موسسات کاریابی در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  • نرخ بیکاری در انگلستان
  • لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
  • میزان حقوق مشاغل در انگلستان
  • بررسی روش های کاریابی در انگلستان
  • مؤسسات کاریابی در انگلستان
  • ویزای کار انگلستان
  • مدارک ویزای کار در انگلستان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در انگلستان
  • موسسات کاریابی در انگلستان و سخن پایانی
موسسات کاریابی در انگلستان

موسسات کاریابی در انگلستان و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در انگلستان، نگاهی به بهترین کار در انگلستان، شرایط یافتن شغل در انگلیس،  میزان حقوق و درآمد ماهیانه در انگلیس، نرخ بیکاری و بررسی روش های کاریابی و موسسات کاریابی در انگلستان از جمله موضوعاتی می باشد که در مقاله موسسات کاریابی در انگلستان به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد. آیا امکان کاریابی و یافتن شغل در انگلیس برای متقاضیان مهاجرت به این کشور امکان پذیر است؟ حقوق و درآمد ماهیانه در انگلیس در بیشترین و کمترین حالت ممکن  در مشاغل مختلف چه مقدار است؟ موسسات کاریابی در انگلستان چه خدماتی به متقاضیان کار در این کشور ارائه می نماید؟ سعی می کنیم در این مقاله به سوالات شما عزیزان در خصوص کاریابی و موسسات کاریابی در انگلستان پاسخ دهیم. موسسه حقوقی ملک پور از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران می باشد که به متقاضیان مهاجرت به کشور های سطح اول جهان خدمات بی نظیری ارائه می کند. افرادی که تمایل دارند اطلاعاتی در خصوص روش های مهاجرتی به دست آورند می توانند پس از برقراری تماس با موسسه به صورت رایگان این اطلاعات را از مشاورین مجموعه دریافت نمایند و به بررسی بهترین روش جهت مهاجرت خود بپردازند.

شرایط عمومی کار در انگلستان:

کشور انگلستان از کشور های شمال غرب قاره اروپا می باشد که صدها جزیره بزرگ و کوچک این کشور را تشکیل داده اند. شهر بزرگ و زیبای لندن پایتخت انگلیس می باشد و جمعیت این کشور بیشتر از 66 میلیون نفر است. مساحت انگلستان  130.390 کیلومتر مربع می باشد. کشور های ولز و اسکاتلند از همسایگان انگلیس می باشند. انگلیسی زبان رسمی و اصلی مردم در این کشور می باشد که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این کشور در میان مهاجران است. انگلستان کشوری بسیار پیشرفته و سطح بالا می باشد و به عنوان یکی از ابر قدرت های جهان نیز شناخته شده است. کیفیت بسیار بالا در نظام آموزشی، اقتصاد قوی نرخ بیکاری پایین باعث گردیده تا انگلستان به یک کشور مناسب برای کار و زندگی تبدیل شود. انگلستان که از کشور های مطرح در اروپا می باشد اما در سالیان گذشته از اتحادیه اروپا خارج گردیده و از کشور های عضو اتحادیه اروپا نمی باشد. افرادی که تمایل دارند تا به این کشور مهاجرت کنند، می توانند از برنامه های مهاجرتی مانند روش تحصیل، کار، سرمایه گذاری و یا روش کار تحصیل که کشور انگلستان قرار داده است وارد این کشور شوند. دوره های کار تحصیل که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است، فرصت مناسبی است که افراد علاوه بر درس خواندن، درآمد نیز داشته باشند. به عبارتی تحصیل شما ، کار شما را تضمین می کند. در ادامه به بررسی دقیق موسسات کاریابی در انگلستان و مهاجرت کاری به این کشور خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در انگلستان:

برای نیرو های ماهری که قصد دارند تا برای کار به کشور های دیگر مهاجرت نمایند، بررسی نرخ بیکاری به آن ها کمک می کند تا به صورت دقیق بتوانند از شرایط کار در آن کشور مطلع شوند و به کمک این موضوع بهترین انتخاب را برای مهاجرت کاری داشته باشند. انگلستان از مرفه ترین کشور های جهان می باشد که اقتصاد قوی دارد. انگلستان مانند تمام کشور های جهان درگیر ویروس کووید 19 شده است و این موضوع باعث شده تا به دلیل رعایت نمودن مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتقال این ویروس بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیلی شوند. نرخ بیکاری در انگلستان در دسامبر سال 2020 5.1 درصد بوده است. این مقدار از آگوست سال 20.16 بالاترین نرخ بیکاری در انگلستان بوده است. با این وجود نرخ بیکاری در انگلستان نسبت به کشور های سطح اول جهان که آن ها هم در گیر این ویروس می باشند بسیار پایین تر است و این نشان دهنده این موضوع است که دولت انگلستان تدابیر مناسبی را برای مقابله با این ویروس همه گیر اندیشیده است. در نمودار پایین نرخ بیکاری انگلستان را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در انگلستان

لیست مشاغل مورد نیاز در انگلستان 2021

بررسی لیست مشاغل کشور انگلستان یکی دیگر از مواردی است که افراد متقاضی که قصد دارند به انگلیس مهاجرت نمایند باید به بررسی آن بپردازند، این موضوع می تواند به هر نیروی کار کمک کند تا قبل از شروع برای پروسه مهاجرت به انگلستان بتواند تا اطلاعاتی در خصوص رشته های مورد نیاز انگلستان به دست آورد. در صورتی که رشته متقاضی در میان لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان قرار داشته باشد می تواند نوید این موضوع را بدهد که فرد متقاضی شانس بالایی برای پیدا کردن شغل در انگلستان را خواهد داشت. تمامی کشور ها در مشاغل مختلف ممکن است با کمبود نیرو مواجه باشند که این کمبود نیرو را هر ساله در قالب یک لیست ارائه می نمایند و این فرصت را در اختیار متقاضیان و نیرو های خارجی و داخلی واجد شرایط قرار می دهند که شانس خود را برای یافتن شغل در انگلیس امتحان کنند. افراد واجد شرایطی که شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان وجود دارد در صورتی که بتوانند شرایط کار در انگلستان را فراهم آورند این امکان برایشان به وجود می آید که به این کشور مهاجرت کنند. آخرین لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان که دولت این کشور منتشر کرده است را در لیست زیر برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان 2021
دانشمندان زیست شناسی و بیوشیمی مهندس برق – همه مشاغل
مهندس زمین شناسی مهندس الکترونیک – همه مشاغل
متخصص هیدروژئولوژی مهندسین طراحی و توسعه – همه مشاغل
ژئوفیزیکدان مهندسین تولید و فرآیند – همه مشاغل
دانشمند علوم اجتماعی و انسانی – فقط باستان شناسان تحلیلگر ، معمار و طراح سیستم سیستم تجارت
مهندس عمران – همه مشاغل برنامه نویسان و متخصصان توسعه نرم افزار – همه مشاغل
مهندس مکانیک – همه مشاغل متخصصان طراحی و توسعه وب – همه مشاغل
دامپزشکان- همه مشاغل جریان ، اقتصاددانان و آمار شناسان – فقط متخصصان اطلاعات و زیست اطلاعات
معمار – همه مشاغل  مهندسین کنترل و برنامه ریزی کیفیت – همه مشاغل
هنرمند – همه مشاغل سرآشپز 
طراحان گرافیک – همه مشاغل روانشناس – همه مشاغل
متخصص رادیوگرافی پزشکی – کلیه مشاغل پزشکان – تکنسین های رادیوتراپی کاردرمانگر – همه مشاغل
گفتاردرمانی و گفتار درمانی – همه مشاغل پرستار – همه مشاغل
ممدکاران اجتماعی پیراپزشک- همه مشاغل
متخصصان آموزش ابتدایی و مهد کودک متخصصان آموزش متوسطه

میزان حقوق مشاغل در انگلستان:

شاید بتوان گفت که برای مهاجرت کاری به انگلستان یکی از اصلی ترین عناوین برای بررسی مقدار حقوق در مشاغل است. حقوقی که در مشاغل به افراد داده می شود می تواند سطح زندگی آن ها را مشخص کند و تاثیرات مهمی بر زندگی افراد داشته باشد، در هر کشوری میزان درآمد در مشاغل مختلف متفاوت است، عموماً کمترین حقوق به کارگران تعلق دارد و می توان گفت افرادی که در رشته های مختلف به تحصیل پرداخته اند و دارای مدارک دانشگاهی هستند حقوق بالاتری را دریافت می کنند، مشاغلی مانند پزشکان، دانشمندان، مهندسان، خلبانان، مدیران ارشد از بالاترین سطح حقوق برخوردار می باشند. متوسط حقوق و درآمد ماهیانه در انگلیس به صورت میانگین حدود  5920 پوند می باشد، این مقدار حقوق به صورت متوسط می باشد، حداقل حقوق ماهیانه در انگلستان در برخی از مشاغل 1500 پوند می باشد همچنین محدوده حقوق در مشاغل انگلستان در بالاترین سطح ممکن برای کار در این کشور 26400 پوند می باشد.

بررسی روش های کاریابی در انگلستان:

برای به دست آوردن شغل مناسب در انگلستان به همان اندازه که داشتن مهارت، مدرک و آمادگی مهم است، شناخت مسیر برای کاریابی و جستجوی کار نیز دارای اهمیت است. اگر شما شرایط کار را داشته باشید اما نتوانید در انگلستان به دنبال کار باشید و یا ندانید که از چه روش های می توانید در انگلستان کار پیدا کنید، شانسی برای کاریابی در انگلیس نخواهید داشت. باید گفت چگونگی یافتن شغل در انگلیس به خودی خود مهارت محسوب می شود. ما در این بخش می خواهیم روش های کاریابی در انگلستان را مورد بررسی قرار دهیم. به صورت کلی باید دانست که مهاجرت کاری به انگلستان نیازمند دریافت دعوت نامه کاری از سمت یک کارفرما در این کشور می باشد. حال باید به این مساله پرداخت که چگونه یک فرد دارای شرایط باید یک کارفرما را در انگلستان پیدا کند و آن کارفرما را متقاعد به استخدام خود کند؟ به صورت کلی راه های مختلفی برای مهاجرت کاری به انگلیس وجود دارد. نمایشگاه ها ی شغلی و موسسات کاریابی در انگلستان، مطبوعات محلی و ملی، آژانس های استخدام، وب سایت های مشاغل خاص، شبکه های اجتماعی، فامیل و دوستان از راه های اصلی برای کاریابی در انگلستان می باشند. توجه داشته باشید که برای یافتن شغل در انگلیس و برای اینکه شانس بالایی برای پیدا کردن کارفرما در انگلستان داشته باشید باید سعی کنید تا از تمامی روش های نام برده استفاده نمایید و تنها از یک راه به کاریابی و یافتن شغل در انگلیس مشغول نشوید. شما می توانید با تهیه رزومه و CV  شغلی خود و ارسال آن برای موسسات کاریابی در انگلستان یا قرار دادن در سایت های کاریابی و یا فضای مجازی و دیگر راه ها این اطلاعات را در اختیار کارفرمایان قرار دهید تا آن ها بتوانند به بررسی شرایط شما بپردازند. توجه داشته باشید که رزومه و CV  خود را باید جوری بنویسید که کارفرما ترغیب شود تا به شما درخواست مصاحبه کاری بدهد.

موسسات کاریابی در انگلستان:

همان طور که گفتیم بازار کار انگلیس برای متقاضیان جویای کار مثبت به نظر می رسد. افرادی که دارای مهارت و حرفه در مشاغل مورد نیاز انگلستان می باشند در صورتی که بتوانند از سمت کارفرما در انگلیس به کار دعوت شوند این امکان را خواهند داشت تا در صورتی اخذ ویزا به انگلیس مهاجرت نمایند. در مطالب بالا انواع راه ها و روش ها برای کاریابی در انگلستان را توضیح دادیم. گفتیم که یافتن شغل در انگلیس برای افرادی که تمایل به مهاجرت و زندگی در انگلستان دارند و واجد شرایط کار در این کشور می باشند، می توانند از روش های مختلفی برای پیدا کردن کار در انگلیس اقدام کنند. روش های مختلفی وجود دارد، اما می توان گفت بهترین روش برای یافتن شغل در انگلیس مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در انگلستان می باشد، زیرا کارفرمایان بسیار زیادی جهت تکمیل نیروی کار، درخواست خود جهت استخدام نیرو را به موسسات کاریابی می دهند، از سمت دیگر تمامی افرادی که جویای کار می باشند و تمایل دارند تا در انگلستان مشغول به کار شوند در موسسات کاریابی در انگلستان ثبت نام می کنند و رزومه کاری و اطلاعات خود را در اختیار این موسسات قرار می دهند، موسسات کاریابی با توجه به نیاز کارفرمایان اطلاعات نیرو های کاری مناسب را برای آن ها ارسال می نمایند و کارفرمایان در صورت تمایل با نیروی کاری ارتباط برقرار می کنند و مصاحبه کاری را انجام می دهند. در این بخش لیستی از برترین موسسات کاریابی در انگلستان را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در انگلستان
 Impellam Hays
Reed Adecco
Venturi-Group – IT Airswift
Antal International InterQuest Group
Michael Page Morgan Hunt
Opus Professional Services Group StopGap
Asoria Seven Resourcing
Bond Recruitmen Blue Arrow

ویزای کار انگلستان:

پس از بررسی مباحث گوناگونی چون نرخ بیکاری، لیست شغل های مورد نیاز انگلستان، شرایط یافتن شغل در انگلیس، موسسات کاریابی در انگلستان، می توانیم متوجه این موضوع شویم که انگلیس کشوری مناسب برای مهاجرت می باشد و این شانس را به نیرو های ماهر از سراسر دنیا می دهد تا بتوانند در مشاغل مورد نیاز این کشور به کار مشغول شوند، لازمه و نیاز اصلی برای مهاجرت کاری یافتن شغل در انگلیس و دریافت دعوت نامه از سمت یک کارفرمای انگلیسی می باشد. گفتیم که راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که به نیرو های متقاضی در یافتن شغل در انگلیس کمک می کند، از جمله این روش ها می توان به موسسات کاریابی در انگلستان اشاره نمود. پس از دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما در انگلستان، نیروی متقاضی باید همراه با نامه جاب آفر جهت اخذ ویزای کاری انگلستان به سفارت این کشور مراجعه نماید و درخواست دریافت ویزای کاری انگلستان (TIER 2) را به سفارت این کشور بدهد. ویزای کاری انگلستان که با نام (TIER2) شناخته شده می باشد بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد و برای نیرو های کاری ماهر در برنامه مهاجرتی انگلستان قرار گرفته است. ویزای TIER2 برای نیرو های ماهری است که از شهروندان خارج از منطقه EEA می باشند و از سمت یک کارفرما با نامه پیشنهاد شغلی برای کار وارد انگلستان می شوند، نیرو های دارای مهارت که کشور انگلیس در زمینه کاری آن ها با کمبود نیرو مواجه است برای اخذ ویزای کاری انگلستان باید در آزمون امتیاز ویزای انگلیس 70 امتیاز کسب کنند. توجه داشته باشید که کارفرما باید دارای مجوز حمایت مالی می باشد همچنین شغل مورد نظر باید در لیست مشاغل مورد نیاز باشد و شخص باید شرایط زبان انگلیسی را داشته باشد. متقاضیان باید در شغلی که در آن پیشنهاد کاری دریافت می کنند باید حداقل حقوق 20.480 پوند در سال دریافت نمایند. شرایطی که متقاضیان باید برای کسب 70 امتیاز داشته باشند به شرح زیر است:

مدارک ویزای کار انگلستان:

متوجه شدیم که جهت اخذ ویزای کاری انگلستان(tier 2) متقاضیان باید بتوانند 70 امتیاز کسب کنند و در صورت کسب این امتیاز می توانند ویزای کاری انگلستان را دریافت نمایند و به این کشور مهاجرت نمایند. از اصلی ترین نیاز های اخذ ویزای کاری انگلستان داشتن دعوت نامه از سمت یک کارفرما و حامی مالی معتبر در انگلستان می باشد، همچنین متقاضی باید دارای سطح زبان باشد، از نیاز های اصلی دیگر دریافت حقوق حداقلی 20480 پوند برای هر سال کار می باشد و همچنین شغل متقاضی باید از مشاغل مورد نیاز انگلستان باشد. مقاله موسسات کاریابی در انگلستان توسط نیرو های موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش قرار گرفته است، استفاده از مطالب موجود در این مقاله بدون ذکر نام منبع خلاف محسوب می شود و شرعاً حرام می باشد. افراد واجد شرایط این امکان برایشان فراهم است تا با ارائه مدارک خود به سفارت انگلستان ویزای کاری انگلستان را اخذ نمایند. در قسمت زیر مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کاری انگلستان را قرار داده ایم:

  • اثبات دانش زبان انگلیسی
  • شماره مرجع حمایت مالی متقاضی(باید از سمت کارفرما در یافت کنید)
  • پاسپورت معتبر و سند دیگری که هویت و ملیت شخص را نشان دهد
  • عنوان شغلی و حقوق سالانه شخص
  • نام کارفرمای شما و شماره مجوز حامی مالی
  • شواهدی مبنی بر تمکن مالی برای تامین هزینه در انگلیس(مگر اینکه گواهی حمایت مالی از سمت کارفرما نشان داده شود)
  • نامه سلامت
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک و سوابق کاری
  • مدارک تحصیلی

اقامت و تابعیت در انگلستان از طریق کار:

افرادی که موفق به یافتن شغل در انگلیس می شوند و از سمت کارفرما و حامی مالی موفق به اخذ دعوت نامه می شوند می توانند برای مهاجرت به انگلیس اقدام نمایند. افراد متقاضی واجد شرایط باید برای اخذ ویزای کاری TIER2 به سفارت این کشور رفته و درخواست خود مبنی بر اخذ این ویزا را به سفارت انگلستان تحویل دهند. ویزای TIER2 برای افرادی که در مشاغل مورد نیاز انگلستان دارای مهارت می باشند صادر می گردد. متقاضیان پس از ورود به انگلستان در صورتی که در این کشور 5 سال مشغول به کار باشند و در این مدت در انگلستان جرمی را مرتکب نشده باشند و مالیات کاری خود را پرداخت نمایند می توانند اقامت دائم انگلستان را پس از 5 سال اخذ نمایند. پس از اخذ اقامت دائم انگلستان متقاضیان در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و از پس هزینه های زندگی و مخارج خود برآیند و دچار جرم و جنایت نشده باشند این امکان را دارند تا برای اخذ تابعیت انگلستان اقدام نمایند و در آزمون تابعیت شرکت نمایند و در صورتی که در این آزمون قبول شوند پاسپورت این کشور را اخذ نمایند.

موسسات کاریابی در انگلستان و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در انگلستان، نگاهی به شرایط یافتن شغل در انگلیس، نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان، میزان درآمد ماهیانه در انگلیس، شرایط اخذ ویزا و اقامت کاری انگلستان از مهمترین موضوعاتی است که در مقاله موسسات کاریابی در انگلستان مورد بررسی قرار دادیم. انگلستان از کشور های ابر قدرت و تاثیر گذار در جهان می باشد، این کشور پیشرفته یکی از کشور های است که متقاضیان مهاجرت در صورتی که شانسی برای مهاجرت به آن داشته باشد قطعا دریغ نمی کنند. نرخ بیکاری پایین، نظام اقتصادی قوی، وجود زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی این کشور از مهم ترین مواردی است که انگلستان را به کشوری مناسب برای مهاجرت تبدیل کرده است. افرادی که تمایل دارند تا به واسطه تخصص خود به این کشور مهاجرت نمایند می توانند از طریق موسسات کاریابی در انگلستان به جستجوی کار بپردازند. موسسه حقوقی ملک پور با کادری با تجربه و داشتن دفاتر و شعب مختلف در سطح جهان این شرایط را فراهم آورده تا خدمات مناسبی را به متقاضیان مهاجرت به کشور های جهان ارائه نماید. شما می توانید پس از برقراری ارتباط با دفاتر موسسه به صورت رایگان اطلاعات مهاجرتی در خصوص موسسات کاریابی در انگلستان به دست آورید و همچنین می توانید شرایط مهاجرتی خود را با مشاورین موسسه در ارتباط بگذارید تا آن ها پس از بررسی بهترین روش ها و کشور ها جهت مهاجرت را به شما پیشنهاد دهند

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در ایرلند

جهت اخذ ویزای کاری انگلستان (TIER 2) کسب حداقل چه امتیازی نیاز است؟
جهت اخذ ویزای کاری متقاضیان با داشتن شرایط باید حداقل 70 امتیاز کسب نمایند.


✅ متقاضیان برای کسب امتیازات لازم جهت اخذ ویزای کاری (TIER2) باید چه شرایطی داشته باشند؟
اصلی ترین شرایط جهت اخذ این ویزا پیشنهاد کار توسط اسپانسر تایید شده، مهارت در شغل مربوطه، داشتن سطح زبان انگلیسی ( حداقل در سطح B1)، دریافت حداقل حقوق 20.480 پوند در هر سال و داشتن دعوت نامه کاری از مشاغلی که جز مشاغل کمبود در انگلستان می باشد.


✅ بهترین راه جهت پیدا کردن کارفرما در انگلستان کدام می باشد؟
روش های مختلفی برای کاریابی در انگلستان وجود دارد اما جستجوی کار از طریق موسسات کاریابی را می توان مقرون به صرفه ترین روش برای پیدا کردن کارفرما دانست.


✅ متوسط حقوق در مشاغل انگلستان چه مقدار است؟
مطابق با آمار متوسط حقوق یک نیرو در انگلستان برای هر ماه کار در این کشور 5.920 پوند می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *