذ نمایند. نرخ بیکاری در کشور بلژیک همیشه از پایین ترین سطح ها در سطح اروپا بوده است. مطابق با آخرین آمار نرخ بیکاری در بلژیک این کشور در ماه ژانویه سال 2021 نزدیک به 5.6 درصد می باشد. در نمودار زیر نرخ بیکاری بلژیک در کشور بلژیک را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در بلژیک

لیست مشاغل مورد نیاز در بلژیک 2021:

یکی دیگر از مواردی که متقاضیان باید مورد بررسی قرار دهند بررسی لیست مشاغل مورد نیاز بلژیک می باشد با بررسی لیست مشاغل می توان نسبت به وضعیت و شرایط کاری خود به کاریابی در بلژیک پرداخت. شرایط کار در کشور بلژیک دارای رقابتی بسیار شدید می باشد و افرادی که دارای مهارت زبان می باشند شانس بسیار بالایی برای کاریابی در بلژیک خواهند داشت. مهاجران خارجی چند زبانه یا افرادی که حداقل می توانند به یکی از زبان های رسمی کشور صحبت کنند شانس بیشتری دارند تا در بلژیک به کار مشغول شوند. در ادامه برای شما جدولی از برخی از مشاغل مورد نیاز در بلژیک را قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز بلژیک 2021
حسابداران
کارکنان اداری
معماران
برق کار
لوله کش
نجار و گچ کار
مهندسین ، تکنسین ها
مکانیک ها
کارکنان فناوری اطلاعات
مدیر پروژه

میزان حقوق مشاغل در بلژیک:

کارفرمایان و افراد متخصص این وظیفه را دارند تا از حقوق و تعهدات شغل در بلژیک اطلاعات لازم را داشته باشند، اطلاع از حقوق همراه با تحلیل و بررسی می تواند به متقاضیان کاریابی در بلژیک کمک کند تا با شرایط کار در این کشور آشنا شوند و راحت تر با شرایط این کشور کنار آیند. افراد متقاضی می توانند با اطلاع از مزایا و شرایط حقوق و درآمد در بلژیک بهترین تصمیمات را برای آینده کاری خود اتخاذ نمایند. مقاله موسسات کاریابی در بلژیک توسط کادر آی تی موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش قرار گرفته است و هر نوع کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً خلاف است. حقوق در مشاغل مختلف در کشور بلژیک در کم ترین میزان 1890 یورو برای هر ماه کار در این کشور می باشد و در بالاترین میزان 25900 یورو برای هر ماه کار در بلژیک می باشد. در جدول زیر میزان حقوق مشاغل مختلف در بلژیک را برای شما قرار داده ایم:

شغل درآمد
مهندسین  هوافضا 7.510 یورو
عکاس ها 3.790 یورو
مهمانداران هواپیما 4.590 یورو
خلبان ها 10.800 یورو
معمار ها 7.120 یورو
مترجمین 5.440 یورو
پرستاران بچه ها 2.910 یورو
مهندسین عمران 5.620 یورو
مدیران پروژه ساخت و ساز 10.300 یورو
مهندسان برق 6.070 یورو
مهندسان مکانیک 6.0240 یورو
مدیران پروژه 6.980 یورو
سر آشپز ها 4.250 یورو
پیشخدمت ها 2.310 یورو
دندانپزشک ها 13.600 یورو
متخصصین تغذیه 12.100 یورو
تکنسین های آزمایشگاه 5.050 یورو
پرستار ها 5.080 یورو
تکنسین کامپیوتر 4.800 یورو
توسعه دهنده و برنامه نویس ها 6.100 یورو
مهندسان شبکه 5.730 یورو
مامورین پلیس 4.090 یورو
وکلا 12.100 یورو
مهندسان پزشکی 5.260 یورو
داروسازان 7.910 یورو

بررسی روش های کاریابی در بلژیک:

متقاضیانی که تمایل به کاریابی در کشور های اروپایی و کاریابی در بلژیک را دارند بعد از آگاه شدن و بررسی از میزان درآمد در این کشور این شرایط برایشان فراهم می شود تا به کاریابی در بلژیک مشغول شوند. راه ها و روش های زیادی برای کاریابی در کشور بلژیک برای متخصصین وجود دارد که امکان دعوت نامه به واسطه این روش ها از سمت کارفرما در بلژیک وجود خواهد داشت. متقاضیان به کار در بلژیک می توانند با مراجعه به موسسات کاریابی در بلژیک و سایت های کاریابی در این کشور و ارسال رزومه کاری برای این سایت ها و موسسات کاریابی در بلژیک و ثبت نام در این مراکز و مراجعه به سایت های استخدامی عمومی در بلژیک فرصت های کاری در این کشور را مورد بررسی قرار داده و پس از پیدا کردن پر درآمدترین شغل در بلژیک شانس خود را برای کاریابی در این کشور امتحان نمایند، همچنین در صورت وجود فامیل یا دوست در بلژیک نیز می توان برای کاریابی در این کشور اقدام کرد، البته باید گفت روش های پر هزینه ای مانند مهاجرت از طریق تحصیل و سرمایه گذاری برای کاریابی در بلژیک وجود دارد که از طریق آن ها نیز امکان کاریابی وجود خواهد داشت.

موسسات کاریابی در بلژیک:

همان طور که گفتیم افراد این امکان را دارند تا از طریق موسسات کاریابی در بلژیک و سایت های کاریابی در این کشور به جستجوی کار بپردازند. همین گونه که گفته شد برای مهاجرت به این کشور نیاز است تا از طرف یک کارفرما در بلژیک پیشنهاد کاری دریافت نمود. در مطالب بالا به روش های کاریابی در بلژیک اشاره شد و گفتیم که افراد دارای تخصص و مهارت می توانند از طریق ارسال رزومه کاری خود همراه با داشتن علم یکی از زبان های رسمی این کشور پس از بررسی عناوین مختلف برای کاریابی در بلژیک اقدام نمایند و شانس خود را برای کاریابی در بلژیک اقدام نمایند. در قسمت زیر نام برخی از موسسات کاریابی در بلژیک را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در بلژیک
www.roberthalf.be
theears.eu
www.pagepersonnel.be
www.generationsrecruitment.com
careersinternational.com
agences-interim.manpower.be

ویزای کار بلژیک:

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد هنگامی که یک نیروی کار تمایل به کاریابی در کشور های اروپایی و کاریابی در بلژیک را دارد نیاز است تا در مرحله اول به بررسی کامل شرایط کار در بلژیک بپردازد و پس از بررسی جوانب و موارد گوناگون که برخی از آن ها در این مقاله توضیح داده شد برای کاریابی در بلژیک اقدام نمایند، گفته شد که یکی از بهترین روش های کاریابی مراجعه به موسسات کاریابی در بلژیک می باشد و افراد می توانند با داشتن تخصص و شرایط برای کاریابی در این کشور اقدام کنند. متقاضیانی که دارای مدرک حداقل لیسانس همراه با سابقه مرتبط می باشند و به یکی از زبان های رسمی بلژیک مسلط می باشند این شانس را دارند تا به برای پیدا کردن کار اقدام نمایند. پس از پیدا کردن کار در بلژیک افراد دارای شرایط همراه با داشتن دعوت نامه ای که کارفرمای بلژیکی برای آن ها ارسال نموده است می توانند برای اخذ ویزای کاری بلژیک اقدام کنند.

مدارک ویزای کار بلژیک:

کاریابی در بلژیک مهم ترین مرحله در مهاجرت کاری به این کشور اروپایی به شمار می رود. افراد متقاضی که موفق به کاریابی در بلژیک می شوند می توانند برای اخذ ویزای کاری بلژیک درخواست خود را تسلیم سفارت بلژیک نمایند و جهت اخذ این نوع ویزا اقدام کنند. افراد دارای تخصص و مهارتی که تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی انتخاب نمایند باید تمام جوانب را در نظر داشته باشند، متقاضیان ایرانی که دارای شرایط مورد نیاز می باشند این امکان را دارند تا برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش و آلمان اقدام نمایند زیرا تنها این دو کشور در حال حاظر به شهروندان ایرانی امکان اخذ این نوع ویزا را می دهند. مدارکی که یک نیروی متخصص برای اخذ ویزای کار بلژیک نیاز داد به شرح زیر است:

  • ارائه پاسپورت همراه با اعتبار و 2 صفحه خالی
  • دریافت دعوت نامه کاری از سوی یک کارفرما در بلژیک
  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • ارائه دقیق رزومه کاری فرد متقاضی
  • اثبات حقوق حداقل که توسط اداره کار بلژیک اعلام شده است
  • اثبات محل اسکان در بلژیک
  • پر کردن و امضا فرم درخواست ویزا کار بلژیک
  • ارائه مدرک تحصیلی معتبر

اقامت و تابعیت در بلژیک از طریق کار:

متقاضی که به واسطه جستجو و کاریابی از روش های مختلف مانند موسسات کاریابی در بلژیک موفق به کاریابی در بلژیک می شوند و ویزای کاری این کشور را اخذ می کنند پس از مهاجرت کاری به این کشور امکان اخذ اقامت دائم این کشور و تابعیت بلژیک را خواهند داشت.در سالیان گذشته بلژیک از آن دسته از کشور های اروپایی بود که در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان اقامت دائم و ویزای کاری را اعطا می کرد اما از سال 2012 این کشور نیز مانند اکثریت کشور های اروپا پس از 5 سال اقامت دائم خود را به متقاضیان ارائه می نماید. افرادی که با زندگی و کار در بلژیک بدون داشتن سوء پیشینه و همچنین تسلط به یکی از زبان های رسمی این کشور 5 سال را گذرانده باشند این امکان را خواهند داشت تا اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. پس از اخذ اقامت دائم بلژیک متقاضیان می توانند با گذشت 1 سال برای اخذ تابعیت این کشور با قبولی در آزمون تابعیت کشور بلژیک اقدام کنند.

موسسات کاریابی در بلژیک و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در بلژیک، شرایط کاریابی در کشور های اروپایی مانند بلژیک، پر درآمد ترین شغل در بلژیک، شرایط بیکاری، معرفی موسسات کاریابی در بلژیک و میزان حقوق در این کشور و سایر موضوعات و عناوینی که با موضوع موسسات کاریابی در بلژیک مرتبط می باشند را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار دادیم. کشور بلژیک همان گونه که در این نگارش گفته شد از بهترین کشور ها در سطح اروپا می باشد و هر ساله افراد بسیاری از روش های گوناگون مانند موسسات کاریابی در بلژیک تمایل به کاریابی در بلژیک و پیدا کردن پر درآمد ترین شغل در بلژیک را دارند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بسیار در امور مهاجرتی و اخذ انواع ویزا می تواند به افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور های سطح اول اروپا را دارند خدمات بسیار مناسبی ارائه کند. متقاضیان این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به وب سایت های موسسه به مطالعه مقالات مرتبط در زمینه های مهاجرتی بپردازند، همچنین می توانند با تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور با مشاورین مهاجرتی این مجموعه به مشاوره بپردازند و به صورت رایگان جدید ترین اطلاعات مهاجرتی مورد نیاز را دریافت کنند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در بلژیک

✅میزان نرخ بیکاری در کشور بلژیک در سال 2021 چه مقدار است؟
با توجه به آخرین امار منتشر شده نرخ بیکاری در ماه ژانویه سال 2021 در کشور بلژیک 5.8 درصد می باشد.

✅حداکثر و حداقل حقوق و درآمد مشاغل در بلژیک برای هر ماه کار چه مقدار است؟
محدوده حقوق در کشور بلژیک در پایین ترین میزان برای هر ماه کار 1890 یورو و در بالاترین میزان حقوق برای هر ماه کار 25900 یورو می باشد.

✅بهترین روش برای کاریابی در بلژیک کدام روش می باشد؟
می توان گفت بهترین روش برای کاریابی در بلژیک مراجعه و ارسال رزومه کاری برای سایت ها و موسسات کاریابی در بلژیک می باشد.

✅افرادی که موفق به کاریابی در بلژیک می شوند پس از چند سال می توانند اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کنند؟
افرادی که موفق می شوند با ویزای کاری به بلژیک مهاجرت کنند می توانند با 5 سال کار و زندگی برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند و 1 سال پس از اخذ اقامت دائم می توانند برای تابعیت این کشور اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *