موسسات کاریابی در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در اسپانیا
  • نرخ بیکاری در اسپانیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021
  • میزان حقوق مشاغل در اسپانیا
  • بررسی روش های کاریابی در اسپانیا
  • مؤسسات کاریابی در اسپانیا
  • ویزای کار اسپانیا
  • مدارک ویزای کار در اسپانیا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در اسپانیا
  • موسسات کاریابی در اسپانیا و سخن پایانی
موسسات کاریابی در اسپانیا

موسسات کاریابی در اسپانیا و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در اسپانیا، لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا، ورود به بازار کار از طریق تحصیل در اسپانیا، بررسی پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا، شرایط زندگی و کار در اسپانیا و دیگر موضوعات مرتبط با موسسات کاریابی در اسپانیا را در این مقاله به صورت علمی بررسی خواهیم کرد. موسسات کاریابی در اسپانیا تا چه مقدار می تواند در کاریابی در این کشور به متقاضیان کمک کنند؟  اخذ اقامت و تابعیت پس از چند سال زندگی و کار در اسپانیا امکان پذیر است؟ شرایط کار پس از تحصیل در اسپانیا چگونه می باشد؟ در این مقاله به تمامی ابهامات شما در خصوص کاریابی از طریق موسسات کاریابی در اسپانیا پاسخ خواهیم داد. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بیشتر از 20 سال در امور مهاجرتی و کار در زمینه اخذ ویزا از روش های مختلف، می تواند به شما عزیزان متقاضی به مهاجرت خدمات بی نظیری را ارائه نماید. شما می توانید با برقرار کردن ارتباط با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور  اتریش) به صورت رایگان به مشاوره مهاجرتی با کارشناسان بپردازید و از جدیدترین روش های مهاجرت مطلع شوید.

شرایط عمومی کار در اسپانیا:

متقاضیانی که قصد دارند تا جهت کار به کشور اسپانیا مهاجرت نمایند باید قبل از ورود به پروسه مهاجرت با شرایط عمومی این کشور آشنا شوند. در این بخش به معرفی کشور اسپانیا خواهیم پرداخت. اسپانیا از کشور های واقع در جنوب غرب اروپا می باشد، این کشور زیبا واقع در شبه جزیره ایبری می باشد. پایتخت اسپانیا شهر مادرید می باشد. همسایگان این کشور پرتغال، فرانسه آندورا و خلیج بیسکای می باشد. اسپانیا با مساحتی معادل 505.990 کیلومتر مربع در رتبه پنجم پهناور ترین کشور های اروپا قرار دارد. جمعیت اسپانیا نزدیک به 47 میلیون نفر می باشد. اسپانیا از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه سیزدهم جهان قرار دارد. زبان رسمی در اسپانیا، اسپانیولی است. متقاضیانی که تمایل دارند تا در کشور اسپانیا مشغول به کار شوند باید قبل از هر گونه اقدامی برای مهاجرت کاری موضوعات مختلفی مانند نرخ بیکاری، لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا، شرایط زندگی و کار در اسپانیا، حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا و… را مورد بررسی قرار دهند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

نرخ بیکاری در اسپانیا:

همان طور که گفته شد یکی از مسائل مهم برای بررسی جهت مهاجرت کاری به اسپانیا بررسی نرخ بیکاری در این کشور است. بررسی نرخ بیکاری در اسپانیا به شما کمک می کند تا با شرایط کار در اسپانیا آشنا شوید و با توجه به نرخ بیکاری و میزان افراد بیکار در این کشور می توان به این نتیجه رسید که آیا اسپانیا می تواند با توجه به تخصص شما مقصد مناسبی باشد یا خیر. وضعیت نرخ بیکاری در اسپانیا نسبت به کشور های سطح اول اروپا مانند آلمان، دانمارک، نروژ، اتریش دارای نرخ بالاتری می باشد که این موضوع می تواند یک نکته منفی برای مهاجرت به اسپانیا باشد، البته باید در نظر داشت برای رشته های که در کشور اسپانیا مورد نیاز می باشند این امکان وجود دارد که افراد متخصص بتوانند در این رشته ها به کاریابی بپردازند،. با توجه به درصد بالای نرخ بیکاری در اسپانیا ممکن است کاریابی در این کشور برای متقاضیان زندگی و کار در اسپانیا با سختی های روبرو باشد اما این امکان وجود دارد تا از طریق روش های کاریابی مانند موسسات کاریابی در اسپانیا متقاضیان بتوانند در این کشور به کاریابی بپردازند. با توجه به آخرین آمار معتبر، نرخ بیکاری در اسپانیا در ماه ژانویه سال 2021 نزدیک به 16.13 درصد بوده است. در بخش زیر نمودار نرخ بیکاری در کشور اسپانیا را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در اسپانیا

لیست مشاغل مورد نیاز در اسپانیا2021

متقاضیانی که تمایل دارند تا در اسپانیا به کار بپردازند و برای ادامه زندگی و کار به اسپانیا مهاجرت نمایند باید بدانند که افرادی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند باید بتوانند از سمت کارفرمای اسپانیایی به کار دعوت شوند و با ارائه دعوت نامه دریافتی از سوی کارفرمای اسپانیایی برای اخذ ویزای کاری اسپانیا اقدام کنند. با توجه به نرخ بالای بیکاری در اسپانیا ممکن است کاریابی در این کشور برای متقاضیان خارجی با سختی های فراوان روبرو باشد، به همین منظور باید قبل هر نوع اقدامی به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در اسپانیا بپردازند و در صورتی شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا باشد شانس بیشتری برای کاریابی در این کشور خواند داشت. در جدول زیر لیست مشاغل مورد نیاز در کشور اسپانیا را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا 2021
مشاغل مشاور بازرگانی
مشاغل IT
مشاغل مهندسی مکانیک
مشاغل مهندسی صنایع
مشاغل پزشکی و کادر درمان
مشاغل گردشگری
آموزش زبان

میزان حقوق مشاغل در اسپانیا:

در ادامه موضوع موسسات کاریابی در اسپانیا به بررسی حقوق و درآمد نیرو های کاری در این کشور خواهیم پرداخت. متقاضیان باید به این نکته توجه کنند که دانستن تعهدات و حقوق از اصلی ترین موارد جهت مهاجرت کاری می باشد. دانستن میزان حقوق و تعهدات به نیروهای کار کمک می کند تا شرایط مهاجرت به اسپانیا را بهتر درک نمایند و پس از بررسی میزان حقوق می توانند به مقایسه با هزینه های زندگی در اسپانیا بپردازند. پس از بررسی فرد متقاضی می تواند با اطمینان خاطر بالاتری برای مهاجرت کاری به اسپانیا اقدام کنند. به صورت کلی پایین ترین میزان حقوق یک نیروی کار در اسپانیا برای هر ماه  900 یورو می باشد و این مقدار در بالاترین میزان خود به 21000 یورو در هر ماه می رسد. البته باید توجه داشت که عوامل مختلفی در افزایش حقوق یک نیروی کار در اسپانیا تاثیر مستقیم دارند، عواملی مانند تجربه کاری، میزان تحصیلات از اصلی ترین علل افزایش حقوق نیرو های کار در اسپانیا می باشند. در ادامه این بخش میزان حقوق برخی از مشاغل در اسپانیا و همچنین برخی از پر درآمد ترین مشاغل در اسپانیا را برای شما در جدول زیر قرار داده ایم:

مشاغل میزان حقوق
حسابداران 3.780 یورو
طراحان گرافیک 3.730 یورو
مهندسان هوافضا 5.800 یورو
مهمانداران هواپیما 4.410 یورو
خلبان 6.000 یورو
معماران 4.740 یورو
مکانیک 2.830 یورو
مدیر شعبه بانک 7.650یورو
مترجمین 4.650 یورو
مهندسان عمران 4.470 یورو
مهندسان برق 5.200 یورو
سر آشپز 4.370 یورو
پیشخدمت 3.270 یورو
دندانپزشک 12.000 یورو
پرستار 4.350 یورو
تکنسین کامپیوتر 4.030 یورو
وکلا 7.210 یورو

بررسی روش های کاریابی در اسپانیا:

همان گونه که اشاره شد نیرو های کاری و دارای تخصص که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا هستند برای کار در کشور اسپانیا نیاز دارند تا از طرف یک کارفرما در اسپانیا به کار دعوت شوند. شاید این سوال برای شما وجود آید که چگونه می تواند در کشور اسپانیا از طرف یک کارفرما دعوت نامه کاری اخذ نمود و به جستجوی کار پرداخت.؟ باید بگوییم متقاضیان خارجی که می خواهند به اسپانیا مهاجرت کنند پس از بررسی موضوعات گوناگون و اتخاذ تصمیم برای مهاجرت کاری به این کشور می توانند از روش های گوناگون برای کاریابی در این کشور اقدام نمایند. روش های مانند مهاجرت تحصیلی و سرمایه گزاری در اسپانیا از روش های می باشد که متقاضیان می توانند از طریق آن ها به کشور اسپانیا مهاجرت نمایند و پس از ورود با این روش ها می توانند به کاریابی در اسپانیا بپردازند، قابل ذکر است که این روش ها شامل هزینه های بالا می باشد و برای متقاضیان کار مقرون به صرفه نمی باشد، علاوه بر روش های تحصیل در اسپانیا و سرمایه گذاری در این کشور می تواند به روش های مقرون به صرفه ای مانند ثبت نام در موسسات کاریابی در اسپانیا و بررسی سایت های استخدامی این کشور اشاره نمود. جستجوی کار در اسپانیا از طریق موسسات کاریابی به این صورت می باشد که متقاضی رزومه کاری خود را در سایت های موسسات کاریابی در اسپانیا بارگزاری می نماید و سپس کارفرمایان جویای نیروی کار با بررسی این رزومه ها و در صورت نیاز با شخص متقاضی به مصاحبه کاری خواهند پرداخت و در صورت رضایت برای آن ها دعوت نامه کاری ارسال می نمایند.

موسسات کاریابی در اسپانیا:

در ادامه این نوشتار و پیرو مطالب قبلی در این قسمت به معرفی موسسات کاریابی در اسپانیا خواهیم پرداخت. افرادی که تمایل دارند تا در کشور اسپانیا وارد بازار کار شوند باید اطلاع داشته باشند که اولویت کارفرمایان برای استخدام با افرادی می باشد که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس می باشند و در رشته تخصصی خود دارای سابقه کار باشند، همچنین داشتن سطح زبان اسپانیایی برای ارتباط با کارفرما و زندگی و کار در اسپانیا از الزامات می باشد، گفتیم که تحصیل در اسپانیا و سرمایه گزاری از روش های کاریابی در این کشور به شمار می روند اما مقرون به صرفه ترین روش برای افراد واجد شرایط ثبت نام در موسسات کاریابی در اسپانیا می باشد. در ادامه به معرفی بهترین موسسات کاریابی در اسپانیا خواهیم پرداخت:

موسسات کاریابی در اسپانیا
hays
Jobs Agency FM
Job Brokers S.L.
Trs Staffing Solutions
Placement Finders
Akuaro

ویزای کار اسپانیا:

همان طور که در مطالب بالا اشاره شد، شهروندانی که از کشور های خارج از اتحادیه اروپا می باشند برای کار در اسپانیا باید در مرحله اول از طرف یک کارفرمای مورد تایید دعوت نامه کاری اخذ نمایند. کارفرمای اسپانیایی برای این که بتواند نیروی مورد نیاز خود را از کشور های خارج از اتحادیه اروپا به کار دعوت نماید، باید اثبات کند که شرکت و یا کمپانی او در کشور اسپانیا به ثبت و تایید رسیده است و مالیات شرکت خود را پرداخت می نماید. پس از ارسال دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در اسپانیا و بسته شدن قرار داد کاری بین طرفین، کارفرما باید جهت اخذ مجوز های کار و مجوز اقامت نیروی کاری خود به اداره مهاجرت در این کشور مراجعه نماید و درخواست دهد. افرادی که موفق می شوند در کشور اسپانیا از سمت کارفرما دعوت نامه معتبر دریافت نمایند می توانند برای اخذ ویزای کای این کشور به سفارت اسپانیا در کشور خود مراجعه نمایند و با ارائه مدارک خود مسیر اخذ ویزای کار در اسپانیا را طی کنند.

مدارک ویزای کار اسپانیا:

همانطور که گفتیم افراد متقاضی جهت اخذ ویزای کاری کشور اسپانیا در مرحله اول باید بتوانند از سمت یک کارفرما در کشور اسپانیا دعوت نامه کاری اخذ نمایند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که در صورت فعال نبود شرکت اسپانیایی امکان اخذ ویزا وجود نخواهد داشت و شرکت و یا موسسه ای که برای شخص دعوت نامه کاری ارسال می کند باید حتما مورد تایید دولت اسپانیا باشد. پس از اخذ دعوت نامه کاری و عقد قرار داد کار، متقاضی می تواند برای اخذ ویزای کاری اسپانیا به کنسولگری این کشور مراجعه نماید و با ارائه مدارک خود جهت اخذ ویزای این کشور اقدام نماید. در ادامه مدارکی را که یک شخص متقاضی به کار در اسپانیا باید به سفارت این کشور ارائه نماید را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • مدارک هویتی شخص اصلی(شناسنامه)
  • گذرنامه معتبر
  • ارائه رزومه کاری
  • ارائه دعوت نامه کاری معتبر
  • بیمه نامه کاری
  • نامه گردش حساب بانکی و تمکن مالی
  • عدم سوء پیشینه
  • عکس
  • نامه سلامت
  • مدارک تحصیلی

اقامت و تابعیت در اسپانیا از طریق کار:

تا این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در اسپانیا موضوعات مختلفی مانند کاریابی از طریق تحصیل در اسپانیا، لیست مشاغل مورد نیاز در اسپانیا، نرخ بیکاری در این کشور، میزان حقوق مشاغل و دیگر عناوین مرتبط با موضوع موسسات کاریابی در اسپانیا را مورد بررسی قرار دادیم. بدون شک افرادی که تمایل دارند تا به اسپانیا مهاجرت کاری نمایند تمایل دارند تا در این کشور اقامت دائم و در نهایت تابعیت و شهروندی را دریافت کنند. باید گفت این امکان برای متقاضیانی که موفق به اخذ ویزای کار در اسپانیا می شوند وجود دارد که با زندگی و کار در اسپانیا به مدت زمان 5 سال با رعایت قوانین و مقررات اسپانیا و همچنین تسلط به زبان این کشور و نداشتن سو پیشینه در اسپانیا اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. این مقاله توسط کارشناسان و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و هر نوع استفاده خلاف قوانین می باشد و موجب نارضایتی موسسه خواهد شد. افرادی که موفق به دریافت اقامت دائم اسپانیا می شوند می توانند با زندگی و کار در اسپانیا به مدت 5 سال پس از دریافت اقامت دائم برای دریافت تابعیت این کشور اقدام نمایند. جهت دریافت تابعیت اسپانیا شخص باید در آزمون تابعیت شرکت نماید و در صورت داشتن شرایط به وی تابعیت اسپانیا اعطا می گرد.

موسسات کاریابی در اسپانیا و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در اسپانیا، شرایط زندگی و کار در اسپانیا، لیست مشاغل مورد نیاز اسپانیا، حقوق و درآمد مشاغل در این کشور، نگاهی به پر درآمد ترین مشاغل در اسپانیا و سایر عناوین و موضوعات مرتبط با موسسات کاریابی در اسپانیا را مورد بررسی علمی قرار دادیم. مهاجرت کاری به کشور اسپانیا برای شهروندان خارجی همانند اکثریت کشور های اروپایی به این صورت است که شخص در ابتدا باید از سمت یک کارفرما در این کشور به کار دعوت شود. با توجه به نرخ بالای بیکاری در اسپانیا باید گفت کاریابی در این کشور کمی مشکل است و از این رو پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت دارا بودن شرایط می توانند برای کشور های سطح اول مانند اتریش، آلمان، دانمارک و.. اقدام نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه طولانی در امور مهاجرتی و کار در زمینه اخذ ویزا از روش های مختلف، می تواند به شما عزیزان متقاضی به مهاجرت خدمات بی نظیری را ارائه نماید. شما می توانید با برقرار کردن ارتباط با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) به صورت رایگان به مشاوره مهاجرتی با کارشناسان بپردازید و از جدیدترین روش های مهاجرت مطلع شوید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در اسپانیا

✅حداکثر حقوق مشاغل در اسپانیا برای هر سال کار چه مقدار می باشد؟

حداکثر حقوق مشاغل در کشور اسپانیا برای هر سال کار21000 یورو می باشد.

✅آیا کشور اسپانیا برای مهاجرت کاری مناسب می باشد؟

با توجه به اخرین آمار منتشر شده از نرخ بیکاری در اسپانیا این کشور با نرخ بیکاری بیش از 16 درصد یکی از بالاترین میزان ها در نرخ بیکاری در اروپا می باشد و افراد متخصص می توانند به کشور های که نرخ بیکاری پایینی دارند مهاجرت نمایند.

✅مهم ترین مشاغل مورد نیاز در کشور اسپانیا کدامند؟

مشاغلی چون IT، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، پزشکی، مشاغل گردشگری از اصلی ترین مشاغل مورد نیاز در اسپانیا می باشند.

✅بهترین روش برای کاریابی در اسپانیا کدام روش می باشد؟

مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در اسپانیا بهترین روش و مقرون به صرفه ترین روش برای کاریابی در اسپانیا می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *