مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و شرایط عمومی آن
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و نرخ بیکاری در کانادا
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سیستم EXPRESS ENTRY
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سیستم امتیاز بندی در مرحله اول
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سیستم امتیاز بندی در مرحله دوم
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و ویزای همراه
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و مدارک مورد نیاز
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و میزان حقوق در کانادا
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و مشاغل مورد نیاز
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا نحوه کاریابی در کانادا
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و موسسات کاریابی در کانادا
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و خدمات موسسه حقوقی ملک پور
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کانادا
  • مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سخن پایانی
مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار 2021، برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، اخذ ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا و همچنین نحوه اخذ اقامت و تابعیت و امتیاز بندی سیستم اکسپرس اینتری را در مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا به صورت علمی بررسی خواهیم کرد.

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و مقدمه ای بر آن

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار 2021، برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، اخذ ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا و همچنین نحوه اخذ اقامت و تابعیت و امتیاز بندی سیستم اکسپرس اینتری را در مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا به صورت علمی بررسی خواهیم کرد. مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا چگونه امکان پذیر است؟ مهاجرت به کانادا از طریق کار 2021 چگونه می باشد؟ برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا چگونه عمل می کند؟ مهاجرت به کانادا از طریق تخصص به چه شیوه ای می باشد؟ اخذ ویزای اسکیل ورکر(SKILLED WORKER)  کانادا  چگونه امکان پذیر است؟ شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا به تمامی پاسخ های این قبیل سوالات دست یابید. مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا از طریق کسب امتیازات لازم در سیستم اکسپرس اینتری می باشد، که در صورت کسب کردن حداقل امتیاز، می توان اقامت این کشور را اخذ کرد. در طول نگارش مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا، سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی اطلاعات و شرایط لازم جهت مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. موسسه حقوقی ملک پور در ونکوور کانادا دارای یک شعبه کاری و مشاور رسمی مهاجرت به کانادا می باشد و می تواند شما را در جهت مهاجرت به کانادا به بهترین شیوه یاری رساند.

شرایط عمومی مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا:

برای آگاهی بیشتر از روند مهاجرت نیرو های متخصص به کانادا، ابتدا به بررسی شرایط کار کانادا می پردازیم. شایان ذکر است کشور کانادا به دلیل پهناور بودن و پیشرفته بودن در سطح جهان، کشوری ایده آل و جذاب می باشد، که به صورت دائمی به نیروهای متخصص از سراسر دنیا توجه ویژه ای داشته است و یک کشور مهاجر پذیر به شمار می رود. کشور کانادا هر ساله به دلیل ویژگی هایی که دارد، مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار می گیرد و مردمان بسیاری به این کشور جهت سرمایه گذاری، کار، تحصیل و … روی می آورند. کانادا با پهناوری بسیار زیادی که دارد، در مقایسه با دیگر کشورهای جهان در رده دوم قرار دارد و جمعیتی 36 میلیون نفری دارد. دولت کانادا برای ارزیابی مهاجرت به کانادا به منظور کار، سیستم اکسپرس اینتری (EE) را طراحی نموده، که از این طریق افراد متخصص پس از کسب حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز، می توانند وارد پروسه اسکیل ورکر کانادا شوند. مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، بر اساس جداول امتیاز بندی سیستم اکسپرس اینتری (EE) می باشد، که طبق آخرین به روز رسانی ها، در ادامه نوشتار به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

فایل تصویری کارشناس ارشد موسسه در خصوص برنامه اسکیل ورکر

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کانادا

نرخ بیکاری در کانادا:

همان گونه که بیان کردیم، کشور کانادا بسیار پیشرفته و با زیر ساخت های فرهنگی در جهان می باشد و هر آن چه یک کشور را پیشرفته می سازد، سطح اقتصادی و فرهنگی، سطح رفاهی و خدماتی آن کشور می باشد. این عوامل ارتباط مستقیمی با سطح کار و اصول کار دارند و نرخ بیکاری بیان گر چنین وضعیتی می باشد. جهت اطلاع از وضعیت کار در کانادا می توان میزان نرخ بیکاری در کانادا را ارزیابی نمود. نرخ بیکاری در کانادا در سال جاری، نسبت به جمعیت این کشور و با توجه به شیوع بیماری کرونا، حدود 7.5 درصد می باشد. این میزان از نرخ در چنین شرایطی، سطح مناسبی از کار در کانادا را بیان می نماید. با توجه به این نرخ می توان بیان کرد، کانادا سیاست اصولی را در اشتغال به کار گرفته است. در ادامه برای شما عزیزان نمودار نرخ بیکاری در کانادا را آورده ایم.

نرخ بیکاری کانادا 2021

آخرین تغییرات برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا:

همانطور که می دانید برنامه نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا یکی از کم هزینه ترین روش های مهاجرت کاری برای افراد واجد شرایط است. در این ویدئو مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا آقای افضلی در خصوص آخرین تغییرات برنامه federal skilled worker یا نیروی کار ماهر دولت فدرال کانادا که تحت عنوان سیستم اکسپرس اینتری اقدام می کنید را ارائه می دهند.

با دیدن این ویدئو اطلاعات زیر را کسب خواهید کرد.

میزان تمکن مالی طبق آخرین به روز رسانی قوانین برای برنامه اکسپرس اینتری چه مقدار است؟

در صورت داشتن همراه میزان تمکن مالی به چه مقدار افزایش می یابد؟

تمکن مالی به چه صورت و چگونه می بایست به دولت ارائه شود؟

آیا در مرحله ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری نیاز به ارائه مدرک تمکن مالی می باشد؟

پس از دریافت دعوتنامه چه مدارک مالی می بایست ارائه گردد؟

نامه تمکن مالی چه شرایطی دارد و چه اطلاعاتی را نشان می دهد؟

کف امتیازی برای انتخاب شدن در این سیستم چقدر است؟

در چه صورت شانس بیشتری برای انتخاب شدن خواهیم داشت؟

فایل صوتی این ویدئو

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سیستم EXPRESS ENTRY:

EXPRES ENTRY یک سیستم امتیاز بندی در کانادا می باشد، که جهت رسیدگی به پرونده درخواست متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص در سال 2015 به تاسیس درآمد و به پرونده 4 گروه نیروی تجربی دولت فدرال، برنامه های استانی، نیروی متخصص فدرال و نیروی تجربی کانادایی شروع به رسیدگی کرد. مدت زمانی که به بررسی پرونده متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص به طول می انجامد، 180 روز (6 ماه) می باشد. شما خوبان می توانید جهت ارزیابی مهاجرت به کانادا، در وب سایتی که کانادا به عنوان یک ابزار در اختیار عموم مردم قرار داده است، شرایط خود را جهت مهاجرت به کانادا از طریق کار 2021 و اقامت کانادا از طریق کار بسنجید. از این رو شما می توانید، به سایت رسمی کانادا وارد شده و در قسمت CRS TOOL امتیازات خویش را محاسبه نمایید.

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا  و سیستم امتیاز بندی در مرحله اول:

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص طبق گفته های فوق، بر اساس کسب امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری می باشد، که این سیستم بر اساس امتیاز ( POINT BASE SYSTEM ) می باشد. اشخاص پس از کسب امتیازات لازم در مرحله اول می توانند وارد مرحله دوم امتیاز بندی شده و در صورت کسب امتیاز در مرحله دوم و در صورت اخذ اقامت دائم کانادا، می توانند جهت اخذ ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا اقدام نمایند. به عبارتی دیگر، در مرحله اول صلاحیت شما مورد بررسی قرار گرفته و امتیازات شما محاسبه می گردد و اگر بتوانید در مرحله اول امتیازات لازم را به دست بیاورید، می توانید وارد مرحله دوم شوید، که به ان مرحله ( استخر یا POOL مجازی) می گویند. امتیازاتی که در مرحله اول می توانید کسب کنید، بر اساس سن، سابقه کاری، میزان تحصیلات و مدرک تحصیلی، زبان، انطباق پذیری با محیط می باشد. امتیاز لازم در مرحله اول برای اشخاص متخصص، 67 امتیاز از 100 امتیاز می باشد، که بر اساس جداول زیر، این امتیازات محاسبه می گردد.

فاکتور سن:

سن شخص متقاضی امتیاز
زیر 18 سال 0
18 تا 35 سال 12
36 11
37 10
38 9
39 8
40 7
41 6
42 5
43 4
44 3
45 2
46 1
47 و بیش از آن 0

فاکتور سطح زبان:

نمره زبان امتیاز
CLB کمتر از 7 0
CLB 7 16
CLB 8 20
CLB 9  و یا بیش تر از آن 24

فاکتور سطح تحصیلات:

تحصیلات متقاضی امتیاز
دیپلم 5
فوق دیپلم 19
کارشناسی 21
کارشناسی ارشد 23
دکترا 25

فاکتور سابقه کار:

سابقه کار متقاضی امتیاز
با یک سال سابقه 9
با داشتن 2 تا 3 سال سابقه 11
با داشتن 4 تا 5 سال سابقه 13
با بیش از 6 سال سابقه 15

فاکتور پیشنهاد کار:
متقاضی در صورتی که از کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی دائم و یا تمام وقت، با دستمزد داشته باشد، 10 امتیاز کسب می نماید.

نکته: توجه داشته باشید، لازم است کد عناوین شغلی شما در طبقه بندی ملی شغل های کانادا NATIONAL OCCUPATIONAL CLASSIFICATION (NOC) موجود بوده و در بخش SKILL LEVEL در بخش A یا B باشد.

نکته: NOC یک سیستم برای طبقه بندی کردن شغل ها و عناوین شغلی در کشور کانادا می باشد، که در NOC مشاغل به ترتیب وظایف شغلی و کاری فرد عنوان می گردند و شخص ملزم به یافتن کد خود از این لیست می باشد.

فاکتور انطباق پذیری:

شخص متقاضی کار در کانادا می تواند از همسر و یا داشتن خویشاوندی در کانادا، امتیاز بگیرد.

سابقه کار متقاضی امتیاز
مدرک زبان همسر شخص 5
از قبل تحصیلات داشتن در کانادا 5
مدرک تحصیلی از کانادا برای همسر 5
سوابق کاری در کانادا 10
سوابق کاری همسر در کانادا 5
قوم و خویش در کانادا 5

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص شرایط اسکیل ورکر و جدول امتیازبندی کانادا

فایل صوتی این ویدئو

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سیستم امتیاز بندی در مرحله دوم:

مرحله دوم سیستم امتیاز بندی کانادا، پس از کسب 67 امتیاز افراد متخصص در مرحله اول سیستم امتیاز بندی می باشد. حال اشخاص متخصص می توانند وارد استخر شده و با کسب امتیازات لازم در این مرحله، امتیازات لازم را به دست بیاورند. در این مرحله از سیستم اکسپرس اینتری (EE) 1200 امتیاز تعریف شده می باشد، که حداقل امتیاز مورد نیاز در این سیستم و برای متقاضیان جهت خروج از استخر حدود 460 امتیاز می باشد و این امتیاز با توجه به معیار هایی ممکن است تغییر نماید. در مرحله دوم معیار هایی که برای اخذ ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا می باشد، بسته به عوامل انسانی از جمله سن، تحصیلات، سوابق کاری، سطح مدرک زبان و … می باشد. چنانچه در این مرحله، که در هر سال 25 بار صورت می گیرد، بالاترین امتیاز را بیاورید، می توانید اقامت دائم (permanent Residence) (PR) خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال خویش را دریافت نمایند. جدول زیر، حداکثر امتیازاتی که اشخاص می توانند از عوامل انسانی کسب نمایند، نمایش داده شده است که حداکثر سطح امتیازات که از عوامل انسانی(سن، تحصیلات، سطح زبان و سابقه کار) برای متاهلان 460 و برای مجردان 500 امتیاز می باشد. این امتیازات بر اساس جداول زیر این مطلب به دست می آیند.

امتیازات بدون همسر امتیازات در کنار همسر عوامل
110 100 سن
160 150 زبان
150 140 تحصیلات
80 70 تجربه کاری در کانادا

فاکتور سن:

برای مجرد ها 110 امتیاز برای متاهل ها 100 امتیاز سن متقاضی
0 0 17 سال و زیر 17 سال
99 90 18
105 95 19
110 100 20 الی 29
105 95 30
99 90 31
94 85 32
88 80 33
83 75 34
77 70 35
72 65 36
66 60 37
61 55 38
55 50 39
50 45 40
39 35 41
28 25 42
17 15 43
6 5 44
0 0 45 و بالای 45

فاکتور سطح تحصیلات:

افراد مجرد افراد متاهل مقطع تحصیلات
0 0 کمتر از دبیرستان
30 28 دیپلم
90 84 مدرک 1 سال اخذ شده از سوی کالج و یا دیگر موسسات
98 91 مدرک 2 سال اخذ شده از سوی دانشگاه و یا دیگر موسسات
120 112 لیسانس و یا دیگر دوره 3 ساله در کالج و یا دیگر موسسات
128 119 داشتن 2 مدرک و یا بیشتر

که یکی حداقل 3 ساله باشد

135 126 مدرکی که برای یک شغل نیاز می باشد. مانند لیسانس یا فوق لیسانس پزشکی، دامپزشکی، اوپتومتری و …
150 140 دکترا (ph.D.)

مهارت زبان اول:

امتیاز زبان برای مجردها امتیاز زبان برا متاهلین نمره CLB برای هر مهارت
34 32 CLB10 و یا کمتر
31 29 CLB9
23 22 CLB8
17 16 CLB7
9 8 CLB6
6 6 CLB4 یا5
0 0 CLB زیر نمره 4

مهارت زبان دوم:

امتیاز زبان برای مجردها امتیاز زبان برا متاهلین نمره برای هر مهارت
6 6 نمره 9 و بیش از آن
3 3 نمره 7 و 8
1 1 نمره 5 و 6
0 0 نمره 4 و کمتر از آن

پادکست مشاور رسمی مهاجرت دولت کانادا در رابطه با مدرک زبان کافی برای امتیاز خوب در اکسپرس اینتری

امتیازات همسر در مرحله دوم:

حداکثر امتیازات 40 عواملی که به همسر مربوط می باشند
20 زبان
10 تحصیلات
10 سوابق کاری در کانادا

تحصیلات همسر در مرحله دوم:

امتیاز تحصیلات
0 زیر دبیرستان
2 دیپلم
6 مدرک تحصیلی 1 ساله از سوی دانشگاه و یا دیگر موسسات
7 مدرک تحصیلی 2 ساله از سوی دانشگاه و یا دیگر موسسات
8 لیسانس و یا 3 سال دوره و بیشتر، در دانشگاه و یا دیگر موسسات
9 2 مدرک دارا بودن که یکی از آنان بیش از 3 ساله باشد
10 داشتن مدرک مورد نیاز برای انجام شغل مربوطه (فوق لیسانس و یا مدرک تخصصی) پزشکی، داروسازی، کایروپراکتیک و …
10 دکترا (ph.D.)

امتیاز همسر در مهارت زبان (مرحله دوم) :

امتیاز نمره زبان
5 CLB9 و یا بیش از آن
3 CLB 7 یا 8
1 CLB5 یا 6
0 CLB4 و یا کمتر از آن

امتیازات همسر فاکتور سابقه کار (مرحله دوم):

امتیاز سابقه کار 
10 5 الی بیش از 5 سال
9 4
8 3
7 2
5 1
0 کمتر از یکسال و یا بدون سابقه کار

امتیازات عوامل تطبیق پذیری با محیط (مرحله دوم):

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز) سطح تحصیلات
50 بیش از لیسانس و زبان عالی
50 بیش از لیسانس و تجربه کاری

 

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز) سوابق کاری خارج از کانادا
50 سوابق کاری با دارا بودن زبان در حد CLB 7 و بیش از آن
50 تجربیات کار در کانادا و خارج از کانادا

 

امتیاز (حداکثر 50 امتیاز) مدارک مهارتی
50 مدرک مهارت به همراه زبان خوب

میزان تحصیلات در بخش انطباق پذیری با محیط:

CLB 9 و یا بیشتر برای تمام اسکیل های زبان

حداکثر امتیاز اکتسابی 150

اولین امتیاز زبان برای CLB 7 و یا بیشتر، که در صورت یک یا چند اسکیل زیر CLB9

حداکثر امتیازات 25

مدرک تحصیلی پس از سطح دبیرستان به علاوه زبان در حد CLB 7 و یا بیشتر
0 0 زیر دبیرستان
25 13 پس از دبیرستان (دوره یک ساله و بیش از آن)
50 25 2 مدرک و یا بیش از آن

لازم است یکی از این مدارک برای برنامه 3 ساله و یا بیشتر باشد

میزان سوابق کاری در کانادا در بخش انطباق پذیری با محیط:

تحصیلات علاوه بر تجربه کار دو ساله در کانادا و یا بیشتر

حداکثر امتیازات اکتسابی 25

تحصیلات علاوه بر تجربه کار یک ساله در کانادا

حداکثر امتیازات اکتسابی 25

تجربه کار در کانادا به علاوه مدرک دانشگاهی
0 0 زیر دبیرستان
25 13 دوره یک ساله در دبیرستان و یا بیشتر
50 25 دارا بودن 2 مدرک و یا بیشتر که لازم است، یکی از این مدارک دوره 3 ساله و یا بیشتر باشد

میزان سوابق کار خارجی به همراه سابقه کار در کانادا در بخش انطباق پذیری در محیط:

سوابق کار خارجی به علاوه سابقه کار در کانادا به مدت دو سال و یا بیشتر

حداکثر امتیازات اکتسابی 50

سوابق کار خارجی به علاوه سابقه کار در کانادا به مدت یک سال

حداکثر امتیازات اکتسابی 25

سال های سابقه
0 0 0
25 13 1 الی 2 سال سوابق در خارج
50 25 3 سالی یا یش از آن تجربیات کار

امتیازات بیشتر در مرحله دوم برای کسب کردن:

امتیازات عامل
15 داشتن خویشاوند شهروند کانادا (خواهر، برادر)
30 مهارت در زبان فرانسه
30 تحصیلات در کانادا
200 پیشنهاد شغلی از کانادا، استخدام هماهنگی که به اثبات برساند، کار شما بر بازار کار کانادا تاثیر مثبتی خواهد داشت
600 نامزدی PN

نکته: با توجه به جداول امتیازبندی در مرحله دوم و همانطور که گفته شد می بایست از موارد گفته شده حداقل 460 امتیاز کسب کنید. اما کف امتیازی در این مرحله همیشه این نیست و هر دو ماه یک بار توسط دولت اعلام می شود. با توجه به تجربیات سال های اخیر معمولا کف امتیازی برای خروج از استخر، امتیازی بین 440 تا 460 است. در صورت کسب کف امتیازی اعلام شده، می توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید.

فایل تصویری توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اسکیل ورکر

فایل صوتی توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اسکیل ورکر

فایل صوتی توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اسکیل ورکر

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و ویزای همراه:

برنامه فدرال اسکیل ورکر کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی این امکان را به متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا 2021 می دهد، تا پس از کسب امتیازات لازم در پروسه اکسپرس اینتری، اقامت دائم (permanent Residence) را دریافت نمایند. شخص متقاضی ملزم به ارائه پروفایل خویش به صورت دقیق (صاحب همسر و فرزند) می باشد. زیرا در پروسه اخذ اقامت، مجوز  permanent Residence (PR)، علاوه بر شخص متقاضی، برای همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص صادر می گردد. متقاضیان کار تخصصی در کشور کانادا، این اجازه را دارند، تا از همان ابتدای امر، با همسر و فرزندان زیر 18 سال خود، به کانادا مهاجرت نمایند. همراهان عزیز تمامی مقالات موجود در موسسه حقوقی ملک پور می باشد. هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد.

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و مدارک مورد نیاز:

مهاجرت کاری به کانادا 2021 دارای نکات و شرایط حائز اهمیتی در باب ارائه مدارک می باشد و افراد متقاضی موظف هستند تا تمامی مدارکی که بر اساس آن ها، امتیاز کسب کرده اند، را ارئه بدهند. به عبارتی دیگر می توان گفت، شما در مرحله اول سیستم امتیاز بندی، امتیاز کسب می نمایند و در مرحله دوم ملزم به ارائه مستند تمام مدارکی می باشید، که نسبت به آن موارد، امتیاز کسب کرده اید. مدارکی که شما باید ارائه نمایید، از جمله مدارک هویتی، سابقه کار، مدارک تحصیلی و … می باشند، که در زیر این نوشتار، به بررسی آن پرداختیم.

مدارک هویتی شخص متقاضی و همسر و پاسپورت معتبر

مدرک تحصیلی و ریز نمرات آن

مدارک سابقه کار به همراه ریز جزئیات آن

مدرک زبان

فرم های سفارت (تکمیل شده)

ارائه نامه تمکن مالی

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و میزان حقوق در کانادا:

بر اساس قوانین کشور کانادا، هر شخص بر نوع کار و شغلی که در این کشور انجام می دهد، حقوق و درآمد معینی دارد. اشخاص می توانند پس از مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، بر اساس کار و تخصص خود، حقوق و دستمزد دریافت نمایند. به این منظور، در زیر این مطلب جدولی تهیه و میزان حقوق مشاغل را در آن شرح دادیم.

مشاغل درآمد سالیانه (دلار کانادا) مشاغل درآمد سالیانه (دلار کانادا)
معلم 40000 داروساز 48000
معلم مهد کودک 33000 وکیل حقوقی 135000
مهندس نرم افزار 90000 پرستار 73000
کتابدار 41000 مدیر منابع انسانی 77000
مدیر رستوران 40000 مکانیک 56000
حسابدار 57000 نقاش 40000
آشپز 47000 دستیار امور اجرایی 38000

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و مشاغل مورد نیاز:

ارزیابی مهاجرت به کانادا برای کار، در ابتدا نیازمند ارزیابی مشاغل مورد نیاز این کشور می باشد و لازم به ذکر است، کشور کانادا با توجه به زمینه کاری مناسب و بازار کار تخصصی و قوی، نیازمند نیروی کاری می باشد. کشور کانادا در هر سال، نیازمند بودن به نیروی کار، بر اساس شغل تخصصی و یا غیر تخصصی خود را به روز کرده و لیستی از مشاغل مورد نیاز کانادا انتشار می نماید. اگر شما هم از افراد متخصصی می باشید، که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، می توانید، شغل خویش را در NOC  جستجو کرده و در صورتی که شغل شما در سطح کدهای A, B و0 باشد، می توانید جهت کار در کانادا اقدام نمایید. در جدول زیر برخی از مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را آورده ایم.

مشاغل مورد نیاز کانادا
راننده
مهندس برق
حسابدار
مشاور مالی
جوشکار
مهندس برق
کارگر عمومی
مدیر پروژه
پرستار ثبت نام شده
توسعه دهنده نرم افزار

شما عزیزان برای اطلاع از بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به کانادا می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و نحوه کاریابی در کانادا:

در کاریابی در کانادا روش های متفاوتی وجود دارد، که از بهترین این روش ها می توان کاریابی در سایت های معتبر کاریابی در کانادا را نام برد. شما عزیزان پس از گذر از مرحله جمع آوری امتیازات در سیستم امتیاز بندی کانادا و خروج موفقیت آمیز از استخر POOL و همچنین اخذ اقامت دائم این کشور، می توانید در جستجوی کاری مرتبط با تخصص خود باشید. کانادا زیر ساخت هایی عالی برای کاریابی شغل دارد و به اشخاصی که به تازگی در خاک کانادا قدم نهاده اند، خدماتی عالی ارائه می نمایند و افراد می توانند به آسانی به جستجوی کار بپردازند. به این منظور متقاضیان می توانند با مراجعه به سازمان های مربوطه خدمات رسانی به مهاجران، آموزش جستجوی کار داشته باشند. در ذیل، برخی از موسسات کاریابی در کانادا را نام برده ایم.

موسسات کاریابی در کانادا
Job bank
Immigrant serving organization
Service canada

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و موسسات کاریابی در کانادا:

همان گونه که در مبحث قبل بیان شد، یکی از روش های بهتر و راحت برای کاریابی در کانادا، برای متقاضیان مهاجرت از طریق کار 2021، کاریابی در وب سایت معتبر و موسسات کانادا می باشد و هر شخص متقاضی کار در این کشور می تواند، طبق شرایط شغلی و رزومه شغلی خود، به جستجوی کاری مرتبط با خویش باشد. سایت های شرح داده در جدول زیر، از سایت های کاریابی معتبر در کانادا می باشند.

سایت های کاریابی کانادا
https://www.indeed.ca
https://www.gojobs.gov.on.ca/jobs.aspx
https://www.working.com
https://www.monster.ca
https://www.workpolis.com/en
https://jobbank.gc.ca
https://www.bcjobs.ca
http://www.saskjobs.com
https://www.jobboom.com
https://www.gov.mb.ca/govjobs
مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و خدمات موسسه حقوقی ملک پور

اشخاصی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص هستند، در نظر داشته باشند، موسسه حقوقی ملک پور در کشور کانادا دارای یک شعبه در ونکوور می باشد و زیر نظر مستقیم مشاور رسمی این کشور، که عضو ICCRC هستند، اداره می شود. شما خوبان می توانید برای هرگونه اقدامات مهاجرتی خود، در زمینه اخذ تابعیت و پاسپورت، یا در همان ابتدا جهت اخذ اقامت دائم کانادا، مشاوره تخصصی دریافت کرده و تمام جزئیات کاری خویش را به ایشان بسپارید. شایان ذکر است، مشاور رسمی ما با آشنا بودن و داشتن دانش فراوان در زمینه شرایط مهاجرت، از جمله ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا از آغاز مرحله اول تا پایان مرحله دوم به طور تخصصی در کنار شما خواهد بود و به شما یاری می رساند. شما عزیزان می توانید، با خریداری محصول ویدیویی آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا که توسط مشاور رسمی ما تهیه و تنظیم گردیده است، پروفایل خود را مانند یک وکیل بسازید.

پکیج اسکیل ورکر

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دعوتنامه کاری جهت اقامت دائم کانادا

فایل صوتی این ویدئو

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و وضعیت اقامت و تابعیت در کانادا:

کشور کانادا در دنیای مهاجرت، بهترین سیاست گذاری ها را دارا می باشد. زیرا می توان بیان کرد، این کشور از بالا ترین رتبه ها را در اختیار دارد. طریق های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، که در نهایت اشخاص می توانند اقامت، پاسپورت و تابعیت این کشور را اخذ نمایند. ولی بهترین طریقی که مستقیما به اخذ اقامت دائم این کشور ختم می شود، مهاجرت به کانادا از طریق کار 2021 و اخذ اقامت دائم از ابتدای ورود می بایست از طریق برنامه SKILLED WORKER اقدام کنید. پس از گذشت 3 سال از اقامت دائم شخص به کار، می تواند برای تابعیت و پاسپورت کانادا، به اداره مهاجرت این کشور درخواست بدهد.

سایت های کاریابی کانادا
https://www.indeed.ca
https://www.gojobs.gov.on.ca/jobs.aspx
https://www.working.com
https://www.monster.ca
https://www.workpolis.com/en
https://jobbank.gc.ca
https://www.bcjobs.ca
http://www.saskjobs.com
https://www.jobboom.com
https://www.gov.mb.ca/govjobs
مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا و سخن پایانی:

مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص، اخذ ویزای اسکیل ورکر (SKILLED WORKER) کانادا، مهاجرت کاری به کانادا 2021 مورد بررسی علمی واقع شد. در طی بررسی مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا، مطالعه کردیم و دانستیم که متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ملزم به کسب امتیازات لازم در دو مرحله امتیاز بندی می باشند. از جهتی که کشور کانادا برای این امر سیستم اکسپرس اینتری را تهیه و طراحی کرده است، لازم است تا قبل از اقدامی برای ورود به این سیستم، از یک وکیل مهاجرتی با تجربه کمک بگیرید تا میزان خطا و ریسک کار شما بسیار کم و شانسی بیشتر برای اخذ اقامت دائم کانادا داشته باشید. به این منظور می توانید، در هر زمانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، با موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار کرده و از کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایت از مقاله مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا امتیاز 5 ستاره بدان بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت نیروهای متخصص به کانادا

✅ هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص چقدر می باشد؟

هزینه مهاجرت به کانادا برای هر فرد متفاوت بوده و وکیل مهاجرتی با بررسی کردن شرایط اشخاص، میزان هزینه ها را بیان خواهند کرد.

✅ آیا تضمینی برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تخصص وجود دارد؟

خیر. در زمینه مهاجرت و شرایط اخذ اقامت و تابعیت کانادا هیچگونه تضمینی را نمی توان در نظر گرفت. ولی در صورتی که یک وکیل مهاجرتی با دانش، پروسه مهاجرت شما را بر عهده بگیرد، ریسک کار شما کاهش می یابد.

✅ آیا متخصصین ایرانی می توانند از طریق برنامه کار ماهر کانادا، اقامت دائم این کشور را به دست بیاورند؟

بله. اگر شما یک نیروی متخصص و ماهر ایرانی هستید، پس از گذر از مراحل سیستم اکسپرس اینتری، می توانید از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ نمایید.

✅ متخصصین و نیروی کار ماهر ایرانی برای اخذ اقامت کاری کانادا، موظف به گذراندن چه مراحلی می باشند؟

متخصصین ایرانی نیز می توانند پس از تشکیل پروفایل خود، دو مرحله استخر امتیازات ررا گذرانده و دعوت نامه اقامت کاری دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *